Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, fijn dat Wesley ook geen last van de prikjes heeft gehad... en dat je een goede nacht had... als je zo een beetje misselijk blijft maar gaat met wat eten weg dan is het goed te doen... Hier is het toch omgeslagen en nu mooi weer dus wij zijn lekker aan de wandel gegaan...jij nog wat kunnen doen??? En jaah ben wel van plan om tot 40dg te wachten... of er moeten echt enorme symptomen zijn na zo'n 30dg ...maar wil gewoon wachten..:D..

Lekker boodschapjes gehaald... Vince ligt er nu net weer in...!!!
    Ik ff zp'en en OS kijken..:D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, knap hoor! dat je kan wachten maar je weet idd niet wat je cyclus gaat doen, deed dat de eerste keer eigenlijk ook wachten. wij hebben wat karton weggebracht en dat was het. wesley ligt er nu ook weer in.
    maandag moet ik trouwens naar de gyn voor controle.

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, noujah is je karton in ieder geval opgeruimd ;).
    Liever wachten dan al 3x getest en nog niks weten...hahaha..

Wij willen morgen wat leuks doen, nu nog ff bedenken wat...lastig hoor.. Vince zit net in zo'n leeftijd dat je nog niet heel veel kan..
    zitten nu te twijfelen tussen:

Dolfinarium, holle bolle boombinnen (soort ballorig) of een dierentuin..en anders een andere stad en daar lekker hapje eten..en wat rond neuzen..hmmm lastig..

Wat vinden jullie???

4. AHzondag

ik zou voor dolfinarium gaan maar weet niet wat het weer doet. wesley vind bij ballorig niks aan haha. winkelen is ook leuk maar daar heeft vince weinig aan denk ik.

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Denk ook het dolfinarium... vind ik zelf ook leuk hahaha :D..
    En winkelen is wel gezellig maar heeft hij idd niet heel veel aan!!

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    We gaan naar Burgers zoo... Leuk :D...

xxx

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik weer!!!!!!

Zo druk, kids, huisje, mijn gezellige werk en daarbij heel veel sporten.. Lees wel mee hoor! Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!

Yara loopt nu alleen maar! Zo lief en krijgt piep kleine krulletjes sweet!!!!!!! Kletst en lacht..

Alleen vanavond weer koorts.. Grrrrr.. Gek wordt ik er van.

Morgen gaan we een weekend naar E-lburg toe. En zondag naar de Apenheul. Nog nooit geweest dus veel zin in...

8. AHzondag

mamalijn, nou yara heeft hem wel door! wesley doet niet meer dan die paar stapjes en gaat weer kruipen haha.

stamp, leuk burgerzoo!

wij hebben lekke gegeten en wesley zat helemaal onder haha. hadden hem zelf maar laten gaan want als ik het doe weigert hij zoiezo te eten. dus lepel en handjes in het bord en lekker kliederen en op de grond vallen. het is een begin en moet toch iets om het te laten eten.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeeeey meiden,

Ik haak vanaf hier weer in als jullie het goed vinden, heb de puf niet om op alles te reageren :) heb natuurlijk wel alles gelezen!

We hebben een heerlijke vakantie gahad, wel een beetje kort. Daardoor ga je heel veel dingen doen in die paar dagen en ben je na de vakantie gesloopt :$

De heenreis ging goed, stonden alleen 1.5 uur in de file bij Maastricht dus Jos was niet echt gezellig meer :( uiteindelijk waren we er om 18.00 uur. Huisje was leuk en de omgeving was prachtig alleen veel stijle hellingen dus fietsen hebben we niet gedaan haha

Wel lekker gezwommen en naar de dierentuin en een pretpark (ook met dieren) geweest.

Jos heeft daar goed geslapen en gedaan, door het vele dingen doen zag je wel dat hij het spelen erg miste dus dat kan hij de komende dagen lekker doen thuis.

Terugweg ging ook goed, Jos heeft een uurtje geslapen en we waren rond 16.00 uur thuis (weer file bij maastricht ;))

mijn moeder hield hier in huis haar vakantie en heeft lekker het huishouden gedaan, dus dat hoeven we niet te doen gelukkig.

