@Masu; Nog ver gekomen met het kozijn? Truste.. @Sammie; Ik vind beide periodes heel bijzonder, het is fijn dat ze nu wat meer kunnen, maar tegelijk zijn ze minder afhankelijk en hebben ze hun eigen wil. @Senso; Lekker hoor weeral wezen fietsen! Fijn dat ml het huishouden voor je gedaan heeft, zal jij morgen extra genieten van je vrije dag . Slaap lekker! @Stamp; Wij denken ook aan jou hoor! Actieveling, vind het zo goed van je dat je ook nog eens volop sport enzo, zou ik hier een voorbeeld aan moeten nemen! Slaap lekker! @Kib; En... ml nog geprofiteerd van de natte jou?? Hihi... Hier een film gekeken, nu snel naar bed, is veel te laat voor de staat waarin ik verkeer, hihi. Zal me morgen vast al weer wat beter voelen. Welterusten dames!
Goeiemorgen! @Kib; Hmmm lasagne! Heerlijk vind ik dat! Werkze nog he vandaag!! Hier heerlijk geslapen hoewel ik soms niet zo heel erg comfortabel lag. Kian is nu net wakker aan het worden. Ml is laat dus is hier nu nog en ratelt aan 1 stuk door, best lastig typen zo . Vanaf vandaag mag ik weer 4 dagen gaan werken en zondag moet ik ook weg dus weer alvast mijn excuses als ik hier weer weinig ben!! Voor alle dames thuis; geniet van het mooie weer! Voor alle minder gelukkige dames; Werkze...
goedemorgen, wij hebben weer mogen uitslapen 8.45 uur. wel een lekkere tijd maar ook weer niet want 2 slaapjes gaan moeilijk worden en als wesley straks op bed gaat slaat hij 3,5 uur en dan mist hij alles van het mooie weer wie weet probeer ik om 11uur wel een uurtje en dan kan hij vanmiddag ook even in het badje. morgen het grote bad opzetten zodat wij ook erin kunnen. mlien, werkze vandaag!
Goeiemorgen! @mlien, excuses aanvaard. Ik heb vandaag ook weer een volle dag, morgen ook werken, vrijdag afspraken en zondag heb ik ook een afspraak. Ik ga proberen tussen de bedrijven door wat te posten, maar wat niet lukt, lukt niet he?! Fijn dat je toch lekker hebt geslapen. Werkse vandaag! @sens, wat lekker dat jullie gisteren nog zo'n stuk gefietst hebben. Ik ben wel enigszins jaloers op jou op zulke dagen; dan lijkt het me heerlijk aan zee te wonen waar het wat waait. Hier windstil en stikbenauwd...ik vond het zelfs te warm om te fietsen. Wat de anderen al zeggen; je hebt maar 3 dagen om je werk in te doen en meer dan je best kun je niet doen. Komt vast goed! Geniet van je vrije zonnige dag vandaag! @kib, je laatste werkdagje en dan ben je vrij toch? Jij harde werker! Die lasagne van jullie klinkt heel lekker! Werkse nog vandaag! Tot hoelaat moet je? @stamp, druk druk druk....maar vandaag nog werken en dan heb jij alweer lekker weekend! @sammie, oeh die Wesley met z'n wang....hoe krijgt hij het idd voor elkaar?! Al krijgen onze ukjes vaak de meest rare dingen voor elkaar, dus wat dat betreft verbaast het me weer niet. Hopelijk heeft hij er niet al teveel pijn aan. @hier, lekker geslapen. Amy werd kwart over 8 wakker, dus dat vind ik een hele acceptabele tijd. De zon is nu volop door en ik merk het gewoon warmer worden. En ik moet best veel in de auto zitten vandaag....3 trainingen en ook nog wat regiomanagerwerk doen. Pff... echt, de volgende auto heeft airco! Maar ik ben gehecht aan deze en hij laat me nooit in de steek dus die komt er toch pas echt als deze is overleden. Komend weekend wordt het ook zo ontzettend warm he?! Hij geeft voor hier aan dat het zondag gewoon 34 graden wordt?! Wat zijn dat voor temperaturen!!! Fijne dag allemaal!
@sammie, tegelijk gepost. Mooie tijd zeg! Het is echt weer om in het bad te zitten ja! Die van ons hangt helaas ongevuld over wat tuinstoelen....maar Amy is toch niet thuis dus dat scheelt. Die gaat fietsen vanmiddag met ons pap en mam; lekker in de bossen waar het veel koeler is. Slim om Wesley 2x kort te laten slapen. Nou nog zien of Wesley het daar ook mee eens is. Fijne dag vandaag!
masu, werkze ook vandaag! jeetje het worden wel lange warme ritten voor jou. amy wordt nu ook weer om mooie tijden wakker he. van het weekend kan ze genoeg genieten van het badje enzo. ik ga het ook proberen om het op bed te leggen maar ben heel bang dat het niet lukt.
