Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden! :D

Hier ook een goede nacht gehad. Amy lag er rond 7 uur in, maar het duurde wel ff voordat ze sliep. Volgens mij was ze ook met het schaapje aan het spelen, maar gelukkig viel ze daarna in slaap. Ik heb heerlijk film gekeken en Mark was redelijk optijd terug van de corso. Om middernacht dus nog ff de halve finale van de beachvolleyballers gekeken maar ze hadden geen aap kans. Vandaag spelen ze dus om brons.
    Net al even boodschapjes gedaan, Amy heeft haar boterhammetjes op en die gaat zo naar bed.
    En manlief en ik zijn vandaag alweer 4 jaar getrouwd! :D

@kib, lief dat je werkt voor je collega! Dan is het wel een lange dienst, maar ach...je komt 'm vast door!

@sens, heerlijk zeg, die Jos slaapt nog eens uit!

@sammie, 7 uur is inderdaad vroeg...gelukkig zijn het maar fases.. Hier was het vanmorgen ook kwart over 7. Gelukkig stond manlief op. :)

@stamp, een dagje extra deze week...dan ben je nu over de helft! Sta je morgen dan op een andere groep of op je eigenste groep?

@mlien, werkse meid! Jij begint gewoon net pas aan je werkweek!

Hier m'n laatste dagje vakantie...morgen weer werken. Ik ben er nog niet echt aan toe...;)

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammi, jaaa herkenbaar. Hier is Jos ook een tijdje wakker geworden om 7 uur, vond het ook erg vroeg haha hoop dat Wesley snel weer wat langer slaapt.

@masu, he jeetje je laatste dag vakantie alweer. Kan me voorstellen dat je er nog niet klaar voor bent om weer te gaan werken. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! gaan jullie nog iets leuks doen?

@hier, boodschappen gedaan met Jos. Daarna heeft hij lekker stukjes aardbei en pruim gegeten en om 11.00 uur lag meneer alweer in dromeland. Ik heb lekker serie gekeken en we hebben net geluncht. Jos slaapt nog, vanmiddag nog even naar de kruidvat voor wat little people poppetjes, waren in de aanbieding 3 voor 5 euro. Verder geen idee wat we gaan doen ;)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaaiiiii Ben ik weer eventjes...

Ben echt heel jaloers op jullie nachten (moest ik even kwijt) Heerlijk zeg. Hier is het bar en boos. Eigenlijk al een paar weken maar deze dagen breken me op. Werken, sporten, weinig calorien eten, spelen met de kids... Helemaal gaar.

De fysio is weer geweest maar ik ben helemaal vergeten te vragen naar schoenen.. Stom dus zo even een email sturen.
    Flink wat oefeningen mee gehad voor Yara. En over twee weken weer een afspraak.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Ik associeer jou ook met boontjes doppen hoor! Nog wat leuks gedaan uiteindelijk vandaag? Welke spannende film heb je gisteren gekeken? :D

@Kib; Jij bent ondertussen druk aan het werk en je moet nog 12 uren!! Pff respect voor jou!!

@Sammie; Balen dat Wesley steeds zo vroeg wakker wordt.. kan je alvast wennen hoe het straks weer is met zo'n kleintje er bij ;). Wel jammer dat je dan niet meer mee kan gaan tukken met de kleine omdat je nog een ander dreumesje hebt die aandacht wil!

@Masu; Jammer dat vandaag je laatste dag vakantie alweer was! Gefeliciteerd met jullie 4 jarige trouwdag! Hoef je deze week dan nog maar 1 dagje??

