goeiemorgen meiden! @kib, wat lekker dat je eerder thuis was gisteravond, wel lief van je collega! @mamalijntje, hoop dat je meisje nu door gaat zetten met slapen snachts. Zou wel fijn zijn, kun je ook weer een beetje bijkomen. Goed dat er actie ondernomen wordt voor dat kindje, ben benieuwd! wat een gave spam van je meisje, ook van jou! leuk om je eens te zien @mlien, klinkt als een gezellige avond en BBQ, balen dat je zo wakker hebt gelegen, waarvan? toch niet van je hand? heb geen kinderboerderij spam, al die geitjes zijn overal het zelfde hahaha @masu, jij hebt ook al zo'n gezellige avond achter de rug! gelukkig dat Amy vanmorgen ook uitgeslapen heeft want je was wel laat thuis dat red ik niet meer denk ik hahaha Balen van de foto's wel fijn dat je flappie het waarschijnlijk gewoon weer doet na het plaatsen van een harde schijf, scheelt toch een hoop in de kosten. @sammie, jeeeeeeeeeej wat gaaf je hebt gewoon je ukkie gevoeld zo Wesley was zeker vroeg vanmorgen.. en dan ook nog veel moeten plassen in de nacht. Ben je wel een beetje uitgerust? veel plezier bij smoe! @hier, lekker geslapen. Jos hebben we de hele nacht niet gehoord en hij werd om half 9 wakker. Mooie tijd inmiddels hebben we al boodschapjes gedaan en ligt Jos al weer lekker een uurtje te slapen. Vanmiddag wordt Jos geknipt en vanavond gaan we BBQen bij manlief zijn broer.
@sammie, wat gaaf dat je baby voelt! Bijzonder is dat altijd! Waar ligt je placenta? Hier is het mooi weer, maar idd een frisse wind. Ik snap je man wel: als wesley nat is en dan die wind erop is het haast vragen om een longontsteking.. Veel plezier in ieder geval. Wel balen dat je de schoentjes nier mee gevonden hebt. @sens, heerlijk nachtje! En wat ben je goed bezig geweest al. Klinkt als een gezellig dagje wat je op de planning hebt! Geniet ervan! @hier, amy is gebadderd en heeft heerlij gespeeld. Ze krijgt nu brood en dan kan ze zo naar bed.
@masu, kleine meis al lekker aan het slapen? @hier, Jos heeft lekker bijna 2.5 uur geslapen en daarna heeft hij zijn 2 boterhammen op gesmuld. Nu is hij maar in de zandbak gaan zitten, zodra de deur openstaat gaat hij buitenspelen hahaha
@sens, heerlijk weertje om buiten te spelen! Jos heeft groot gelijk! Amy ligt alweer lekker te slapen ja, ze lag er om half 1 in, dus alweer netjes anderhalf uur nu. @hier, die ene foto in het zwembad heb ik net voor ons pap en mam op canvas besteld (voor ons mam haar verjaardag, verlaat cadeautje) en voor onszelf hebben we 'm op besteld op plexiglas in 75x50. Ik ben heel benieuwd...doe eigenlijk altijd canvas dus ik hoop dat dit ook mooi is. De kwaliteit en scherpte komt schijnbaar veel beter uit op plexiglas, vandaar dat we dit nu een keer proberen.
