Goeiemorgen meiden! Ook namens mij sorry voor mijn -net zo schitterende als kibje- afwezigheid. Maar ook ik heb heb 't kei druk....en kom er amper aan toe hier te posten. Nu doe ik de taken van regiomanager erbij en eigenlijk mag ik er dan maar 3 a 4 trainingen naast draaien, anders is het teveel werk in te weinig uur. Nu heb ik 6, 7 of 8 trainingen per week....jullie snappen het probleem vast. Over 2 weken sluit ik 1 training af en over 6 ook weer een aantal. Nog ff doorbikkelen dus. Ook hangt er nu een dreumes aan m'n broek die nijdig wordt als ze haar zin niet krijgt. Wat een fase! @sammie, gave spam van Wesley!! Hier heeft Amy een paar weken geleden ook al 5 losse stapjes gezet, maar ik wacht nog steeds op 't moment dat ze gaat lopen, hahaha! Leuk dat de baby zo actief is. Dat wordt vast een actieve baby, Amy was ook altijd zo druk in de buik en zit nu ook geen seconde stil... @mlien, balen dat Kian zo moe was. Slim om te vragen hem 2x te laten slapen. Hopelijk helpt het en werkt het. Werkse vandaag! @sens, ik vind je sowieso een diehard met die crosstrainer. Respect hoor! En 33 is een mooie leeftijd (zegt zij die 28 is hahaha). Werkse nog vandaag. Goed dat je 't aardig op de rit hebt! @mamalijntje, ik juich wel!!! Jeuh!!! Wat super goed dat Yara al 3 nachten doorslaapt. Die nachten heb je in ieder geval alvast gewonnen! Hoop dat er snel wat verbetering komt in haar stabiliteit. Ondertussen staat er eentje te krijsen naast me omdat ze op schoot wil en dat even niet meteen kan. @stamp, je hebt in ieder geval duidelijkheid over je cyclus nu. Op naar ronde 2! @kib, ah jij ook al bezig gehouden door je dreumes. Vandaag lekker een Stijnknuffeldagje! Geniet ervan! @hier, goeie nacht gehad. Ik lag er pas laat in want ik moest echt veel voor 't werk doen. Dus tegen middernacht in bed of zo en tot iets na half 12 gewerkt. Amy werd vanmorgen weer rond 8 uur wakker, dus dat was relaxed. Ik hoorde haar om 8.20 uur zachtjes brabbelen. Deze morgen ff een ochtendje samen en dan gaat ze om half 12 naar het kdv, zodat ik kan werken. fijne dag allemaal!
Zo meiden ff tijd....Stijn zit te spelen dus ik blijf heel stik op de bank zitten ... Masu jemig jij ook al zo druk met je werk. Ik hoop voor je dat dir weken snel om zijn en je in wat rustiger vaarwater terecht komt. (stiekum hoop ik voor mezelf hetzelfde...) Balen amy niet helemaal in haar hum. Stamp balen van je ongi maar net wat je zelf zegt je weet nu wel je cyclus. Hoop dat Vince snel helemaal is opgeknapt. Is niet leuk als je ukje ziek is. Sens wat een mazzel voor manlief weer een vrije dag terwijl hij net weer begonnen is na zijn vakantie. Is het voor jou een beetje bij te houden op werk? Mlien hard het werk jij? Sammie hoe was je echo? Of moet je nog? Belangrijkste is toch wel is het nog altijd een jongetje?? Mamalijn wat heerlijk voor jullie om te lezen dat je al 3 goeie nachten hebt gehad. Hoop dat de fysio wel verbetering bij Yaartje ziet. Wel balen dag se toch nog zoveel last lijkt te hebben en vooral als ze moe is. Hier een heerlijke vrije dag!! Wat geniet ik ervan en vooral van mn mannetje. Vanmorgen waren we wel op tijd wakker (7 uur en met flinke poepluier) na een ontbijtje hebben we lekker samen gedouched en om half 11 lag Stijn weer op bed. Ik heb ff het speelgoed opgeruimd en anders neergezet zodat waar hij veel mee speelt vooraan staat ipv achter 4!!! loopwagens. Gelijk zijn speelkleed bij de kast gelegd. Geloof wel dat hij er blij mee is. We hebben net samen gelunched en gaan zo naar mn mams op dr werk. Kan hij zich daar nog ff uitleven. Mark heeft avonddienst en die loopt sinds deze week weer tot 20.00uur dus die is voorlopig nog niet thuis. Ga dan ook lekker bij mn mams eten.
Ohja mlien jij vroeg nog of stijn goed kon staan. Dat wel soms staat uit zichzelf langere tijd los en soms als ik hem neerzet blijft hij ook weleens staan.
