@Mv3; Weeral leuke spam en wat ontzettend knap van L.ieke dat ze al aan 1 hand meeloopt!! @Senso; Balen dat je niet echt iets kon doen op het werk, dan duurt de dag vaak zo lang he! Ik moest ook wel lachen om je opmerking over het slapen van Sammie, ik typ het ook wel eens fout maar heb het gelukkig tot nu toe altijd op tijd doorgehad, haha. Ik heb net lekker gegeten, stokbrood met ham en kaas uit de oven, dus het beleg meegebakken, heerlijk! Manlief is nog niet thuis, over een half uurtje. Kian is nu wel lekker vrolijk en is nog lekker aan het spelen, energie genoeg . Ik heb trouwens net even goed naar Kian zijn bovenkaak gekeken en ik zie een streepje en een gaatje , duurt niet lang meer en ook maar zonder een centje pijn!! Van mij mogen ze allemaal zo gaan, haha.
@mlien, dag duurde inderdaad erg lang.. Soms typ ik iets terwijl ik met mijn gedachte ergens anders ben en dan krijg je dat soort dingen hahaha Fijn dat Kian lekker vrolijk is, inmiddels al op bed? wat goed dat zijn tandje boven ook al bijna door zijn en dat zonder al te veel problemen, fijn hoor! @Hier, 45 minuten op de cross gestaan pfft ging niet makkelijk maar het is gelukt. Zo ik ga JOs nog even flessen, tot straks meiden!
Kian staat nog vrolijk mijn broek af te lebberen, ik wil hem even ophouden tot manlief thuis is, dan ziet hij hem ook nog eventjes! Toch lang zat geslapen vandaag
hahaha je broek af te lebberen hier ligt Jos inmiddels in dromeland, lekker zijn papfles leeggedronken en daarna was hij met een minuutje in slaap. Jos vind ineens het tandenpoetsen niet meer leuk
Is heel lekker hoor zo'n spijkerbroek!! Maar ondertussen ligt hij op bed. Tandenpoetsen is hier vanaf het begin al drama!!
senso, herkenbaar drama dat tandenpoetsen! ik had wel door dat je wesley bedoelde jammer dat je niet door kon met je werk. lekker dat jos alweer slaapt zal wel moe geweest zijn. mlien, hahaha die kian. heeft je man het nog naar zijn zin op het werk? hoe gaat het met zijn medicijnen. hier, wesley ligt op bed maar is erg onrustig niet huilen ofzo maar steeds aan het mopperen. manlief en ik zijn aan het bedenken wat we moeten doen met onze voortuin, er ligt nu grind en dat vinden we allebei lelijk. tegelen is heel duur en kunst gras is ook weer niet erg mooi. moeilijk moeilijk hahha
@mlien, hahaha nou heb nog nooit een spijkerbroek geproefd maar lijkt me niets @sammie, gelukkig dat je door had dat ik Wesley bedoelde, jij snapt het tenminste voortuin tegelen is toch niet zo duur? nou ja, ligt natuurlijk aan de tegels hoop dat Wesley lekker rustig blijft slapen.
@sammie, misschien kun je voor een mooi prijsje tegels op mp vinden? Zo hebben wij voor 80 euro een mooie hoeveelheid tegels gekocht, zelf gelegd en het ziet er super uit! Volgens mij is kunstgras veel duurder toch?
senso, het is een vrij groot stuk en de tegels zijn wel wat duurder die we zouden willen en dan moeten we het laten doen aangezien manlief dat niet kan. hij wil het wel proberen maar of het dan beter word ik weet het niet haha.
heeeeeeeeeeeey Masu, daar ben je weer!!! lekker gewerkt? @sammie, anders komt SImon (kan heel goed tegelen) wel helpen hoor gaan wij koffieleuten
ben gewoon de laatste en de eerste Goeiemorgen meiden! @masu, je hebt helemaal niets gepost na je werk. Ben het niet gewend, alles goed? @hier, goeie nacht gehad. Ik hoorde Jos om 5 uur wat mopperen dus maar even speentje gegeven om 10 voor 6 ging de wekker voor manlief en ik ben er ook maar uit gegaan die 10 minuten maken ook geen verschil vanmiddag weer naar Adam voor een bijeenkomst, geen zin in maar goed we gaan toch maar. Iedereen een fijne dag, op het werk of lekker thuis!
@Senso; Die 10 minuten maken inderdaad niet uit, maar ik vind het dan toch altijd heerlijk om te blijven liggen, haha. Werkze vandaag. Kian heeft ondanks zijn verkoudheid ook gewoon doorgeslapen en slaapt nog steeds. Ik heb weer bagger geslapen, maar ach dat went ook he... Deze week voor het eerst sinds een maand ofzo weer 4 dagen werken met nu nog de dinsdag er bij, zal hier vast niet zo heel veel posten komende dagen!
@mlien, haha dat kan ik niet behalve op zondag voor de rest is het wakker worden en eruit. Balen dat je zo bagger geslapen hebt door die rotpols zeker? hoop dat je brace snel binnen is en het ook nog goed helpt! Werkze de komende dagen, zal je missen
@Senso; Ik kon het ook nooit, nu als een van de beste, haha . Kian is ondertussen ook wakker en zowaar nog snotteriger dan gisteren, drama! Wel is tandje nr 3 door!!!!!! 1,5 maand terug dacht ik nog dat hij tandloos zou blijven en nu heeft hij er al 3! Haha .
