Goeiemorgen meiden! @Stamp, kib en sens: Werkze!!! Hier goed geslapen, Kian wordt nu net pas wakker, heerlijk! Heb alleen nu zelfs met liggen vannacht erg veel last van mijn nek en schouders gehad, maar gelukkig mag ik vandaag weer naar de chiropractor! @Meiden thuis; Maak er een mooie dag van!!
goedemorgen, wij zijn ook pas om 9 uur opgestaan. lekker gegeten en straks douche. kib, jeetje wat een verhaal! gelukkig heb je die vriend nog gesproken en hoop dat hij hulp krijgt, veel sterkte. gelukkig heeft stijn wel goed geslapen en jij ook. het was natuurlijk lang geleden dat hij daar een nachtje moest slapen. senso, werkze vandaag en morgen word het heel mooi weer dus dan kan extra genieten van je vrije dag.
Goeiemorgen! Wat een goede nachten allemaal, fijn zeg! Hier ook een prima nacht, om 8 uur werd Amy wakker. Vandaag weinig op de planning, lekker relaxen thuis en in de tuin zitten. Het is gewoon te warm om iets te doen! Pfff! Voor de meiden die moeten werken; werkse! En de rest; geniet van het mooie weer!
He meiden, Sens hoop dat het ondanks het wennen wel weer een gezellige dag op werk is. Sta je er nu vanaf morgen alleen voor? Mlien balen dat je zo slecht sliep. Gelukkig zoals je zelf zegt mag je vandaag naar de chiropractor. Masu amy heeft het vandaag niet zo heel bont gemaakt. Gelijk heb je om met die warmte lekker te niksen! Sammie heerlijk hoor zo uitslapen. Het is idd al even geleden dat hij hier 's nachts is blijven slapen. Overdag wel en dan is het ook geen probleem. Hier werkdag al weer even achter de rug. Moest met 2 clienten langs de arts voor controle. Ik belde mams vanmorgen om te horen hoe de nacht was gegaan em toen vertelde ze dat Stijn gevallen was precies op zijn voorhoofd op een grindtegel. Nu dus een flinke plek op zijn bolletje. Ook weer op de plek waar hij altijd zijn hoofd stoot... Pechvogeltje. Hij had wel goed geslapen vanacht en nu ligt hij ook alweer ruim een uur op bed. Samen met neefje de auto gewassen (al ben ik ook kleddernat geworden...) en nu zit hij moe op de bank. Nog ff bedenken wat we gaan eten vanavond....
@kib, oh wat is die Stijn een pechvogeltje... Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat eten. Wij eten sla, met een broodjes hamburger. @sammie, je bent mlien vergeten!!! En 9 uur is een erg mooie tijd! @sens, jaja morgen ben jij vrij! @mlien, wat was het weer uitslapen voor jou! Heerlijk! Hoe was het bij de chiropractor? @hier, naar 't dorp gefietst voor een tweelingkaart...uiteindelijk toch voor een andere kaart gekozen omdat de tweelingkaarten allemaal een beetje oubollig en saai waren. Daarna teruggefietst en ik zweet me kapot! Bah, wat een klef weer! Bleh!:x Zo, dat is eruit!
sorry mlien dat ik je vergeten ben! wat doet de chiropractor eigenlijk? heeft het weer geholpen? kib, ahh arme stijn vallen op de tegels is erg pijnlijk. wesley valt altijd bij souders thuis de vloer is daar zo glad. loop stijn nu ook los? masu, het was idd vies weer. wij zijn vanmorgen eerst naar de winkels geweest zodat wesley 1 slaapje deed en we dus niet in de ergste hitte moesten lopen. manlief heeft echt een hekel aan die hitte. leuk dat je een kaartje hebt gevonden. je hebt het vast verteld maar zijn de kindjes tevroeg geboren? wij zijn geslaagd. we hebben puma met een soepele zool gekocht maar geen flex zool. ze zeiden in de winkel dat het beter was om gewoon meteen te wennen aan gewone schoenen en dan later een nog hardere zool te kopen maar dat is pas over een paar maanden. hij kan er echt al goed op lopen en vind het prachtig om ze aan te hebben. maar thuis lekker op de blote voeten en buiten dan schoenen.
@sammie, ik snap je man helemaal! Heb je spam van de schoentjes? Ben benieuwd! Fijn dat je geslaagd bent. De kindjes zijn geboren bij 36,5 weken. De ene weegt bijna 2100 gram en de andere 2200 gram. Ze dachten dat 1 baby te weinig vruchtwater had of geen vruchtwater meer, vandaar dat ze met spoed gehaald zijn. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand. zij is thuis en de kindjes moeten nog ff daar blijven. Als ze zich op temp kunnen houden en over zijn op gewone voeding dan mogen ze mee naar huis. Zou jij voor mij eens in jouw boek op willen zoeken wat ze leren in deze 15 maanden sprong en hoelang ie duurt? Hier is ie namelijk duidelijk begonnnen....
