Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds,
    Masu schrikken een amy sie over de leuning stuitert. Gelukkig lijkt het mee te vallen. Drukke dag voor jou.

Sens drukke dag gehad op werk? Zal wel beetje tegen zijn gevallen zonder collega.

Mv3 balen dat de meiden zo slecht in slaap vielen vanacht. Hoop dat het vanacht beter gaat. Leuke foto. Inze ukken worden idd groot.

Sammie gelukkig was het vandaag wat beter voor je uit te houden.

Mlien lekker even gewandeld. Het was beter weer vandaag voor een wandeling dan gisteren.

Stamp wat sneu dat vince niet lekker is. Hoop dat hij snel weer opknapt.
    Wat super lief van je bazin om jullie mee uit lunchen te nemen en nog bloemen ook!!

Hier was het vroeg dag. Ik had alleen moeite om mn bed uit te komen aangezien wij ook door de warmte laat in slaap vielen. Stijn werd rond 4uur wakker en was aan het huilen. Mark is eruit gegaan en gelukkig viel hij snel weer in slaap.
    Stijn heeft het goed gedaan op het kdv. Ze hadden hem alleen met buiten spelen een lange broek van hun aangedaan, hij begon namelijk te huilen met kruipen buiten. Overal ligt natuurlijk zand en ja dat kruipt niet lekker.
    Thuis lekker aan het spelen geweest en een ware speelgoedbende gemaakt.
    Vanavond met eten ging hij echt zelf met een lepeltje mee eten. Echt een schepje eten pakken en in zijn mond.stoppen. Hij heeft een paar hapjes echt helemaal zelf gedaan.
    Mijn ochtend verliep erg hectisch. Client besloot na 3 happen pap de kom door de woonkamer te gooien...alles onder de pap dus kon ik de boel schoonmaken.
    Bij wegbrengen kreeg ik wel een collega te horen dat ik de enige op de woning ben die begrijpt hoe het allemaal werkt. Vond het zo lief en leuk om te horen. Maakte mijn dag weer helemaal goed!
    Vanmiddag ff bij collega langs geweest en daarna thuis de was opgeruimd. Ik wilde mijn fiets bij mn zus ophalen en dan het fietsstoeltje erop maken. Ik had alleen bedacht dat als het stoeltje nieg zou passen ik een probleem zou hebben. Dus met de auto naar zus gereden en meg zwager gekeken of het stoeltje op de fiets paste. Helaas niet.. Dus alles.weer in de auto en met de auto stijn opgehaald.
    Nu op zoek naar een ander stoeltje en dan maar gelijk voor achterop.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh masu poste tegelijk. Ik zie dat er een training is uitgevallen en je dag wat korter werd. Jammer alleen sat je dan in een leeg huis thuis komt.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, dat was wel ff jammer kib. Verrassing weg...want er was niemand, hihi! :p
    Balen dat het stoeltje niet past!
    En jij bent ook kei goed bezig op je werk! Fijn dat anderen dat ook zien; en -nog belangrijker- het ook benoemen. :D
    Kib rules!! :D:D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeey meiden! ben ik ook weer even!

@stamp, wat zielig dat VInce vannacht alles er uit gegooid heeft :( hoe is het nu met hem? oh lees het al, niet echt best :( zal hij weer buikgriep hebben?

Wat leuk dat jullie zo in het zonnetje gezet zijn! :D altijd leuk om te merken dat je zo gewaardeerd wordt!

Heb je nog getest?

@mama van 3, brr wat een korte nacht zeg voor jou :$ kan me voorstellen dat je kapot bent.

Wat een lieve spam! knappe meid!

@mlien, lekker hoor dat het zo koel was op je slaapkamer, dat slaapt erg lekker! wat lief dat Kian zo knuffelig was, heerlijk genieten is dat. Gefeliciteerd met je stiefmams!

@masu, aaaaaaaaah die arme Amy hard van de bank gevallen :( gelukkig viel het mee en heeft ze er verder geen last van. Je hebt een drukke dag achter de rug :$ oh lees net dat hij achteraf toch niet zo druk was hahaha wel lekker dat je op tijd thuis was!

Moet voor mijn telefoon naar Haarlem dus niet vandaag gedaan, zal ook niet aanstaand weekend zijn want dan vier ik mijn verjaardag. Het weekend daarna maar heen, hoop dat hij het zolang blijft doen.

@sammie, was een stuk aangenamer he de temperatuur. Vond ik hier ook al. Met Jos is alles goed gegaan, hij heeft helemaal niet hoeven wennen en heeft zich uitstekend vermaakt :D

@kib, aaaah Stijn zere knietjes met kruipen. Goed toch dat ze hem dan een lang broekje aan doen, wat goed dat hij een paar hapjes zelf heeft gegeten met een lepel! GO STIJN GO! :D

Wat leuk om te horen van je collega! doet altijd een hoop hoor om te horen dat je gewaardeerd wordt!

Balen dat het stoeltje niet past :(

@hier, ik heb een lange dag achter de rug. Wel lekker gewerkt maar het is echt onwijs druk natuurlijk. Probeer alles af te krijgen maar dat is helaas net echt haalbaar..

Jos heeft het onwijs goed gedaan op het kdv, dacht dat hij wel moest wennen na 3 weken maar hij heeft zich echt weer heerlijk vermaakt. Hij heeft vanmorgen 2.5 uur geslapen en vanmiddag 1 uur en een kwartier.

Kreeg nog te horen dat de leidster het zo'n lief jochie vind, hij is zooo makkelijk *mama trots* :)

Vanavond lekker sla, aardappels en een slavink gegeten. Jos een potje en dat ging ook weer schoon op. Inmiddels ligt meneer al weer lang en breed uitgebreid gebadderd te slapen.

Hehe meiden het is een heel verhaal geworden, hoop dat ik niemand vergeten ben ;)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga lekker naar mijn bedje (erg he) maar ga even lezen, heb geen puf meer om om de bank te zitten dus ga liever even liggen :$ (ik ben nog maar 32 :$:$)

Alvast welterusten meiden!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, arme vince nog ziekjes. hoop dat hij niet weer buikgriep heeft maar het klinkt wel zo. leuk dat jullie zo verrast zijn en lekker vrij hadden vandaag.

masu, ook een verrassing dat je eerder klaar was en idd jammer dat je dan in een leeg huis komt. lijkt me ook lastig als de scholen weer beginnen en nog niet iedereen alles doorgeeft of geeft gekregen.
    het was niet koud maar er was wel bewolking en een windje dus ik vond het voor wesley eigenlijk te koud in het badje eigenlijk is het nooit goed maar komt gewoon door het grote verschil ineens in temp.

kib, jeej wat goed van stijn eten met een lepel!!! probeer het hier ook maar alles gaat nog steeds met de hand haha ach komt wel.
    snap dat stijn pijn aan de knietjes door het zand. hier gelukkig geen last meer van wesley loopt nu echt alles.
    jammer dat je stoeltje net paste, vanaf wanneer mogen ze achterop eigenlijk?

senso, gelukkig had jos geen moeite op het kdv. jammer dat je werk niet af komt maar dat is wel begrijpelijk toch als je het normaal met zijn 2tjes doet en nu in 3 dagen.
    weltruste alvast.

ik kom morgen spammen want moet alles van de foon af halen en heb lekker een serie gekeken en nu geen zin meer sorry:)
    wesley was heel moe en die lag er al om half 7 op. sliep niet meteen maar het was ook nog wel warm ookal had ik alles open gehad in huis.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!
    Nou, het was me het nachtje wel... Ging pas rond half 12 slapen en rond 01.00 uur begon de ellende!!!! Vince iedere keer wakker, dus naar hem toe en weer neerleggen, wat water, schone luier...maar niet gaan slapen...en jahoor rond half 2 moest hij weer spugen...dit keer niet zoveel aangezien hij toch amper gegeten had vandaag... dus hem weer schoonmaken en het bedje was gelukkig schoongebleven... maar nog steeds niet willen slapen! Dus dan maar even bij ons in bed, was ondertussen half 3! Toen dacht hij maar dat is gezellig ik kan ook lekker gaan keten bij papa en mama... Dus ik weer met hem naar zijn eigen kamer, ondertussen nog een lekkere stinkluier gecreeërd, toen is hij eindelijk rond kwart over 3 gaan slapen...en kon ik ook nog 3 uurtjes slapen... pfff!!

