Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, succes met je slaapdienst!

@mv3, mooie spam!

@mlien, dat zijn dus nog een aantal dagen werken voor je....
    Wat knap dat kian het zo lang volhoudt! Dat hoef ik bij amy niet te proberen! Ze kan lang zonder slaap maar wordt sjaggo als ze langer zonder eten moet, hihi!

@eten van een lepeltje, amy laat zich nog maar al te graag voeren. :) die taferelen laten dus nog even op zich wachten voor ons...;)

@hier, lekker in bedje en manlief is nog bij de corso. Ik dacht dat we om 10.10 bij het cb moesten zijn morgen maar het is 8.40....vroeg dus!

Slaap lekker allemaal! Xx

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Zo, das zeker vroeg, over een uurtje al! Fijn dat je Amy nog gewoon mag voeren! Ben benieuwd hoe de kleine dame is gegroeid.

Hier redelijk geslapen, kon moeilijk in slaap komen en op den duur werd ik wakker van de jeuk en het gezoem om mijn oren. Heb toen mijn licht aangedaan (tot grote ergernis van ml ;)) en 4 of 5 muggen gedood, ik vroeg me al af hoe die binnen waren gekomen, maar ml had het raam eerder op de avond wagenwijd open gezet en het gordijn dicht gedaan er overheen.

Kian slaapt nog dus die haal ik over een kwartiertje ofzo uit bed.

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Masu, zo als het goed is heb je het bezoekje bij het cb al gehad...echt vroeg:$!!! HOe ging het?? Vandaag prikjes zeker???:(
    Fijn dat Amy zich nog laat voeren, hier is het af en toe (net als Mlien) weinig tot niks eten...
    @Mlien, meestal werkt het zo..maar soms ook niet hoor..net hoe meneer zijn petje staat...dus soms gaat er ook amper tot niks naar binnen hoor..maarjah schijnt allemaal een fase te zijn en tot nu toe eet hij overdag prima....gelukkig... Kian heeft heerlijk geslapen dus..
    Irritant die rotmuggen...en tjah had ml het raam maar niet open moeten doen:p
    @Kib, ben benieuwd naar de telefoonspam;). Lekker gewerkt?? Nog wat kunnen slapen vannacht.???
    @Mamav3 ik vind het al super leuke foto's hoor!!!! Maar dit is nog niet helemaal wat je wilt???
    @Sammie, hoe is het meid??? En met Wesley???

Hier prima nacht gehad..Vince was 7uur wakker, ligt er net weer in..
    Voel mezelf ook wel weer een stuk beter...

Liefs

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden! :D

Hier een redelijke nacht gehad. Ik moest er 3x uit om te plassen, omdat ik gisteren in de dierentuin vanwege de hitte onwijs veel water had gedronken...;)
    Amy werd rond 7 uur wakker, maar das ook wel logisch; ze lag er gisteren ook al om 18.30 uur in.
    Op zich prima, want we moesten toch naar het CB, dus kwam wel goed uit. Daar zijn we net van terug en prikjes zijn weer binnen...Gelukkig nu pas weer met 4 jaar prikjes.
    Hier werden beide prikjes trouwens in de armpjes gezet. Ik heb nog gevraagd waarom de een ze in de armpjes zet en de ander in de beentjes, maar das echt voorkeur van degene die prikt. Verder maakt het niks uit.

Alles was goed, ze deed het prima, ontwikkelt zich prima, dus we hoeven met 2 jaar pas terug. We moeten wel gaan oefenen met het drinken uit een gewone beker.
    Amy weegt 10.340 gram en is 79 cm. Exact op de middellijn, zowel met gewicht als met lengte.

Vanmiddag mag ze lekker gaan spelen op het kdv en gaan papa en mama nog eens lekker samen lunchen in 't dorp.

@mlien, wat balen van die muggen zeg! bah! Als ik m'n raam open zet (toen ik nog geen horren had) dan was het ook altijd meteen prijs. En manlief wordt nooit gestoken terwijl ik altijd helemaal lek word geprikt...
    Werkse vandaag!

@stamp, fijn dat je je weer beter voelt. Ik moest idd vroeg bij het CB zijn, maar dan lopen ze vaak nog niet uit, dus das dan wel weer gunstig. ;)
    Hoe gaat het met je tattoo? Is ie al mooi hersteld of hangen er nog van die stukjes aan?

@kib, fijne slaapdienst gehad of ben je versleten?

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden!

Mlien balen vd muggen meid. We hebben gelukkig een hor voor het raam, maar op werk ook niet hoor... Dus daar ook last van muggen.

