masu, oei amy was vroeg maar dat zal ook wel te maken hebben dat ze nu zoveel wil doen! leren lopen en klimmen. heel erg goed van haar. wesley loopt nu ook eindelijk weer wat meer los geloof dat hij het kruipen wil prima vind haha. fijn dat je baas zo tevreden was over je werk en hoop dat het snel rond is met alle taken. senso, wij hebben ook een extra speen en eigenlijk nooit nodig maar wesley gooit hem nog wel eens onder een kast en dan is het wel handig haha. ik heb helaas geen echo spam sorry vind het zelf ook heel erg jammer maar denk dat hij het vergeten is mee tegeven. over twee weken heb ik wel echo spam. kib, rare nacht voor jou weer dus met een loopneus. gelukkig ging stijn nog wel slapen. nog wat op de planning vandaag?
@sens, slim om de speen op een vaste plek te leggen. Ik ben benieuwd naar de volgende keer dat jullie gaan zwemmen...dan komt er spam! Wanneer gaan jullie weer??? @sammie, Amy vindt kruipen ook nog steeds prima, maar merk wel dat ze het steeds meer wil afwisselen. Ach, 't komt vanzelf. @hier, Amy heeft net 1 uur en 3 kwartier geslapen en is nu weer wakker. Manlief is inmiddels ook thuis en over een half uurtje komt m'n vriendinnetje. Amy heeft vanmorgen 5 losse stapjes gezet! Elke dag probeert ze het en iedere keer zijn het er een beetje meer. Ze vindt het nog wel eng, maar ze wil het blijven proberen.
@Sammie, baaleh van je loopoor zeg... En ik snap Wesley wel, het kruipen gaat nu toch nog veel sneller @Masu, WOW wat goed van Amy... doorzetter... Een trotse mama... Was het gezellig met vriendin???En wat fijn dat je baas zo tevreden was... altijd leuk om te horen.. @Senso, dat is idd handig van de speen... Ik heb altijd een reserve op de commode, maar als Vince zijn speen eruit gooit 's nachts slaapt hij zonder speen verder dus mooi makkelijk! Laatste officieële vakantiedag??? Geniet ervan... @Kib, fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad meid... Heb net de babywalker van vtech voor Vince gekocht... hij wilt de hele tijd maar staan en lopen aan mijn handen...nu kan ie mooi zelf oefenen... ga dat ding ff in elkaar zetten.. Vince ligt er net weer een half uurtje in... Liefs
Sammie ik ben samen met Stijn naar mn mams gegaan. Even naar de markt geweest en boodschapjes gehaald. Verder lekker rustig aangedaan. Jammer dat je geen echo mee hebt gekregen. Volgende keer gewoon vragen hoor! Masu wat super goed van Amy!!! Was het nog gezellig met je vriendin en gaat alles nog goed? Stamp ik hoop voor je dat Vince meer met dat ding zal lopen als dat Stijn met al zijn loopwagentjes doet. Wij hebben 4 verschillende maar aan de hand van papa of mama blijft favoriet. En anders gewoon kruipen!! Hier een gezellig middagje bij mams gehad. We hebben eerst wat gedronken en daarna zijn we even naar de markt gegaan. Kwamen allemaal bekenden tegen en die begonnen allemaal tegen Stijn te kletsen. Hij helemaal verlegen en gelijk mij aan kijken van zie je dat?? Haha was wel lief om te zien. Bij de AH kwamen we mijn tante tegen en die heeft weer onze lunchbestelling aan nichtje doorgegeven. Konden we het op de teugweg zo ophalen. Erg gemakkelijk en we hoefden niet zo lang te wachten. Stijn is na zijn broodje naar bedje gegaan bij mams. Alleen werd hij na 3 kwartier wakker omdat zijn beentje helemaal klem lag tussen de spijlen...Heel hard huilen dus hem bevrijd en getroost. Ja toen wilde hij niet meer terug in bed. Dus er maar uitgehouden. Mams moest vanavond werken dus zijn we op tijd naar huis gegaan. Na zijn fruit heb ik hem toch maar even terug in bed gelegd en met zijn speen en kroel was hij zo stil. Komt wel mooi uit dat hij een lang tukje doet want we willen vanavond naar het strans met hem. Mark zal zo wel thuis komen dus dan wordt het binkie wakker maken en in de auto. Hele fijne avond allemaal! Ennuh het is spamvrijdag dus hier mijn bijdrage!!!
