Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey meiden,

gisteren souders op bezoek gehad en wesley lag al op bed toen ze kwamen maar werd wakker dus is op gebleven tot 21.15. toen wel lekker gaan slapen. vandaag vroeg boodschappen gedaan en daarna veel binnen gezeten het is echt te warm in de tuin totaal geen schaduw en hoorde de buren ook al klagen haha.
    wesley is lekker in bad geweest en ligt nu in bed te rommelen al zo'n 1,5 uur denk dat hij zijn slaap niet kan vatten door de hitte.

morgen nog lekker met het badje spelen en heel erg hopen dat ze er totaal naast zitten met de warmte haha.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, Jos heeft gelukkig toch nog even 40 minuten geslapen. Waren dus wel later bij souders maar wel met een gezellig ukje. Hoop dat Amy toch lekker is gaan slapen! kan me niet voorstellen dat het nog warmer wordt :$

@sammie, kun je geen grote parasol neerzetten? kun je toch nog lekker buiten zitten. klinkt wel als een gezellige avond! hoop dat WEsley uiteindelijk wel lekker is gaan slapen.

@hier, toch een gezellige avond gehad. Lekker gegeten en om 21.00u lag meneer er gebadderd en geflest weer in. Hij werd net helemaal overstuur wakker, zat op handjes en knieen in bed vreselijk te huilen. Hij is wel weer lekker verder gaan slapen maar was helemaal bezweet :( zielig hoor, denk dat hij naar gedroomd had.

Ik ga ook lekker naar bed, lekker plakken! blegh ;)

Welterusten meiden!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lievedds,
    Sens ohjee Jos weer in het gareel. Meestal pakken ze dat snel weer op. Gelukkig heeft hij nog even een tukkie gedaan en ging hij gezellig mee.

Masu drukke dag en ik dacht dat ik goed bezig was :)

Sammie het was ook wel erg warm vandaag. Idd wat sens zegt een parasol in de tuin?

Mlien drukke werkdag gehad?

Hier ee. gezellige dag gehad. Vanmiddag zijn we even langs het andere winkelcentrum gegaan waar ze met modelbootjes stonden. Manlief probeerde een praatje te maken maar er kwam weinig respons. Ik zei wat een horken zeg! Dat was hij met me eens.
    Vervolgens door naar mams die haar verjaardag vierde. We zaten heerlijk in de schaduw met zijn allen en de kids hebben in het badje gespeeld. Zowel de kleine als de grote jongens :D
    We hebben gezellig gebbq-ed en als toetje ijs. Stijn heeft het prima volgehouden ondanks een slaapje van 1 uurtje. Onderweg naar vuis is hij in slaap gevallen en thuis heeft hij niet eens gemerkt dat we hem een schone luier hebben gegeven en in bed hebben gelegd. Ik ga zo ook maar eens mn bedje opzoeken en kijken of ik net zo gemakkelijk in slaap kan vallen als hij.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!!

Ik haak hier weer in hoor!

Gisteren heerlijk gewerkt, was lekker 23 graden in de winkel, hahaha. Ik was ook met ml zijn auto en die heeft airco dus ik kreeg de klap thuis pas, wat een hitte. Ik zal het vandaag ook mee gaan maken heel de dag.

Kian heeft vannacht prima geslapen, hij ging wat laat naar bed, rond 10 uur, maar ging vrij vlot slapen in de hitte.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen lovely ladies!

@sens, wat sneu dat Jos zo overstuur was! Wel fijn dat hij nog ff had getukt, zodat hij wel gezellig was bij je schoonouders.

@kib, wat een horken inderdaad (grappige uitdrukking trouwens)! Fijn dat het gezellig was bij je mams. En tja, voor wie is een zwembadje nou niet fijn met zo'n weer?! :D

@mlien, dat zijn betere temperaturen. Nou, vandaag wordt het dan vast afzien voor jou, geen werkdag vandaag, dus geen 23 graden! :p

@hier, goeie nacht, Amy werd rond 8 uur wakker. Ze zit nogal in een papafase; wil de hele tijd bij manlief zijn en roept ook heel vaak om papa. Ook is het huilen als papa even de kamer uitgaat...;)
    Het is nu al kei warm en het is pas 10 uur?! Waar moet dat heen vandaag......pff.......en bleh......:(:x

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@masu, fijn dat je goed geslapen hebt, amy keurig om 8 uur wakker. Mooie tijd hoor! het is echt warm bah bah bah

Bij jullie in brabant is code rood afgegeven en waarschuwing voor brandgevaar. Zal wel warm zijn bij jullie hihi

@mlien, fijn meis dat je lekker gewerkt hebt. Kan me voorstellen dat het even pittig is als je dan thuiskomt. Kian laat naar bed, wel lekker geslapen?

