zoooo wij zijn weer terug van het zwemmen! Jos vond het weer super leuk, hij ligt nu nog even in zijn bedje. Hoop dat hij nog even een uurtje gaat slapen want hij was wel erg moe.
senso, leuk dat het zwemmen weer gezellig was. snap dat jos kapot was haha. mlien en mamalijntje, ik heb een vraag wesley gaat in december over in een peuterbed en nu moet ik dus nieuw beddengoed hebben zoals een dekbed, wat voor 1 moet ik hebben? moet ik ergens opletten of kan een gewone 4 seizoenen ook? weet het echt niet meer haha
He meiden, Sens haha je mannen ook poffertjes vandaag. Stijn had er vandaag weinig zin in. Hij ging ook liever voor een boterham met smeerworst! Leuk dat het zwemmen gezellig was. Ik zou er ook niet aan willen denken dat mn vakantie over is. Lang leve het weekend nog!! Sammie wij hebben bij ons bedje een 4 seizoenendeken gehad. Dit omdat een dekbedje wordt afgeraden ivm verstikkingsgevaar. Is misschien ook nog een optie. Mlien lekker gewerkt vandaag? Hoop dat je sneller op je werk was als gisteren? Masu als het goed is bijna thuis?? Rustige dag gehad en wat had je baas te melden? Hopelijk een beetje gezellig nieuws. Hier een gezsllige dag gehad. Vanmiddag lekker bij zus in de tuin gespeeld en de kleinste 2 even bij zwager achter gelaten. Ze lagen te slapen en zwager is ziek thuis. Overal spierpijn en niet lekker, zus en ik zeiden al griep! Zus, neefje en ik zijn even naar de winkels gegaan. Een nieuwe tandenborstel voor Stijn gekocht. Na het dutje nog even gespeeld en toen naar huis. Onderweg ff snel naar de ah en thuis pasta gekookt. Stijn heeft een flink bord vol op. Hij gaat zo lekker naar bedje toe. Hoop dat hij vanacht niet weer 3x komt zoals bij mark afgelopen nacht....
@Masu; Hihi, jij lieverd, gewoon een hele post voor mij!! De film gisteren was zeker geweldig, heb echt ook wat traantjes gelaten! Fijn dat de eenkennigheid met Amy over lijkt te zijn, hier gaat het nu ook weer helemaal goed, Kian gaat gelijk spelen als ik hem weg breng, heerlijk! @Mamalijntje; Wat heftig wat er bij de overburen gebeurd is! Heeft het verhaal nog een staartje gekregen vandaag? Hoop dat Yara het weer goed gaat doen vannacht! @Kib; Balen dat je dienst zo druk was gisteren, raar dat het altijd wat drukker lijkt op woensdag. Is Stijn nog gezellig geworden vandaag? Jij zal ondertussen flink moe zijn! @Senso; Mooi dat de natte middag geslaagd was! Kan me voorstellen dat Jos erg moe was, hoop dat hij nog even is gaan slapen. En jij gekkerd, brood lekkerder dan poffers?!! @Sammie; Ben je niet bang dat Wesley dan al uit zijn bed gaat klimmen? Ik vind hem er dan nog wel wat jong voor eigenlijk denk ik? Kan je niet de baby eerst nog een half jaartje in de wieg doen? Ben benieuwd naar de naam voor jullie 2e knul! Maar voor het dekbed weet ik ook niet, een goed adement dekbed en de dikte hangt af van de temperatuur op de kamer en een eventuele slaapzak. Hier vandaag lekker gewerkt, heb de glazen in de brillen staan slijpen en dat vind ik altijd leuk werk! De sfeer was ook weer top zoals altijd, is zeker een stuk gemoedelijker hier!! Heb voor zaterdag ook echt zin in de bbq, wordt supergezellig gok ik zo maar en nog mooi weer ook! Ik plof zo op de bank!
@Kib; Klinkt als een gezellige dag uiteindelijk! Kian had ook macaroni gegeten en vond het heerlijk, we mochten hem zowaar voeren en er ging echt veel op!! Hij zat te smullen. Hoop dat Stijn vannacht wel doorslaapt ja, was niet leuk voor Mark afgelopen nacht. En ik was vandaag gewoon weer met een half uurtje op het werk hoor, hihi.
