Hey meiden, Ff ego... wij hebben een super dag gehad bij Burgers Zoo...alleen maar mooi weer gehad..en onwijs genoten..Vince vond het ook erg leuk..steeds maar wijzen naar de dieren en veel lachen...!!! Even wat spam...
Even op jullie reageren... @Senso, fijn dat jullie lekker geslapen hebben in eigen bed... en Jos zal idd wel even wat bij moeten slapen.. niet zo gek.. ben benieuwd naar de vakantie spam... leukleuk!!! @Kib, leuke foto's van Stijn!!! Wat een lachebekkie zeg.... @Masu, hoop dat jullie het naar de zin hebben, maar dat zal vast wel.. Mlien, lekker gewerkt weer??? Liefs
@kib, gelukkig heb je het probleem op je werk op kunnen lossen! goed gedaan! wat een leuke spam van je stoere mannetje, lekker ding is het toch! @stamp, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! de spam is ook weer super, vind Vince altijd zo'n pretletter! spam wordt morgen @hier, vanavond boodschappen gedaan dus de koelkast is weer gevuld. Eindelijk weer eens gezond gegeten, aardappels, spinazie en een tartaartje jammie! Jos heeft ook lekker zitten smuller. Had wat moeite om in slaap te komen maar het is gelukt Ik zit nu nog even met een rosetje op de bank en duik zo lekker mijn bedje is. Welterusten lieve meiden!
Stamp gelukkig een geslaagde dag! Jij hebt ook een lekker mannetje hoor. Leuke foto's. Sens gelukkig de koelkast weer gevuld anders verhongeren jullie... Dat moeten we niet hebben!!! Gelukkig is Jos na wat moeite toch in slaap gevallen. Hier gezellig bij mams gegeten. Neefjes waren er ook, dus gezellige boel. Stijn ligt uitgeteld in bedje. Ik kijk nog ff exotische liefdes (wat een lelijke mensen zitte. er tussen zeg...pff) en zo lekker naar bed.
Goedemorgen meiden, Hier een heerlijke nacht achter de rug. Helaas hadden de buren ergens besloten om veel kabaal te maken op dr galerij waardoor ij pas tegen 1uur in slaap viel.. We hebben wel mogen slapen tot 9uur vanmorgen. Mark gaat even met zijn.bootjes varen...zolang het droog blijft. Ik heb verder weinig plannen.
goedemorgen, kib, balen van je buren dat ze herrie moesten maken maar gelukkig wel uitgeslapen. gisteren avond kwamen szus en zwager en nichtje langs. wesley heeft haar letterlijk uitgelachen toen ze viel het was echt gemeen van hem maar ook wel grappig. ze hebben een lekker gespeeld en daarna gingen ze allebei op bed hier. wij een gezellige avond gehad. vandaag niks op de planning eigenlijk.
Mooie spam meiden!! Hier gisteren lekker gewerkt was flink druk en gisteravond hebben we The hungergames gekeken, erg goeie film, zeker een aanrader!! Vandaag hebben we weinig op de planning, ml is sjaggi dus hoop dat dat nog bijtrekt. Kian is nu lekker op zijn kamer aan het spelen. Hij loopt nu steeds kleine stukjes van 2 a 3 stappen, geweldig .
goeiemorgen meiden! Allemaal goeie nachten zo te lezen, fijn hoor! @hier, ook een goeie nacht. Jos heeft de hele nacht doorgeslapen en om 8.30 uur hebben we hem maar uit best gevist. Hij is met manlief naar beneden gegaan en ik heb nog even lekker 2 uurtjes geslapen. Vandaag weinig op de planning, hoop dat het weer nog wat opknapt kunnen we vanmiddag even aan de wandel.
Sammie ahh die Wesley zo aan het lachrn geweest. Mlien hoop dat ml zijn humeur nog verbeterd. Sens hopelijk knapt het weer wat op. Wij begonnen met regen en nu hebben we ook zon. Hier een luie dag. Alleen tussendoor de was doen. Mark is al varen en Stijn ligt na 2 uur spelen alweer in bedje. Ik ga zo ff door de douche rennen en denk vanmiddag ff naar buiten met kleine man.
