Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oke, nou jullie!!! :D

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden goeiemiddag inmiddels!

@mlien, fijn dat je lekker geslapen hebt! Kian ook zo te lezen, hoe is het met zijn blauwe plekken? vandaag weinig op de planning, lekker relaxen!

@mama van 3, mooie spam! niet leuk dat L.ieke gister ziek was :( hoe is het met de tanden en kiezen van de meiden? wat erg dat je fietsen gepikt zijn! niet de bakfiets toch?

@stamp, hihi die Vince geen rode bietjes. Hier vind Jos het wel lekker maar dan wel geprakt met aardappel. Haha ik vind het testen spannender dan jij denk ik.

Leuk dat Vince zo aan het stappen is achter zijn loopwagentje, hij zal snel doorhebben hoe hij hem moet keren en dan blijft hij lopen hoor :) leuke spam van je mannetje.

@masu, nette nacht ook heerlijk! haha die Amy lekker alle laatjes leeghalen :D inderdaad maar soort beveiliging opzetten anders blijf je opruimen.

Merk ook dat ik veel foto's maak met mijn telefoon sinds ik die Samsung heb, gelukkig maakt manlief een heleboel foto's en filmpjes met de camera's :D

Maar ga jij maar eens wat foto's overhevelen hoor, ik wil Amy spam!

@Hier, goed geslapen. Jos heb ik om 9 uur uit bed gevist en inmiddels ligt hij alweer 1.5 uur te slapen, lekker slaapkopje. We hebben ook al boodschapjes gedaan, vanmiddag lekker fietsen.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat een onwijs gave spam! lekker ding is het toch :D:D leuk dat ze dr stoel zo heeft gezet dat ze tv kan kijken hihi

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Tsss wat een slaapkop die Jos! :$
    Heerlijk!:D

Amy ligt ook te tukken, vanaf 12 uur...ik hoor haar nu wat brabbelen en hoop toch echt dat dat in haar slaap is...;)

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou daar ben ik dan..

ik heb echt geen tijd in de ochtend. wesley vindt mijn laptop leuk en gaat er dus op slaan en dan leg ik hem maar weg.
    sorry...

masu, leuke spam!! knap dat amy zo stil zit op de bank.
    je hebt van die slotjes voor op de kastjes geloof zelfs bij de praxis.

senso, jij ook super spam! vind die in het badje erg schattig en met de plas water moet me aan gisteren denken manlief had dat ook gedaan voor wesley.

stamp, pff spannend!! ik kan ook niet wachten tot je getest hebt.
    leuk dat vince dat karretje zo door heeft. wesley vindt hem ook ineens leuk nu hij kan lopen.

kib, mooie spam van je mannetje. lekker in het gras.
    wesley is trouwens niet ziek geweest van de prikjes.

hier hebben we een lekkere ochtend gehad.
    wesley was 8uur wakker en lekker onbeten daarna in het badje buiten en nog even gedoucht daarna broodje gegeten en nu ligt hij vanaf 12.30 op bed.
    ik ben al de hele dag misselijk en dacht dat het juist beter ging:( komt denk ik echt door de warmte.

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

14 weken 6 dagen
    wesley eet zijn speelgoed op.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, wat een heerlijk ventje is Jos toch... En die in bad met het schuim is wel super leuk!!! Pretletter...en ook lekker stappen achter zijn kar... :D..
    @Masu, ook zulk leuke spam... Die foto boven op de bak, geweldig...en slimme meid met de stoel!!! Sorry dat ik dacht dat je moest werken... beetje vergeetachtig de laatste tijd...
    @Sammie, je krijgt al echt een buikje meid!! Mooi!!! En die Wesley, heeft ie niet genoeg broodjes gegeten :D... hahaha..
    Baaleh van de misselijkheid zeg... als het idd door de warmte komt zal je niet een heel fijn weekend hebben...

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Mooie buik sammie!! :D gekke wesley zijn speelgoed opeten!:D

Hoop dat amy nog even verder slaapt masu!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, helaas, zal wel door de warmte komen maar na anderhalf uur wilde ze toch echt uit bed...;)

@stamp, dat maakt toch niet uit joh! je kunt niet alles onthouden! Wat heb je op de planning vandaag?

