Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Bij Kian droomde ik ook over een jongen en toen was het ook een jongen... spannend hoor!!

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Goedenmorgen Dames.. Ik heb niet veel mee gekregen van het onweer hier... Terwijl ik normaal ook wel rechtop zit..

Gister dagje weg geweest met schoonfamilie..
    Ook zo moeten lachen om Julia; We gingen ergens een hapje eten en ze gooide steeds dingen op de grond en vriendlief maar steeds oppakken, Zegt ie na de zoveelste keer "Ja Dag! ben gekke henkie niet..." Waarop Julia vervolgens begint te zwaaien.. Haha.. zag er nogal erg lullig uit.

@ Sammie dacht ik, Ja ik ben grotendeels thuisblijf mama, Ik werk alleen op zaterdag, Dan is het papa/Dochter dag.

Ik ben nog wel op zoek naar iets erbij.. Maar is best lastig.

3. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ohja... Badje spam... :)

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, oeh spannend! Hoop dat de gyn iets kan zien dan!
    Ik dacht altijd een meisje bij jou....begin nu enigszins te twijfelen...maar je kunt er bij mij toch geen pijl op trekken, hihi!

@mlien, oh yeah, weer naar mcsteamy! :D
    Eten en drinken meenemen werkt ontzettend goed. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.

@hier, we hadden besloten naar de dierentuin te gaan. We waren een kwartier onderweg en toen trapte ik ineens door de koppeling heen, althans zo voelde 't. Auto aan de kant gezet (laten rollen, want kon niks meer doen)...en wegenwacht gebeld. Koppelingskabel was kapot, noodoplossing gemaakt en door naar de garage. Inmiddels heeft de garage gebeld dat de auto weer gemaakt is, dus we kunnen 'm zo weer ophalen. Maar helaas geen dagje dierentuin....:(
    Morgen denk ik weer een poging wagen als 't weer 't toelaat.
    Amy heeft net in ieder geval netjes 2 uur geslapen en ons mam pikt manlief zo ff op om hem bij de garage af te zetten.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @dromen, bij mij klopte het ook; ik wist zeker dat Amy een meisje was en dat klopte dus gelukkig ook. :)

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Flower; Mooie badjesspam hoor!

@Masu; Balen dat de dierentuin nu niet doorging, morgen hopelijk wel!!

Hier terug van het ziekenhuis, het liep allemaal erg uit en heb een uur zitten wachten, ik heb de chirurg 1 minuut gezien en het was echt heel erg onnodig, hij heeft nog niet eens naar mijn hand gekeken, alleen gevraagd of alles goed ging en of ik in mijn andere hand problemen had. Nou alles gaat dus goed en mijn andere hand geen klachten, pff.

Ik ga poepluier nr 5 verschonen.. allemaal dunne.. lekker hoor!! Duidelijk tandenpech!

Kian heeft trouwens vandaag al 2x (per ongeluk?) 1 stapje los gezet, hihi.

7. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Oh echt.. zo irritant vind ik dat nacontrole he...
    Gaat het goed? Ja. pijn? nee.. Okee tot ziens! Dag 2 uur van het mooie weer.. :) Sorry, ziekenhuis frustratie... :D

Kian is goed bezig!!!! Julia zit wat dat betreft nog steeds op haar luie kont hoor... :)

8. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    @ Masu. Jeetje ook al autopech... En het was zulk mooi weer.. Morgen regen dacht ik... Maar ik hoop het niet voor jullie hoor!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @flower, mooie spam. We hebben besloten om morgen niet te gaan, want dan gaan we 's avonds al uit eten met ons pap en mam en dan komt schoonma op Amy passen...voor 't eerst 's avonds.

@mlien, das altijd heel irritant, want het breekt heel je dag. En als het dan ook nog eens nuttig was dan is dat nog wel te doen, maar op zo'n manier...pff! Goo Kian! Knappe jongen! :D

@hier, waarschijnlijk gaan we woensdag naar de dierentuin als het dan goed weer is. Morgen nemen we ons pap en mam mee uit eten en dan komt schoonma oppassen. Dus wil ik Amy morgen zoveel mogelijk in haar ritme laten, zodat de kans van slagen 's avonds bij schoonma zo groot mogelijk is. ;)
    Wij hebben inmiddels lekker gegeten, dadelijk nog wat ijs na (jammie!) en dan gaat manlief corsobouwen. Amy om 7 uur naar bed en mama met een boek op de bank. Niks mis mee! :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds..
    ff denken...
    Sens fijne vakantie en tot vrijdag!

