Goeiemorgen meiden! Ben ik gewoon de eerste vandaag?! Wel te merken dat sens nog vakantie heeft! Of misschien is kib me voor, want zie dat jij er ook bent. Hier lekker geslapen...nou, heerlijk zelfs in m'n eigen bedje. Amy werd om 7 uur wakker omdat ze met haar beentje tussen de spijlen zat dus dat was wel jammer. Daarna wilde ze uiteraard niet meer slapen. Ze is wel enigszins sjaggo, want ze is duidelijk nog niet uitgeslapen genoeg. Vandaag weinig op de planning hier. Ons mam komt na het sporten foto's kijken van de vakantie, dus die zal rond 11.15 hier zijn. Misschien dat ik vanavond ga zwemmen met 2 vrienden, maar ik weet nog niet zeker of ik wel zin genoeg heb, haha. We moeten vanmiddag nog ff naar de hema voor hoeslakens en dat was het wel zo'n beetje. Fijne dag allemaal!
Jawel hoor, kib is me voor! Wat een relaxte nacht en ochtend zeg! Heerlijk! Weer regen daar? Ik zal dus maar niet zeggen wat voor weer het hier is.... Mark was rond half 1 thuis volgens mij...ik was nog wakker, want ik slaap niet goed in als hij niet thuis is. Hij had ´t in ieder geval erg gezellig gehad.
Goeiemorgen! @Kib; Lekker van genieten zulke knuffelmomenten! Wat is Stijn lekker aan het uitslapen zeg! Hier inderdaad ook zulke harde regen, kan het nou niet eens gewoon ff zomer blijven? @Masu; Haha, lekker niet te eerste . Jammer dat Amy zo vroeg wakker werd omdat ze klem zat. Hier heerlijk geslapen in een schoon bed! Kian werd rond 8 uur wakker, maar ik ben toen zelf weer in slaap gevallen tot ongeveer 9 uur dus Kian zal het ook wel prima gevonden hebben. Voor vandaag weer niks op de planning, regent hier ook keihard, bah! Zo wel even lekker samen met Kian douchen.
Goeiemiddag meiden! @masu, hoop dat je foto's nog gered kunnen worden. Hier brand ik regelmatig op dvd's en ook nog op een externe hard schijf, lijkt me zo erg om foto's kwijt te raken balen dat Amy met haar beentjes tussen de spijlen zat en dus vroeg wakker was.. veel plezier met foto's kijken! @kib, jeetje wat een lekkere nacht/ochtend. Stijn heeft zijn best gedaan met uitslapen. HIer schijnt inmiddels het zonnetje, hoop dat het bij jullie ook het geval is. Als ik je niet meer "spreek" dan alvast werkze @mlien, balen hoor bij jullie ook al regen. Hoop dat het inmiddels wel opgeknapt is, fijn jullie ook al een goeie nacht! @hier, lekkere nacht gehad. Jos werd om 8.30 uur wakker even nog geknuffeld op het grote bed, en manlief is er daarna uit gegaan en ik ben lekker blijven liggen tot 10.30 uur, heerlijk! ml is nu naar de garage voor de lekke band en ik ben lekker een serie aan het kijken.
Die masu was ik je mooi voor met posten Mark heeft het nog best laat gemaakt.. Ik herken het wel hoor van toch niet helemaal lekker slapen als je man er niet is en je weet at hij thuiskomt.. Bij jullie zal het ongetwijfeld zonnig zijn!! Hier schijnt nu ook de zon. Mlien weer een dag als andere dus? Hoop dat bij jou ondertussen ook de zon schijnt en je dus toch nog even lekker naar buiten kan. Sens wat vervelend dat je mocht slapen tot 10.30uur... Jij ook al een rustige dag in de planning. Hier Stijn werd uiteindelijk om 9.30uur wakker!! We hebben ons aangekleed en na ontbijt de spullen ingepakt voor mams die oppast. We hebben net gelunched en Stijn is nog even aan het spelen maar ga hem zo opbedje leggen. Rond half 3 richting mn werk tot 23uur vanaaf.. Weer sinds lange tijd een dienst alleen draaien dus kan lekker mn eigen dingen weer doen
kib, werkze! wat heeft stijn lekker geslapen zeg. lief dta stijn nog even bij jou is gaan liggen op de bank, gebeurt hier echt nooit meer. stuur die zon is naar ons! mlien, wat een regen he hier echt de hele dag al. kian is zeker ook weer even verder gaan slapen. masu, het zou heel erg knudde zijn als je foto's kwijt bent. ik druk ze regelmatig af en zet ze ook op de harde schijf. lekker een rustig dagje voor jullie vandaag. senso, is het je man gelukt met de auto? hier, wesley was vanmorgen vroeg wakker maar hij lag er al om half 7 in gisteren. dus we zijn maar meteen gaan eten en douche en naar babydump en prenatal gegaan voor een shirtje ik krijg een broertje maar helaas nergens te krijgen dus nu maar gewoon vertellen. heb natuurlijk wel wat andere dingen geshopt en ook meteen nieuwe rietjesbekers meegenomen. bij prenatal nog een leuke vest voor wesley gekocht met korting. nu ligt hij half te slapen half te mopperen en baal daar wel van aangezien we laat eten bij sma.
