Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb maar 1 spammetje voor jullie (van mijn telefoon af, daar heb ik genoeg spam op, hihi)

Bekijk bijlage 266504

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jeetje je ouders al zo lang bij elkaar! Mooi hoor :D wat goed dat je vriendin bevallen is ze zijn mooi lang blijven zitten! Hoop dat alles goed gaat.

@sammie, wat een onwijs gave spam van wesley! Hij is lekker vrolijk :D hij wordt wel groot hoor kijkt ooksteeds ondeugender ;)

@stamp, lekker club sandwich! Vandaag nog wat leuks gedaan?

@mlien, mooie spam! Werkweek weer voorbij meis, weekend!

@hier, gezellige avond gehad met manlief. Nu nog even een hoofdstukje lezen en daarna snel slapen. Welterusten lieffies!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieverds,

Sammie wat een mooie en leuke spam van Wesley. Als je zo kijkt wordt hij ook al een grote jongen.

Mlien weekend!!! Leuke spam ook.

Masu gelukkig de brommer weer in orde. Mark niet meer naar de corso gegaan? Wat mooi dat je ouders al zo lang samen zijn.

Sens klinkt gezellig een gezellig avondje met manlief. Je lag wel laat op bed zeg. Zeker nog vakantie :p

Stamp dat klinkt lekker club sandwich!

Niemand vergeten.....

Hier hebben we er gisteren erg lang over gedaan om bij de parkeergarage te komen. Er was een vuurwerkshow op het strand. Het was dan ook mega druk op de boulevard dus daar waar we als eerste een plek zagen we neergestreken. Dus verplicht pannenkoek eten. Stijn heeft voor de gezelligheid een boterham gekregen. Die hij wel met smaak heeft opgegeten trouwens.
    Er waren 2 shows maar we zijn, om de drukte te omzeilen, na de 1e show richting auto gegaan. We waren gelukkig snel thuis. Stijn was zo moe van alles.dat hij in de auto in slaap was gevallen en we hem thuis zo konden overleggen in zijn bedje. Nu is meneertje nog stik chaggo dus die gaat nog ff lekker terug naar bed!!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies!

@kib, klinkt als een gezellig avondje. Slim om optijd te gaan...anders waren jullie waarschijnlijk helemaal laat thuis geweest! Wat voor pannenkoek heb je gegeten?:p
    Werkse strakjes!

@mlien, jouw spam mag er ook wezen! :D Mooie foto van jullie samen. Fijn dat je lekker hebt gewerkt. Vandaag bbq van je werk en super mooi weer; wat wil je nog meer!?

@sens, heel belangrijk om je manlief ook af en toe z'n aandacht te geven. Anders worden ze vervelend! ;)
    Je lag er wel extreem laat in voor jouw doen. Nog wat op de planning vandaag?

@hier, goeie nacht. Amy werd om 8 uur wakker, dus dat was weer een meevaller.
    Manlief had afgelopen donderdag nogal een actie; op het whiteboard in de keuken had ik 'was' opgeschreven. Ik had 's middags de machine volgeduwd, maar het wat zo weinig dat ik besloot pas vrijdag te wassen met alle werkkleren van manlief erbij. Manlief zag dat bij thuiskomst en is braaf alle was die ik in de machine had gepropt (en die dus niet gedraaid was) op gaan hangen. :D Heel lief bedoeld natuurllijk, maar vervolgens hing m'n wasrek vol vieze was! Hij had ook niet geroken of gezien dat het niet schoon was....;)
    Typscih gevalletjes van...mannnen...!

Vandaag een druk dagje. Zo boodschapjes doen, Amy en manlief naar de kapper om half 12. Daarna manlief door naar de corso, Amy in bed. Na het slapen, Amy naar oma en ik ook door naar de corso. We houden feest vanuit ons buurtschap voor alle overige buurtschappen. Er komt een bandje optreden, we hebben een tap en meer hebben we dus eigenlijk niet nodig. :D
    Ik doe ieder jaar de bonnenverkoop, dus dit jaar mag ik me daar ook weer voor melden.

Iedereen een fijne dag!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Dat was dan vast heel gezellig gisteravond :D. Al in het land der levenden ondertussen?

@Kib; Klinkt als een goed avondje gisteren! Kan me voorstellen dat Stijn nog helemaal op is na zo'n drukke avond! Vandaag weer werken?

@Masu; Super weer voor een BBQ idd, geweldig!! Wat een heerlijke actie van je ml zeg! Hahaha briljant gewoon :D. Klinkt als een leuke dag voor je!!

