Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Spannend voor donderdag de echo! Het zal vast nog steeds wel een jongetje zijn hoor!

Hier goed geslapen hoewel ik het blijkbaar wat te koud heb gehad, mijn schouders voelen weer aardig stijf. Kian slaapt nog en die ga ik zo maar uit bed plukken want ja... ik moet weer werken ;). Nog 4 weken en dan heb ik vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@cross, bedankt voor de pep hoor meiden :D vanavond gaan we weer en dan gaan we voor de 40 minuten!

@sammie, hihi zal toch wat zijn dat hij ineens een zij is :$ wel weer spannend!

@mlien, jeeeeeeeeej nog maar 4 weekjes! te koud? gekkie :p alhoewel wij ook weer onder ons dekbed gekropen zijn hoor.

@stamp, ik ben ook erg benieuwd!!!

@hier, goeie nacht gehad. Manlief is er wel een keer uit geweest voor JOs want hij lag klem in zijn bedje. Manlief zijn wekker ging om 6 uur en ik werd wakker om 8 uur. Jos sliep nog maar die heb ik wel wakker gemaakt, vind 8 uur wel laat genoeg anders is die dag het hele ritme naar de haaien.

Vandaag weinig op de planning, zo even boodschajes doen en vanmiddag de bovenboel doen.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Sorry voor mijn schitterende afwezigheid. Ben momenteel erg druk met werk. Ben nog samen met 1 collega over en ja op een woning die zo goed als 24 uur door draait... Teamleidster is gelukkig wel weer terug van vakantie en zoekt hard met ons mee naar een oplossing.

Masu leuk een dagje 2 hondjes. Vond Amy het ook gezellig? Was het eten nog een succes en heeft Amy het goed gedaan bij je mams??

Senso ohh spannend bijna jarig!! Hahaha zo oud wordt je helemaal niet hoor (ik word dat in januari).
    Gelukkig dat Jos weinig moeite had met het kdv. Soms ben je echt gek jij....zegt ze ja ik ging voor 40 min maar heb ze niet gehaald. Alsof 37 min niet goed is??
    Lekker genieten nu van je vrije dag.

Mlien gelukkig dat Kian gisteren gezellig was. Ik ben in elk geval op zoek naar een stoeltje waar hij met zijn voetjes goed beschermd zit. Laat maar weten wat je er eventueel voor wil hebben. Mag ook via PB :)
    Vandaag weer aan het werk jij. 3 dagen deze week toch?

Sammie wat een lieve spam van Wesley. Je kleine kan en mag achterop als hij uit het voorstoeltje groeit en je eigen gevoel er goed bij is.

Stamp hoe gaat het met Vince? Is hij al weer wat opgeknapt?

Hier druk met het werk geweest.
    Stijn gaat ondertussen vrolijk verder met ontwikkelen. Hij heeft een 6e tandje door. Mark ontdekte het met tanden poetsen. De 3e onder en deze is gewoon probleemloos doorgekomen.
    Gisteren was hij bij mn mams en heeft de ukkepuk gewoon zijn eerste losse stapjes gezet. Ik ben om half 3 weggegaan en mark was er rond half 6 en in die korte tussentijd deed meneertje ff zijn 1e stapjes!!!! mams heeft het wel aan mark laten zien.
    Vanmorgen had hij er geen zin in, gelukkig ben ik morgen vrij en kunnen we de gehele dag oefenen. Hahaha nee hoor alleen als hij er zelf zin in heeft anders mag hij ook gewoon lekker kruipen van mama.
    Nu snel weer ff aan het werk!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, leuk dat stijn zijn eerste stapjes heeft gezet en het kom vanzelf maar oefenen is altijd leuk natuurlijk. hij zal er ook lol in hebben denk ik. hier duurde het denk ik 3 weken van de eerste stapjes tot echt loslopen ineens hebben ze het door en is het kruipen niet leuk meer haha. jammer dat het zo druk is op het werk.

hier een drukke baby in de buik :D
    ben ook 6kilo afgevallen dus ben benieuwd tot hoever het dit keer gaat. het komt echt door de suikers die ik nu niet meer neem zoals redbull en cola drink daar hooguit een half glasje van per 2 dagen en drink eigenlijk alleen maar water.
    we zijn vanmorgen even langs winkels geweest die tuinterrassen verkopen en hebben er 1 op het oog alleen weten de prijs nog niet echt zoals wij hem zouden willen ml gaat straks even langs om een offerte maken. we nemen ook voor een zonnescherm van de gamma maar daar wachten we even mee tot er korting komt of tot volgend jaar dan willen we toch de voortuin aanpakken.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibje, heeeeeeeeeeeeeeeey daar ben je weer! heb je gemist hoor :D jeetje wat goed van Stijn zijn eerste losse stapjes! nog even en hij hobbelt je hele huis door haha, leuk morgen oefenen!