Hier vanochtend mega in de file gestaan, was zo'n 3 kwartier te laat maar bijna iedereen dus dat was niet erg. Was erg rustig vandaag en veel oudere zeurende mensen dus dat was wat minder. Had vorige week wel een weddenschapje met een klant afgesloten om gebak en ik had gewonnen dus die bracht gebak, dat was dan weer wel leuk, haha! Heb nu alleen behoorlijke rugpijn, we gaan zo de auto wegbrengen (jup is weer stuk, maar spa betaald nog steeds ;)) en dan duik ik op de bank!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Sorry vergeet ik jou helemaal! Balen van die slechte nachten zeg, gun het je zo dat je meisje ook eens door gaat slapen. Hopelijk gaat het snel beter met Yara met de oefeningen.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, ook in gun jullie echt eens wat nachtrust! Jullie tobben er al zo lang mee....:(
    Dikke knuffel!!! Helaas heb ik de gouden tip niet voor je. Op de momenten dat Amy moeilijk sliep heb ik stug volgehouden; gewoon laten liggen en dan maar huilen, maar wel iedere 5 minuten erheen, aai over haar bol, zeggen: we gaan nu lekker slapen en weer weg.
    Mevrouw is volhardend, maar mama heeft gewonnen. Helaas zal dit wel niet de truc zijn bij jullie, je hebt het vast al geprobeerd.
    Kan me voorstellen hoe brak je ervan bent! Geef je nu 's nachts dan nog een klein flesje? En gaat ze daarna dan wel slapen of dat ook niet meer?

@mlien, gaaf dat je de weddenschap hebt gewonnen! Jeuh, gebak! :D
    Wat is er kapot aan jullie auto? Wel balen zeg, jullie hebben geregeld stukken toch, of lijkt dat maar zo? Wel relaxed dat je schoonpa betaald. Waarom is dat eigenlijk? (wat is je geheim, dan wil ik de mijne ook zo ver krijgen!:p)
    Ik moet deze week inderdaad 1 dag werken en dan heb ik weer weekend, hihi. En maandag ben ik ook vrij vanwege al het overwerken een tijdje geleden, dus ik hoef dan volgende week woensdag pas weer te werken. :) Ik mag dus niet klagen, haha!

@sens, voor mij geldt hetzelfde; als ik aan boontjes denk, denk ik aan senso! :D Jos heeft weer heerlijk van z'n fruit gegeten zo te lezen. Lekker hoor!
    Heb je de little people poppetjes nog gehaald?

@kib, jou geef ik alleen maar een dikke knuffel omdat je zo'n harde werker bent! *knuffel*:D

@hier, net met manlief en Amy even langs de corso geweest. Er moet nog erg veel gebeuren; qua constructie moet er nog het e.e.a. gelast worden, vandaar dat ze manlief nu hard nodig hebben.
    Mlien, jij vroeg nog of ik het niet erg vind dat hij nu veel weg is. Op zich niet, we hebben alle dagen overdags samen en Mark kan nou eenmaal goed lassen dus ik weet dat ze 'm hard nodig hebben. Het constructiedeel is bijna klaar en dan kan hij weer wat vaker thuis zijn. En lekker met m'n boek op de bank vind ik ook relaxt hoor. :)

Daarna nog ff doorgereden naar vrienden die aan 't verbouwen zijn en dat begint wel op te schieten. Het is alleen wel 1 grote zandbak! En een puin....ik zou echt gek worden als ik daar iedere dag in zou zitten!:$
    Amy lag dus iets later op bed en heeft ff wat moeite met in slaap vallen, maar het komt wel goed hoor ik.

Vanmiddag heeft ze 3,5 uur geslapen! Ik weet niet wat ik meemaak!! Haha!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

bij boontjes moet ik ook altijd aan senso denken haha...

masu, klinkt alsof het aardig opschiet bij je vrienden, waren dat degene die alles eruit hadden gesloopt? vind dat corso bouwen nog steeds iets aparts zoiets kennen we hier helemaal niet.

heb weinig te melden eigenlijk.
    heb net een waargebeurde verhaal gekeken 16 and mom ofzo en heb echt zitten huilen. sinds ik mama ben kan ik al moeilijk tegen zielige films en dan met name iets met kinderen maar nu ik zwanger ben gaat het nog makkelijker haha..