Masu gelukkig amy weer een eind opgeknapt. Balen van je dagje uit die niet doorging. Gelukkig is je auto snel gemaakt en dan maar hopen dat het woensdag goed gaat.

Mlien balen dat het zo uit liep in het siekenhuis. Hoera Kian zet zijn 1e stapjes..

Mamalijn stijn heeft idd ook schoentjes aan op kdv. Alleen binnen gaan ze uit. Hij had eerst zachte aan maar daar kan hij niet goed mee lopen buiten dus nu flexibele harde schoentjes.

Mv3 dat scheelt een hoop ja als ze niet meer naar kdv gaan.

Sammie spannend alweer bijna een echo.

Ador.....las.over kiki.......verder ben ik het kwijt sorry.

Hier druk met opruimen en werken geweest vandaag. De hele voorraadkast uitgespit en heringericht. Stijn was op kdv en heeft het weer goed gedaan. Morgen eindelijk een dagje vrij!!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Hier een goede nacht gehad. Lekker geslapen en Amy werd rond kwart over 8 wakker volgens mij. Heb 't niet echt goed meegekregen, want manlief is opgestaan en ik heb nog heel ff m'n oogjes dicht gedaan. :)
    Dadelijk nog ff langs de etos en misschien campingwinkel. Verder weinig op de planning. Oh ja, vanavond uit eten met ons pap en mam. We hebben ze uitgenodigd omdat ze zo vaak oppassen en klaar staan voor ons. Een bedankje is dan wel op z'n plaats vonden wij.

@kib, jij hebt je vrije dagje wel verdiend! Hopelijk is het bij jullie beter weer. Hier is het zo somber, al is het gelukkig wel droog. Maar zo'n contrast met gisteren...
    Heb je wel fijn gewerkt?

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden!

Masu wat super lief van jullie om je ouders mee uit eten te nemen als bedankje.
    Ik heb gisteren wel lekker gewerkt. Liep weer een collega met mee en dan is het altijd even aanpassen. Zeker omdat we normaal alleen lopen en je dan toch je eigen structuur hebt.

Hier heerlujk geslapen!! Stijn heeft doorgeslapen tot bijna 8.45 uur. Ik werd zelf wakker vd vuilnisman die net voor stijn kwam.
    Vandaag geen grote plannen. We zijn net gediuched en aangekleed en gaan zo naar mams die op mn neefjes past. Vandaag een keer stijn niet daar achterlaten omdat ik moet werken...wat een heerlijk gevoel!!
    Meiden allemaal een fijne dag!

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Geniet van je vrije dag vandaag! Je hebt hem verdiend, jammer alleen dat het weer niet echt heel erg mee zit.

@Masu; Wat lief dat jullie je ouders mee uit eten nemen!

Hier was Kian weer om half 8 wakker, het tijdstip dat ml de deur uitgaat, Kian wordt dan toch altijd ergens wakker van. We hebben lekker ontbeten, gedoucht en toen zijn we weer gaan slapen tot half 12 ongeveer, heerlijk!

Verder heb ik voor vandaag geen plannen, moet om 4 uur op het cb zijn.

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Senso, owh lekker op vakantie meid... je leest het waarschijnlijk niet meer maar geniet lekker!!:)
    @MAsu, wat leuk vanavond uit eten en wat lief... wij nemen mijn ouders binnekort ook mee voor al het oppassen...
    En prima nachtje dus..
    @Kib, werkse maar weer meid!!!
    @Sammie, spannend..hoop dat ze wat kunnnen zien met de echo!!!
    @Mlien, heel fijn zo'n na controle:( en wat goed Kian zijn eerste stapjes... de knapperd!!!

Ook ik ben geveld door de buikgriep, begon zondag op maandag nacht...alles kwam eruit!! :(
    Vandaag lijkt het wat rustig maar nog weinig energie, als ik de trap oploop ben ik echt gesloopt!!!

