Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Hier alweer vroeg dag na een goede nacht geslapen te hebben.
    Ik ga zo de deur alweer uit op weg naar werk.

Fijne dag allemaal!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kib, fijn dat je goed geslapen hebt. Het was weer vroeg dag voor je, werkze!

@sammie, spannend je echo! hoop dat ze kunnen zien wat het wordt :D succes in ieder geval meis.

@Hier, goeie nacht gehad, Jos wordt nu net wakker. Vandaag weer weinig op de planning, even naar mijn vriendin met zijn allen. Manlief gaat even helpen met het maken van een kattenluik dus wij gaan even het dorp in :D heel vervelend haha

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Mamalijn; Klinkt als een heerlijk weekend wat jullie gehad hebben, nu weer aan het werk?

@Sammie; Spannend, vandaag de echo! Ben benieuwd of er wat te zien is!

@Senso; Hihi een rondje rijden om maar buiten te zijn, sja, is weer eens wat anders! Wel het raampje open gehad dan? ;) Mooie spam van vorige week! Voor deze week nog plannen?

@Kib; Leuk dat Stijn visjes gaat krijgen van je moeder! Je zei altijd al dat hij daar helemaal gek van is toch in de dierentuin ook? Werkze vandaag!

Hier heerlijk geslapen tot ongeveer kwart voor 9. Ik heb niks op de planning behalve dan wat huishoudelijk werk en het weer is nou ook niet echt super om er lekker op uit te gaan, jammer hoor.

Ik ga snel Kian wat aandacht geven want die staat in mijn been te bijten!! :$

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien heb je een kleine kanibaal op de wereld gezet?? Hahaha dat word een rustige dag voor je.

Sens klinkt als een goede deal julkie op stap en manlief aan de klus. Hoop dat het weer een beetje meewerkt. Hier waait het en is het erg bewolkt.

Hier al weer ff klaar met werken.. Heb het wel vreselijk koud!! Lig nog ff op de bank te hangen onder een dekentje.. Straks ff douchen en dab de was weg werken zover die droog is.. En ala ik eraan toe kom ff Stijn zijn leding uitzoeken.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @Mlien, fijn hoor dat je zo lekker geslapen hebt! heb het raampje maar dicht gehouden want het plensde uit de hemel vandaan :D voor deze week weinig plannen, lekker relaxen en misschien nog een dagje weg en een keer zwemmen.

Zit je been er nog aan?

@kibbeling, lekker hoor kort dagje op je werk! vooralsnog werkt het weer hier niet mee, het regent al de hele ochtend :( hoop dat het vanmiddag droog is, moet toch echt even het dorp in.

@hier, Jos ligt al ruim 2 uur te slapen en ik heb lekker series gekeken want manlief lag ook nog te pitten. Inmiddels is hij zijn bedje uit, Jos was vannacht 2 x huilend wakker geworden dus hij vond dat hij het wel verdiende om tot 11.45 uur in bed te blijven :$

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Ik heb het ook zo koud, bah! Wat een weer zeg. Je hebt weer genoeg op de planning, wel lekker dat je maar zo kort hoefde te werken vandaag!

@Sens; Lekker hoor zo'n rustig weekje! het jammere vind ik dan alleen altijd dat je huishouden doorgaat en ik mis dan de vakantie-vibe een beetje. Eens even kijken.. ja mijn been zit er nog aan :D. Lekkere stinkerd die man van jou! Maar voor jou wel lekker rustig!

Hier slaapt Kian ook al 2 uren, en ik ben lekker heel de tijd aan het niks doen en zp'en :D. Heb alleen ff snel gestofzuigd.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, idd lekker rustig voor mij, kan daar heerlijk van genieten hahaha. Fijn dat je been er nog aan zit, wordt zo lastig lopen anders :p zooo Kian is ook lekker aan het slapen!