@sammie, leuk een drukke baby in je buik! :D 6 kg afgevallen zou ik ook wel willen, dan zonder misselijkheid hahaha. Wat is een tuinterras? er komt vast wel weer een sticker actie met 20 % korting, slim om te wachten scheelt toch een hoop.

@pampers, weer in de aanbieding bij de Wehkamp. Superaanbieding en geen verzendkosten.

@hier, Jos heeft vanmorgen lekker geslapen van 10.45 uur tot 13.15 uur en daarna lekker boterhammetjes gegeten. Daarna uitgebreid in de box gespeeld terwijl ik de bovenverdieping hebt gedaan.

Inmiddels ligt hij weer even op bed voor een klein tukkie en zit ik op de bank met een bakkie thee.

Jos eet vanavond aardappels, prei en ham en wij eten nasi. Nog nooit zelf gemaakt maar zal wel loslopen hahaha

6. AHzondag

senso, goed bezig jij! vind jos het nog leuk in de box? grappig dat jos nu ook zijn slaapjes aan veranderen is. is denk ik voor jou wrl lekkerder of niet?
    ik zal vanavond even een voorbeeld laten zien ml zit nu op de laptop.

wij eten bloemkoolschotel uit de oven. ben benieuwd wat wesley ervan vind.
    ik denk dat 1 slaapje hier te weinig is maar hij wil niet meer in de ochtend en doet nu 2 tot 3 uur een slaapje in de middag. blijf het lastig vinden.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaaaaiiii!!!:D

8. AHzondag

wie van jullie gebruikt er activefit luiers? zijn deze net zo goed als de baby dry? wesley drinkt en plast veel en wil niet als ik nu bestel ineens veel slechte luiers hebben of nemen ze evenveel op?

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; En, vandaag de 40 minuten gehaald? Was Jos gezellig vandaag? De pampers zijn ook bij de Makro in de aanbieding, 2 + 1 megadozen gratis, is volgens mij nog iets voordeliger dan bij de Wehkamp, maar dan moet je wel bij de Makro naar binnen kunnen natuurlijk ;).

@Sammie; Leuk dat je zo'n drukke uk hebt in je buik. Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met active fit want die wilde ik ook gaan halen, vind de baby dry zo dik. En de Simply dry vind ik gewoon waardeloos...

@Masu; Zwaai terug!

@Kib; Niet zo gek dat je hier weinig bent, wat een drukte op je werk zeg. Hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt! Gaaf dat Stijn zijn eerste stapjes gezet heeft. Hier is het nu weer even wat minder met los staan en stapjes zetten, ach, komt wel weer! Stijn kon toch ook al wel redelijk los staan?

Hier vandaag lekker gewerkt, was alleen vrij rustig in de winkel maar we waren gelukkig maar met zijn 2tjes, was wel weer gezellig. Hier thuis net was het wat minder, Kian was enorm moe dus was alleen maar aan het huilen, hij heeft uiteindelijk alleen een beker yoghurt op, daarna heb ik hem onder de douche doorgehaald en nu ligt hij wat te kletsen in bed. Ml draaide ook compleet door doordat Kian zo aan het gillen en huilen was dus het was dolle boel hier (ml is sinds maandag gestopt met roken, dus is 'wat' gevoeliger).

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, vind het zo wel lekker die slaapjes. Hij slaapt in de ochtend wel lang en luncht dus later maar je hebt wel langer tijd om in de middag wat te doen. Maar zonder dat uurtje aan het eind van de dag red hij nog niet dus hij heeft het nog wel nodig.

En wat vond Wesley van de bloemkoolschotel?

@mlien, hmm ja dat is waarschijnlijk nog wat goedkoer maar heb geen makro pas en nu wordt het thuisbezorgd (ben niet lui hoor ;))

Wat goed dat manlief gestopt is met roken! echt heel goed van hem, wel zwaar en zijn humeur zal er behoorlijk onder te lijden hebben wat weer niet leuk is voor jou en Kian maar zet hem op hoor!

Sneu dat Kian zo moe was :( hoop dat hij lekker gaat slapen of inmiddels al slaapt.

@masu, zwaaaaaaaaaaai! hoop dat alles goed gaat meis, al weer even niet gespot hier!

@hier, lekker gegeten de nasi was gelukt :D mis er alleen nog wat in maar dat zal ik eens aan mijn mams vragen. Jos heeft lekker gesmuld van zijn prei. Heb net 40 minuten gecrosst, jeeeeej!

