Heb vanmorgen toch wat mee gemaakt!!! Rond half 8 vanmorgen op het werk is de bliksem bij ons ingeslagen... het was echt een klap en toen zo'n elektrischiteits (???) geluid en toen BAM!!! echt niet normaal die klap... was echt enorm hard...we schrokken ons de rambam.. licht viel uit en het alarm van school (waar we naast zitten) ging af... !!! Gelukkig viel het allemaal mee... maar de schrik was er!!! Vince heeft last van de eenkenningheidsfase...en heeft op het moment niet zoveel zin om naar het kdv te gaan... helemaal vast klampen aan papa... Hopen dat dit niet te lang duurt!!! Liefs
@Masu; Wauw wat een prachtige spam!!! Die in het zwembad is echt supergaaf, moet je echt iets mee doen! @Stamp; Zo dat is schrikken zeg!! Gelukkig niks aan de hand! Balen die eenkennigheid, hier wordt het juist weer wat minder op het moment! Wij hebben net lekker gegeten, simpel brood, Kian heeft wel van de knakworsten er bij zitten smullen .
@Masu, fijn en gezellig dat je er weer bent!!! En wat een leuke spam zeg!!! En idd die in het zwembad is echt super leuk!! MAar die in de ballenbak vind ik ook super!!! Fijn dat jullie zo genoten hebben... @Senso, wat baaleh van de lekke band zeg... gelukkg nog wel even naar vriendin geweest en dorp in.... gezellig ... @Sammie...enenennenenenenenenneenennenenenenenenen????/ @Kib, wat leuk visjes voor Stijn!!! @Mamalijn, leuk is de apenheul he... vind het zelf idd ook erg leuk ... en arme Yara zo 3kiezen tegelijk.. @Mlien, heerlijk toch ff broodje eten... en wat grappig dat Kian de knakworstjes zo lekker vond...
hey dames, hier een blije mama en denk dat soms dromen geen bedrog zijn! we krijgen weer een jongen!!! we zagen het meteen toen hij ging kijken. de gyn vond mijn baarmoeder erg hoog zitten hij zei dat het meestal pas bij 20 weken zo is maar niks ergs. het is zo'n fijne man.
masu, leuke spam! blijf die met taco zo lief vinden. fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. mlien, haha kleine kian lekker aan het smullen. goed idee trouwens broodje knakworst. stamp, jeetje wat schrikken op je werk zeg! gelukkig niks ergs maar toch. lastig dat vince nu eenkennig is. seso, oei lekker band lastig hoor. gelukkig heb je een handyman haha.
Ik ga ff eten maken... Manlief is 20uur thuis en dan gaan we gezellig samen sla eten... Vince had lekker macaroni met groenten er door heen! Heb trouwens ook enorme koppijn.... blegh... maar 2 paracetamol genomen...
@sammie, gefeliciteerd!!! Wat gaaf, een broertje voor Wesley! Hij wordt vast een supertrotse grote broer! @mlien, thanx lieve schat! Toevallig zeiden manlief en ik al tegen elkaar dat we die foto uit willen laten vergroten. We vinden 'm allebei super! Lekker, broodje knakworst. @stamp, oh wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! En helemaal als het zo hard knalt en er ook nog licht uitvalt....brr! gelukkig viel het allemaal mee, maar de schrik zal er wel goed ingezeten hebben. wat lief dat je wacht op je mannetje. Kunnen jullie fijn samen eten. @eten, wij hebben aardappels met spinazie en slavink gegeten en Amy dus ook. Net gingen we nog wat boodschapjes doen, zegt de caissière: mag ze een snoepje? Dus ik: nee, dat mag ze nog niet. Zij weer tegen Amy: oh wat zielig! Mag jij geen snoepje van je mama? Nou, dan moet je 't maar met de pudding doen (we hadden pudding gekocht voor manlief). Maar die pudding mag ze natuurlijk ook niet, want dat zijn van die mona puddingen! En 't kind heeft net gegeten...het is 7 uur 's avonds! Pff....sommige mensen... Ik vond 't ergens zo dom dat het grappig werd... @hier, Amy ligt net in bed. Ze ligt nog flink te steunen en kreunen....moet weer een beetje in d'r ritme komen. Vandaag heeft ze een half uurtje geslapen in de auto en gelukkig vanmiddag ook nog 1 uurtje. Hoop dus dat ze moe genoeg is om toch in slaap te vallen. Een vriend komt vanavond trouwens m'n laptoppie ophalen! Hopelijk krijgt hij 'm weer aan de praat. Manlief is klussen bij vrienden van ons en ik duik op de bank. Op mijn eigen vertrouwde goddelijk-liggende relaxte bank! Heerlijk!