Masu mooi dat Amy op tijd wakker was voor cb. Alle prikken weer gehad en goed dat ze op de gemiddelde lijn zit.
    Klinkt gezellig samen lunchen. Eet smakelijk alvast.

Stamp slaapt Vince nog steeds zoveel? Gelukkig gaat het al wat beter met je.

Sammie hoe gaat het? Heb je al paar dagen niet gezien.

Hier een goede nacht op werk gehad. Wel vreselijk warm en 1 mug. Gelukkig heb ik hem niet gehoord... Om 2uur in.slaap gevallen en om 6uur wakker gebeld voor een client. Dus das wel netjes. Snel naar huis gereden zodat Mark naar werk kon. Samen met Stijn ontbeten en door naar mn zus. Daar zijn Stijn en neef in bad gegaan en daarn was Stijn versleten. Die ligt dus in bedje te slapen. Zit nu gezellig met neef op de bank en de jongste 2 liggen te slapen. Helaas regent het dus moeten we verplicht binnen zitten... :(

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohja zus is op solli gesprek dus aan de oppas.

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey dames,
    sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos maar ben ontzettend moe en wesley zit in een ik mag alles fase geloof ik.

masu, amy is mooi gegroeit en mooi kwa gewicht. apart dat ze bij jullie in de arm prikken hier zei dat de bmr dan sneller opgenomen werd maar goed we zijn weer klaar voor de komende jaren.

stamp, dat zelf eten en niet eten herken ik maar al te goed. wesley gaat hier soms ook met bijna niks op naar bed maar overdag eet hij wel goed zolang hij het zelf mag. heb je al bijna je nod?

mlien, balen van de muggen! wij konden het raam niet eens open zetten want het regende heel hard. knap dat kian zolang kan op blijven en dan nog mee eet.

kib, hoe ging de sollicitatie van je zus?
    gelukkig heb je niet zo'n hele slechte nacht gehad.

hier, wesley is ontzettend ondeugend maar ook weer lief. hij hangt nu wel wat meer aan mij en dat is ook wel vermoeiend. het is wel grapppig om te zien hoe hij alles steeds beter begrijpt.

vandaag bloedgeprikt voor de gyn.
    voel me vandaag minder misselijk :)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, fijn dat je je minder misselijk voelt! Waarom moest je bloed prikken? Routinecontrole?
    Weer zo'n verschil tussen die cb's...hier zei ze dat het geen verschil maakt. Raar hoor.

@kib, wat spannend voor je zus! Hoop dat ze een goed gesprek heeft gehad. Balen dat het regent bij jullie. Gelukkig een redelijke slaapdienst, fijn!

@hier, lekker geluncht en daarna nog ff over de markt gelopen. Nog een badcape voor amy gekocht en jodenvet! Dat heb ik al kei lang niet gehad maar ik dacht dat ze 't niet meer verkochten. Het ziet er wel anders uit; vroeger was het spierwit maar nu gelig. Hoop dat het hetzelfde is.

9. AHzondag

wat is jodenvet?
    raar he die verschillen.
    was gewoon routinecontrole voor hb enzo.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie wat fijn dat je minder misselijk bent. Ga het dan toch gebeuren dat je niet meer misselijk bent. Lijkt.me wel heel vervelend als Wesley zo aan je hangt en je dan ook nog moe bent. Hoop dat hij snel uit zijn ik mag alles fase is. Al is het wel een eetje herkenbaar. Stijn is momenteel ook weer even aan het kijken waar de grenzen liggen.

Masu gezellige dag dus. Volgens mij weet ik wat je bedoelt (wij noemden het borsthoning). Grote brokken waar je aan kan knagen toch? Ik heb het hier al meerdere keren gehaald.maar smaakt niet mser zoals vroeger. Dat mag ook niet meer op die.manier gemaakt worden wegens een of andere afvalstof ofzo. Ik heb daar echt kilo's van gegeten tot ergernis van mijn orthodontist...weer een plakker los!! Hahaha
    Gaan jullie nou morgen een weekend weg?