Hoihoi!!! @Senso, heerlijk toch, lekker buiten spelen... Morgen weer aan het werk?? @Mlien, en nog wat gedaan, aan het doen vandaag??? Hoe is het met Kian??? @Sammie, wat super dat je de kleine gevoeld hebt...is het nu eerder dan bij WEsley??? En Wesley nog lekker gezwommen?? Als het badje uit de wind staat kan het makkelijk, dan is het gewoon hartstikke warm... @Kib, hoe is het met jou vandaag?? En met Stijnemans?? @Masu, wat gezellig gisteravond nog even wezen stappen... en ben ook wel heel benieuwd naar plexiglas.... laat je het even weten??? vast wel En veel plz vanmiddag en met het uiteten... @Mamalijntje... wat een knappe meid is Yara...leuk spam hoor.. En wat fijn dat de wijkagent er achteraan gaat... vind het knap van je/jullie!!! En hoop echt dat het doorslapen nu wel echt gaat gebeuren... Wij hebben lekker een stuk gefietst en toen even langs ballorig... was er natuurlijk super rustig.. welke gek gaat er met dit weer dan ook binnen spelen, nou wij hahhaha.. Was voor Vince voor het eerst en hij vond het echt helemaal leuk en kon heerlijjk zijn gang gaan... en stoer met zijn handen los staan..en lekker klimmen en klauteren.. Hij ligt er nu alweer ruim een half uur te slapen...als hij wakker wordt op verjaardag bij mijn tante... En nog geen ongi te bekennen.. wel last van steekjes onder in mijn buik aan de zijkanten en af en toe was ligte kramp...maar jah zegt allemaal niks... En volgens manlief zijn mijn borsten groter.. Ik ga nergens vanuit...we zien wel... Liefs
stamp, spannend!! die steekjes had ik ook! maar idd het hoeft niks te betekenen helaas maar hoop het wel voor je. senso, hoe doe jij het als jos buiten speelt een lange broek aan? ik heb knietjes maar die schuiven er steeds af en blote benen is geen optie natuurlijk. masu, jammer van je foto's zeg. daarom heb ik ook altijd moeite om ze te wissen op het kaartje. hoelang slaapt amy nou gemiddeld in de middag? @baby, ik voelde wesley met 16/ 17 weken ondanks een voorliggende placenta en nu 16 weken en geloof weer een voorliggende placenta ben het vergeten te vragen maar de vorige zei de gyn dat de placenta voor lag dus zal nu nog zo wezen denk ik. ik ben even thuis wesley op bed en ga straks weer terug. we wonen 2min van souders af en had geen zin om alles mee te slepen daarnaartoe. ml is daar nog en komt ons straks weer halen.
@masu, ben benieuwd hoe de foto op plexiglas wordt, is vast wel mooi. @stamp, idd morgen weer aan het werk aan de andere kant ook wel weer zin in hoor. Spannend hoor, zou toch wat zijn als het gewoon al in de eerste ronde raak is! Je hebt wel een gezellige dag achter de rug, nog spam van Vince in Ballorig? @sammie, groot gelijk dat je even met Wesley naar huis bent om hem te laten slapen, als je zo dichtbij woont is dat wel net zo makkelijk. Jos zijn korte broeken vallen over zijn knieen (blijkbaar korte armpjes en beentjes) maar hij loopt vaak op handen en voeten want met zijn knieen op de tegels vind hij niets. Als het even kan doe ik een lange broek aan hoor, dan maar slijtplekken @hier, Jos zijn haartjes zijn weer gekapt. Dit keer maar met de tondeuse opgeschoren (zijkant, achterkant) en boven op stekeltjes, hij heeft mijn haar en daar is szus (kapster) niet blij mee want zit vol met kruintjes enzo. Maar goed het is weer super gelukt nu ligt hij nog even op bed en als hij wakker is gaan we bbqen.
@Sammie, dan voel je de kleine vrij snel...als de placenta voor ligt... ... Weer net zo bijzonder denk?? En ben benieuwd hoop dat het voor mij ook wat positiefs betekent... @Senso, spam foto van Jos zijn haartjes/??? En werkse dan maar weer meid...wat vliegt zo'n vakantie toch om.... En nee sorry geen spam...het was een spontane actie en we hadden beide geen telefoon mee (ook voor het eerst) en uiteraard geen camera... dus helaas... Vandaag op verjaardag 2x de opmerking gehad dat ik zulke grote borsten heb... hmmmm zal dat ook wat betekenen?? !!! Dus ik, jaaa komt door het shirtje wat ik aan heb.. .. Vince deed het er super en lag om 19.40 uur in bed... morgen moet hij al om 7uur op het kdv zijn want ik moet half 8 beginnen... zal hem wel wakker moeten maken!! Gelukkig haalt manlief hem om 15 uur weer op... Liefs
@stamp, wanneer ga je weer testen? vind het wel spannend worden hoor je moet morgen vroeg beginnen @hier, gezellige avond gehad. We zijn wezen bbqen en dat was erg gezellig, Jos heeft zich opperbest vermaakt en heeft nog lekker mee zitten eten met wat stokbrood en patatjes. Waren om 21.00 uur thuis en om 21.30 uur lag hij op bed, was wel erg moe.. Hier nog even een spammetje van Jos zijn haartjes mama is trots eigenlijk moet je het van de voorkant zien maar het is gewoon echt een heel stoer mannetje haha
He meiden... Ff kort want ben echt moe. Sammie super de uk al voelen. Stijn heeft gewoon een korte broek aan buiten en kruipt soms op handen en voeten en de andere kerr op knieen. Stamp spannend... Leuk ballorig zal idd stil zijn geweest. Sens gezellig gebbq-ed? Ahhh Jos weer lekker kort kopje. Mlien..................oh ja bbq giateren was gezellie! Verder vergeten sorry! Masu lekker wezen stappen jij. Deze rollatorchick heeft daar helemaal geen tijd meer voor joh... druk met werk. Gefeliciteerd met je paps en mams. Was je etentje gezellig? Mamalijn balen van je enkel. Hoed dat de agent langs kwam. Beetje jammer dat hij dan met een grote bus kwam... Hier vroeg opgestaan om weer te werken. Gelukkig de dag overleefd maar snel ging hij niet. Na werk nog ff naar de dierentui. gegaan. Lang leve het abbonement. Daarna ff snel langs huis om deel vh eten te halen en kleding voor neefje. Bij zus gegeten en kleertjes voor Stijn en neefje omgewisseld. Zo handig al die jongens!! Straks lekker naar bed morgen weer vroeg op.