Mlien fijn dat je dag gesalaagd was op werk. Verrot zijn valt nog mee.. Heb wel het voorneen om op tijd naar bed te gaan. Aan de andere kant komt er een serie die ik graag wil zien en die duurt weer tot laat...
Hey meiden, Nou ben er weer hoor!!! En wat een geklets, ga mijn best doen om op iedereen te reageren! @Masu, wat fijn dat de eenkennigheid af lijkt te nemen... is een stuk fijner weg brengen zo! @Senso, wat leuk zwemmen... en poffertjes eten...wat een feest dag voor Jos!! @Sammie, ik heb ook geen idee qua dekbed, maar je vroeg het ook niet aan mij.. Hoe gaat het met de misselijkheid?? En ik heb helaas die film niet gekeken, kijk al 1.5 week OS... @Mamalijn, wat ontzettend baaleh van de nachten.. hoop dat het binnenkort toch echt wel voorbij is... En wat een verhaal...respect dat je hebt gereageerd maar idd ook wel heeel eng...!! Wat heftig zeg.. hoop dat er nog wat mee gedaan is... anders kan je ook altijd nog het AMK bellen... is anoniem.. @Kib, wat een gezellig dagje meid... en hoop idd voor je dat Stijn ook goed slaapt vanavond!! @Mlien, klinkt alsof je het echt helemaal naar je zin hebt op je werk... wat fijn zeg! En wat lekker dat spa de kosten aan de auto betaald... dat scheelt een hoop centjes... En wat lief dat je even aan me dacht... Sorry als ik iemand ben vergeten.... was niet met opzet... Hier alles goed...WEEKEND!!! Lekker dagje gewerkt... weer veel gedaan.. Vince is 2dagen bij mijn beste vriendinnetje geweest..en deed het super goed daar.. geen moeite met afscheid..hmmm wat gaat er niet goed dan Bij het kdv heeft hij hier namelijk heel veel last van.. noujah maandag maar weer even kijken hoe hij reageert bij het kdv... Verder is Vince echt super gezellig, enorme klets en heeeel veel staan... eten gaat nog steeds matig... Liefs
kib, leuk dat je een gezellige middag hebt gehad. hoop dat stijn vannacht niet gaat spoken zodat jullie lekker kunnen slapen. mlien, ik ben niet bang dat hij uit bed komt. het zal even wennen zijn voor hem maar ik ga eerst zijn ledikantje op de kamer zetten en daarna hem overdag erin laten en als dat goed gaat snachts maar dat gaan we wel een een tijdje van te voren doen. ik heb mijn keus al gemaakt kwa dekentje heb er 1 bij prenatal gezien. ik dacht dta jij voor kian ook een dekbed had toen je nog in je oude huisje woonde. wesley is dan ongeveer 20 maanden en 21 als de baby komt (als het met 40weken komt) had het nog aan mijn zus gevraagd maar die had haar dochter met 15 maanden al in een peuterbed. stamp, fijn dat je lekker weekend hebt. misschien krijgt vince minder aandacht op het kdv en bij je vriendin is alle aandacht voor hem dus wie weet vind hij het daar minder leuk. ik ga ook een aerosleep op het peuterbedje doen misschien overdreven maar mijn gevoel zegt doen dus dat doen we dan maar.
@Sammie, fijn dat je je keuze al hebt gemaakt qua dekbedje... En ik denk dat het echt aan het kind ligt of het er al aan toe is om wel of niet in een peuterbed te slapen..en als jij denkt dat hij er tegen die tijd aan toe is, gewoon lekker doen En mijn vriendin heeft al 2 zoontjes, 1 van 2.5 en ander van 10mnd..dus zal wel wat meer aandacht krijgen..maar zal ook gewoon moeten wachten op zijn beurt... Maarjah komt vast goed...Hoop ik...