@kib, ja vervelend he vond ik ook al maar jij hebt ook niets te klagen, jouw uk gewoon om 9.30 uur pas wakker inmiddels ben je aan het werk, hoop dat je een goeie/rustige dienst hebt. @sammie, yep alles gelukt bij de garage. HIer in de straat was ook iemand die al 2 banden lek had. Er is jeugd wat het leuk vind om schroeven/spijkers voor je banden te leggen. Nu dus maar en rondje om de auto voor we vertrekken. Jammer dat je geen shirtje kon vinden voor Wesley, kun je er niet eentje laten bedrukken? is tegenwoordig ook niet zo duur meer en snel klaar. @Hier, vanmiddag even naar de mediamarkt geweest. De waterkoker was lek dus maar even een nieuwe gehaald voor we kortsluiting hebben. Jos vond het allemaal niet zo leuk, is ook weer erg moe dus thuisgekomen meneer maar gelijk naar bed gebracht toch gek want hij had al geslapen van 10.45 - 13.45 uur
He meiden! @foto's, ik had een paar maanden geleden een externe harde schijf gekocht en daar alle foto's opgezet tot dan aan toe. Toen heb ik besloten dat ik iedere 3 maanden de foto's over zou zetten en ergens binnen die termijn is mijn laptop dus gecrasht. Ik mis nu dus de foto's van maart, april en mei. Helaas dus ook alle foto's van Amy's verjaardag, vandaar dat ik dus hoop dat ze nog terug te halen zijn. @sens, fijn dat je meteen een nieuwe waterkoker hebt. Jij kunt tenslotte niet zonder met al die kopjes thee die je op een dag wegdrinkt. Is de auto weer in orde? @kib, tot 23 uur...je mag dus nog ff! Hopelijk zijn de bewoners allemaal lief voor je! Wel fijn om weer je eigen ding te kunnen doen lijkt me. @sammie, jammer dat je geen shirtje kon vinden! Je ziet ze zo vaak...je zou toch zeggen dat ze dan wel ergens verkrijgbaar zijn. Jammer! Sens haar idee is ook niet gek; misschien kun je ergens een shirtje laten drukken? Hoelaat gaan jullie eten bij je schoonma? @mlien, lekker samen gedoucht? en heb je nog wat leuks gedaan vandaag? @hier, naar de hema geweest voor hoeslakens, salades gehaald bij de groentenboer en loempiatjes bij de loempiaboer. Jullie raden vast al wat wij gegeten hebben vanavond! Amy heeft macaroni gegeten. Vanmiddag heeft ze netjes 2,5 uur geslapen, dus ze was weer wat vrolijker vanmiddag. Nu ligt ze er weer in en het is al redelijk stil. Hoop dat ze snel slaapt. Ik duik met een filmpje op de bank en manlief gaat corsobouwen. Op zich wel fijn, want dan lukt het me makkelijk om wakker te blijven; om middernacht is de halve finale van de beachvolleyballers en die willen we zien.
@Kib; Wat heeft Stijn uiteindelijk lekker uitgeslapen zeg! Jij ondertussen druk aan het werk! Blijft Stijn daar nu slapen of haalt Mark hem op? @Senso; Fijn dat je weer veilig water kan koken! Is het een mooie die je gekocht hebt? Hihi... Wat balen dat de jeugd in de buurt denkt dat het grappig is om andermans spullen opzettelijk te slopen! Die Jos... ook altijd maar moe, wel lekker want dan kom je zelf ook aan je rust toe, vind ik dan iig. @Masu; Klinkt lekker hoor jullie eten! Dat zijn wel belangrijke foto's die je kwijt bent dan, hoop dat ze nog gevonden worden, hoe lullig dit ook klinkt . Je ml is op het moment elke avond weg he! Vind je dat niet vervelend zo in je vakantie? Hier heerlijk gegeten (de gekruide/gemarineerde kip van de Lidl, die is zo lekker!) en even snel om nog een boodschapje geweest voor de rest van de week. Kian is nog druk aan het spelen, hij is nu in de weer met een cupje van de dolce gusto, haha, hij heeft vandaag weer redelijk veel geslapen. Dus zal nog even opblijven gok ik zo. Ik liet hem eind van de middag ook zelf uit zijn oefenbeker drinken en ik moest iets van de grond oprapen gooide hij zo de inhoud van de beker over mijn hoofd, hahaha. Was gelukkig maar water! @Stamp; Hoe is het met jou?!
Hey lieve meisjes, Hier alles goed, maar druk op het werk en ik moet nog 2dagen... Denk aan jullie... Knuff
@Stamp; Fijn dat alles goed gaat, ik ken de werkellende, ik mag morgen weer beginnen voor 3 dagen. Sterkte met je laatste dag . @Masu; Slaap lekker! Hier taai ik ook af, welterusten dames!
Ik duik ook mn bedje in (ben al laat voor mijn doen) @stamp&mlien, sterkte met de werkellende Welterusten lieve meiden!