Lekker gebbqt vavond en de spullen uitgepakt. Nu doodmoe op de bank en Jos al vanaf 20.00 uur uitgeteld in zijn bedje.. ik ga hem zo volgen.

Meiden hoop dat met jullie alles goed gaat en natuurlijk ook met alle ukkies!

Heb jullie gemist!

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lieve Senso, welkom terug!!! Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben en dat Jos het zo goed gedaan heeft!!! Was het weer een beetje knap?? En klinkt erg leuk het pretpark...we willen wel spam uiteraard (als je een beetje bent bijgeslapen :D)..

Slaap lekker in je eigen bed!!! Fijn dat je er weer bent...KNuff

@Sammie, het begin is er!!! Vince staat nu net af en toe/per ongeluk los... :)...
    @mamalijntje, wat goed van Yara...wel baaleh van de koorts...veel plz met het weekend weg...

Ik ga nog ff lekker met manlief knuffelen en dan lekker te bed..
    Morgen optijd weg..

Liefs

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lievje,

Masu hopelijk heb je een heerlijk weekend samen!
    Het is technisch gezien mijn achternichtje. Dochtertje van mijn neefje. Het gaat gelukkig verder wel goed. Ze draagt alleen spalken voor de versteviging van haar benen en lange stukken moet ze in de rolstoel doen anders is het te vermoeiend. Ze is nu 7 jaar maar echt een pittige dame. Wat dat aangaat lijkt ze erg veel op mijn nicht en neefje.

Sensje je bent weer thuis!!!!! Hoera zo te lezen wel een heerlijke vakantie gehad. Wat lief dat je mams in julkie huisje verbleef. Gezellige afsluiting een bbq.

Stamp goed dat Vince ook los gaat staan. Lekker gekroeld?

Mamalijn je klinkt heel druk. Hoe gaat het met manlief?
    Goed dat Yara al druk aan het stappen is.

Mlien harde werker. Je dag een beetje overleefd?

Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen met mams en stijn even naar de ikea geweest. Mams wilde kijken voor een ander dressoir. Helaas was de kast waar ze naar wilde kijken veels te laag. Wel lekker gegeten trouwens haha
    Mams moest om 4uur werken en stijn en ik zijn op de fiets even naar de kinderboerderij daar geweest. Stijn had weinig zin vandaag, huilen bij de diertjes?? Maar vond ze toch ook wel leuk. Nog even gespeeld daar wn toen weer op de fiets naar huis. Hij was best moe dus hem maar even op bed gelegd. Toch nog een uurtje geslapen, daarna naar onze vrienden gegaan. Ze hebben 2 katten en die vond Stijn wel weer geweldig!!
    We hebben heerlijk gegeten en daarna gingen we nog wat drinken. Staat Stijn gewoon helemaal los bij de tafel en wel 3min lang ofzo!!! Tegen dat ik zo helder was om een foto te maken was het moment natuurlijk voorbij...jammer maar wel echt super goed van hem.
    Bij thuiskomst is hij lekker naar bed gegaan en sliep hij zo. Ik ga ook mn bedje opzoeken. Truste!

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Vandaag mijn laatste werkdag deze week :D. Gisteren was het best druk en hebben we gebak gehad (het gebak van woensdag was nog niet op, maar ach :p) dus vandaag hebben we de keuze uit aardbeienvlaai of slagroomtaart, nou ik heb er zin in ;).

Jullie zien me vanavond of morgen weer! Maak er een mooi weekend van allemaal!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Mlien werkse en die dag gaat zo voorbij. Geniet van de taart.

Hier ben ik al wakker en de rest slaapt nog...
    Gisteren gaan slapen met wat hoofdpijn en helaas zit hij er nog. Had gehoopt dat hij weg zou zijn maar nee.. Vandaag niet echt veel op de planning. De was moet gedaan worden en we gaan even kijken voor een hor op stijn zijn kamertje. Maak er een mooie dag van allemaal!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jeuh!!! sens is weer terug!!!:D:D fijn dat je er weer bent meis!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@stamp, het weer was lekker. We hebben alle dagen droog weer gehad 2 dagen heel mooi weer met veel zon. We hebben dus niets te klagen gehad :D spannend hoor je 1e ronde, vind het maar knap dat je 40 dagen wacht!