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Haha loopt inderdaad makkelijker met 2 benen! :D Ik kan daar ook van genieten hoor als ik het huis voor mezelf heb, heerlijk even tv kijken zonder gestoord te worden bijvoorbeeld!! Kian zal vanmiddag wel niet meer slapen gok ik zo, misschien nog een uurtje hoop ik dan maar.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, en heeft Kian vanmiddag nog geslapen?

@hier, inmiddels terug bij vriendinnetje vandaan. Toen we weg wilde gaan bleken we een lekke band te hebben :( manlief had hem gelukkig snel vervangen. Even met vriendinnetje gezellig het dorp in geweest. En nu net weer thuis, Jos nog even op bed geslingerd voor een uurtje want hij was echt hartstikke moe.

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Wat ontzettend balen van de lekke band zeg! Fijn dat je wel gezellig het dorp in geweest bent. Kian ligt nu alweer een dik uur te slapen, ik ben nu boven herrie aan het maken maar meneertje slaapt gewoon door! Hij zal het nodig hebben denk ik!

Bah, heb hoofdpijn van het niks doen :p.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja niet echt leuk een lekke band. Zit nu een reserveband op maar daar mag je niet harder dan 80 km/u mee dus morgen maar weer een garage opzoeken. Zat een dikke schroef in de band. Kian heeft er zin in vandaag met slapen :cool:

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hallo lieve schatten! :D

Hier weer terug van ons weekendje weg. We hebben een heerlijk weekend gehad en ik heb toch maar ff alle foto's op m'n werklaptop gezet. Ik kom zo dus ff een spambom op jullie loslaten....dan heb ik weer gelijk genoeg gespamd voor heel augustus geloof ik....;):D

Ff heel kort...heb wel alles gelezen hoor:
    @sens, wat balen van die lekke band! Fijn dat het gezellig was bij je vriendinnetje! Wat een mooie spam van Jos! De omgeving ziet er ook echt heel mooi uit.

@kib, wat een lekkere korte werkdag! Wat gaaf dat Stijn visjes krijgt. Hij is er ook zo dol op, dat vindt hij vast fantastisch!:D

@mlien, wat een kannibaal is Kian zeg! Agressief mannetje! :p
    Eerst was het slaan en nu is 't bijten....vooruitgang?;)
    Heerlijk het huis voor jezelf!

@mamalijntje, ocherm die Yara met haar kiezen! Dat zijn er veel ineens! Is ze er wel mooi vanaf, dat scheelt weer. Fijn dat het leuk was in de apenheul.

@sammie, succes met je echo! Of misschien heb je 'm al gehad.

@hier, heerlijk weekendje gehad. Lekker gezwommen, door de jungledome gewandeld, op terrasje wat gedronken en pannenkoekjes gegeten. We hadden het meest luxe huisje op het park, dus we hadden heerlijk de ruimte. Dat was wel erg fijn. Nu weer thuis, Taco weer opgehaald (die ik uiteraard ontzettend gemist had) en langs ouders en schoonouders geweest. Ben wel blij dat ik vanavond weer gewoon in m'n eigen bedje lig. :)

Zijn jullie er klaar voor?!?!?!?! Daar komt m'n spam! :p:D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Fijn dat jullie zo'n goed weekend gehad hebben! Kan me voorstellen dat je naar je eigen bed verlangd!! Ben benieuwd naar de spam :D.

@Sammie; Jullie hebben het kunnen zien... vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1: tijdje terug, in de binnenspeeltuin
    Foto 2: gewoon een foto die hier thuis is genomen

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ook van een tijdje geleden:

Foto 1: knoeien met yoghurt
    Foto 2: knuffelen met Taco

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Sammie krijgt vast een jongetje....denk ik....:)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1: weer knuffelen
    Foto 2: in de doos gekropen

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1: lunch in de dierentuin
    Foto 2: op de glijbaan klimmen (ook in de dierentuin)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1: met mama in de jungle dome
    Foto 2: met papa in de jungle dome

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010