He lieve meiden, Sammie je kan bij de action strijkpapier kopen. Hier kan je via de printer een plaatje opzetten en dan overstrijken op een shirtje. Weet niet zeker of het goed werkt maar is het proberen waard. Heb je nog een beetje zon gehad vanmiddag? Wij hebben het ook niet helemaal droog gehouden. Wel lekker gegeten bij je sma? Masu haha blij dat Mark corsobouwen is zodat je kan wakker blijven voor de OS. Jij bent grappig!! Gelukkig was Amy weer gezellig na haar dutje. Moet je nou donderdag weer beginnen met werken? Mlien klinkt lekker je kippie vd lidl. Ook maar eens naar op zoek.. Stijn werd door mark weer opgehaald vanmiddag. Hij blijft alleen slapen bij zus als ik op dinsdag om 7uur moet beginnen. Dat is dus volgende week kwam ik achter in mn agenda. Zal wel weer even gek zijn das best lang geleden. Stamp kom op je bent er bijna! Nog 1 dagje werken. Doe je nou nog steeds groepswerk en 1 dag kantoorwerk? Senso jeetje zoveel thee gedronken dat je waterkoker ervan kapot is gegaan. Gelukkig snel een nieuwe gevonden. Wel balen dat de jeugd spijkers/schroeven voor je banden leggen. Zie er niet echt de humor van in. Gelukkig de band weer gemaakt en kunnen jullie weer harder dan 80km per uur Hier wel een relaxte dienst gehad. Clienten waren lief en gezellig. We hebben lekker sperziebonen (moet dan altijd aan sens denken die boontjes dopt), gekookte aardappelen en chipolataworstjes gegeten. Was zo gezellig dat het weer iets later werd maar alsnog redelijk op tijd thuis. Morgen weer een avonddienst en aansluitend een slaapdienst overgenomen van mn lieve collie. Ze is vorige week geholpen aan haar boven gebit en daar kreeg ze een abces door waar ze veel last van heeft. Dus gezegd ik doe die dienst wel. Andere collie doet de dienst van donderdag heeft ze even paar dagen extra vrij. Nu ga ik lekker slapen!
Goedesmorgens!! Bedankt meiden... maar ik moet er nog 2 deze week... morgen werk ik een dag extra ivm vakanties!!! Maar komt helemaal goed! Jullie ook een fijne dag allemaal.... En werkse... Knuffel...
Goedemorgen meiden! Stamp 4dagen deze week? Gelukkig ben je al op de helft en als deze dag om is dan ben je al over de helft!! Hier een goede nacht gehad alleen beetje kort...Was om 7uur al wakker en Stijn is ook all op... Straks lekker douchen en aankleden en dan alles inpakken voor Stijn voor kdv en voor mezelf voor werk. Daarna door naar kdv en mn mams.
@Sens; Wat ging jij gisteren laat naar bed zeg, hoe kan dat??! @Kib; Klinkt als een fijne dienst die je gehad hebt gisteren. Balen dat Stijn daar volgende week wel blijft slapen. Lief dat je die dienst van je collega overgenomen hebt! Wat was Stijn trouwens vroeg vanochtend, is ff heel iets anders dan gisterochtend! Hij dacht bij zichzelf ik wil mama zien! @Stamp; He bah, 4 dagen werken deze week! Veel sterkte er mee dan nog!! Hier goed geslapen, Kian is ook al wakker maar zit denk ik nog in zijn bedje te spelen, hoor hem af en toe wat mopperen. Ik zit even te ontbijten en ga zo ff make uppen en dan Kian toonbaar maken en ontbijt geven .
Mlien jij ook werkse vandaag! 3 dagen deze week toch? Ik vind dat altijd zo grappig...we maken onze kids toonbaar en vervolgens geven we ze wat te eten....gevolg je kan opnieuw beginnen met toonbaar maken!!
goeiemorgen meiden! @kib, wat lief dat je altijd aan mij moet denken met mijn boontjes doppen ik voel me vereerd hahaha. Gelukkig heb je gisteren een relaxte dienst gehad. STijn was erg vroeg vanmorgen, vooral vergeleken met gisterochtend zal wel weer even gek zijn om STijn voor de nacht weg te brengen. @mlien, ik ging zo laat naar bed omdat ik een film heb gekeken, hij was echt superspannend! fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Werkze vandaag @stamp, bah 4 dagen deze week zet hem op meid je kan het. @hier, goeie nacht gehad. Lag er laat in maar werd om 8.15 uur wakker van mezelf, Jos heb ik om 9.00 uur maar uit zijn bed gehaald, als ik hem niet wakker had gemaakt lag hij nu waarschijnlijk nog te slapen hahaha
goedemorgen, wij hebben een goede nacht gehad. wesley word tegenwoordig om 7uur wakker en als we een speen in doen slaapt hij soms wel verder maar soms ook niet en dan is vind ik het toch wel vroeg haha. vandaag niks op de planning behalve strijken en wassen vouwen misschien als het droog blijft vanmiddag even op pad.