Denk morgen ook nog maar een dagje thuis, want zo gaat het echt nog niet...helaas..

Met Vince gaat alles goed, lekker boefje is het..

Liefs

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, lekker dat jullie daarna nog geslapen hebben zeg! Dat lukt hier nooit...
    Veel succes bij het CB! Ben benieuwd hoe groot Kian is geworden!

@kib, ah een meeloopcollega! Das toch altijd wennen ja, want je zit normaal denk ik zo in een vast stramien. En nu moet je weer ff nadenken bij alles wat je doet en uitleg geven en zo.
    Heerlijk een dagje vrij. Veel plezier bij je mams!

@stamp, oh die buikgriep, vervelend zeg! Jij hebt dat toch niet zo heel lang geleden ook gehad? Of was dat iemand anders? Amy kreeg het zaterdag ook heel acuut. Zondag was het ergste achter de rug en maandag was ze weer de oude. Hoop dat het bij jou ook snel voorbij gaat. Kom nog eens met wat Vince spam, heb 'm voor m'n gevoel al zo lang niet meer 'gezien'. :D

@hier, naar de etos geweest voor zwemluiers. Zijn er ook zwemluiers van andere merken dan huggies? We hebben nu die little swimmers. Qua maat vond ik ook kei moeilijk... we hebben maar maat 3/4 gepakt, want die was tot 15 kilo. En maat 5 pas vanaf 11 kilo en dat is Amy denk ik nog net niet...lastig zeg!
    Ook meteen langs de kinderschoenenzaak gelopen en Amy's voetjes laten meten en schoentjes gekocht voor haar. Ik heb er spam van gemaakt (met mijn telefoon, dus geen goede kwaliteit helaas).
    Meteen langs de apotheek geweest voor m'n voorraad medicijnen, dus nu hebben we 't meeste wel weer in huis.
    Wil alleen nog kaaschipjes van organix maar die kon ik nergens vinden. Kijken of de emte ze hier heeft.

Foto 1: de schoentjes
    Foto 2: bellen proberen te pakken

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Stamp; He wat balen zeg de buikgriep! Hoop dat je snel opknapt, neem wel je rust hoor. Ik ben het wel met Masu eens, SPAM! ;)

@Masu; Kruidvat eigen merk heeft ook zwemluiers, ik heb toen gewoon zo'n zwembroekje met vaste zwemluier daarin gekocht dus ik heb die luiers niet nodig. Mooie schoentjes heb je voor Amy gekocht!

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, super leuke schoenen!!! En wij hebben gewoon de zwemluiers van kruidvat eigenmerk.. volgens mij maatje 4+ die zitten beter als die van Huggies..vinden wij dan.. :D
    Manlief had buikgriep afgelopen week, ik gelukkig al een tijd niet meer gehad.. maar het heerst op mijn werk onwijs... :(

Zal straks eens kijken of ik kan spammen van mijn ventje :D..
    Vince ligt nu al 2,5 uur te slapen!!!!
    Dus ik ook lekker ff uurtje geslapen....

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, heerlijk dat je zelf ook nog ff geslapen hebt. Dan vergis ik me en was het je man die toen buikgriep had.

@mlien, thanx! :)

@hier, Amy heeft anderhalf uur geslapen en werd toen weer wakker van een poepluier. Die had gelukkig wel weer een normale structuur.
    Manlief gaat even met haar naar de winkel wandelen om nog 2 dingen te halen die ze in de andere supermarkt niet hadden.
    Ik duik nog ff in m'n boek en spring dan onder de douche.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Stamp; Groot gelijk dat je ook even geslapen hebt!

@Masu; Boek lezen en douchen.. zware vakantie tot nu toe! :D

Hier kon ik eerder naar het CB, Kian maar 1 cm gegroeid en toen ze hem gingen wegen woog hij 8 kilo, heb vriendelijk gevraagd of ze het nog een keer wilde proberen aangezien dit niet KON kloppen :p. Daarna gaf hij dus wel de goeie waarde aan, haha. Prikken zitten er ook weer in, nu pas weer prikken bij 4 jaar! :D

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley
    Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke
    Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise
    Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian