masu, weet wel zeker dat het problemen op gaat leveren dat doet het nu al. ik vindt het zelf heel moeilijk om mijn mond te houden en geef af en toe eens een opmerking dat ze pas 1,5 is maar goed het is haar kind. wesley zit nu op maat 21 en ze adviseerde een maat groter te nemen omdat ze tenen wel moeten kunnen bewegen. ik heb dat zelf ook als wesley uitslaapt dat je dan helemaal uit je ritme bent en alles niet loopt zoals je wil haha.
Sammie, klopt dat adviseren ze ja. Op zich ook fijn, dan hebben de voetjes wat ruimte en kunnen die schoentjes toch weer ff mee. heb je al iets gevonden op i-net? Kan me voorstellen dat je je echt in moet houden. Amy was kwart voor 5 wakker. ben benieuwd hoelaat ze weer naar bed wil. wil jij eens opzoeken wanneer de volgende sprong komt?
masu, welke de 15 maanden sprong? die komt rond de 60 weken tot 64 weken. ik ga morgen nog even ergens anders kijken voor schoenen en hoop daar iets te vinden anders haal ik ze van internet. zag dat mamavn3 juist het advies had om geen flexzooltjes te nemen. ben benieuwd welk advies mamalijntje krijgt.
He meiden ff snel ego vandaag. Kort dagje gewerkt en stijn heeft het super naar zijn zin gehad. Bij thuiskomst erg moe en ff een tukkie gedaan. Ik werd vanmiddagzgebeld door mijn vriendin dat het met haar man niet goed gehad. Hij wilde er uit stappen maar heeft het gelukkig niet gedaan Niet echt het meest geweldige nieuws om te horen. We gaan even kijken of we er snel even heen kunnen. Ik ga haar vd week bellen en heb gezegd dat ze me altijd kan bellen. We gan als we klaar zijn met eten Stijntje naar mn zus brengen om te logeren. Morgen weer vroeg werken en dan gaat hij ouderwets uit slapen.
Hey meiden, @Sammie, wat jammer dat schoentjes shoppen nog niet is gelukt!!! @Masu en Amy optijd in haar bedje kunnen krijgen? @mlien, toch wel heel fijn dat je gewoon de toeslag hebt kunnen behouden!!! @Senso, hoe was je 1e werkdag weer?? Viel het tegen of toch ook wel lekker??? Hier pcm hielp wel even een uurtje maar daarna zette het gewoon weer op...dus de hele dag door maar een pcm genomen... Wel een leuke werkdag gehad, we hadden maar 8kinderen op de groep met zijn 2tjes...dus we zijn lekker naar de kinderboerderij gewandeld...daar waren ze onwijs zoet...daarna lekker gepicknicked in het park...na het broodje lekker nog daar even gerend en toen weer terug...we gingen 10 uur weg en waren half 2 terug.... Vince weer huilen met afscheid... bij het kdv... verder ging het wel goed...en thuis bij papa weer helemaal gezellig... Liefs
@Kib, jeetje wat een nieuws.. ... je bent een lieve vriendin.!!! Hoop dat je haar en hem een beetje kunt opvangen.... En werkse maar weer morgen...
Herkent iemand dit: Had vanmiddag op het werk in eens een enorme pijn in mijn onderbuik en onderrug...kreeg er gewoon kippenvel van op mijn lijf en kon even niks anders als gebogen tegen het hekje aan staan...na een minuut of 2 zakte het af.... Was echt zoooo'n rot gevoel... Herkenbaar???
@sammie, ben ook benieuwd wat mamalijntje voor advies krijgt. Hoop dat je kunt slagen morgen! @kib, wat een verschrikkelijk nieuws!! Hopelijk kun je op korte termijn nog even langs gaan. Brrr...akelig zeg! Knuffel! @stamp, wat vervelend dat je hoofdpijn telkens weer terug kwam. Het klinkt wel als een fijn werkdagje. @hier, amy net op bed gelegd, want ze was strontchagrijnig. Huilen en jammeren als iets niet naar haar zin ging en niks was goed, bah! Het is redelijk stil....af en toe huilt of jammert ze nog wat maar ik hoop echt dat ze zo wel wil gaan slapen. Manlief is naar de corso. We hebben toenstraks wat spullen om het kozijn aan de achterkant van het huis te behandelen opgehaald bij ons mam en pap. Morgen gaan we maar eens een begin maken met schoonbranden, krabben, schuren en weer verven....rotwerk!
Oh ja, tot overmaat van ramp is die lelijke kale beunhaas hiernaast weer bezig bij de buren. God weet wat ze nu weer aan 't doen zijn....hoop maar dat amy er straks niet wakker van wordt als het haar uberhaupt lukt te gaan slapen...
Uhm....alleen als ik heel veel last heb van m'n ongi of toen ik een miskraam had.... Hoop voor je dat het geen van die 2 is.