Hier heerlijk geslapen, we werden rond 10 uur wakker en vlak daarna hoorde ik Kian ook, geweldig zeg! Vanavond de bbq met het werk heb ik erg veel zin in. Overdag gaan we niet veel doen want ml is bang dat hij dat niet aan kan, vind ik dan weer erg jammer, maar dat is niet anders.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@Kib, klinkt als een geslaagde avond! ik ben ook wel eens naar scheveningen geweest met die vuurwerkshows het is wel heel gaaf maar ook ontzettend druk. Stijn nog lekker geslapen?

@masu, wat een leuke dag heb jij op de planning! Amy was gelukkig wat later wakker vandaag. Hihi wat een grappige actie van Mark! wel lief dat hij mee helpt met de was ophangen :D

@mlien, lekker dat je zo goed geslapen hebt! leuk vanavond de bbq, gezellig! waar gaat Kian heen of gaat hij mee? Kian maakt het met zijn uitslapen wel helemaal bond! :$ wel lekker :D

@hier, lekker geslapen. Jos is niet meer wakker geweest en om 9.15 uur werden we wakker en hebben we hem maar uit bed gevist. Vandaag weinig op de planning, misschien even kinderboerderij maar verder niets.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

@Kib, wat leuk een vuurwerkshow... wat vond Stijn ervan??? En lekker pannenkoek...
    @Masu, wat een lekker nachtje, heerlijk!! En wat een actie van manlief...hahahah wel lief bedoeld..;) Veel plz vandaag..
    @Mlien, jammer dat manlief meer niet aankan...maar in ieder geval veel plz vanavond met de bbq.... en wat een leuke foto van jou en Kian!!!
    @Senso, veel plz vandaag.... al naar de kinderboerderij geweest???

Gisteravond een borreltje met mijn zussie gedaan...was wel ff gezellig... vanmorgen al een uur bodyshape gedaan...en daarna een test..maar helaas wit... het kan dus nog 2kanten op...of een langere cyclus misschien wel zwanger maar te vroeg getest...of een langere cyclus en mijn ongi komt eraan...ik wacht nu tot in ieder geval 40dagen...

Vanmiddag gaan we langs bij mijn paps en mam...
    Liefs

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Masu ik had een pannenkoek met ossenhaaspuntjes, gebakken ui en champignonnen. Het was lekker alleen niet echt in combi met de pannenkoek. Weet dat het met patat veeeeel lekkerder is :D
    Wat een actie van mark zeg..zou die van mij kunnen zijn :)
    Klinkt als een gezellige dag en ook nog mooi weer. Wat heb je nog te wensen.
    Amy haar haren weer mooi geknipt??

Sens ahhh manlief wilde ook aandacht...ja soms is dat wel eens nodig he?? Een relax dag op de planning. Betere werk.

Mlien wel gezellig dat ml mee gaat vanavond. Dan maar de rst vd dag rustig aan doen.
    Ik mag idd helaas weer werken....5dagen ook nog eens. Begin met een late dienst en verder alleen maar vroege diensten.

Stamp volgens mij had je weinig plannen vandaag..

Hier al een boel gedaan op de vroege ochtend. Samen met mams naar de makro geweest en bij de bas om alle.verjaardagsboodschappen voor haar te halen. Nu hadden we allebei tijd en mams heeft geen auto. Zo ff met mark onze laatste boodschapjes halen. Om 15uur mag ik weer beginnen.
    Hoorde van mark dat stijn wel geslapen had maar kreeg niet te horen hoe lang...tot de pakjesman kwam. Geen idee hoe laat dus....

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn weer terug van de kapper. Amy is weer een beetje bijgeknipt; we willen het laten groeien dus het zijn echt alleen wat puntjes bij haar oren en haar pony natuurlijk.
    Daarna snel naar huis, boterham eten en naar bed. Mevrouw ligt nu alweer lekker een uurtje te pitten.

@mlien, so he, das nog eens uitslapen! Balen dat je vandaag niet veel kunt doen, maar het is idd niet anders. Gaat Kian ook mee of gaat hij logeren?

@stamp, wat gezellig, borrelen met je zus! Veel plezier bij je ouders.
    Verder alles goed met Vince?

@kib, jij bent al goed bezig geweest! Werkse voor dadelijk!

@sens, mooie nacht en ook jullie hebben dus uit mogen slapen! Fijn zeg! Veel plezier als jullie nog naar de kinderboerderij gaan.

@hier, ik ga me maar eens even opmaken, omkleden en dan kunnen we meteen door als Amy straks wakker is. Kreeg net bericht van die vriend die m'n laptop probeerde te maken dat hij slecht nieuws heeft voor ons...
    Denk dat m'n laptop dus niet meer gereanimeerd kan worden.....:(
    Vanmiddag hoor ik meer.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu al helemaal opgetut en klaar voor het feestje of heeft Amy weer een moment uitgekozen om lekker lang te gaan slapen?? Kan me herinneren dat ze dat vaker doet met dit soort dingen.. Zou niet echt heel handig zijn???