Goeiemorgen meiden! @kib, klinkt lekker je lasagna! Heerlijk relaxt met een filmpje op de bank! @mlien, jij ook al lekker film gekeken gisteravond, altijd leuk! je excuses zijn bij aanvaard hoor. Werkze meis, niet leuk met dit weer om te werken @sammie, jij ook al lekker mogen uitslapen heerlijk hoor. Idd wel lastig met 2 slaapjes, hier komt JOs er om 9 uur uit en gaat dan om 11 uur weer naar bed tot 13.30 uur en dan pas weer om 16.30 uur voor een uurtje. Maar ja onze ukjes kun je natuurlijk niet met elkaar vergelijken, hoop dat het lukt om hem 2 keer kort te laten slapen. @masu, heerlijke tijd 8.15 uur! volle dag met werk heb je vandaag, blegh met dit weer in de auto, kan me voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt 34 graden zondag, niet normaal! werkze vandaag meis! goed idee van je ouders om lekker te gaan fietsen in de bossen, stuk lekkerder daar! Idd lekker om aan zee te wonen met dit weer, zacht windje en lekker fietsen maar. Door het windje is het niet te warm om te fietsen, heerlijk! @hier, goed geslapen. Aan de spenen te zien heeft manlief gisteravond of vannacht wat moeten doen maar ik heb het niet gehoord hahaha Jos om 9.00 uur wakker gemaakt voor het ontbijt anders werd het wel weer erg laat. Zo even boodschapjes doen en dan maar eens kijken wat we vanmiddag gaan doen, denk gewoon maar in de tuin met de parasol en een badje
Ho dames Veel te lang geled. Maar druk geweest. Manlief laaste week vakantie. We hebben veel int huis gedaan! Dames zijn van het kdv en t.imo nu 5 dagen naar school. Langzaam aan weer het oude ritme beetje aan het terug pakken. F en l gaan heel hard. Lopen nu echt alles. Nemen zelfs de wagen niet meer mee als we de hond gaan uitlaten want die 10 minuten lopen ze gewoon mee heelijk. En het is volop genieten. Ze kunnen nu zelf de glijbaan op en af. Dus ze zijn echt al heel zelfstandig. Naar biven tillen hoeven we ook niet meer, want ook dat kunnen ze al zelf! Scheelt een hoop gesjouw Sammie: wat leuk nog een jongen!!!! En wat een heerleijke tuin! Voor de rest ik lees zo af en toe wel gezellig mee. En zal er nu ook weer wat vaker zijn! Vanorgen lekker wezen zwemmen met f en l, even mn nieuwe camera uitproberen
He meiden, Masu wat balen van je drukke werkdag!! Achh het badje levenloss op de stoelen... vd week dan maar. Snap dat de volgende auto airco moet hebben. Voordat ik stijn had maakte het me echt niet uit. Nu doe je niet zo snel op de snelweg de ramen omlaag... Mlien werkse.deze dagen en alvast have fun zondag Sens lekker hoor een dagje niets doen. Wij hebben hier gelukkig ook een windje staan waardoor het iets behaaglijker is. Sammie balen dat Wesley zolang slaapt op 1 tukje. Hoop dat jullie toch nog een beetje van het mooie weer kunnen genieten. Mv3 zag je in elk geval meelezen. Hoe is het bij jullie? Hier alweer vroeg aan het werk. Balen als je wekker gaat maar wel weer fijn dat je dan vroeg klaar bent. Moest vandaag wat langer op werk blijven..(al de hele week) omdat er een client werd getest. Daarna snel langs de bakker waar ik echt net op tijd was voor mn brood!! Nu thuis en ff snel eten en da. de was opvouwen! Denk dat ik stijn wat eerder ophaal kunnen we thuis nog ff van het weer genieten.
@mama van 3, wat leuk om weer van je te horen! zou het super vinden om je weer wat vaker te zien hier! wat lekker dat je meiden het goed doen wel weer een hele gave spam hoor! heerlijke meissies! @kib, balen inderdaad zo'n vroege wekker maar je bent wel lekker op tijd terug om van het mooie weer te genieten! @sammie, mooie schoentjes! @hier, JOs heeft lekker in het badje gezwommen met papa hij heeft van 13.45 uur tot 16.00 uur in het badje gezeten daarna lekker een koekje gegeten en nog even lekker naar zijn bedje. We gaan Lasagnette eten (bedankt kib!) ben benieuwd wat Jos er van vind.