@hondje, ik zat al te denken of ik die foto al eerder had gepost...had er een beetje zo'n dejavu gevoel bij...maar waarschijnlijk dus wel. Sammie, wat lief dat je 'm zo leuk vindt! Ik heb die foto's ook op FB gezet en bb denkt er ook weer over om een hondje te kopen voor CJ...ook een teckel! Grappig he?
@masu, jeeeeeeeeeej daar ben je weer! gezellig hoor klinkt alsof jullie een heel leuk weekend hebben gehad! en wat een onwijs gave spam van je lieve meisje, die in het zwembad is inderdaad echt super. Wat een ondeugend meisje! Nou ja een snoepje hihi kan me voorstellen dat het op een gegeven moment gewoon grappig werd. Geniet lekker van je bankhangavondje! @stamp, jeetje meid wat zullen jullie geschrokken zijn! gelukkig is er verder niets ernstigs gebeurd. Niet leuk dat Vince eenkennig is hoop dat het snel weer beter gaat met je mannetje. Balen van je hoofdpijn, hoop dat de pcm snel helpt! @mlien, lekker hoor een broodje. Kian is wel een kannibaal hè eerst je been en nu knakworsten @sammie, jaaaaaaaaaaaaaaaaaj een jongen ik heb het altijd fout hahaha. Leuke hoor 2 mannetjes
@hier, lekker shoarma gegeten. Wordt na de vakantie weer streng op rantsoen hahaha daarna nog een mandje met strijkgoed weggewerkt. Haalde Jos uit zijn bed om 18.00 uur en die was bloedje sjaggo, echt niet leuk kwijlt ook weer vreselijk en trekt aan zijn oor.. lijkt wel weer op een tandje. Voor de zekerheid zo maar een pcm en lekker naar bed.
@Stamp; Samen sla eten.. lekker hoor.. ahum . Niet echt mijn ding. Balen van je hoofdpijn meid! @Sammie; Jaaaa een jongen, was ook mijn idee! En inderdaad, die dromen blijken raar maar waar te zijn! Kian is echt gek op knakworst! @Masu; Gaaf dat jullie hem ook gaan uitvergroten, hihi. Hij is echt geweldig! Grappig dat BB nu ook weer over een hondje nadenkt! Wij zijn net lekker naar buiten geweest, hebben een flinke ronde gelopen over het dorp en huisjes gekeken, altijd erg leuk! Kian is nog lief aan het spelen, hij heeft dan ook behoorlijk geslapen vandaag dus is nog niet moe. Misschien slaapt hij dan morgenochtend nog een keer uit als hij laat naar bed gaat .
@Sensje; Lekker toch shoarma!! Kian houdt blijkbaar behoorlijk van vlees ja! Balen dat Jos zo sjaggo was/is!
ik heb net meteen wat leuke nieuwe kleertjes hm besteld en meteen een babydekentje. had een kortingcode van 10% dus voor jullie 9877. heb voor wesley ook meteen maat 92 meebesteld leuke sweaters enzo. het is gek maar kan niet wachten op de winter haha
Sammie wat leuk een broertje voor Wesley! Gelijk aan het inkopen geslagen. Mlien lekker brood met knakworst. Gelukkig zit je been er nog aan. Wordt toch lastig met 1 been. Senso heerlijk nog effe vakantie. Balen van je lekke band. Hoop dat Jos morgen weer gezellig wakker wordt. Jouw man is soms best grappig...omdat Jos 2x huilde vanacht mag hij tot zo laat slapen?? Hahahah Masu jippie je bent er weer!! Wat een superschattige spam van je meisje!! Die in het zwembad is idd super gaaf. Hoewel die van wachten op de pannenkoek ook wel schattig is. Klinkt wel als een luxe en gezellig weekend hoor. Stamp kan me voorstellen dat je schrok vanmorgen. Zal een klap geweest zijn. Ahh Vince ook in de eenkennigheidsfase. Stijn zit er ook in en gaat nog altijd huilen als we hem op het kdv brengen of als ik hem bij mn mams laat. Hier hebben we ipv witlof stokbrood met kip gegeten. Mark moest tot 18uur werken en stijn was om kwart over 5 op schoot in slaap gevallen. Aangezien dat niet zo vaak meer gebeurt zijn we lekker samen op de bank blijven liggen. Na het eten met zijn 3-en gedouched...wat is de douche dan krap!! Stijn is al snel daarna naar bedje gegaan. We hangen nu op de bank film te kijken.