Zwaai... We zijn er weer en helemaal kapot. Gisteren ochtend om 08:30 weg gereden. Manlief Jamie en mij afgezet en zijn wij met de trein gegaan.. Manlief is met Yara verder gereden en was er ruim 1:45 min eerder... Yara heeft het super gedaan. wel koorts dus snel zetpillen en gengigel gekocht want er zijn plots 3 kiezen door en 1 komt door Gisteren ben ik wel even op mijn skates een blokkie omgegaan. Niet al te gezond gegeten hahaha. Vandaag naar de apenheul geweest en dat was super! Genoten echt zo fijn... Toen weer twee uur in de auto! Nu even rustig zitten.. Morgen kom ik weer even buurten..
Ja was heel erg leuk.. Alleen voor ons haha.. Yara geeft er echt nog niets om. Maar ze zijn lief!!!!!
@kib, lekker een lui dagje! hier is het uiteindelijk niet echt lekker weer geworden begon zo te gieten dat we maar een rondje zijn gaan rijden met de auto zodat we er toch even uit waren hahaha @mamalijntje, klinkt goed meis! wel jeetje je meisje doet wel veel kiezen tegelijk zeg nou ja dan ben je er volgens mij voorlopig wel van af toch? @sammie, spannend morgen je echo! wel snel komen vertellen hoe het is gegaan he? @hier, rustige dag gehad. Lekker series gekeken toen Jos sliep en daarna een rondje gaan rijden. Na het eten vanavond nog even langs souders geweest. Jos drinkt nog maar de helft van zijn avondfles dus binnenkort zal hij er wel mee stoppen. Geeft hier iemand nog een avondfles eigenlijk? zo ik heb even wat spam uitgezocht van de vakantie, komen ze hoor foto 1: de omgevind, natuurlijk met Jos er op foto 2: lekker in de box spelen vond hij heerlijk
foto 1: lekker zwemmen met papa! foto 2: lekker buiten lunchen (hij vond het brood alleen niet te eten )
Mamalijn grappig dat je samen met J met de trein ging. Wel een leuke dag zo te lezen. Sammie niet veel gedaan vandaag? Spannend morgen je 20weken echo. Willen julkie wel weten wat het is? Sens wat een super lieve spam van Jos!! Die met de omgeving is mooi en did met lunch is echt gaaf. Stoer binkie. Grappig dat jullie een rondje zijn gaan rijden om toch even buiten te zijn. Hier na de lunch even met de metro naar het grote winkelcentrum gegaan. Even langs de dierenwinkel want mams heeft bedacht (in overleg met ons) dat ze Stijn visjes wil geven omdat hij die zo gaaf vind. Dus even wezen kijken voor een aquarium. Daarna nog ff langs de grote speelgoedwinkel wat uitzoeken nog voor Stijn verjaardagscenten/kadobonnen. Nu heeft hij er weer 2toettoetauto's bij en 4 dieren voor de dierenboom. Vanavond was hij lekker aan het spelen en op tijd naar bed gegaan.
@kib, wat leuk dat Stijn van je mams visjes krijgt! hij is er natuurlijk helemaal gek van, leuk hoor! leuk die toettoet auto's misschien ga ik ook nog wel eens rondneuzen voor iets van een garage met auto's. Jos is er ook helemaal gek van. @hier, ik ga lekker naar mijn bed toe meiden. Welterusten en ik hoop op allemaal goeie nachten. Gelukkig is Masu morgen weer terug van haar weekend weg want het is hier echt super super stil!
senso, die toet toet garage en auto's zijn hier echt succes. wesley speelt er echt mee, met niks kan hij zolang bezig zijn. hij kan nu de auto eraf laten rijden en snap dat hij iets moet voor de geluidjes. ik ga denk ik mey sint iets van little people kopen aangezien dit ook een succes is. super spam van jos! heb morgen de echo laat dus zal pas in avond wezen dat ik het vertel. kib, leuk visjes wat voor gaan jullie nemen? stijn ookal een echte jongen die van auto's houdt. ik krijg morgen een gewone echo controle 20 weken echo duurt nog even.
Sens stijn sjouwt hier ook met de autos rond. Geweldig om te zien! De toettoets zijn wel een succes. Jos is toch ook zo zot op visjes? Ik ga mn bedje opzoeken morgen om 6uur mn wekkertje...