Zwaai!!! Ben er nog maar beetje opgeslokt door huis/werk/man/kids Vandaag mailtje terug gehad van de Fysio en idd ze adviseerde ons een soepele zool welke wel stevig genoeg is om scherpe dingen niet door te laten. Maar dit advies is puur voor Yara omdat ze vermoed dat ze hyper mobiel is. Maar dat moeten we afwachten. En heb direct schoentjes gevonden voor 7.50 hihi! Verder gaat het goed. Dame slaapt redelijk. Maar grote broer maakte haar vanavond wakker.. Stapt vrolijk in de rondte en begint woordjes te zeggen.. Zo lief
Hehe WEEKEND!!! @Masu, drukke dag meid?? Heb je het overleefd?? En Amy nog lekker naar het bos geweest met opa en oma??? @Senso, zoooo Jos en papa hebben een leuke dag gehad. En Jos verrimpeld uit het badje hahha... @Mamav3...wat leuk die foto... vind je het niet eng om ze onder water te houden?? Waarom zijn de meiden van het kdv?? heb ik gemist denk ik. En hoe gaat het met T.imo op school??? En wat zijn ze al zelfstandig dan!!! JEetje wat gaan ze snel.... Knuff meid @Mlien, pff 4dagen... succes meid... en hoe gaat het met Kian?? Wat beter in zijn hummetje?? @Sammie...lekker in het bad...wij hebben alleen een zwembadje voor Vince zijn billen... Waar woon je?? anders komen we morgen ff een duik nemen En wat een super gave schoentjes... @Kib, en nog lekker met Stijn van het weer genoten??? @MAmalijn, Yara maakt ook een leuke ontwikkeling door... hopen dat de schoentjes helpen... en nog voor een leuk prijsje gescoord Hier alles goed, nog geen ongi te bekennen!!! Met Vince gaat het goed, hij heeft wel wat rode uitslag op mijn lichaam...maar denk van de warmte maar even goed in de gaten houden!!! Hij had dinsdag op het kdv ook 2waterdunne luiers..het liep er gewoon uit!! Hij doet sinds vandaag af en toe als een aapje lopen...op handen en voeten ziet er echt heel grappig uit... Liefs
He meiden, Sens klinkt gezellig Jos met papa in het badje. Sammie stoere stappers voor Wesley. Stamp jippie weekend!! Spannend je ongi niet aanwezig... Hier stijn van kdv gehaald en samen even snel boodschappen doen. Hij wordt steeds leuker. Hij pakt nu de boodschappen aan en wil ze dan in het karretje doen. Thuis nog ff lekker samen aardbeien gegeten. We wilden na het eten even douchen en stijn en ik waren al uitgekleed, kraan alvast laten doorlopen....Ijskoud water!!! Ze waren vandaag met het warme water bezig maar daar zouden ze om 18uur klaar mee zijn...not!!! We hebben nu net pas warm water!! Stijn maar weer aangekleed en lekker op bed gelegd.
@mamalijn, fijn dat het goed gaat meis. Wat leuk dat ze al in het rond stapt, filmpje? je hebt weer voor een mooie prijs schoentjes gescoord! @masu, heb je je snikhete dag in de auto overleefd? @stamp, wanneer ga je testen??!?!?! heb het nu al 6 x gevraagd tut! ik leef weer mee dat zie je wel! Kan heel goed van de warmte komen, hou je mannetje maar goed in de gaten. Hihi dat als een aapje lopen doet Jos dus ook, vooral als hij buiten is en geen schoenen of lange broek aan heeft hihi. Laatst deed hij het ook in zijn blote kont nou dat zag er echt niet uit! @hier, manlief heeft nog even met Jos gefietst, zijn even naar souders geweest voor een bakkie. Ik heb lekker uitgebreid gedoucht en op de bank gehangen. Op een gegeven moment begon het te onweren en te stormen, waren ml en Jos net onderweg. Gelukkig zijn ze veilig weer thuis!
Whahahahaha Senso, moet even enorm om je lachen... En we hebben afgesproken om zaterdag weer een test te doen... Dan zijn we weer een week verder en zit ik op dag 36... dus we zullen zien.. En wat grappig dat Jos in zijn blote kont zo liep hahaha...zal er idd heel grappig uitgezien hebben..met kleren aan vind ik het al geen gezicht Fijn dat ze weer veilig thuis zijn, is niks hoor in de onweer te fietsen.. @Kib, wat baaleh zeg van de koude douche...Heel fijn... Dus nu maar zonder douche te bed....helaas!!!
Ik zwaai even, heb alles bijgelezen hoor! Warm he!! Gelukkig nu een goeie stevige koele wind hier, maakt een hoop goed!