Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hey meiden!!

@Stamp; Wat is Vince toch lekker lang! Ik vind het zo spannend voor zaterdag! :)

@Sammie; Gave schoentjes, ik weet ook niet hoe je dat tenenprobleem op kan lossen... zoveel mogelijk op blote voeten laten lopen toch denk ik. Ik ben ook wel erg benieuwd naar je buikje.

@Kib; Klinkt als een heerlijk dagje, lekker veel buiten geweest dus. Stijn ook weer genoten van de beestjes en zo stoer geweest met zijn prikjes, geen last van gekregen?

@Masu; Wat balen van de VGZ dat ze toch alle gegevens nodig hebben, onzin zeg! Is altijd zo'n gedoe als je iets geregeld wilt hebben bij een verzekering. Je hebt al bijna je gesprek bij de oogarts?

@Senso; Weekend!! Lekker gewerkt vandaag?

Hier was het erg rustig, was wel te verwachten weer met dit weer. Gelukkig was het wel weer gezellig, heb weer gejankt van het lachen, haha. Kian is nog steeds moeilijk met het avondeten, de go denkt dat er kiesjes zitten te drukken, haar knul at toen ook slecht, ik kan alleen niks zien.. Hij was vandaag ook nog gevallen, grote schaafwond bovenop zijn hoofd en een blauw oog/blauwe slaap, ziet er altijd gelijk zo rot uit he!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nog een paar van vandaag!

Spelen op het grasveld en op de kinderboerderij.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #4483 Kibbeling, 16 aug 2012
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
    Mlien haha gehuild van het lachen is wel gezond.
    Arme Kian blauw aan alle kanten..
    Stijn heeft nu de prikjes gehad waar hij pas over een week op kan reageren.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@mlien, hihi ooooooooooh ik snap hem al hoor :) heb mn fantasie gebruikt! Aaaaaah arme Kian helemaal bond en blauw! hihi klinkt wel leuk dat je zo gelachen hebt, heerlijk dat je het zo naar je zin hebt!

oe kiesjes dat zou een hoop verklaren!

@sammie, stoere schoentjes! geen idee wat je kunt doen tegen het krommen van de teentjes, Jos doet het ook in zijn slofjes af en toe, maar na een paar seconden ontspant hij ze toch.

Ook ik ben wel benieuwd naar je buikkie :D

@masu, lekker gewerkt? gelukkig maar 1 training, was inderdaad geen weer om in de auto te zitten. Lekker krom daar bij VGZ! hoop dat je snel antwoord krijgt.

@kib, mooi gegroeid je mannetje! goed dat ze zijn oogjes in de gaten houden, beter extra controleren dan te weinig. Wat een gave foto spam! gezellige dag heb je gehad, leuk even naar de kinderboerderij.

@stamp, jouw mannetje ook al zo mooi gegroeid! lange gozert! :D ook al lekker naar de kinderboerderij geweest, lekker hoor ik ben jaloers.

@mamalijntje, wat lief dat je speciaal voor mij een filmpje komt posten :D wat stapt ze al lekker in het rond, heerlijk! grote stoere meid!

@hier, drukke dag gehad op het werk, we hebben het weer overleefd en nu lekker weekend. Kreeg elk half uur een foto van manlief wat Jos aan het doen was, nou die hebben een zware dag gehad hoor :$ zwembad, zandbak, koekie eten, afspoelen en lekker slapen! zit je dan binnen achter je computer hahaha

We hebben bij de mc gegeten want geen zin om te koken, daarna nog even door een parkje gewandeld en mijn vriendin kwam nog even langs. Heerlijk zitten beppen, nu lekker op de bank!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, amy's laatste keer bij de cb is weer uit de lijst...:(
    Heb je de laatste versie niet opgeslagen?
    Balen dat kian zo gehavend is!

@kib, mooie spam!

@sens, wat een zware dag voor jos en je man!

@sammie, jaaa buikspam!!! :D

@hier, ik ben moe, op tijd naar bed. Morgen weer een dag. Slaap lekker! Xxx

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sens kan me voorstellen dat je baalde dat je binnen moest zitten. Gelukkig heb je nu weekend en mag jij ook van het mooie weer genieten!

Hier serie gekeken en nu ga ik lekker mn bedje opzoeken. Alles staat al klaar voor het kdv morgen dus mark kan stijn zo in zijn kleertjes hijsen en hem weg brengen.
    Mijn wekkertje gaat weer om 6 uur en ik mag tot 15 uur werken ivm tandarts afspraken en vrije client.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    slaap lekker moeie masu!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx iets minder moe kibje! :D al zal dat morgen wel omgekeerd zijn. :)

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Sorry :(, zal het vanavond even goed opzoeken.

@Kib; Werkze vandaag, lange dag, niet leuk!

@Senso; Nog plannen voor vandaag? :D

Hier weer lekker geslapen, Kian slaapt nog en die ga ik zo uit bed plukken.

Fijne dag allemaal!