Hier zus had een goed gevoel ovr het gesprek. Morgen hoort ze of ze op 2e gesprek mag. Ze hadden wel aangegeven of de functie waar het omgaat wel voldoende uitdaging zou bieden. Ze gingen er binnen.hwt bedrijf.nog even naar kijken. We duimen dus maar.
    Na de lunch zijn we even naar het inloopspreekuur op cb geweest. Stijn gewogen op het weegstoeltje (wat is hij dan al een binkie!!) Hij is 1085gram. Mwten geen idee doen ze niet op inloop en hij bleef niet recht genoeg staan om hem te meten bij de muur. Dat weten we over 2 weken. Daarna zus en neefjes thuis afgezet en zelf doorgereden langs de pinautomaat en snel op werk het geld afgegeven en door naar huis. Stijn was zo moe (vandaag 2 slaapjes) dat hij om 15uur naar bed ging, om 15.30 zijn speentje gegeven en hij nu nog stil is. Zelf heb ik ook nog ff een uurtje meegeslapen. Zo aankleden en als Mark er is dan gaan we naar mn mams toe.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ah routinecontrole. Voor jodenvet; zie uitleg bij kib. Zal wel iets van de ouderen onder ons zijn....toen was jij nog niet geboren!;):p

@kib, fijn dat je ook nog ff geslapen hebt. Hoop dat je zus ook op het vervolggesprek mag komen.
    Jaaaa jodenvet! Van dat witte keiharde spul waar je heel veel aan moet knagen om er een stukje af te krijgen. En dan gingen heel je mondhoeken kapot van 't knagen. Geweldig! Dat heb ik vroeger heel veel versleten, net als jij!
    Ik heb dit spul geproefd en het lijkt er niet eens op! Wat een teleurstelling! Het smaakt zelfs vies, dus het hele zakje ligt nu in de prullenbak. Het zijn ook allemaal kleine stukjes...wat een aanfluiting...jodenvet moet een brok zijn waar je je mond aan kapot knauwt. :p

@hier, Amy opgehaald op het kdv en ze heeft het goed gedaan. Ze lijkt geen last te hebben van de spuitjes. Manlief gaat zo weer corsobouwen en ik duik op de bank.
    En morgen idd weekendje weg.

12. AHzondag

masu, jammer dat je jodenvet niet zoals verwacht was:(
    gelukkig heeft amy geen last van de prikjes.
    weet je al waar je heen gaat?

kib, spannend dus voor je zus hoop dat ze naar gesprek 2 mag.
    lekker dat je nog even hebt kunnen liggen. doet stijn normaal maar 1 slaapje?

hier, wesley's rechterhoekje tandje is bijna door zie het puntje al. hij ligt nu al op bed dus zal morgen ochtend een vroegertje worden.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, we gaan naar 't heijerbos, noord limburg. 75 minuutjes rijden. We zijn er nog nooit geweest maar schijnt een heel mooi park te zijn.
    Fijn dat het tandje bij wesley bijna door lijkt te zijn.

@kib, zo licht ventje die stijn! 1085 gram! :D:p

@hier, hier ligt er ook al eentje op bed. Moe en verzadigd, die zal zo slapen. :)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Tjonge wat een rust hier!:$
    Het is maar goed dat sens morgen weer terug is! :D

Ik ga in ieder geval m'n bedje opzoeken. Het duurde lang voordat Amy sliep, ze draaide en wurmde alsof ze haar houding telkens maar niet kon vinden. Rond half 9 was het gelukkig stil en sindsdien heb ik haar niet meer gehoord.

Slaap lekker allemaal!

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen dames!

Gisteren was ik echt bekaf dus dan nu maar een post!

Ben nu op de helft van mijn werkweek, oftewel ik moet nog 2 dagen, bah! Heb geen zin en gisteren was het nog eens megarustig ook! Kian was gisteren ook erg moe van het spelen de hele dag, maar verder gaat alles gelukkig prima nu hij weer bij de go is die terug is van vakantie.

Maak er een mooie dag van met zijn allen thuis of op het werk :D.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Masu balen he dat dat jodenvet er helemaal niet meer op lijkt. Ik heb het ook nog meerdere malen gehaald en getest...maar jakkie bakkie bah!!!
    Jippie vandaag lekker je weekendje weg. Limburg is altijd wel mooi vind ik. Maar ja ik kom ook uit de grote stad :p
    Heel veel plezier en fijn dat amy geen last van haar prikjes heeft gehad.

Sammie gelukkig dat het hoektandje bijna door is. Maandag aanstaande heb je toch je echo?

Mlien jippie op de helft van je werkweek!! Nog 2 dagen kom op je kan het!!! (ff een peptalk gegeven)
    Fijn dat Kian het weer leuk heeft bij zijn eigen GO.

Hier gisteren gezellig gegeten bij mams. Mijn tante en nichtje kwamen nog even langs en stijn heeft heerlijk zitten krijten met nichtje samen. Nichtje is geboren met een openruggetje en is wel grappig dat ze dan op sommige dingen op het zelfde niveau zit als stijn.
    Bij thuiskomst was Stijn erg moe dus die was snel in slaap. Rond 22.30 ben ik ook naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen. Mark is om 7.30 naar werk gegaan en Stijn en ik hebben nog geslapen tot 8.20uur. Zo ons klaarmaken en dan naar mn mams. Stijn heeft een extra dagje met mama vandaag. Vanavond gaan we bij vrienden eten dus wordt een gezellige dag.