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Zooo hee wat heeft Amy geslapen zeg!! Jij moet niet weten wat je overkomen is zeg! Haha. Fijn dat je nu 1 dagje moet en dan volgende week pas weer! Geheim van de auto is dat mijn svader de auto graag aan ons wilde geven omdat wij in een wat oudere auto reden en hij een leasewagen kreeg van zijn werk. Ook het onderhoud blijft hij gewoon betalen, zijn we natuurlijk wel erg dankbaar voor!

@Sammie; Ik heb die film ook gekeken, heb ook zitten janken hoor, haha. Exacte titel is mom at 16 mocht iemand geïnteresseerd zijn, hij is echt mooi :).

Ik ga slapen, nog 2 daagjes werken meiden!! :D (En zaterdag bbq bij de werkgever thuis, maar das gewoon leuk!)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi wat leuk toch dat iedereen aan mij moet denken met boontjes :D alsof ik de enige halvegare ben die ze eet :D

@mlien, we zijn even naar de winkels geweest en hebben met zijn 3tjes een ijsje gegeten, na het eten nog lekker gewandeld dus het was een relaxt dagje. Balen van de files en de zeurende oude mensen :( nog 2 dagen te gaan!

@mamalijn, kan me voorstellen dat het je zwaar valt om nog steeds gebroken nachten te hebben.. het zal toch een keer gaan gebeuren dat je meisje doorslaapt. Lijkt me wel heel vermoeiend, hele dikke knuffel voor jou!

@masu, idd nog poppetjes gehaald. Hebben nu en opa en oma erbij en 2 zwemmers :D jeetje wat heeft Amy geslapen zeg vanmiddag, lekker hoor, kan me voorstellen dat het even wennen was hahaha

@hier, we hebben alweer film gekeken, vervelend vakantie :D morgen mag ik weer uitslapen, jeej! morgenmiddag gaan we zwemmen nu al zin in :D

Welterusten iedereen, ga duimn voor allemaal goeie nachten. En extra hard voor mamalijn!

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ook ik heb die flink zitten kijken en ik heb -ondanks dat ik niet zwanger ben en last heb van die hormonen- ook echt zitten huilen! Ik vond het een erg goede film!
    We hebben 2 stellen die aan het verbouwen zijn (R&D en M&M) en allebei zo grondig dat er alleen wat muren blijven staan.
    Dit keer zijn we bij R&D geweest.
    Tja....corso...wij kunnen niet zonder, haha! Ben ermee opgegroeid, maar kan me voorstellen dat jullie er niet echt een beeld van kunnen vormen hoor.

@kibje, lig je al lekker in je bedje daar? Ik ga duimen voor een goede nacht!

@sens, welke film hebben jullie gekeken en was ie leuk? Slaap lekker!

@mamalijn, wat een verhaal op FB zeg!!!:$ Ben heel benieuwd hoe het afloopt er of er uiteindelijk iets met je melding wordt gedaan.

@hier, ik duik m'n bedje in. Ik ga ook duimen voor allemaal goeie nachten, vooral voor kib en mamalijn!

Slaap lekker allemaal!

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Draai jij je nog maar eens een paar keer goed om en voor tegen de tijd dat je hier komt buurten wens ik je alvast een hele fijne natte middag toe!! :D

@Masu; Als jij niet op mij reageert reageer ik ook niet op jou! ZO! :D

Hier heeeeeerlijk geslapen, heel lang geleden dat ik echt zo extreem goed en diep geslapen heb! Koste wat moeite met wakker worden maar ik ben weer wakker, hihi.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!
    Hier een goede morgen, Amy werd half 8 wakker. Ze wil tegenwoordig niet meteen haar fles, maar als we 'm een uurtje later aanbieden gaat ie in 1 teug leeg. Ze lijkt haar papa wel qua ontbijt.;)
    Vandaag m'n eerste werkdagje weer en ik heb er eigenlijk best zin in. :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En speciaal, omdat ik mlien zo ontzettend lief vind, een post speciaal aan haar gericht.:D
    Want mlien verdient dat gewoon! Wat zouden we toch zonder mlien moeten?!:p