@kibbeling, balen van je loopneus zo smorgens vroeg! gelukkig heeft Stijntje lekker uitgeslapen. @sammie, balen dat je geen echo foto hebt meegekregen gelukkgi over 2 weken alweer een echo. Ga je dan voor een pretecho of is het weer bij de gyn? @masu, jeeeeeej Amy gewoon 5 stapjes losgezet !!! hahaha jij spamverslaafde geen idee wanneer we weer gaan zwemmen. Ga zo andere spam neerzetten wat het is natuurlijk SPAMVRIJDAG!!!! @stamp, leuk dat je de babywalker hebt gekocht! hier is Jos er helemaal gek van als hij hem ziet wil hij de hele kamer door @hier, we hebben 20 km gefietst, zijn door de duinen naar overgroot opa en oma in Haarlem geweest. Was wel even leuk en voor die oude mensjes altijd een grote surprise Zo even spammen! foto 1: gek doen met de deksel van de aardbeien foto 2: foto genomen vanuit de little people schoolbus (door papa gemaakt natuurlijk)
@kib, logisch dat stijn niet meer wilde slapen nadat hij met een ingeklemd been wakker werd. Gelukkig is hij thuis nog wel gaan slapn. Wat een leuke spam van je stoere binkie, heerlijk ding is het toch!
Sens leuk dat jullie een eindje zijn gaan fietsen. Ook nog een mooi stukje om te fietsen. Lieve spam. Die vanuit de bus is wel grappig.
Vooruit om Masu blij te maken nog een paar! Als een grote jongen in de stoelverhoger eten In de metro heel blij zijn!!
Haha wat leuk kib! Die in de metro is echt gaaf ja! Die stoelverhoger, waar heb je die vandaag? Is dat zo'n systeem waarmee je ukje op een gewone stoel toch veilig kan zitten (voor onderweg en zo?)? Wij zijn net terug van 't tuincentrum. Plantje gekocht voor ons pap en mam want die zijn zondag 36 jaar getrouwd. Manlief moet een nieuwe uitlaat onder onze brommer hebben, dus die gaat vanavond daar even voor op pad en daarna waarschijnlijk naar de corso en ik duik op de bank.
Jeuh! Een van m'n zwangere vriendinnen is bevallen van een tweeling! Emma en Sofie. Spoedks bij 36,5 week omdat 1 babytje geen vruchtwater meer had.
Wat een leuke spam meiden!!!! @Kib, ach arme Stijn met zijn beentje vast... lekker gewandeld op het strand??? Super leuke spam van Stijn, idd die in de metro is echt leuk!! @Senso, heerlijk de deksel van de aardbeien uitlikken..en die door papa gemaakt is super!!! En flink stuk gefietst, lekker hoor... @Mlien, lekker gewerkt meid??? @Sammie, aaah daar is Wesley weer... is hij zo veranderdt?? Of lijkt dat maar zo... ??? Wat een mooi mannetje... @Masu, gefeliciteerd met je vriendin!!! Alles goed met de kindjes?? en met haar??? Zoo wij hebben lekker club sandwich gegeten... mmmm
@sammie, wat een mooie spam! Hij vermaakt zich zo te zien prima! @stamp, mmm club sandwich! Het was vast lekker. Ik weet nog niet of alles goed is; ik heb het via haar zus op fb gehoord. Wel meteen ff een whatsapp gestuurd, maar ze is nog in het ziekenhuis. @hier, manlief is weer thuis. Brommer heeft een nieuwe uitlaat en een beurt gehad. Die kan er dus weer ff tegen.
He meiden! Wat een gave spam vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier lekker gewerkt, was wel rustig maar wel weer gezellig, nu weekend!! Eerst eens even bij gaan slapen en morgen kom ik weer reageren lieverds!