Ml kijkt even hoe het gaat deze morgen en anders dat hij wat gaat regelen....!

Sorry ff ego, maar ga zo te werk...
    Knuff

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@sammie, ben benieuwd naar de spam! :D wanneer heb je weer een echo? bijna toch?

@stampertje, jeetje meis wat een rotnacht. Vince is duidelijk niet lekker, zielig hoor :( sterkte meis werken als je zo weinig geslapen hebt is niet fijn.

@hier, goeie nacht gehad. Was een stuk aangenamer op de slaapkamer gelukkig. Jos heeft ook goed geslapen, heb hem 1 keer horen mopperen maar dat stopte vanzelf, hij lag zeker klem ofzo.

Meiden maak er een mooie dag van, thuis of op het werk!

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Masu; Lekker dat je gisteren eerder klaar was, wel balen natuurlijk dat de jongere de training vergeten was.

@Sammie; Ben benieuwd naar de spam!

@Stamp; Sjongejonge, wat een nacht zeg, je arme mannetje voelt zich overduidelijk niet lekker! Hoop echt dat hij snel opknapt.

@Kib; Wat voor stoeltje zoek je voor achterop? Hier heb ik Bobike stoeltjes van mijn stiefmoeder gekregen, ze zijn oud maar werken nog prima. Ik vind de yepp zelf erg mooi, maar ja, als je ze krijgt is dat toch leuker..

@Sens; Wanneer ben je precies jarig dan aangezien je je verjaardag komend weekend houdt? Fijn dat je vannacht weer beter geslapen hebt. Werkze vandaag!

Hier redelijk geslapen. Ik was pas vrij laat thuis van de verjaardag en alles stond nog aan beneden, alle lichten aan tv aan terwijl ml toch al op bed lag, hij vond dat ik alles maar eens uit moest doen?? Nja, de toon was iig gezet en na wat gemopper heb ik me maar omgedraaid en ben ik gaan slapen, maar heb niet echt lekker geslapen. Kian werd rond 8 uur wakker, heb hem er rond half 9 uitgehaald. Hij ligt er nu alweer een half uurtje in want hij was nog erg moe, hij lag gisteravond dan pas rond 9 uur.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen schatjes! :D
    Uhm...automatisme....het in nu al middag....:)

@mlien, apart dat jij alles maar uit moest doen! Balen dat je niet zo goed geslapen hebt. Gelukkig werd Kian wel op een hele mooie tijd wakker. Heeft hij vanmorgen nog goed geslapen?
    Volgens mij is het a.s. vrijdag groot feest, want dan wordt onze eigen senso een jaartje ouder (en wijzer!)!!!:D:D HOERAAAAA!!!!:D:D

@stamp, dat klinkt niet goed van Vince. Als het buikgriep is zou het er met 2 a 3 dagen wel vanaf moeten zijn, dus hopelijk is het dat. Drinkt hij wel nog steeds goed?
    Hopelijk kom je de dag een beetje door vandaag op je 3 uurtjes slaap. Knuffel!

@sens, mooie nacht! En weer een werkdagje voor jou, maar gelukkig heb je morgen een dagje vrij. Werkse meid!
    Hoe jong word je eigenlijk vrijdag? :p Hihihihi! :D

@sammie, ben ook benieuwd wanneer je je volgende echo hebt. En naar de spam natuurlijk!
    Amy slaapt met zo'n warm weer ook nooit meteen, ze heeft dan echt meer moeite in slaap te vallen. Ikzelf ook, dus ik vind 't wel begrijpelijk. Gelukkig is het nu wat minder warm!

Yep, ik ben rond!