@sammie, leuk hoor gelijk kleertjes sjoppen bedankt voor je code, heb ook nog even wat besteld. Voor het eerst bij de H&M dus even testen @kib, aaaaaaaah wat lief dat Stijntje bij je in slaap was gevallen. Gebeurd hier echt niet meer hoor. VInd het al superfijn als Jos s'avonds huilend wakker wordt om even met hem in de schommelstoel te zitten. Ligt hij ook zo lekker tegen me aan *smelt* wat leuk met zijn 3 en douchen, kan me voorstellen dat het wat krap is, gaat hier niet lukken hoor hahaha
@Sammie; Denk je niet dat 92 nog groot is? Aangezien de groei nu redelijk stagneert? Ik heb toevallig vorige week 2 gave shirtjes maat 86 gekocht omdat ik 92 nog zo groot vond. @Kib; Doet Stijn dat nog joh? Op schoot in slaap vallen? Geweldig zeg, moet heerlijk zijn even knuffelen! Met zijn 3en douchen, zou hier niet passen hoor! @Senso; Bij ons lukt het ook niet hoor met zijn 3tjes, haha. Ik ga ook slapen, welterusten meiden!
@eenkennigheid, het was eerst veel erger en ik heb het idee dat het nu weer wat minder aan het worden is. Al is het nog steeds brullen bij het kdv als ik weg ga... @sammie, thanx voor je code. Ik ga morgen eens ff snuffelen. Leuk hoor, shoppen voor de baby! Zoiets wordt nooit saai! @kib, broodje kib, lekker! Fijn samen gedoucht? En ik heb jullie ook gemist hoor! Gelukkig was het maar een weekendje! @mlien, geen slaliefhebster nee? Kan ook eigenlijk niet anders dan dat Kian van vlees ging houden toch? Jullie houden er ook allebei van dacht ik... @sens, ik geniet stiekem ook als Amy 's nachts wakker wordt....lekker kroelen! Normaal is er dat nooit bij, maar 's nachts komt ze heerlijk ontspannen tegen me aan liggen, heerlijk vind ik dat! Slaap lekker! @hier, een vriend is langs geweest om m'n laptop op te halen. Hij schudde voorzichtig met het ding en dacht al te weten wat het probleem was (iets met de harde schijf). Hopelijk krijgt ie 'm weer aan de praat. Sowieso is het volgens hem hoogstwaarschijnlijk op te lossen door de harde schijf te vervangen, maar ik hoop toch ook dat ik nog wat foto's terug kan halen....o.a. van amy's eerste verjaardag! Ik duik zo ook m'n bedje in. Mijn eigen heerlijke vertrouwde bedje! Mmm! Manlief is nog niet thuis, maar ik ga er niet op wachten. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgenclieverds, Mlien hij was aan het spelen op de bank bij mij en was al moe. Uiteindelijk vond hij een lekker plekje bovenop mama!! Heerlijk gebeurt hier ook niet veel meer moet ik bekennen. Sens ook al aan het shoppen geslagen!! Douchen was ook krap hoor. Ik heb me snel gewassen en ben eruit gegaan. Stijn en Mark bleven nog even erin. Masu lekker geslapen in je eigen bedje? Hoop dat je foto's te redden zijn. Ik heb het toen ook gehad precies op vakantie!! Gelukkig kon zwager de meeste foto's terug halen. Ik heb er ook echt van geleerd om regelmatig mn foto's over te zetten op de externe harde schijf. Was Mark laat thuis? Hier is Stijn rond 23.45 uur even aan het huilen geweest maar sliep snel weer verder. Ik was om 9uur wakker en Stijn hoor ik net pas voor het eerst kletsen!! Het is hier echt vreselijk hard aan het regenen...Bahhhhh!!! Vanavond mag ik weer werken en gaat Stijn vanmiddag bij mn mams en neefjes spelen.