Ah, mlien wat een gave fotospam! Die tandjes, geweldig! Kapsel is erg goed gelukt, je mag trots zijn op jezelf! Succes dadelijk bij de dokter. Mijn ukje is wel zo raar. Een aan/uit knop? Die heb ik bij Amy nog niet gevonden!
@Masu; Toch nog even verder zoeken dan naar die knop . Ik blijf nu ook naar zijn koppie kijken en trots zijn dat het zo goed gelukt is, haha. Nu is morgen nog spannend wat de nieuwe go is eigenlijk kapster van beroep, benieuwd wat zij er van vindt, haha. Ben weer terug van de ha, heb meer zitten kletsen met hem over de muziek en alles dan mijn echte klacht, dacht al wel dat het zo zou gaan, haha. Ik moet van hem eerst een brace gaan proberen 's nachts(moet gewoon zo'n polsbeschermer voor het skeeleren kopen), als het daar niet minder mee wordt en als het vervelend blijft stuurt hij me door naar de neuroloog, die doet dan een onderzoek en kiest voor of nog een keer een prik, of een operatie. Eerst maar eens die brace proberen .
Hopen dat die brace helpt mlien! En anders weet je in ieder geval dat er meerdere opties zijn (minder leuk, maar ach, als je dan pijnvrij bent is het wel de moeite waard toch). Ben benieuwd of het helpt! Wel ideaal dat de go kapster is...mocht je 't zelf niet willen knippen kun je haar vragen! @hier, snel ff wat eten, met 't hondje wandelen en dan komt schoonma over een klein uurtje. Alles overdragen en dan op naar 't werk.
@Masu; Ik geloof niet dat ze het leuk gaat vinden als ik haar vraag om zijn haar te knippen, haha. Werkze vanmiddag . Ik ga zo Kian eens uit bed trekken en een boterham geven en daarna op naar Hellevoetsluis, rondje doen en zo'n polsbeschermer halen . Speciaal voor Senso (hij lag hard te snurken terwijl ik deze foto's maakte ) Bekijk bijlage 239951 Bekijk bijlage 239952 Knuffeltje ligt er naast omdat ik het schattig vind staan in bed, hij doet er alleen echt niks mee, meestal ligt het bij zijn voeten ofzo
Hey meiden, goeiemiddag! @masu, hahaha arm kind op handen en knieen en dan huilen, klinkt wel heel schattig. Gelukkig is je nacht verder redelijk gegaan. Werkze vandaag! @mlien, fijn dat je mannetje lekker geslapen heeft vannacht. VInd zijn haartjes goed gelukt, durf ik echt niet hahaha. Wat een schattige foto van dat hij ligt te slapen, hij is echt diep in slaap *smelt* hoop dat met een brace slapen helpt, mijn moeder is er aan geopereerd en daarmee is ze echt superblij nooit meer last gehad gelukkig. @hier, even aan mn aardbeienshake (jammie) en zo weer verder werken ik hou jullie in de gaten!
Mlien: geweldige spam! Senso: eetsmakkelijk met je shake! hier L.ieke niet heel lekker.. beetje warm en hangerig.. niks is goed. Dus die ligt al weer lkkr in dromenland even spam Bekijk bijlage 239968 Bekijk bijlage 239969
@Senso; Niet zo druk zeker? @Mv3; Jij ook mooie spam!! Hier net even rondje wezen doen om te kijken voor zo'n polsbeschermer, maar Kian gaf me niet echt de kans, hij was een kwartiertje stil in de buggy en zette het daarna op een krijsen. Ben toen snel naar huis gegaan en hij ligt nu voor de 3e keer vandaag op bed, hij voelt zich duidelijk niet lekker. Heb zelfs niks gekocht!! Wel kreeg ik in de winkel van een wildvreemde een compliment dat Kian zijn haar zo gaaf zat .
masu, dat op handen en knieeen zitten doet wesley ook wel eens snachts maar meestal draait hij op zijn buik en gaat opd ie manier zijn bed door. mlien, kian zijn haartjes zijn echt leuk! jammer dat je voor jezelf niks hebt kunnen kopen. lijkt me lastig dat cts en vooral pijnlijk. hoe lang moet je het aangezien met zo'n brace? senso, werkze nog even! mamavan3, leuke spam! sneu dat L niet lekker is. goede nacht gehad wesley werd om 8 uur wakker. mijn zussen kwamen langs en hebben we het ochtend slaapje overgeslagen. wesley ligt vanaf 12.30 uur op bed.
@Sammie; Ook al geen ochtendslaapje voor Wesley, hier is dat echt geen doen, meneer doet vaak zelfs nog 3 slaapjes op een dag! Ik heb niet echt een termijn afgesproken met de ha hoe lang ik het ga proberen, ik kijk eerst wel eens of het binnen 2 weken al de klachten iets verminderd, is dat niet zo dan bel ik gewoon voor de verwijsbrief. Heb er geen zin in om er te lang mee door te lopen, voordat je namelijk dan weer eens in het ziekenhuis terecht kan ben je ook weer een eind verder.
mlien, zou er idd niet te lang mee blijven lopen. hier is ochtend slaapje overslaan meestal ook geen optie maar hij was lekker bezig en wij dachten dan kunnnen we meteen even weg. maar het is geen gewoonte hoor, morgen gewoon weer 2x slapen.