11. AHzondag

senso welke pampers gebruik jij?
    hier ook geen makro pas dus dan is dit wel voordelig. ik twijfel erg tussen de dry en activefit denk maar dat ik bij dry blijf aangezien wesley veel drinkt en plast en ik heb door nooit gedoe mee gehad.
    wesley vond het heel erg lekker! heb veel over dus morgen nog maar een keer.
    snap dat je deze tijden lekkerder vindt dan daarvoor.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ik heb gewoon babydry zag die andere ook al maar weet het verschil eigenlijk niet. En met deze pampers heb ik nog nooit een doorlekluier gehad, dus dan blijf ik er maar bij haha

Fijn dat Wesley het zo lekker vond :D en lekker makkelijk voor morgen dat je nog over hebt!

@hier, lekker gedoucht. Nu nog even op de bank, manlief is politiek aan het kijken blegh ;)

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, MELDPLICHT!

@hier, ga naar mijn bedje meiden. Welterusten!

14. AHzondag

ik ga ook naar bed morgen een drukke ochtend.
    ik hou het ook bij babydry, heb inmiddels veel reacties gelezen dat ze toch minder zijn.

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Haak vanaf nu weer in hoor!!!

Ben gisteren helaas ongi geworden...dus heb echt een cyclus van 40dagen... Maar goed, daar hebben we nu wat meer duidelijkheid over en met volle moed op naar ronde 2!!!

Vince is 2dagen behoorlijk ziek geweest, spugen, diarree, niet eten...gelukkig wel goed drinken...maar gelukkig spuugt hij niet meer en geen dunne broeken... eten is nog niet echt top!!

Helaas was meneertje super vroeg wakker vanmorgen.... 6uur!! Van alles geprobeerd, schone luier, bij ons in bed, fles...maar je dacht toch niet dat ik ging slapen.... dus we zijn er 6.40 uur maar uitgegaan.. Denk dat als Vince weer te bed gaat ik dat ook nog even ga doen...

Liefs

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

Hier een goeie nacht gehad moesr om 2uur er even uit voor Jod zijn speentje en nu slaapt hij nog lekker.

Manlief is thuis vandaag want souders konden niet oppassen. Vind ml helemaal niet erg :D

Laatste dagje werken voor deze week en vanavond nog even een uurtje op verjaardag bij overgroot oma. Drukke dag dus.

Meiden maak er een leuke dag van thuis of op het werk!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Sammie; Ik ga nu 3 dozen active fit halen voor overdag en 3 dozen baby dry voor 's nachts. Iemand moet het toch uit proberen ;) :p.

@Senso; Werkze vandaag he meis!

@Stamp; Balen van je ongi en je lange cyclus. Als ik dan terugkijk waren die steken misschien toch je eisprong? Gelukkig begint Vince langzaamaan weer op te knappen, hoop wel dat je straks ook nog even terug kan duiken.

Hier wel een goeie nacht hoewel Kian wel pas rond half 10 is gaan slapen en nu ook al wakker is (ligt nog wel in bed). Ik ga vandaag maar vragen aan de go of ze hem 2x laat slapen want hij was gisteren gewoon helemaal doodop.

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai!!!

Ben ik weer! Eindelijk eens goede nachten maar beetje veel aan het werk. Niet meer uren maar verspreid over meer dagen maar daardoor naast het sporten bijna geen tijd meer om forum te halen (bijna dan he)

Senso bedankt voor de tip! Gelijk twee dozen activyfit besteld! (meiden zijn echt fijne luiers!! Heel flexibel en dun)

Mlien gelijk heb je! Yara is ook nog echt toe aan twee slaapjes. Maar laatste tijd om en om. Ene dag 2x en de andere dag 1x. Zo gaat het goed.
    Heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad.

Stamp balen zeg!!! Had nog wel zitten duimen voor je.. Volgende keer hopelijk raak meid.

Sammie succes vandaag met de Echo!

Masu en kib solly meiden ik weet het even niet meer!!!

--

Hier gaat alles goed.
    Yara heeft nu vier kiezen en heeft nu drie nachten doorgeslapen.. Ik juich niet want dit hebben we eerder gehad.. Maar jeetje wat voelt dat lekker zeg.

Vandaag weer fysio. We voelen iets verbetering maar ze is zo onstabiel nog. Vooral als ze moe is dan valt ze heel veel en hangt scheef met lopen. Vind het maar niks zo.

manlief gaat morgen weer met onze poes naar de dierenarts. Voelde gisteren een knobbeltje.. brrr

Werkse meiden of anders fijne dag!!!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, balen van je ongi meis :( niet leuk zo'n lange cyclus. Hoop dat het snel raak is.

Je hebt groot gelijk dat je nog even terugduikt, VInce was wel erg vroeg vandaag! :$

@mlien, fijn een goeie nacht! jij ook werkze! ben benieuwd of het vandaag met 2 slaapjes beter gaat. En hoe de luiers bevallen hahaha

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Ik kom straks uutgebreid reageren..er kruipt net een klein mannetje op schoot ...

Deel Deze Pagina