@sammie, daar ben je! :) Hihi, nee ik snap wel dat het 's ochtends druk is hoor, maar ik spotte je toevallig. Mooi buikje al...begint al echt mooi te groeien. Haha, Wesley die z'n speelgoed op eet. Doet Amy ook...zouden we ze te weinig eten geven? :p

@hier, mevrouw is wakker. Mark is thuis dus we gaan zo ff 't dorp in. Ff rokjes shoppen voor Amy (ik houd helemaal niet van rokjes, maar oh wat vind ik het haar schattig staan :D), slotjes voor op de kastjes (thanx sammie!), m'n canvas en plexiglas vergrotingen zijn klaar dus die gaan we ophalen (ben benieuwd) en nog wat kleine dingen.
    Zo eerst ff een fruitmomentje en dan gaan we de deur uit. Vanavond bij schoonouders eten, lekker makkelijk, hoef ik zelf niet te koken! :p

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: ja nachtje bij mn ouders geslapen kwamen dag erna thuis fietsen weg:( die van manlief was verzkerd die van mij niet meer. Maar gelukkig wat terug gekregen van inbo.edelverzekering. Leuke spam!

Masu: niet leuk zo kort slaapje van je meisje:(

Sammie: wat een mooie buik, en wat een mooi mannetje heb je toch:)
    Wel balen van je misselijkheid:( misschien kleine beetje eten en lichte maaltijden en in ieder geval goed drinken!

Hier net ff 2,5 uur gewerkt, dames gingen net op bd toen ik weg ging en nu liggen ze nog lekker te slapen:) zullen wel moe zijn, vannacht niet zo goed geslapen.

Spammetje
    http://i.imgur.com/jkLN8.jpg

http://i.imgur.com/9IM9Y.jpg

http://i.imgur.com/coKFp.jpg

http://i.imgur.com/HCCaO.jpg

http://i.imgur.com/nu5WA.jpg

http://i.imgur.com/RrQbA.jpg

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai....

Ben ik weer even.. Prachtige foto's meiden. Hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik niet uitgebreid reageer.

Yara net opgehaald van het kdv. Meisje is niet lekker. Wilde niet eten, drinken en slapen. Dikke ogen en heeft deze nacht ook lopen spoken. Gisteren verhoging. Zullen vast de kiezen weer zijn maar ben dit zo zat.. Zo zielig steeds.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoe was je foto op plexiglas geworden?

@mama van 3, jeetje wat balen van je fietsen zeg :( gave fotospam van je meiden. Vind die van knuffelen met T.imo echt superlief!

@mamalijntje, uiteraard nemen we je het niet kwalijk dat je niet uitgebreider reageert. Ik was denk ik allang van vermoeidheid neergevallen als ik nachten als die van jou had gehad.. *dikke knuffel*

@hier, vanmiddag even naar de stad geweest voor een laptop. Mijn beeldscherm doet heel moeilijk moet hem elke keer aan slaan dus zal een dag komen dat hij het niet meer doet en ik ben vergroeid met dat ding haha

vanavond maar een broodje gegeten want in warm eten hadden we geen trek, vanavond nog even naar de mediamarkt geweest.

Jos heeft onder in zijn kaak een hele grote bobbel :$ in is ook aan het kwijlen en aan het kouwen op zijn vingers, zal er een kiesje komen? zou wel zijn huilerigheid verklaren.. en die luiers van gisteren blegh

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga lekker naar mijn bedje, hebben best of got talent gekeken, erg leuk! volgende weer weer The Voice :D

Welteursten meiden!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieversm,

ff kort.
    Leuke spam voorbij zien komen. Sammie je buikje begint al te komen.

Hier een rumoerige ochtend gehad. Op werk tussen 2 clienten moeten springen omdat er 1 boos was... Verder een heerlijke dag gehad. Na tandartsbezoek van client door naar de S.pido gegaan. Hij heeft echt genoten dus ik ook. Hierna terug naar de woning en vervolgens snel naar het kdv Stijn ophalen. Hij was helemaal blij toen ik kwam. Thuis nog ff zijn badje neergezet en kon hij nog ff spelen.
    Hij was wel super moe dus na het eten lag hij snel op bed. Half 7!! Ben benieuwd hoe laat hij morgenochtend komt. Ik ga zo ook lekker naar bed.
    Slaap lekker allemaal!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Helaas weer een witte test vanmorgen:(! Het kan ook nog steeds alle kanten op... maar duurt wel lang hoor zo een cyclus van zo'n 40dagen...:(
    Maarjah het is pas ronde 1.... we wachten maar weer ongeduldig af;)

Liefs

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Hier al vroeg dag..leuk hoor de hele week je wekker om 6 uur. Was dus 6.15 zelf wakker en Stijn werd om 6.45 wakker. Mark is werken tot 12uur en vanmiddag gaan wr naar mams die haar verjaardag viert.
    De eerste was draait al, bedden al verschoond, stijn al ontbeten en haalt nu zijn speelgoed overhoop. Kortom een mooie dag!