He meiden, we leven nog maar hadden het erg druk! masu ik zou ook boos worden als het mij zou overkomen met je smoe. Je hebt gelijk dat je er toch nog wat over gaat zeggen. Lekker in het zweet gewerkt met de dansles! Ahh die Amy in haar slaap aan het huilen. Mlien hahaha gezellig bij de HA zitten kletsen. Hoop wel dat de brace werkt en anders idd maar een verwijsbrief vragen. Kian zijn haartjes zitten wel leuk en zijn tandjes zo schattig!! Balen alleen dat je niets kon kopen met hem.... Sammie die Wesley gaat zo vlot zeg... al los staan! Senso hard aan het werk vandaag. Hahaha ik zit ook wel eens op F5 en dan is er idd niets gepost... Stamp heel veel succes met je shakes!!! (geloof dat je dat wel nodig hebt) Mv3 leuke spam vooral die in de kast Hier druk weekend gehad. Eerst avonddienst gehad en de zondag een dagdienst. Was blij dat ik thuis was. 's Avonds kwam mijn vriendin/aanstaande bijna verhuisde buuf bij ons eten en bleef gezellig hangen. Ging tegen half 12 naar huis en ik moest vandaag weer om 6 uur uit bedje. Stijn hebben we rond half 7 wakker gemaakt. Duurde even voor hij echt wakker was maar al snel had hij praatjes en wilde hij vooral bij papa zijn.....als papa er is dan ligt mama soms uit de gratie We hebben vandaag op mijn werk een konijnenhok in elkaar gezet en een klein konijntje (6 a 7 weken oud) gehaald. Hij/zij is zo schattig. Zal zo ff een foto spammen. Stijn was vandaag op het kdv en om 3 uur heb ik hem al lekker opgehaald. Hij lag net in bed en was bijna in slaap toen een ander kindje hard ging huilen. Stijn schrok hier wakker van en moest huilen. Nou ja hijkon gelijk weer aankleden en mee naar huis. Nu ligt hij op bed (viel in de auto in slaap!!) en ik hoor steeds zijn muziekdoosje aangaan...... Vanavond gaan we even een projector voor hem ophalen. Zal nu ff de foto's op de laptop zetten en spammen.
ff spammen! Stijn eet zelf met zijn vork! (had wel het brood eraan geprikt voor hem) Onze nieuwe "cliënt"
@mama van 3, sneu dat L.ieke niet lekker is wel weer gave foto spam van je knappe meiden! @mlien, Kian lijkt wel erg moe vandaag? uiteindelijk de polsbeschermer niet gekocht? @sammie, met Wesley gaat het goed zo te lezen, goeie nacht gehad! vanmiddag lang geslapen? @kibbeling, aaaaaaaah wat een gave foto spam, niet leuk dat je uit de gratie bent als papa er is @hier, ik ga weer verder
Senso niet leuk maar soms wel handig Dan kan ik wel mn dingen doen. Jij nog heel even werken en dan mag je alweer naar huis!!!
kibbeling, lieve spam van stijn en wat stoer zelf eten. ahh wat heb jij weinig slaap gehad. vanavond vroeg naar bed. lief konijntje hoor! senso, druk op het werk? wesley heeft tot 15.45 geslapen dus wel lang hahaha.
@Kib; Wat heb je het toch altijd druk, dikke respect voor jou! Wat een ontzettend guitige foto van Stijn, echt geweldig! En het konijntje is ook heel lief!! (Hoewel ik eigenlijk vind dat konijntjes altijd per 2 moeten zitten..) @Senso; Ik kon in een zaak alleen een complete set van beschermspullen kopen, dus ook kniebeschermers er bij, zie je me al liggen in bed? De prijs daarvan vond ik ook niet echt leuk dus ik heb online maar een 'officiële' brace besteld. Kian heeft gewoon van 2 tot nu geslapen, absurd! Hij kijkt nog steeds niet helemaal lekker uit zijn oogjes dus hij voelt zich niet echt toppie. Ik ga nu even snel naar de supermarkt en dan Kian eten geven .
kibbeling: aah zie hem zitten met zn vork Hier eten ze hun fruit met vork Wat een uberschattig konijntje!!!! Echt cute! Sammie: Wesley doet het goed zeg!! Heerlijk genieten!! Senso: hoe gaat t daar? Masu: nog aan het werk? Mlien: balen van die beschermers! Hopelijk bevalt de brace die je nu hebt gekocht! Thns dames! L.ieke vind de kast dus erg grappig, en er staan normaal hun speelgoedmanden in, maar die waren er nu uit. Dus telkens probeerde ze er in te klimmen Vanmiddag was het zo lekker, dus zijn we even naar het park geweest, L.ieke loopt nu aan 1 handje mee, zo lief!!! Foto: l.ieke aan de wandel, F.leur in de wagen Bekijk bijlage 240034 Bekijk bijlage 240035
@sammie, nee niet druk op het werk. Kon geen aanpassingen in contracten doen en dat is eigenlijk alleen maar mijn werk zo he wat heeft Sammie lekker lang geslapen! @mlien, hahaha zi eje inderdaad al liggen met je kniebeschermers en helm op in bed Kian ook al zo lekker geslapen, sneu dat hij niet helemaal lekker is. @mama van 3, aaaaah kijk L.ieke gaan! wat gaat het hard zeg ze hebben zelfs echte schoenen aan @hier, lekker thuis. Jos opgehaald, had weinig geslapen maar wilde thuis ook niet op bed. Dan maar wat vroeger in bad en naar bed vanavond op mijn werk schoot het allemaal niet echt op, kon geen aanpassingen doen in contracten dus geen opzeggingen verwerken helemaal niets, niet handig als dat je werk is nu eten aan het koken aardappels, sperzibonen met een slavink. Manlief is inmiddels ook thuis maar staat weer eens te bellen met zijn werk voor de deur in de auto pfft mafkees