hey meiden! @mlien, wat een gave foto spam! fijn dat alles geregeld is met de GO en je de kinderovangtoeslag behoud. Zielig dat Kian zijn tong stuk had gebeten @sammie, klinkt als een gezellige middag/avond bij je souders! hoop dat je nog kunt slagen voor schoentjes, hier hebben we nog slofjes maar ze slijten wel harder nu hij zo veel kruipt hihi @masu, jeetje wat heeft je meisje veel geslapen vandaag! niet zo leuk dat ze uit haar hummetje was ligt ze inmiddels wel lekker te slapen? @kib, fijn dat Stijn het goed gedaan heeft op het kdv, wat een naar nieuws van je vriend en vriendin.... sterkte en een dikke knuffel! lang geleden dat Stijn uit slapen is geweest volgens mij. @stamp, balen dat je hoofdpijn de hele tijd heeft geduurd hoop dat het snel weer beter gaat. Ik herken de pijn niet maar het klinkt wel heel vervelend. Hoop dat Vince snel van de eenkennigheidsfase af is, niet leuk als hij zo moet huilen bij het wegbrengen. @Hier, mijn eerste werkdag weer overleeft. Moet zeggen mijn collega heeft het echt keurig bijgehouden want er lag helemaal niet zoveel werk.. heerlijk! vanaf woensdag is zij met vakantie dus dan wordt het aanpoten. Jos was vandaag lekker bij manlief want die heeft deze week nog vrij, ze hebben een leuke dag gehad. na het eten (jaja boontjes hihi) hebben we nog 45 minuten gefietst, langs de boulevard en de duinen. Heerlijk weer voor! Nu Jos snel flessen en dan douchen en even lekker niks meer doen!
@Stamp; Ik heb die pijn wel eens tijdens mijn eisprong, maar daar is het toch al te laat voor in je cyclus? Vaag!! @Kib; He wat een nieuws, hoop dat je vriendin goed opgevangen wordt. @Masu; Hoop dat je meisje snel slaapt, wat heeft ze vanmiddag uiteindelijk nog lang geslapen zeg! @Sammie; Leuk hoor schoenenjacht, alleen inderdaad wel moeilijk om een leuke schoen te vinden die dan ook nog eens goed zit en is. @Senso; Heerlijk rondje fietsen! Fijn dat je collega alles goed bijgehouden heeft voor je! Hier vanmiddag naar het kleine strandje hier geweest op de fiets, Kian vond het geweldig om naar de spelende kinderen te kijken, hij heeft bijna een uur lang gewoon op schoot om zich heen zitten kijken. Toen ik het weer genoeg vond en terug op de fiets wilde dacht meneer daar anders over en gilde alles bij elkaar om maar niet in het zitje te hoeven, pff wat kan die eigenwijs zijn zeg! Nu net hebben we lekker samen gedoucht en hij ligt nu nog wat te beppen in bed, hij was erg ontspannen na het douchen dus denk niet dat het lang zal duren voordat hij in slaap is.
@Masu, dat is idd een aardig werkje... succes met opknappen! Hoop dat Amy gewoon lekker is gaan slapen... @Mlien, die Kian... mannetje met karaktertjer...hier ook bekend...af en toe kan dat idd errug lastig zijn... hoop dat hij zo ook lekker gaat slapen.. @Senso, wat fijn dat je collega je werk zo goed heeft bijgehouden...heel fijn... en wat lekker nog ff gefietst!! Lekker uitwaaien... En tjah..en mijn beste vriendin, die ervan af weet..., denkt dat het misschien de innestelling is geweest...want ik denk dat ik vorig weekend mijn ei heb gehad... Maarjah gewoon geduld... Vince is beetje aan het rommelen...ben al 2x boven geweest..maar hoop dat het nu klaar is... Met half uurtje lekker douchen en dan te bed!!! Liefs
@mlien, hihi die kian vond het veels te leuk op het strandje! hij wilde nog niet naar huis hoop dat hij inmiddels lekker slaapt! @stamp, spannend hoor, wanneer ga je weer testen? hoop dat Vince nu lekker door gaat slapen. @hier, ik ga ook naar bed meiden. Jos is rap gaan slapen en ik heb lekker gedoucht en nog wat geflaptopt. Nu nog even lezen en dan lekekr slapen, ik zeg welterusten meiden!
He lieveds, Bedankt voor de lieve reacties. Stamp ik heb toen ook echt zo'n flinke steek/kramp gehad aan het begin van mn zwangerschap. Was toen idd de innesteling. Ik duim voor je. Masu dat wordt een hels karwei alles afschrappen en opnieuw verven. Je hebt er in elk geval goed weer voor Sens lekker een stuk gefietst. Gelijk heb je met het mooie weer. Mlien die.Kian vond het veels te leuk op het strandje. Hier na het eten Stijn naar zus gebracht. Hij had alleen geen zin om daar te gaan slapen. Mark had hem naar bed gebracht en hij was hard aan het huilen/gillen. We hebben hem een paar keer getroost maar hij bleef steeds huilen. Uiteindelijk hebben we hem even laten huilen. Hij was stil geworden en toen we op punt stonden om weg te gaan begon hij weer te huilen. Mijn zus zei ga maar het komt goed. Gelukkig was hij stil toen we echt weggingen. Vandaag dus niet met een lekker gevoel achter gelaten. Morgen uit werk snel naar hem toe en hem weer lekker kroelen!! Zo naar bed en hopen dat ik een beetje kan slapen.
Goedemorgen meiden, Hier ondanks alles toch lekker geslapen. Zus had nog een berichtje gestuurd dat Stijn lekker lag re slapen en zelf die vriend nog ff via whatsup gesproken. Vandaag weer een nieuwe werkdag!!! Sensje eb Stamp werkse jullie ook!!
Goeiemorgen meiden, moet nog even wennen aan het werkritme moet nog opschieten hahaha @kib, gelukkig heb je ondanks alles lekker geslapen. En Stijn gelukkig ook, wel lief dat je zus je nog even een berichtje stuurt want als hij zo moet huilen ga je toch met een rotgevoel naar huis. @Hier, lekker geslapen. Jos vaag 1 keer gehoord maar dat was nog voordat manlief naar bed ging. Nu slapen mn mannen nog en ga ik alweer naar mijn werk morgen weer een dagje thuis! en het wordt nog mooi weer ook!