Stamp wat balen van je witte test. Wel een lange cyclus zeg..

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen/middag meiden!

@kib, je bent al weer goed bezig geweest vandaag kib! leuke dag op de planning, veel plezier op je mams haar verjaardag! Stijntje was wel vroeg op :$ balen dat je zelf nog eerder wakker was trouwens, vervelend als je in dat ritme zit en uit jezelf zo vroeg wakker wordt.

@stamp, jeetje meis dat had ik toch niet verwacht. Hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt, hoe was je cyclus na de bevalling eigenlijk?

@Hier, goeie nacht gehad. Jos heeft heerlijk geslapen en om 9 uur werd hij wakker, morgenochtend maar vroeger wakker maken om hem weer een beetje in zijn oude ritme te krijgen. Hij moet deze week gewoon weer 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar opa & oma dus dan kan hij niet uitslapen tot 9 uur ;)

Manlief is eruit gegaan en ik heb nog een uurtje gedommeld, niet lekker want het was gewoon veels te warm. Lekker gedoucht en net een serie gekeken. Jos ligt inmiddels al weer bijna 1.5 uur in bed.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen allerliefste schatten van me!

Hier een goede nacht, Amy werd half 9 wakker, dus wij hebben geen klagen.

@stamp, wat vervelend dat je een witte test had! Hoeft idd nog niks te zeggen; ik blijft duimen! Wat ga je doen vandaag?

@kib, die S.pido klinkt echt heel leuk! Gefeliciteerd met je mams. Ze heeft in ieder geval lekker weer vandaag. Veel plezier vanmiddag!

@sens, leuk he, dat de Voice volgende week weer begint. Ik heb dat van gisteren niet echt gevolgd, maar ik vind altijd dat er bar weinig fatsoenlijks op tv komt in de zomerperiode. Ben blij dat het straks weer allemaal 'normaal' is.

@mlien, nog een werkdagje voor jou. Werkse meid!

@mamalijntje, wat sneu dat je Yara weer op moest halen. Dan kwam het goed uit dat je gesnipperd hebt. Hoe gaat het vandaag met je meisje?

@mamavan3, wat erg van jullie fietsen zeg! Ook al krijg je een deel van de verzekering terug; het levert toch wel altijd een hoop werk op....
    Mooie spam ook weer! :)

@hier, vandaag een druk dagje met minder leuke dingen, haha! We hebben de bedden al verschoond, Amy heeft lekker gebadderd, we hebben boodschapjes gedaan en de bovenverdieping op de badkamer na gepoetst. Vanmiddag wil ik m'n schilderij op gaan hangen (en dan volgt er uiteraard spam), beneden poetsen en groentenhappen maken. Ook nog naar ons mam omdat ik morgen hun auto nodig heb, dus die gaan we dan ff omwisselen. De keuken moet ook hoognodig flink gesopt worden, dus ook daar wil ik me vandaag aan gaan wagen. Poets- en regeldagje dus....;):(

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker dat je meisje om 8.30 uur wakker werd! wat een volle dag heb je, niet echt leuke dingen dat soppen en poetsen. Is het toch veels te warm voor! :$

@hier, Jos heeft lekker gebadderd. Hij heeft er zowat de hele middag in gezeten, hij wil alleen niet meer slapen :( gaan straks bij souders eten maar dat wordt niet heel gezellig als hij niet even slaapt. Het is ook wel super warm natuurlijk, hij ligt alleen in zijn pamper maar dat is nog te warm.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, het is echt niet meer normaal zo warm als 't vandaag is! Ik kan me haast niet voorstellen dat het warmer kan, maar dat zullen we morgen dan wel zien.
    Hopelijk heeft jos nog wat geslapen en is hij wel enigszins gezellig.
    Amy ligt er ook weer in, maar door de warmte heeft ze zo te horen wat moeite de slaap te pakken.
    Maar het is wel heerlijk weer voor de ukjes om in 't zwembad te spelen. :)

Deel Deze Pagina