Hier alweer een uurtje aan het werk. Heb momenteel maar 4 clienten. 2 zijn er naar huis toe, mogelijk komt er nog 1 terug vandaag al hebben we nooit een idee hoe laat en of ze komt...Verrassing!!!
    We hebben nasi op het menu staan maar den kdat we wat anders gaan eten. Heb ook niet genoeg kip ervoor. Mogen ze morgen de nasi gaan eten.
    Ik zal blij zijn als ik naar huis mag.. ik heb er zo geen zin in vandaag!!!!!

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat is het rustig meiden!
    allemaal lekker op pad. hoop dat jullie een gezellige avond hebben.
    kib, nog even volhouden op het werk:)

Wesley heeft de afgelopen week echt een enorme stap gemaakt met lopen. hij kan het echt! het gaat niet snel maar hij doet het nu steeds vaker en begint er ook mee en kruipt op de helft verder omdat het sneller gaat.
    baal een beetje dat ik zijn schoentjes kwijt ben en alleen zijn slofjes heb, morgen is spa jarig en we gaan natuurlijk buiten zitten dus hoop dat ik ze nog kan vinden.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, jammer meis dat je test wit was.. kan nog alle kanten op gaan. Blijft spannend! was het gezellig bij je ouders?

@sammie, wat gaaf dat Wesley zo vooruit is gegaan met lopen! natuurlijk gaat het nog langzaam maar dat weet ik nog wel van het kruipen ze hebben het zo onder de knie en gaan dan als een speer! Balen dat je zijn schoentjes kwijt bent, zwangerschapsdementie? ;):p;)

@kib, bijna klaar meis! nog een klein half uurtje!

@masu, balen van je laptop meis :( hoop wel dat je een gezellige middag en avond hebt gehad! slaapt Amy vannacht bij je ouders?

@hier, gezellige dag gehad. Vanmiddag naar de kinderboerderij geweest, Jos was wel een beetje uit zijn hum, dus bij thuiskomst maar weer in zijn bedje gelegd waar hij nog even lekker geslapen heeft. Strijk weggewerkt en nog gezellig een film gekeken met een rosetje :D

Oh ja, 24 augustus begint The Voice weer, gezellig! en nog wel op mijn verjaardag ook :D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en nu verhuis ik naar mijn bedje, nog even lezen en dan lekker slapen. Welterusten lieve meiden!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie wat goed van Wesley! Hoop dat je zijn schientjes nog op tijd kan vinden.

Sens ik zat al in de auto op weg naar huis toen jij poste en zei nog een half uurtje. Collega was zo lief om vroeg te komen, omdat ik morgen weer vroeg moet beginnen. Dus net na 22.30weggegaan.
    Mark zei al wat ben je vroeg..verrassing!!!
    Slaap lekker!

Hier dus lekker op tijd thuis. Zo mn bedje opzoeken en hopen dat Stijn het bij 1x huilen laat. Hoorde van mark trouwens dat hij een overgelopen luier had...staat dus nog klusje te wachten.. Dat maar eerst even doen!!!

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hoi lieverds!!!!!!!!!!!!

Ik heb wel een beetje bijgelezen.. Mooie fotos gezien!!! Zo leuk.. Zal even speciaal voor onze feestboekloze foto's opzoeken.

Hier gaat alles goed. Na twee nachten gehuil heeft Yara deze nacht doorgeslapen.. Nu heeft ze dat al vaker gedaan om vervolgens weer weken wakker te zijn. Maar begin is er yes!!

Gisterenavond nog bezoek gehad van de wijkagent.. Hij kwam met een grote politiebus (dat was minder, iedereen gluren natuurlijk) maar hij nam het verhaal heel hoog op. Gaat uitzoeken wie daar wonen en wat er aan de hand is. Of er komt een bemiddelaar tussen of toch de kinderbescherming met politie. Afhankelijk van de achterbuurman...

Gisteren avond heb ik maar weer alles dicht gedaan.. Hoorde het kindje om 23:00 nog buiten spelen... Snap het echt niet. Brrrr..

Straks even naar de deen. Poffertjes pan kopen. ( Ja senso kwam er door jou op hihi)

En vanavond even een groot stuk lopen. Of vanmiddig.. Moet toch weer verder met afvallen. Skeeleren gaat niet. Enkel is nog steeds blauw,

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    1e Mooie meid in haar mooie kleertjes
    2e Ze houdt niet van de regenkap

Bijgevoegde bestanden:

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    1 Yara met aapje
    2 en tja.. ook maar even met mama..

Mis er nog een paar.. Moet deze nog even van mijn foon afhalen..