Ps Sammie normaal slaapt Stijn idd maar 1 lang slaapje. Gisterochtend was hij nog zo moe dat hij om 10.15 weer naar bed ging.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!:D

Hier een goede nacht gehad. Amy was rond kwart voor 8 wakker volgens mij. Nu druk met inpakken, Taco naar ons pap en mam brengen en dan willen we rond 12 uur aanrijden. Kan Amy haar slaapje mooi in de auto doen (als ze zin heeft;)) en dan hebben we vandaag toch nog een stukje dag over.
    Amy heeft trouwens helemaal niet op de prik gereageerd, dus das wel erg fijn. Fijn idee voor de ukjes die nog prikjes moeten. ;)

@mlien, zet 'm op meid! Je kunt 't!!!:D:D Vandaag wordt het vast wat drukker, want het is vrijdag. En dan vliegt de tijd voorbij. Voor je er erg in hebt ben je alweer afgewerkt. ;)
    Fijn dat Kian weer bij z'n vaste go is.

@kib, klinkt als een gezellig dagje vandaag. Past je mams op Stijn als jullie uit eten gaan?
    Wat erg dat je nichtje met een open ruggetje is geboren. Doet ze 't verder wel goed? En welk nichtje is dat...het kindje van een broer/zus van Mark of zo?

@sens, heb je een fijne vakantie gehad meis? Als jij terug bent ga ik weg, dus ik "zie" je niet meer vandaag....:(
    Hopelijk heb je/jullie genoten en heb je goed weer gehad!

@hier, verder met inpakken. Spreek jullie na het weekend weer! Fijn weekend allemaal en geniet van het weer! :D
    (of is het bij jullie niet zo heerlijk zonnig?)

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Masu, ik had ook nog nooit gehoord van dat jodenvet hoor..maar jammer dat het tegenviel:(! Lekker hoor weekendje weg...hoop dat het weer ook een beetje meewerkt... In ieder geval heeeel veel plz!! GEniet er lekker van...:D
    @Sammie, je hoopte toch dat de gyn misschien kon kijken wat het werd, maar niet gelukt??? Of was dat later:( En wat goed Wesley zijn hoektandje door... fijn dat de misselijkheid minder lijkt te worden....
    @Kib, hoe oud is je nichtje nu dan?? En zal heftig zijn geweest dat ze met open rug werd geboren! Klinkt idd als een gezellige dag vandaag... veel plz!
    @Mlien, lieve meid nog 2 dagen werken en dan heb je weer een welverdiend weekend... knuff...en fijn dat Kian het weer super doet bij de go...

Vince weer heerlijk geslapen vannacht, 7 uur wakker! Nog gekroeld in bed en er om 7.45 uur uit gegaan... hij lag er 9.15 uur weer in en slaapt nog lekker...

Mijn tante en neefjes komen zo gezellig spelen en broodje eten...

Misselijkheid lijkt wel minder maar komt nog met vlagen opzetten...
    Maar gaat de goede kant op dus...

Heb mijn banner aangepast dan kunnen jullie mijn cyclus zien, heb hem nu dus wel op 40dg gezet...we zullen zien;)

Gezellige dag...
    Liefs

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Uhm nee Masu het weer hier is echt prut :(.. hahaha...
    Maar hoop dat jij het lekkere weer vasthoud!

Fijn dat Amy niet op de prikjes heeft gereageerd! Vince moet volgende week donderdag...

NOgmaals dikke knuffel en geniet ervan...

20. AHzondag

@prikjes, wesley zou vandaag nog last kunnen krijgen van een prikje maar volgens mij gaat dat niet gebeuren. het is toch net hoe je ukkie erop reageert.

@stamp, fijn dat vince zo lekker geslapen heeft.
    kroelen wat is dat?? hahaha wesley gaat alleen maar keten in het grote bed. ga je echt tot dag 40 wachten met testen?

@masu, veel plezier dit weekend en geniet ervan.

@kib, leuk dat het zo gezellig was bij je mams en wat heftig een open ruggetje. lekker uiteten vanavond.

@mlien werkze!

hier, een goede nacht 1x hoeven plassen:) vanmorgen even misselijk maar gelukkig ging dat na het eten meteen weg. wesley was om 7 uur wakker nog even speen in gedaan en toen nog gedut tot half 9. het is hier slecht weer dus ben bang voor een thuis hang dag.

Deel Deze Pagina