Hey meiden! @Kib; Ach, arme Stijntje.. Heb je wel goed gesmeerd? Boter schijnt ook goed te helpen bij stoten . Kleddernat geworden met autowassen? Werd je er zo opgewonden van meid? *pfff.. de warmte stijgt me naar het hoofd, hihihi* @Masu; Jammer dat je geen leuke tweelingkaart gevonden hebt, maar er zal geen grote markt voor zijn he. Was ze natuurlijk zwanger geworden van de tweeling? Hoe is het met Amy vandaag? Heb je niks over getypt! @Sammie; Hihi, maakt niet uit hoor meid! Een chiropractor richt zich op stoornissen aan de wervelkolom en het zenuwstelsel. De nadruk ligt op de manuele behandeling (met de hand) met manipulaties of correcties van gewrichten. (van internet gejat ). Hij kraakt dus zeg maar en manipuleert sommige spieren zodat ze minder gespannen worden, soms behoorlijk pijnlijk maar wel effectief. Eindelijk schoentjes gevonden! Dat is wel een spammetje waard hoor . @Stamp; Spannend trouwens dat je denkt dat het misschien een innesteling was!! @Senso; Je werkdag zit er weer op, hoeraaaa! Hier dus vanochtend naar de chiropractor geweest, hij heeft me erg veel pijn gedaan en ik heb nu ook nog behoorlijk pijn en hoofdpijn van de behandeling overgehouden. Het was wel erg hard nodig want de spierkracht in mijn armen was zelfs helemaal niet goed meer, na de nodige 'correcties' was dat in ieder geval wel weer goed, nu alleen weer herstellen van de behandeling. Het was nu 3 maanden geleden en ik mag er voortaan niet meer zo lang tussen laten van hem, moet nu om de 2 maanden komen... en ik dacht zelf dat het nog wel meeviel . Verder is Kian echt superirritant vandaag. Hij wil weer alleen maar op schoot en komt met alle goeie bedoelingen met speeltjes op schoot zitten die dan continu mijn hoofd raken... Fijn als je al hoofdpijn hebt . Ook nu staat hij continu aan mijn kleren te trekken omdat hij bij me wil zijn, ga hem dus maar weer eens aandacht geven...
masu, ik ga vanavond even opzoeken al denk ik dat je aan de info van mlien heel wat hebt. wij hebben hem gehad en moet zeggen dat het wel mee viel vergeleken de 13 maanden sprong. we hadden het meer met de dagen de ene dag heel aanhankelijk en de andere dag gewoon veel huilen en sjaggo zijn en sommige dagen suer vrolijk. de 18 maanden schijnt echt drama te wezen. nichtje gaat daar nu in en je merkt wel meteen dat het een draak is. wesley is trouwens steeds eerder met zijn sprongen gewoon zijn werkelijke leeftijd ipv vanaf de uitgerekende datum. mlien, oke dat klinkt heel pijnlijk maar als je er baat bij hebt dan moet het maar even. jammer dat kian zo irritant is misschien door de warmte? ik zal straks even spam maken van de schoenen als ik ze pak wil wesley ze aan of niet meer loslaten haha.
@Sammie; Ja 18 maanden sprong duurt ook vrij lang geloof ik he? Ik vermoed dat Kian ook in de sprong zit want hij is al bijna een week zo, is dan wel wat vroeg maar klopt wel met wat er staat geschreven.
@mlien, met Amy gaat het goed hoor. Ze is alleen geregeld sjaggo, prikkelbaar en het ene moment vrolijk en dan ineens weer huilen. En veel bij me hangen en zelfs dat is op een gegeven moment niet goed meer. Al met al erg vermoeiend.... Maar jij herkent het! Heerlijk, een lotgenoot, hihi! Hahaha, een soppende kib! Hihihi! Ok....het ligt idd aan het weer.... Ze was spontaan zwanger geworden van een eeneiige tweeling trouwens. De mannen hebben allemaal zo'n lol dat haar man zo goed raak kan schieten, super zaad en blablabla, maar het is toch echt een eeneiige dus heeft ie echt maar 1x raak geschoten. Thanx voor de site...ik dacht dat de info niet op i-net te vinden is. En fijn dat je weer losgemaakt bent. Het was zo te horen hard nodig! Had je niet eerder moeten gaan dan? @sammie, oh dan zie ik nu al op tegen die 18 maanden sprong.... Fijn om te horen dat de 15 maanden sprong wel meeviel bij jullie, ik hoop dat dat hier ook het geval zal zijn. @hier, wij gaan eten, sla met broodje hamburger. Daarna aan het krabben en schuren bij het kozijn, want volgens buienradar blijft het hier droog. Daar vertrouwen we dan maar op he...