@kib, hihi leuk he al die grote en kleine kinderen in het badje :D wat kinderachtig dat ze dan helemaal niet reageren als Mark een praatje probeerd aan te knopen, maffe lui.

@hier, niet echt heel lekker geslapen. Om 2 uur van ellende maar de ventilator van zolder gehaald en in de slaapkamer gezet, toen ging het wel. Wekker op 8 uur om Jos wakker te maken zodat hij weer wat meer in zijn oude ritme komt, ben benieuwd of het gaat lukken. Inmiddels ligt meneertje weer in bed.

7. AHzondag

ik ben echt ziek van die hitte kan al moeilijk mijn warmte kwijt door de dwarslaesie maar nu kan ik er helemaal niet tegen. ook heel slecht geslapen.
    wesley sliep gister rond half 10 dus ik ga hem langer ophouden vandaag tot het wat afkoelt. er zat gisteren ook weer een mega spin in de slaapkamer bah dit was al de derde deze week.

straks wesley in het badje en dan lekker naar bed. hij loopt de hele dag en kruipt niet meer doet ineens pijn haha.

mlien, oei dat zal wel een klap geweest zijn toen je thuis kwam. probeer maar te genieten zolang het lukt.

masu, amy in een papa fase moeilijk. ben benieuwd wat jullie gaan doen.

manlief was gister bij zijn ouders met wesley en hij ging even weg en wesley was daar gebleven en niks aan de hand gewoon lekker aan het spelen dus denk dat het wel goed komt voor sma met oppassen.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, vervelend dat je rot geslapen hebt :( Wesley sliep laat, het is ook veels te warm voor die ukkies. Wat leuk dat hij alleen nog maar loopt! :D heb je het al gefilmd?

@hier, Jos slaapt nog lekker. Manlief ook, saai hoor!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ja natuurlijk waren het 3 spinnen! Je zei zelf al: die ene was et kindje....en danis er ergens ook nog een papa en een mama. Die heb je dus ook al ontmoet. :p nee maar ff zonder gein: das niet gaaf. Rustig aan doen met dit weer meid, het is gewoon absurd warm. Fijn dat het goed gaat met wesley bij je schoonma en leuk dat hij zoveel loopt.

@sens, ja code rood!! Bah bah!! Hopelijk zit jos snel weer in een lekker ritme. Komt vast goed! Ligt hij alweer lekker te slapen?

@hier, BLEH!!!! Zo, dat is eruit! :p

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi tegelijk gepost!

@hier, ook BLEGH

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Sammie, jeetje meid het zal idd voor jou wel bloedjeheet zijn... dikke knuffel..(onee doe maar niet is nog warmer;))... En wat leuk dat Wesley alleen nog maar loopt... stoere vent...
    @Mlien, jij ook lekker "genieten" van dit mooie weer... hoe is het met je binkie???
    @Senso, nou idd... blegh... zitten buiten maar ga het liefste gewoon binnen zitten..is stuk aangenamer, maar dat vind ik ook weer zonde... baaleh van je nachtrust...
    @Masu, wat lief dat Amy in de papa fase zit.... al kan ik me voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is...;)

Gister zijn zusje en zwager hier komen eten en gezellig spelletje gedaan...lagen pas 1 uur in bed... Maar Vince ging ook pas 20.15 uur te bed dus heeft vanmorgen uitgeslapen tot 8.40 uur:D

Hij ligt nu 2 uur te slapen en vanmiddag naar souders, vanmorgen al in het badje gespeelt...

Liefs..

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Sens balen die warmte. haha uit je bed voor de ven.. Is het gelukt jos weer een beetje in zijn ritme te krijgen?

Masu jemig al zo warm op de vroege morgen?? Bij ons ook super warm ik was de was aan het ophangen buiten in de schaduw en het zweet liep van mn rug. bleghhhh

Mlien das lekker.aangenaam 23 graden. Vandaag was het vast wat warmer voor je.