Goeiemorgen! Hier een mooie nacht. Amy lag er gisteren al in om half 7 en vanmorgen om 7 uur werd ze wakker. Ze had maar anderhalf uur geslapen bij schoonma en was dus echt kei kapot 's avonds. Verder goeie nacht gehad; wel 2x mevrouw weer terug kunnen leggen. Over een half uurtje moeten we bij het CB zijn. Gister heeft manlief schoonma nog aangesproken en aangegeven dat we het niet fijn vonden dat ze het zonder overleg weg heeft gedaan. Ze leek het niet te begrijpen, maar ons punt is in ieder geval duidelijk gemaakt en daar gaat het om. Verder geef ik haar dus niks meer. Ze zei ook nog: ja dat speelkleed dat jullie gegeven hebben daar doen we ook niks mee. Dus manlief zei: dan komen we dat wel ophalen. Ik vind het wel irritant: we hebben nog gevraagd of zij het wilden en toen zij ze 'ja'. Zeg dan geef 'ja', maar geef gewoon aan 'oh, ik verwacht niet dat we dat gaan gebruiken'. Even goeie vrienden. Rare mensen soms. @senso, er was gisteren behoorlijk wat gekletst en ik was moe en had eerlijk gezegd geen zin op iedereen te reageren, dus besloot dan maar ff niet te reageren. Heb wel alles gelezen hoor! Werkse vandaag in Adam! Hopelijk gaat de dag snel voorbij. Ik kan trouwens ook niet echt goed meer uitslapen. Mark stond op vandaag en ik moest er toch uit om kleertjes voor Amy uit te zoeken (anders komen we echt bij het CB aan met een combi waar je van gruwelt ) en daarna kon ik echt niet meer slapen. Dus ook maar opgestaan. @mlien, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk helpt de brace in ieder geval wat zodat je weer beter kunt slapen. Je went er wel aan ja, maar op den duur gaat het je wel opbreken verwacht ik. Wooow al 3 tandjes! Gaat idd snel! Hier hebben we duidelijk last van stagnatie, haha! Met 6 maanden had ze d'r ineens 2 (ook zonder pijn of zo) en sindsdien niks meer! Balen dat Kian zo snotterig is. Hopeljk is ie er snel weer vanaf. Was hij nu al bij de nieuwe go geweest?
Zo, wij zijn weer terug van het CB. Prikjes zijn ook weer binnen. Amy weet al zodra ze daar binnenkomt dat daar weinig goeds te gebeuren staat.... Amy weegt nu 9780 gram en is 75 cm. Onze volgende afspraak is op 2 augustus bij de arts en dan krijgt ze ook weer prikjes. Alles was verder goed en Amy ontwikkelt zich prima. Haar fijne motoriek is zelfs uitstekend (wist ik al, daar lag altijd haar focus). Ook heeft die vrouw wel 3x gezegd wat een prachtige dochter we hebben! *trots* Ik heb nog gevraagd van de melk. Ze moet 300 ml binnenkrijgen aan melk en melkproducten. Qua vocht moet ze rond de 3/4 liter zitten per dag (waarbij melk dus ook weer meetelt). Halfvolle melk adviseren ze vanaf 1 jaar. Ik heb aangegeven dat Amy tussen de middag altijd een beker halfvolle melk krijgt en dat is prima omdat ze er gewoon goed op reageert. Verder moeten we de flessen zoveel mogelijk af gaan bouwen als we dat nog niet deden (als we bijv. 3 flessen hadden, moesten we nu toch echt naar 1 a 2 flessen toe). We zitten op 1 dus dat is ook prima.
Goeiemiddag meiden, @masu, dat je een keer geen zin hebt om op iedereen te reageren dat snap ik hoor, geeft niets. Heb je wel gemist gisteravond fijne nacht heb je gehad, heerlijk! Aaah sneu Amy haar prikjes gehad, hoop dat ze er niet te veel last van krijgt. Ze is mooi gegroeid! fijn dat ze het verder zo goed doet. Jullie zitten qua eten en drinken dus helemaal op de goeie weg, goed bezig mama! @hier, aan het werk. Ga niet naar de bijeenkomst dus dat scheelt weer een lange reistijd. Net mijn bananenshake op
Hoef je niet naar die bijeenkomst dan? Fijn dat je in ieder geval niet zo ver hoeft te reizen. Wat ik nu meemaak....Amy lag om half 1 in bed...sliep meteen en is nu alweer wakker! Zat klaarwakker en rechtop in bed. Heb haar maar goedgelegd, maar heb er niet zo'n vertrouwen in dat ze nog gaat slapen. Raar! En 't klinkt alsof ze weer is omgedraaid. Zo maar weer eens gaan draaien..
@masu, nee het was voor alle medewerkers maar mijn collega's die in de ochtend zijn geweest hebben me op de hoogte gebracht en het was het niet waard om te gaan (dan gaan we dus ook niet, heel vervelend ) Gekke meid, heeft ze nog wel geslapen?