@masu, zwaai terug en welterusten! @kib, vervelend dat je dienst voor je gevoel zo langzaam ging, wel gezellig dat je daarna nog even naar de dierentuin bent geweest. Maakt je dag weer goed handig al die kledingruilen hier kreeg ik vooral aan het begin veel van neefje. Nu zitten ze in de zelfde maat dus nu gaat dat niet meer, vond het wel handig hoor haha @hier, ik ga ook lekker naar bed meiden. Morgen de wekker weer om op tijd om te werken. Ga Jos wel weer missen hoor, wel weer gek om hem de hele dag niet te zien Welterusten meiden!
Hey meiden!! Wat is er gekletst zeg!! Geen zin om te reageren hoor, sorry, morgen weer!! @Stamp; Spannend al die steekjes en biggere boobs!! @Sammie; Tof dat je de kleine al gevoeld hebt! Hier gaat Kian wel op blote knietjes over de grond hoor buiten, hij vindt het prima! Hier een lekkere dag buiten gehad. Kian voelde zich alleen echt niet lekker en was erg aanhankelijk en niet te genieten. Hij lag om 7 uur op bed, was steeds aan het huilen en mopperen, denk dat hij echt last van tandjes heeft. Ga nu snel richting bed! Heb wel een spammetje voor jullie! Bekijk bijlage 267028 Bekijk bijlage 267029
Goedemorgen!! @Mlien, leuke spam!!! En hoop dat het met Kian wat beter gaat vandaag... @Sammie, hier gaat Vince ook met korte broek naar buiten hoor.. Rumoerige nacht gehad, zelf slecht kunnen slapen en als ik sliep werd Vince weer wakker...ff speentje en neerleggen en dan sliep hij weer maar toch je bent er weer uit... En wakker geworden met verschrikkelijke koppijn..dus een heerlijk ontbijtje...kop thee met 2 pcm... Werkse meiden...of een gezellige dag... Liefs
Morgen meiden! En wel een hele goeie, want Amy werd pas om half 10 wakker! Best lekker zo voor een keertje en gelukkig heb ik vandaag een extra dagje vrij! @mlien, wat een mooie Kianspam! @stamp, ben benieuwd...wel spannend hoor met alle steekjes en je megaboobs! @sens, niet leuk om dan weer te moeten werken nee...hopelijk vliegt de dag voorbij! @kib, de harde werkster! Balen dat de dag gisteren langzaam ging. Hopelijk gaat het vandaag sneller voor je. Leuk dat jullie weer naar de dierentuin zijn geweest. Je moet idd lekker gebruik maken van je abo! @sammie, ik probeer Amy als ze echt over de tegels gaat kruipen ook een broek aan te doen die over haar knietjes valt. Ik heb er niet altijd erg in en dan gaat ze in korte broek en dan doet ze zelf ook al voorzichtiger en stapt ze meer dan dat ze kruipt. Ik heb ook liever gaten in al haar broeken dan dat haar knietjes kapot zijn.