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Morgen dames

Hier een zieke lieke:( nja ze isnnu al iets kpgeknapt maar gister in een keer 39.1 koorts:( en heel slecht geslapen..

Vandaag maar eens een nieuwe fiets uitzoeken( onze fietsen zijn gestolen vorige week, echt balen!)

i8PCc.jpg
    Vers ontbijtje van kokje l.ieke;)

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Mlien, onee arme Kian...zo ontzettend gevallen... arm mannetje..hoe is het vandaag??/ Werkse meid...en wat gezellig dat je zo enorm gelachen hebt...heerlijk :D
    @Kib, lekker geslapen??? En werkse vandaag....En wat een super leuke spam van Stijn..lekker ventje;)
    @Senso, lekker hoor naar de Mac...wij hadden gister broodje gezond en Vince een hamburger en rode bieten...de hamburger ging op maar de bieten nog niet eens een hap;)..(snap het wel want ik moet het ook niet...hahah:))
    @Masu, werkse vandaag maar weer... geluk niet zoveel in de auto vandaag... Is de bloemencorso nou al eens geweest??? Of manlief nog steeds aan het sleutelen??:(

Vince lekker geslapen alleen om 3 uur even wakker... daarna al om 6.50 uur wakker..dus lekker fles in het grote bed gedaan in de hoop dat hij nog even weg zou zakken maar helaas... Maar hij ligt er nu weer in sinds half 9...als hij wakker wordt op visite bij een vriendin..gezellig...

En wat betreft testen vind het ook wel btje spannend hoor.... maar ik zal vast gewoon ongi worden...

Owjah Vince heeft de loopkar uitgevonden, hij racet de hele woonkamer en tuin ermee door..noujah in 1 rechte lijn met als gevolg dat ik hem regelmatig moet omdraaien... hahaha... maar zo leuk om te zien..:)

Liefs

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAma van 3, vergeet ik jou helemaal... sorry!! MAar wat vervelend dat L.ieke zo ziek was... hoop dat ze snel weer de oude is...
    Maar wat een super leuke spam weer...heerlijk koppie :D...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Is een foto vanaf mijn telefoon...
    Maar kijk hem eens stoer staan..:D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, plukse en werkse! :p

@kib, hopelijk heb je een fijne dienst vandaag. Nog maar een paar uur (nou ja....;))!

@mamavan3, beterschap voor L.ieke!

@stamp, ik hoef niet te werken hoor, nooit op vrijdag! Manlief is nog steeds druk met de bloemencorso; het is de tweede zondag van september. Vanavond gaat hij ook weer bouwen, maar hij is deze week ook nog niet veel kunnen gaan omdat ik 's avonds moest werken woe en do.
    Wat leuk dat Vince nu zoveel doet met zijn loopkar! Straks krijgt ie ineens door dat hij 'm ook een beetje kan draaien en dan kan ie er echt alle kanten mee op! :)

@sens, heb je soms uitgeslapen vandaag? Ik heb je hier nog niet gezien!:$

@mamalijn, hoe gaat het met Yara haar oogjes? En hoe was jullie nacht?

@hier, goede nacht. Amy werd om 8 uur wakker. Ze trekt continu alle lades van 't tvmeubel open en daar heb ik een bakje met allemaal 2 en 1 euro's in voor het betaald parkeren....die pakte ze dus allemaal en legt ze overal neer op het meubel...;) Vervolgens kreeg ze m'n post-its te pakken en die werden er ook 1 voor 1 af gehaald....daarna vond ze m'n nietmachine....pff!
    Wij gaan dit weekend dus kijken voor iets van beveiliging op die lades want ik word er niet goed van. En zij vindt het geweldig natuurlijk!;)

Wij gaan zo ff naar de winkels voor wat vers fruit en Taco uitlaten.
    Fijne dag allemaal!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wauwie sens!!! :D:D
    Mooie spam! Vooral die in het badje met dat schuim, stoer!!

Ik zal wat spam over moeten hevelen van m'n foon, want ik heb sinds de vakantie geen foto's meer gemaakt met de camera....
    Is je serie al klaar??

@sammie, wel spieken en niet posten, dat kan niet he?! :p
    Hoe was jullie nacht?

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Alles uit Taco's bench gehaald.
    De luiertas pakken om ook daar alles uit te laden...

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Op de bak gaan zitten :(
    Ook eentje bij de loopwagen (die we volgens mij zo ongeveer allemaal hebben :D)...als iedereen loopwagenspam doet, dan kan ik niet achterblijven he. ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik zie dat ze op die bovenste een hekje van duplo in d'r mond heeft...:D
    En ze heeft m'n zwangerschapsketting om, dat vindt ze namelijk fantastisch! Dan komt ze aan met dat ding en dan moeten we 'm omhangen (dat lukt haar niet altijd zelf) en dan sjouwt ze er heel trots mee rond. :D

Verder....
    eerste foto heeft ze haar stoeltje zo gezet dat ze de tv kan zien en erop geklommen. :)
    tweede foto is ook relaxen voor de tv

Deel Deze Pagina