@sammie, een deken in een dekbedhoes? maar ja aan de andere kand alle kinderdekbedjes zijn geschikt voor kindjes vanaf 2 jaar, dat is Wesley dan ook al bijna dus kan niet veel kwaad denk ik. beetje mosterd na de maaltijd hahaha lees nu pas dat je al een keuze hebt gemaakt @kib, wat een gezellig dagje heb je gehad. Als ik jou was zou ik al compleet ingestort zijn hoop dat je mannetje vannacht doorslaapt en niet 3 x komt, kun je een beetje bijslapen. @mlien, fijn dat je lekker gewerkt hebt vandaag meis. Leuk hoor dat de sfeer goed is, dat had je volgens mij niet verwacht. Wanneer hoor je of je contract verlengd wordt eigenlijk? @stamp, jeeeeej WEEKEND! lekker hoor! fijn dat het zo goed gaat met Vince bij je vriendin. Misschien gaat het maandag op het kdv ook wel weer beter en zat hij even niet goed in zijn hummetje. Verder heerlijk dat je mannetje vrolijk is en lekker aan het kletsen is @Hier, Jos heeft geslapen tot 18.30 uur tja en dan heeft hij niet zoveel om te slapen natuurlijk hahaha dus we zijn na het eten nog maar even langs het strand gaan wandelen en hij ligt sinds 21.00 uur op bed n sliep gelukkig snel. Volgende week maar weer wat meer terug in het ritme
stampertje, we zullen zien hoe het loopt met het bedje. als het niet lukt moeten we gewoon nog een ledikantje erbij kopen of de baby wat langer in het wiegje. senso, toch bedankt haha. zoals hierboven we zullen zien. ik heb verhalen gelezen dat sommige kindjes al met 15/18 maanden in een peuterbedje sliepen en met 2 jaar schijnt normaal te wezen. lekker dat jullie zijn wezen wandelen op het strand. wie weet slaapt jos wel lekker uit morgen nu hij zo laat op bed lag. wesley lag er al om 18.15 in echt vroeg dus wij gaan ook zo naar bed. hij wilde vanmiddag weer niet slapen met het gevolg dat hij dus op was. moeilijk deze fase van 2 naar 1slaapje en toch weer niet.
@Stamp; Je hoort er toch bij, natuurlijk denken we aan je! Fijn dat het met Vince zo goed ging bij je vriendin! Hier is het eten met Kian ook elke avond tobben hoor, maar hij zal vast genoeg hebben anders zou hij wel meer eten. Geniet van je weekend! @Sammie; Oke, hoop dat het lukt, die Wesley dan al in een 'groot' bed! Kian ligt hier nog steeds onder een dekbedje hoor, wij hebben er gewoon een van de Ikea meegenomen. Hier geen Aerosleep, maar als je gevoel zegt dat het goed is gewoon doen inderdaad! Wat lag Wesley vroeg op bed zeg! Hier ging het bij Kian een tijdje goed op 1 slaapje en bij de go zit hij ook op 1 slaapje, maar nu thuis slaapt hij toch weer 2 keer en heeft hij het ook nodig, wisselt gewoon heel erg nu! @Sensje; De sfeer is idd top nu op het werk! De bedrijfsleider gaat op 10-09 op vakantie en ik de week daarna tot na mijn verlenging dus voor die tijd weet ik het denk ik al, maar ik denk dat ik het al weet want toevallig zijn mijn vrije dagen voor na die tijd ook al goedgekeurd... denk dus dat het wel snor zit! . Jos heeft nog flink geslapen! Lekker zeg nog even langs het strand wandelen! Romantisch ook, komt er nog een staartje aan vanavond? Hier een rustig avondje, ga zo richting bed, ben best moe. Eerst de kat even binnen laten .
@sammie, vanmorgen hebben we hem ook maar om 9 uur uit zijn bedje gevist, dus denk dat hij morgen ook wel uitslaapt hihi. Wesley zal wel vroeg wakker zijn morgenochtend als hij zo vroeg op bed lag, lastig hoor van 2 naar 1 slaapjes. @mlien, hahaha nee vandaag niet. Ga lekker lezen en dan slapen hoop dat je kat veilig binnen is! werkze morgen! spannend hoor met je contractverlenging, als je dagen goedgekeurd zijn moet het wel goedkomen! @hier, ik ga ook naar mijn bedje. Nog even lezen en dan lekker slapen, welterusten lieve meiden!