Bijgevoegde bestanden:

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Sammie; Wat goed van Wesley dat hij nu echt loopt! Hoop dat je zijn schoentjes nog vindt.

@Masu; Was het feest gisteren leuk? En heeft Amy je een beetje uit laten slapen vanochtend of was het weer 7 uur? En hoe zit het nou met je laptop?

@Stamp; Ben erg benieuwd wat je cyclus doet! Heb je last van kwaaltjes of voel je helemaal niks?

@Kib; Fijn dat je gisteren iets vroeger naar huis kon, kan me voorstellen dat je met zulk weer geen zin hebt om te werken! Vandaag weer he?

@Senso; Kinderboerderij spam?? :D Jij ook altijd met je rosé, hihi ik ook hoor gisteren! Wat is jouw favoriet?? Ik heb geloof ik nog niet echt een favoriet.

@Mamalijntje; Goed dat het gesprek met de wijkagent geweest is, hoop dat er actief en snel wat mee gedaan gaat worden! Mooie spam van je meisje en jou!!

Hier gisteravond een erg gezellige bbq gehad!! We waren rond 12 uur/half 1 thuis, Kian naar zijn eigen bedje overgeheveld en zelf ook lekker gaan slapen. Ik heb zelf de halve nacht wakker gelegen, maar ach, niks aan te doen. Kian werd rond kwart voor 9 wakker.

Voor vandaag weer geen plannen, we zien wel.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies!

@mlien, fijn dat de bbq gezellig was!

@mamalijn, mooie spam! :D Ik had ze nog niet allemaal gezien op FB.
    Wat fijn dat de wijkagent het hoog opneemt! Terecht natuurlijk...

@sens, oeh leuk dat de voice bijna weer begint. Welke film heb je gekeken?

@kib, je bent je dienst doorgekomen neem ik aan. Amy had idd besloten lang te slapen...na 3 uur slapen heb ik haar maar wakker gemaakt, want ik wilde gaan. Uiteindelijk was ik nog pas tegen half 5 op 't feest.

@sammie, wat knap van Wesley! :D Je ziet ze per week echt met sprongen vooruit gaan vind ik. Heb je de schoentjes nog gevonden?

@laptop, de harde schijf is dood. Hij heeft het uitgelegd, maar het veel te technische verhaal ga ik jullie besparen. Dus mijn foto's ben ik gedeeltelijk kwijt. Goeie nieuws is dat we er waarschijnlijk een nieuwe harde schijf in kunnen zetten en dan doet 't ding het gewoon weer als het goed is. Hij vond 't een prima laptopje, die gaat nog wel ff mee. Hoop dat dat dus lukt..

@hier, heel gezellig feestje gehad gisteren. Rond half 11 was het afgelopen (dan mag je in de buurt ook niet echt herrie meer maken) en hebben we de tent gesloten. Manlief is naar huis gegaan om ons pap en mam af te lossen die hier in huis amy in bed hadden gelegd.
    Ik ben nog met 9 anderen ff op stap geweest. Was kei gezellig en rond 2 uur was ik thuis.
    Gelukkig vond Amy ook dat ze moest uitslapen, want ze werd om 9 uur pas wakker! Heerlijk! :D
    Vanmiddag naar ons pap en mam voor hun trouwdag en vanavond gaan we uit eten met mijn broertje en zijn vriendin. Gezellig!

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, wat lief dat je collega eerder was gisteren.
    werkze vandaag!

senso, jammer dat jos gisteren niet zo in zijn hum was maar wel een gezellige dag gehad dus.

mlien, jij ook al zo'n geslaagde avond gehad. lekker dat kian heeft uitgeslapen. jammer van je eigen nacht.

masu, klinkt ook als een ouderwets avondje uit. lekker dat amy ook laat wakker werd.

mamalijntje, gelukkig doet de wijkagent er iets mee en benieuwd wat voor oplossing ze gaan zoeken.
    mooie spam van yara.
    je nacht is je gegunt! hopelijk doet ze het vannacht weer na en alle andere nachten natuurlijk.

hier, wel goed geslapen alleen veel plassen.
    wesley was vanmorgen echt vroeg half 7 en om 7 uur wilde hij eruit:( hij gaat zich zo lekker aanstellen dan alsof er iets is terwijl hij meteen lacht als we binnenkomen.
    ik ben er nu zeker van dat ik de baby voel!! dacht het al de hele week maar na gisteren weet ik het zeker.
    schoentjes nog niet gevonden en de enige plek waar ze nog kunnen liggen is in de auto anders maar even anderen aan.

straks verjaardag en sma had gezegd neem zwemkleding maar mee kunnen ze in het badje maar ik vind het best fris met de wind die er staat en denk dat ik het wel meeneem en daar beslis manlief vind het geen goed idee in elk geval.

Deel Deze Pagina