@hier, goeie nacht, mevrouwtje werd weer rond 8 uur wakker. We hebben een gezellige ochtend gehad samen, hebben bij ons mam hun hondje opgehaald en vandaag heb ik dus een oppashondje erbij. :)
    Ze kunnen erg goed met elkaar (ze zijn haast verliefde op mekaar, liggen de hele tijd samen, sjokken achter elkaars kont aan...bizar gewoon! Vooral Urby achter Taco...na een dag heeft taco het dan ook wel gehad meestal:p) gelukkig.
    Vanavond ga ik Urby terugbrengen en meteen Amy daar droppen, zodat ze bij oma kan blijven logeren. Wij gaan vanavond bij vrienden eten en woensdag is het toch oma's oppasdag, dus dan is een nachtje slapen wel gemakkelijk.
    Mevrouwtje ligt nu te slapen, alweer bijna 2 uur, dus das erg netjes. En ik verplaats me weer van laptop richting bank...nog ff wat luilakken, heerlijk!

Fijne dag allemaal!

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Wat gezellig, vandaag met 2 hondjes thuis! Heb je lekker geluilakt vanmiddag??

Hier heeft Kian vanochtend 2 uren geslapen en hij ligt er nu ook alweer dik een half uur in, vermoeiend weer zeker? Hij was wel supergezellig in de uurtjes dat hij op was, dus dat was top! Ben vandaag ook wat dingetjes in huis aan het doen, alle was is gevouwen en gestreken, dat moet zo nog naar boven, dan de bovenboel nog soppen. Heb ook het gras al snel gemaaid, maar net ook even lekker op de bank gehangen en tv gekeken.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi hoi!

@mlien, ben vrijdag jarig Masu had het helemaal goed :D rare actie van manlief dat jij maar alles uit moest doen :( lekker dagje gehad zo te lezen, misschien omdat het nu koeler is dat Kian slaap aan het inhalen is?

@masu, jaaaaaa vrijdag jarig wordt ik al weer 33! enne ik ben al zo wijs wijzer kan ik niet worden hoor :p;):$ geintje natuurlijk haha

Gezellig oppassen op de hondjes, vast een gezellige drukke boel! veel plezier vanavond (al lees je dit natuurlijk niet meer, komt uit een goed hart)

@hier, drukke werkdag gehad maar mag niet mopperen heb het aardig onder controle moet ik zeggen. Jos heeft het weer super gedaan, hij heeft toch een ander ritme met slapen merk ik.

Ochtend een lange tuk van 2.5 uur soms wel 3 uur en dan eind van de middag een uurtje. Eerst was het 2 x 2 uur dus het verschuift langzaam.

Net nog op de crosstrainer gestaan, was 40 minuten van plan maar kwam niet verder dan 37 minuten en toen was ik kapot. Het was ook 28 graden op zolder dus dat hielp ook niet mee. Ook heb ik er sinds ik door mijn rug gegaan ben niet meer opgestaan dus dat is ook al wat 2 maanden denk ik.

13. AHzondag

wesley in zijn nieuwe bootje:cool:
    wesley die mijn was overhoop haalt;).

14. AHzondag

15. AHzondag

16. AHzondag

met de steentjes spelen.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaah leuke spam Sammie! kijk hem stapen je ziet zelfs de natte voetafdrukjes :D die in de wasmanden herken ik wel hahaha

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga naar bed meiden, welterusten!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Goed dat je het toch nog 37 minuten volgehouden hebt, ik doe het je niet na hoor! Fijn dat je het aardig bijhoudt op het werk.

@Sammie; Mooie spam zeg! Idd zijn die natte voetjes op de tegels erg grappig om te zien.

Ik ga ook richting bed, morgen weer werken. Welterusten meiden!

@Stamp; Nog geen duivels? ;)

20. AHzondag

senso, weltruste en ik vind het ook kanp 37 min na 2 maanden al meteen volhouden. fijn dat het wasmanden leegtrekken niet alleen hier is. had ie foto met voetjes ook gemaakt voor de voetjes.

mlien, weltruste ook en werkze morgen!

ik heb donderdag de echo! spannend weer. zat nog te denken als het nou maar niet ineens 3 streepjes zijn maar dan zijn wij alle drie blind haha maar wie weet... zekerheid heb ik pas na de bevalling :)

Deel Deze Pagina