Goedemorgen!! @Senso; Pff, zielig hoor voor ml, niet eens de avond romantisch afmaken . Hier lekker geslapen. Kian huilde gisteravond om 10 uur nog heel even maar sliep daarna gelijk weer in en het slaapkopje slaapt nog heerlijk! Vandaag gaat hij naar mijn smoeder, gaat ook altijd erg goed en vinden ze beiden erg leuk. Maak er een mooie dag van meiden!
Goedemorgen!!! @Sammie, zo die Wesley lag optijd in zijn bedje... en hoe laat was hij wakker vanmorgen/??? @Senso, wat gezellig nog ff langs het strand wandelen..heerlijk toch, echt zo'n vakantie gevoel... Was laatst trouwens nog vlak bij je in de buurt..(zaterdag) waren we even langs opa en oma van ml geweest en die wonen in Overveen... Had wel ff bakkie kunnen doen @Mlien, Lekker dat KIan nog ff ligt te slapen... Jij werkse meid... Hier lekker geslapen, alleen vond Vince het om 6.45 uur wel goed... dus ermaar uitgegaan.. Papfles en broodje zijn al op...en hij is zich nu enorm aan het uitsloven, hahha Mijn ouders komen vandaag weer terug na 3.5 week vakantie...
goedemorgen, wij hebben goede nacht gehad. wesley was 7uur wakker en nog even gedut tot 7.30uur. heb weer een loop oor en die andere zit pot dicht pff, heb dat toch al een hele tijd niet gehad. manlief gaat vandaag het peuterbedje halen. mlien, kian een kleine slaapkop. fijn dat het nu helemaal goed gaat bij je smoeder met kian. nou dnek dat je contract wel goed zit he als je gewoon door werkt. werkze vandaag. ben jij niet bang voor de wiegendood dan want dat is enige waarvoor het afraden tot 2 jaar. ik kon op de site van ikea geen kleine dekbedjes vinden alleen 140 bij 200 of die echt voor het ledikantje. stampertje, vince was vroeg of is dat normaal voor zijn doen? leuk dat uitsloven he. wesley was 7 uur wakker vanmorgen. heb je al een idee dat je ongi komt of nog helemaal niet?
Goeiemorgen meiden! Vroege morgen...Amy wordt sinds een paar dagen standaard tussen 7 en half 8 wakker. Vandaag 7.10...en das weer ff wennen voor mama, hihi! Verder een prima nacht gehad. Eens denken... @sens, wat fijn dat het zwemmen geslaagd was! Ik heb gisteren nog geprobeerd om via mijn foon om zwemspam te vragen ,maar ik zie dat ie m'n post niet heeft geplaatst....dus....zwemspam?!?!?! @mlien, fijn dat je je draai hebt gevonden in dit filiaal. Sfeer is zo belangrijk! Fijn dat dat hier wel goed zit. Met de bbq komt het zaterdag dan ook vast helemaal goed. Slaapkop Kian! @stamp, fijn dat je er weer bent! Je hebt ook een behoorlijke werkweek achter de rug. Super dat het zo goed gaat bij je vriendin...wel apart dat het op het kdv huilen is, maar dat is natuurlijk bekend en keert iedere week terug. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Jij ook zo'n uitslover op de vroege morgen? Dat klinkt bekend! @kib, wat een gezellig dagje heb je gehad gisteren! Ik hoop dat je nacht ook goed was. Dat klinkt niet fijn wat zwager heeft; hopelijk is het snel weer over. Vandaag ook nog lekker vrij toch? En nog wat op de planning? @sammie, het zal idd wel per kindje verschillen, iedereen weet denk ik van z'n eigen kindje wel het beste wat werkt en wat niet. Heb je nog mooie echo foto's? Die mogen ook gespamd worden hoor! Wesley spam uiteraard ook...die hebben we al zo lang niet gezien... @mamalijn, ik vraag me ook af hoe het bij de achterburen staat. Is er nog nieuws? En voelen jullie jezelf nog veilig nadat die gek zo'n bedreiging heeft geuit? @hier, druk bezig op de vroege ochtend, want Amy crosst de hele tijd met haar loopkar rond, klimt overal op en onder, dus ik moet echt opletten! Ze zet steeds vaker 2 of 3 stapjes los en losstaan doet ze nu heel veel. Maar ergens vindt ze het ook nog wel eng. Gisteren weer de eerste werkdag gehad. Ik heb nu de taken van de regiomanager weer overgenomen. Mijn baas wil er naartoe dat ik die taken blijf doen, want hij is erg tevreden en vindt dat hij de kwaliteiten binnen zijn bedrijf zo goed mogelijk moet benutten en zou het zonde vinden hier niks mee te doen. Dus de huidige regiomanager krijgt waarschijnlijk andere taken (en zij vindt dat prima heb ik al gehoord, gelukkig!). Hoe het er allemaal uit gaat zien moet in de loop der tijd nog duidelijk worden en alles moet nog vorm gaan krijgen. Dinsdag de 21e heeft mijn baas gesprek met haar en dan zal er weer meer duidelijkheid komen. Dus nu dus even wat meer werken om alles weer goed over te nemen en op de rit te krijgen. Merk wel dat het me al zoveel makkelijker af gaat, omdat ik al bekend ben met 't werk. De vorige keer kostte me meer moeite. Ik ga hier weer ff gauw opletten....