Mlien, kian kan natuurlijk eerder in de sprong zitten. Is hier ook steeds. 18maanden sprong duurt 6/7 weken pfff.. Masu, ik vond het wel lastig die sprong maar het was goed te doen opzich. Dat hangerige en huilen vond ik het meest moeilijk maar ze leren ook veel he dus hou dat voor je haha. Wesley kan nu lopen en begrijp sommige dingen ineens die hij nooit door had. Ik vind zelf de dreumes tijd zwaarder dan de babytijd en we zijn nog maar net met de dreumestijd bezig en als ik die peutertijd moet geloven dan hebben we echt draken hahaha.
@sammie, als je het toch in je boek op wilt zoeken, dan graag. Op i-net staat het best wel summier en ook niet echt duidelijk wat ze in deze sprong allemaal gaan leren. Ik vind het precies andersom; de babytijd vind ik 100x zwaarder dan de dreumestijd! Ik vind het alleen maar leuker worden naarmate Amy ouder wordt.
masu, grappig dta jij het juist andersom vindt. ik heb het ook niet zwaar hoor als ik naar szus kijk maar vind het wel zwaarder dat hij nu zo eigenwijs kan zijn enzo haha. maar ach ik vind de ontwikkeling wel leuker en het is ook leuker om echt contact te hebben met hem en hij begrijpt dingen heel goed. wesley is heel hard gevallen met zijn wang op de tafel, vraag me niet hoe heb het niet gezien maar hij heeft een hele blauwe wang nu hij ligt lekker op bed en sliep meteen.
hehe meiden, we zitten op ons gat! @mlien, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Kian werd lekker laat wakker! haha je krijgt gewoon op je kop van de chiropractor! wel naar hem luisteren hoor. Hoop dat het snel weer bijtrekt en het niet zo'n zeer meer doet. @sammie, heerlijk! Wesley lekker uit geslapen, toch wel beter dan 7 uur he hihi Goed dat je geslaagd bent voor schoentjes. Ben wel benieuwd welke het zijn geworden, spammetje? ach Wesley ook al gevallen auw! wel lekker dat hij gelijk is gaan slapen. @masu, ook Amy heeft lekker geslapen vannacht. Fijn dat ze niet zo vroeg wakker werd. Jammer dat je niet echt voor een tweelingkaart bent geslaagd. Jouw eten klinkt echt heel lekker! @kib, ja vanaf donderdag sta ik er alleen voor maar werk toch echt maar 3 dagen dus heb geen idee hoe het gaat.. heb er ook echt geen zin in Gelukkig dat Stijntje toch een goeie nacht heeft gehad, wel zielig dat hij zo gevallen was @hier, lekker gewerkt al was het wel erg warm blegh! Thuisgekomen eten gekookt (aardappels, spinazie, tartaartje) en nog een uur gefietst. Waren om 20.00 uur thuis dus snel Jos in bad en naar bed gebracht en daarna even gedoucht. Drukke dag dus zo maar was zulk lekker weer om nog even te fietsen Jos en papa hebben zich ook vermaakt vandaag, om 9.00 uur uit bed en om 11.00 uur lag Jos er weer in tot 14.00 uur. Manlief heeft ondertussen lekker het huishouden gedaan, dus daar ben ik vrij van deze week! jeej!
Hey meisjes, Denk aan jullie hoor... Maar na het werk lekker 1.5 uur wezen sporten... Ga nu ff de was ophangen en dan te bed... Knuff...
Goed bezig stamp! je hebt gelijk, lekker slapen! knuffel @hier, ik ga ook naar mijn bedje toe. Welterusten lieve meiden! hoop dat jullie allemaal een fijne avond hebben gehad.
Liefjes!! Mlien ik vond het leuk maar zo leuk nou okk weer niet Die Kian toch niet helemaal in zijn hum.. Gelukkig ben je weer soepel (op de behandelpijn na dan). Sammie fijn dat je schoenen hebt gevonden voor Wesley. Ahh Wesley ook al gevallen en een blauwe plek. Masu jullie zijn druk geweest. Amy een goede dag gehad? Stamp actief bezig jij. Sens dat word aanpoten en net wat je zegt je werkt 3 dagen dus je doet wat je kan. Lekker hoor nog ff fietsen met je mannen. Lief dat ml het hh al heeft gedaan en jij daar vrij van bent. Hier ligt de was nog op me te wachten....morgen na werk maar eens doen. Hier hebben we lasagna gegeten, lekker gevuld met veel groenten. Stijn lag vandaag vroeg op bed kwart over 7 en ging zonder problemen weer lekker slapen. Ik hang lekker op de bank met filmpje. Zo lekker naar bedje toe en morgen nog een dagje werken...pffff