Wat fijn dat je schoonpa alle kosten aan de auto betaald! Mazzel! De mijne zal daar niet intrappen ben ik bang...
    Wat leuk, een bbq bij je baas thuis! Is het ook wat gemoedelijker op het filiaal waar je nu staat? Het zou dit weekend goed weer worden, dus das in jouw geval wel fijn met een bbq in 't vooruitzicht.
    Gaat Kian vandaag weer naar de go? Jij nog 2 daagjes werken en dan heb je weer lekker weekend! Jeuh! :D
    Dus jij hebt die film gisteren ook gekeken? Ik heb echt moeten huilen....zo mooi!

Nou, werkse lieverd! Dan ga ik vandaag hetzelfde doen. :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mamalijn en kib, hoe waren jullie nachten???
    En de rest natuurlijk ook!

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Pffff jeetje wat een avond zeg.... Ben er nog heel erg van onder de indruk..

Even van voor af aan voor onze feestboekloze Senso:

Al weken horen we na 21:00 buiten een jongentje huilen, gillen en soms spelen. Veel kabaal en geschreeuw. Denk dat hij 4 - 6 jaar oud is. Maar omdat het begroeit is achter kunnen wij niet precies zien waar het vandaan komt.

Gisteren avond was het weer zover. Maar dit keer huilde het kindje heel erg. Net op het moment dat ik de schutting open wil doen en de wildenis in wilde gaan hoor ik zijn papa naar buiten komen.. Hard schreeuwend en hoor zijn kind slaan.. Ik ben zo boos geworden... Heb geroepen (heel hard met mijn helderse stem) Dat hij moest stoppen.

Vervolgens rende hij naar onze schutting hard schreeuwend. Hij zou onze koppen eraf hakken.. Bel maar 112 zei hij... Ik hak ze er echt af..

Wij hebben niks meer gezegt. Snel naar binnen gegaan om ons in te houden. 112 gebeld ivm het kind. En die zijn niet gekomen. Ze hadden het druk. Belde om 22:45 terug dat ze pas om 00:00 konden komen.

Straks met de wijkagent bellen om te kijken wat daar nou loos is...

**

Yara is wakker geworden van zijn geschreeuw. Viel tegen 22:30 weer in slaap en heeft tot 06:00 geslapen.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieve meiden,
    Ff denken hoor veel gelezen...

Film niet gezien was veels te druk op werk...

Masu ahh je vakantie alweer om. Gelukkig kan je langzaamaan er weer inkomen. Heb je veel op de werkplanning staan vandaag?

Mlien de auto weer kapot das balen. Wel lekker dat je alweer gebak kreeg. Je gaat nog kilos aankomen daar :p

Sens ja boontjes en sens horen bij elkaar. We eten ze op werk ook regelmatig hoor. Grappig wel dat iedereen die asociatie heeft :)
    Jos weer nieuwe poppetjes erbij, die zijn zo leuk. Voor jou ook alweer je laatste vakantiedag. Das snel gegaan zeg!

Sammie heerlijk he die hormonen en zielige films?

Mamalijn wat fijn dat je een goede nacht had. Hoop dat er meer zullen volgen. Ergens kan ze het dus wel. Ben wel benieuwd naar het vervolg van je buurman hoor. Schreeuwen tegen kinderen en ook nog slaan kan echt niet! Dapper dat je er wat van zei.

Stamp jippie je laatste werkdag!!