goeiemorgen meiden! @mlien, ja arm me pfft hahaha. Lekker slaapkopje ook die Kian! Werkze vandaag meis @stamp, zo Vince was vroeg vanochtend gezellig dat je ouders weer thuiskomen vandaag! @sammie, nou dat valt mee 7.00 uur vooral omdat hij al zo vroeg op bed lag. Ben ook wel benieuwd naar echo en Wesley spam @masu, klinkt goed van die andere taken. Eigenlijk dus en soort van promotie wel goed hoor! gelukkig vind de huidige regiomanager het niet erg. Je meisje om 7.10 uur wakker dat is inderdaad even wennen, gelukkig verder wel een goeie nacht. Heb geen zwemspam gemaakt, aangezien we niet wisten hoe het zwembad in elkaar zat hebben we geen waardevolle spullen meegenomen. Volgende keer kan het wel hebben we gezien dus dan zal ik een zwemspam voor je maken @hier, lekker geslapen. Ik heb Jos niet gehoord maar manlief is er wel uitgeweest want de speen van de commode was weg die ligt daar voorals we midden in de nacht een speen moeten geven, dan hoevn we niet te zoeken hahaha Om 9.00 uur meneer maar uit bedje gevist voor het ontbijt, hij lag nog lekker te slapen nu is hij lekker aan het spelen, bumba staat op maar daar heeft hij het veel te druk voor
Goedemorgen lieverds, Zoveel geklets in zo'n korre tijd... Sens heeft Jos goed uitgedacht..slapen tot zo laat ja dan wil je niet vroeg naar bed zelfs Jos niet!!! Klinkt wel heel gezellie strandwandeling. Geniet van de mooie warme dag! Masu war super tof dat je die taken waarschijnlijk blijft doen voor je werk. Is toch ook wel een beetje hoe je het graag ziet kan ik me herinneren. Een beetje van allebei. Die amy al vroeg aan het acrobaten?? Ze was trouwens wel weer erg vroeg hoor.. Sammie net als met alles.lekker je gevoel volgen. Ben van mening dat we niet voor niets een mamagevoel hebben. Mlientje...ohja gelukkig heb je het veel beter naar je zin en ziet het er goed uit voor de toekomst. Werkse je laatste dag! Stamp hoera weekend!!! Nog wat leuks op de planning? Hier een heerlijke nacht gehad. Alleen om half 5 werd ik wakker omdat mn neus leeg bleef lopen. Dit bleef ook nog aanhouden tot half 6 ofzo. Om 6uur hoorde ik Stijn zachtjes huilen maar werd zelf stil. Om 6uur begon hij weer. Hem weerneergelegd en hij is tegen mn verwachting in toch in slaap gevallen. Om 9uur werd ik wakker en hoorde hem.heel kort.. met dat ik dit tik hoor ik zijn muziekbeestje spelen! Dus tijd om hem eruit te halen.
Haha sens wij hebben een bakje op de plank boven bedje met extra speen. Zo weet ik idd ook zeker dat mark eruit geweest is. Gelukkig verder een goede nacht gehad.