Stamp je moet op een dag als vandaag ook niet veel doen.

Sammie balen dat je je warmte niet goed kwijt kan. Dan maar rustig aan doen.

Hier een vroege ochtend. Stijn was om half 7 al wakker. Hij ging om 8uur na een papfles wel nog ff slapen. Ik heb ook nog een uurtje geslapen maar bij wakker worden was het al erg warm op de slaapkamer.
    Vanmiddag zijn we even met stijn naar het park gegaan. Even eruit en lekker in de schaduw.
    Zo lekker salade met stokbrood eten. Past wel bij dit weer.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sammie, ben je de dag een beetje doorgekomen?

@stamp, dat was lekker uitslapen voor jullie! Fijn dat het gisteren zo gezellig was!

@sens, ik ben het met je eens; 'k heb er maar 1 woord voor: bleh! :p
    Hopelijk heb je jos weer een beetje in z'n ritme gekregen

@hier, gezellig dagje gehad. Met vriendinnen en kindje lekker in 't park gezeten en daar was het dan weer wel goed weer voor: voor lekker buurten en luieren. Nu weer onderweg naar huis en aan 't bedenken wat we gaan eten. Ik wil mac.....maar mark niet volgens mij.....amy moet ook nog eten maar is wel lekker vrolijk. Denk dat zij ook en hele fijne middag heeft gehad. :)

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!!

Wat was het warm he.. vandaag!!! Iedereen de dag een beetje doorgekomen?

@Sammie; Jij hebt de hitte overleefd vandaag?

@Stamp; Hier gaat het prima hoor! Balen dat je test wit was gisteren, ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen verder. Lekker dat Vince uitgeslapen had vanochtend!

@Kib; Klinkt als een prima dagje en prima avondeten! Vond Stijn het leuk in het park?

@Masu; Jullie ook al naar het park geweest! Is het nog mac geworden? Mooi dat Amy zo'n fijne middag gehad heeft.

Hier ook de schaduw opgezocht in de omgeving, we kwamen nog wat bekenden tegen dus was erg gezellig, Kian heeft het ook prima naar zijn zin gehad, was alleen erg moe omdat hij weinig geslapen had vandaag. We hebben net de airco bij mijn souders opgehaald en die staat nu Kian zijn kamer te koelen en daarna de onze, heerlijk!

Bekijk bijlage 268659

Bekijk bijlage 268660

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat een gave kian spam!! :D wauw!! :D

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Super leuke Kian spam!!! Wat een stoere vent..
    en ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat verlopen...
    Nog steeds geen ongi in ieder geval....

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En Masu, wat hebben jullie uit eindelijk gegeten???

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    MIJN TELEFOON IS STUK GRRRRR :x:(:(:x:(

kom straks verder posten.. eerst Jos naar bed brengen die is helemaal stuk.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Ow he bah wat balen!!! Ik miste je al op de wf, we waren net zo lekker aan het kletsen! Hoop dat hij het snel weer doet :(.

20. AHzondag

hier de dag redelijk doorgekomen op een gegeven moment had ik het niet meer en toen werd wesley ook helemaal bezweet wakker, meteen de auto in en airco lekker aan een stukje gaan rijden en ijsje gegeten. bah wat was het warm.
    vanmorgen heeft wesley heerlijk gespeeld in de tuin in zijn blootje haha. hij ging het badje al in terwijl het nog gevuld moest worden haha.

even klagen, kan echt heel slecht tegen mijn man zullen de hormonen wel zijn maar oei wat ik kan hem soms villen haha.
    ook hoe hij tegen wesley soms doet alsof hij de enige is die het warm heeft maar goed weer een dag overleefd ook vind hij alles te veel gevraagd en kijk hij steeds sjaggo grr...
    klagen uit*

masu, klinkt als een geslaagde dag. amy al lekker op bed?
    wij hebben mac gegeten :)

kib, klinkt als een goede maaltijd voor dit weer. jullie ook een leuke dag gehad dus.

mlien, leuke spam en lekker hoor een airco!

stamp, ik ben benieuwd hoelang je cyclus is of dat je toch zwanger ben. toen mijn spiraal eruit was duurde de eerste keer 65 dagen daarna 29 en toen zwanger:)

Deel Deze Pagina