Hier gisteren een drukke dienst gehad. Zoveel gelopen en weinig gezeten dat ik er zere voeten van had... :(
    Clienten waren over het algemeen lief voor me maar ik weet niet het lijkt altijd wel of ze op woensdag meer aandacht willen als op andere dagen... Mijn nacht viel wel mee. Hoorde rond kwart voor 2 nog een deur en daarna was het stil. Het is alleen zo vreselijk heet op die kamer...pfff
    Vanmorgen was mn ene collega op tijd en de ander zoals altijd te laat. Ze belde enik heb via de telefoon overgedragen en ben naar huis gegaan. Thuis was Stijn nog aan het slapen dus ben ik ook nog even in bed gekropen. Ik heb nog een uurtje kunnen slapen. Stijn is niet helemaal in zijn hum maar ach.. Zo even samen douchen en dan gaan we bij zus poffertjes lunchen.

Mooie dag allemaal!!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen lieve meiden!

@mlien, hahaha een natte middag! nou komt vast goed, hoop dat jij het droog houd ;) fijn dat je zo lekker hebt geslapen!

@masu, we hebben Jack and Jill gekeken. Onwijs flauw maar dat is op zijn tijd heerlijk, gewoon kijken en lachen meer niet :D Grappig dat Amy na een uurtje de fles wel in een lurk leegdrinkt, nou als je het weet is het geen probleem toch. Fijn dat je er toch wel zin in hebt om weer te gaan werken, ik moet er nog niet aan denken bah. Heb je een lange dag vandaag?

@mamalijntje, pfft wat een verhaal.. goed dat je er wat van gezegd hebt maar wel eng want straks staat hij bij jullie voor de deur :( Yara heeft een redelijke nacht gehad zo te lezen, wel vroeg maar je kon in ieder geval een langere ruk maken..

@kib, lekker dat je vanmorgen nog even terug naar bed kon voor een uurtj. Gelukkig viel je dienst mee maar wel zwaar hoor vanaf 15 uur en dan ook nog een slaapdienst.. hoop dat je niet te veel inkakt vandaag en anders lekker op de bank als Stijn ook een tukkie doet. Ik denk nog maar niet aan mijn laatste vakantie dag, want heb na vandaag nog 3 dagen vrij (ookal is het weekend hahaha)

Manlief en Jos eten vandaag ook poffertjes voor de lunch :D

@Hier, lekker geslapen, Jos was wel wat onrustig en werd 2 keer echt overstuur wakker :( Ik werd om 9.00 uur wakker, Jos maar wakker gemaakt en met manlief naar beneden gestuurd, ik heb nog lekker geslapen tot 10.30 uur. Vanmiddag lekker zwemmen!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, wat ontzettend heftig zeg! En wat schandalig dat er niet meteen op zo'n melding gereageerd wordt....zoiets is toch ernstig zat zou je zeggen!:$
    Ben heel benieuwd hoe het afloopt er of er nog stappen worden ondernomen. Kan toch haast niet anders!
    Op zich verder wel een redelijk nacht voor jullie zo te lezen.

@kib, irritant dat je collega weer te laat was. Gelukkig was die andere wel aanwezig. Oeh, poffertjes voor lunch! Lekker zeg! :D
    Ik heb een rustige werkdag vandaag, overdags wat administratie en 's avonds 1 training. Ik moet straks m'n baas ff bellen over hoe of wat qua administratieve taken.

@hier, ik ga Amy naar het kdv brengen. Tot later meiden!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, m'n dag valt wel mee zoals je hierboven bij kib kunt lezen. Wat lekker dat jullie gaan zwemmen! Is het zwmbad in de buurt?
    Jullie ook al poffertjes! Mmm! Waarom eet jij niet mee?

@hier, amy naar het kdv gebracht. De eenkennigheid lijkt alweer zowat voorbij...ze huilt niet meer als ik weg ga en zodra we in de ruimte zijn wil ze meteen losgelaten worden. Gelukkig maar! :D

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, gelukkig heb je niet zo'n hele drukke dag vandaag. Ik houd niet van poffertjes vind een broodje veeeeeel lekkerder :D

Deel Deze Pagina