@kib, ach die Stijn niet helemaal in zijn hum en huilen bij de beestjes, dat is toch niets voor Stijn :( lekker hoor dat Stijn heeft uitgeslapen vandaag! succes vandaag met het shoppen voor een hor.

@mlien, werkze vandaag meis. Bijna weekend!

@masu, hihi wat een leuke reactie :) bedankt

@hier, goeie nacht gehad. Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje :) Jos hebben we niet meer gehoord en meneer werd om 8.10 uur wakker, niets mis mee. Inmiddels even boodschappen gedaan voor vers fruit en meneer heeft lekker van de aardbeien en stukjes banaan gesmuld (na een week potjes ;)) nu ligt hij weer lekker in bed. Denk dat hij het wel even nodig heeft om bij te slapen.

Mijn moeder gaat vanmiddag terug naar huis en dan hebben we heerlijk alle tijd verder aan ons zelf.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oh ja ga vanavond natuurlijk even spammen want ik ben en terug van vakantie en ik heb spamvrijdag gemist gisteren :cool:

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu is helemaal blij!!

Sens lekker he je eigen bedje. Gelukkig weer je huisje voor jezelf vanmiddag. Ben wel benieuwd naar wat spam. Denk dat we spamvrijdag allemaal hebben gemist gisteren hahaha

Hier zijn we even op pad geweest voor een hor voor stijn. Kost iets meer dan opgerekend dus wordt vilgende maand. We hebben overdag gelukkig niet zoveel last van beestjes en 's avonds gaat zijn raampje dicht.
    Nog even snel langs zus dr huis beker van stijn oogehaald (was achtergebleven donderdag) en boodschapjes gehaald. Stijn in de ah al een broodje gegeven en nu ligt hij lekker op bedje.
    Straks ff de stofzuiger door het huis halen en vanavond eten we weer bij mams. Besloten om wel op tijd naar huis te gaan zodat Stijn op tijd naar bed kan vandaag.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kib, dacht al dat ik wat spam gemist had gisteren hahaha ach iedereen is druk en onderweg. Ga er vanavond wel wat spammen, leuk voor jullie hahaha

Wij hebben de horren bij de kunststofkozijnen boer vandaan die onze kozijnen heeft geplaatst was gewoon 90,00 euro per hor. Maarja wel in bijpassende kleur blauw maar zijn gewoo dure dingen.

Gezellig en rustig dagje heb je zo! lekker hoor, wanneer moet je weer werken?

@hier, mams is weer onderweg naar huis. Heerlijk om het huis weer voor jezelf te hebben. Straks koms szus met neefje want ze gaat even ml zijn haren knippen en na het eten vanavond even boodschappen doen met zijn drietjes. Verder heerlijk relaxt, Jos heeft 3 uur geslapen van 10.30 uur tot 13.40 uur en heeft daarna heerlijk 2 boterhammen gegeten hij is volgens mij wel blij dat hij het Duitse brood niet meer hoeft te eten (dat is echt vies) nu is hij lekker aan het spelen en hij is lekker vrolijk :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens lekker je huisje weer voor jezelf. Al zal het met mams vast ook gezellig zijn geweest.
    Kan me voorstellen dat Jos ons brood lekkerder vind. Is ook gewoon lekkerder :D
    Jij ook al een relaxte dag achter de rug.

Ik moet maandag pas weer beginnen. Al werd ik net al weer gebeld dat er een probleem was. Degene die erop stond voor de avonddienst gaf aan alleen maar de slaapdienst te doen. Nu komt ze gelukkig wel alleen wat later. Niet iedereen is er blij mee maar ik ben blij dat het opgelost is.

Verder heb ik even het huis gestofzuigd, Stijn deed een tukje en heb ik even de foto's op mijn laptop gezet. Dus ik kan spammen!!!! Haha speciaal voor mlien ook een paar van de kinderboerderij.
    Straks op naar mams en daar gezellig eten. Mijn neefjes zijn er ook want zus en zwager zijn het weekend weg richting V.olendam.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    En omdat Stijn zo leuk is nog een paar....

Zijn geknutselde wortel op het kdv.
    Op de kinderboerderij (niet de meest ideale maar dat lukte helaas niet met mijn foon..)

Deel Deze Pagina