Goeiemorgen!! @Stamp; Balen van je slechte nacht, en dan nog wakker worden met koppijn ook. Hoop dat het ondertussen weggetrokken is! Werkze vandaag! @Masu; Zozo, Amy kan het weer!! Wat heeft ze lekker uitgeslapen, ben benieuwd of ze nog een middagdutje gaat doen nu! @Kib; Werkze vandaag!! Hier goed geslapen, Kian werd rond 8 uur wakker, ik was er om 7 uur al uit. Er kwam iemand langs van het nieuwe gobureau gezien de vorige failliet gegaan was. Eerst hebben we hier een gesprek gehad en daarna bij de go, nu is het weer geregeld dat ik recht blijf houden op de kinderopvangtoeslag. Kian was bij de go nog keihard gevallen en heeft zijn tong kapot gebeten, zielig manneke, hij was zo overstuur dat ik hem thuis gelijk op bed gelegd heb en hij is gaan slapen, helemaal kapot. Voor vanmiddag weet ik nog niet wat ik ga doen, ik wil graag iets leuks doen met Kian, misschien zwemmen, vind het alleen jammer dat ik dan alleen met hem moet.
goedemorgen, wij hebben ook mogen uitslapen tot 8.45 dat is wel erg lang geleden voor mijn gevoel haha. gisteren was echt het nog gezellig en ml opa en oma zijn echt gek op wesley. oma en ik zitten best op een lijn kwa opvoeding ahah. zei vertelde dat ze haar kindjes ook nooit gestimuleerd heeft met lopen en dat soort dingen en ik denk daar hetzelfde over. wel grappig dat er zo'n generatie tussen zit en toch sommige dingen niet veranderen. welsey heeft gisteren alleen maar gelopen in de tuin. had zijn slofjes aangedaan en dat ging goed! met eten lekker stokbrood meegeknabbelt en gedeelt met zijn nichtje. vandaag even kijken voor flexibele schoenen en anders koop ik op internet een paar als ik zijn maat weet. stamp, werkze vandaag! masu, heerlijk uit mogen slapen. vandaag nog wat op de planning? senso, ook aan het werk na je vakantie, hoop dat het een beetje meevalt.
@sammie, dat klinkt gezellig! Qua generatiekloof...sommige dingen veranderen niet. Qua rust en regelmaat zullen jullie ook wel op 1 lijn zitten verwacht ik. Wat leuk dat wesley zoveel gelopen heeft daar! Ik geloof ook dat het vanzelf wel komt en ieder kindje dingen op z'n eigen tempo doet. Hier niet veel op de planning vandaag. Ik hoop dat amy zo gaat slapen maar ik heb er een hard hoofd in... @mlien, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en gelukkig gewoon kinderopvangtoeslag kunt houden. Anders zou je er niet vrolijk van worden! Zwemmen in m'n eentje met amy doe ik ook niet graag. Het is gewoon allemaal veel makkelijker met z'n tweeen. Ik merk ook dat ik niet zoveel onderneem met amy zonder manlief. En ik heb niet zoveel vriendinnen die ook kindjes hebben...maar dat zal over een paar jaar wel anders zijn. @hier, het viel natuurlijk wel te verwachten maar amy wil niet slapen... Nou ja...ik heb 't idee dat ze wel wil maar nog niet moe genoeg is of zo...ik wacht 't nog maar heel even af....
zo terug van schoentjes shoppen helaas niks geworden. degene die ik leuk vond en goed zaten waren helemaal lelijk en ze hadden geen andere dus ik ga even op internet zoeken. we hebben wel maat 22 nodig. mlien, fijn dat je toeslag kan blijven behouden anders was het niet meer geweest om kian weg te brengen. masu, ik geloof daar ook wel in dat alles gebeurt wanneer ze eraan toe zijn alleen word nichtje nogal gepusht om alles te kunnen en te zeggen wat een kind van 3 kan zeg maar door sma en szus. dus dan is het wel grappig dat haar moeder er zo anders over denkt dan ml moeder. is amy nog gaan slapen? ik houd wesley nog even wakker want die is nog veel te wakker haha door het shoppen.
@sammie, jaja Amy slaapt nog! Ik had er een hard hoofd in, maar vanaf 14.15 ligt ze lekker op 1 oor en nu dus nog steeds. Ben dan wél weer benieuwd of ze vanavond om 19 uur ook al naar bed wil...gok van niet. Mocht ze morgen dus weer tot half 10 slapen dan maak ik haar echt eerder wakker, want dit vind ik echt niet fijn. Wat jammer dat je geen schoentjes hebt gevonden! Wij laatst wel, hele neutrale leren schoentjes in een kinderschoenenwinkel. We werden daar ook heel goed geholpen. Amy heeft nu maat 20, maar manlief en ik hebben allebei niet echt grote voeten. Hopelijk vind je online nog wat leuks! Wat vervelend dat je nichtje zo gepusht wordt....lijkt me ook moeilijk om aan te zien voor het kindje zelf. Ik geloof dat dat problemen op gaat leveren als ze ouder zijn; als je altijd beter moet, hoe moet je jezelf dan accepteren? Sneu....