Wat een rust hier... Iedereen een gezellig dagje gehad of lekker gewerkt??? Heb vandaag een nieuwe telefoon kunnen uitzoeken...dus ben nu druk bezig met uitzoeken hoe het werkt... .. Verder gezellig dagje gehad, ff op visite bij vriendin geweest vanmiddag... Liefs
hehe jeetje ik zit eindelijk op de bank! @mamalijntje, nou toch maar een keer die luiers ook proberen en wat onwijs fijn dat ze al 3 dagen doorgeslapen heeft. Snap wel dat je niet te hard wil juichen maar ik doe het wel hoor hahaha JEEEEEJ!!! @masu, het klinkt alsof je het heel druk hebt meis. Pittig hoor die regiomanager taken en dan ook nog zoveel trainingen erbij. Niet leuk dat Amy zo nijdig wordt als ze iets niet mag, hoop dat het snel weer over is. @kib, het is redelijk bij te houden op mijn werk. Merk wel dat ik dus geen pauzes kan nemen en ik begin ook al een half uur vroeger want anders haal ik het gewoon niet. Ach 5 september is mijn collega weer terug, ook nog even doorbikkelen net als Suus en jij hihi Klinkt als een heerlijk knuffeldagje met je kleine man! wat voor werk doet je mams eigenlijk? heb je lekker gegeten? @stamp, leuk wat voor telefoon heb je uitgekozen? @hier, drukke dag gehad op het werk. Jos was lekker bij manlief thuis want souders konden niet oppassen. Na het werk snel naar huis en gegeten, daarna nog bij overgrootoma op verjaardag geweest. Jos lag dus iets later op bed en heeft moeite om in slaap te vallen. Hoop maar dat hij lekker doorslaapt vannacht. oh ja, tandje 8 is door en rechts- en linksonder heeft hij dikke bulten in zijn kaken. Volgens mij kiesjes? ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij ze heeft.
Senso, drukke dag gehad dus. Hoop dat jos ook lekker door blijft slapen. Dikke bulten kunne heel goed kiezen zijn.. Ik heb een paar activefit van szus gehad en moet zeggen dat ze vrij stug en hard zijn en wesley stonk meteen na 1 plasje dus ik hou het bij dry. Ze zijn wrl langer en strakker om de billen maar ga toch voor geen geur haha. Het us denk ik voor iedereen anders want mijn szus vindt ze niet stinken.
haha ik zou ook voor de niet geurende luiers gaan. Maarre vertel eens hoe was je echo en heb je echo spam?
lees het al bij de 16-31 januari mama's, fijn dat de echo goed was meis! ben wel benieuwd naar de spam van ja knul @hier, welterusten meiden!
ik kom het morgen spammen hoor alles staat op de cd en moet dat even overzetten. de echo was goed en het is nog steeds een knul haha. ze was er 1000% zeker van. hij lag alleen naar mijn rug toe en hebben dus geen mooie profielfoto kunnen maken maar ach het is toch bijzonder om je baby zo te zien. wesley was mee en die hoor je dus kletsen op de dvd haha.
Goeiemorgen meiden! Ik zwaai even!! Vandaag laatste dagje van de week, morgen reageer ik weer! Fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen lieve meiden! @sammie, leuk hihi een kletsende Wesley op de dvd! @mlien, werkze meis! @hier, redelijke nacht gehad. Voor dat ik ging slapen zag ik een grote spin ml heeft hem vermoord maar toen ging ik er dus over dromen Ik en ml zijn er ook allebei 1x uitgeweest voor Jos. Verder goed geslapen hoor haha Jos werd om 8.30 uur wakker.
Lang zal sensje leven! Lang zal sensje leven! Lang zal sensje leven in de gloria...in de glo-ri-jaaaaa, in de gllooooo-riiiii-aaaaa!!! Gefelicteerd senso en een fijne dag vandaag!!!
Senso, geficiteerd met je verjaardag!!! Heel veel plezier vandaag. Oja wij hebben al 4 van die grote spinnen gehad brrr.. Wesley heeft tegewoordig iets nieuws om 7 uur wakker worden en dan verder slapen tot half 9 met speen. We zitten het zandkasteel te kijken en wesley is daar echt fan van haha.
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Sens!! Dat vinden wi j alle zo prettig jaja en daarom zingen we blij!! Zij leve lang hoera hoera zij leve lang hoera hiera zij leve lang hoera hoera!!! Gefeliciteerd sens en nog vele jaren!! Maak er een mooie dag van. Balen dat je eerder begint op werk en dan ook nog bijna gesn pauze kan houden. Hoop dat het vopr jou snel 5sept is. Sammie gelukkig dat je echo helemaal goed was. Masu...je hebt alleen maar gezongen.. Mlien werkse je laatste dag. Hier een redelijke nacht gehad. Zowel mark als ik zijn allebei een keer uit bed geweest voor speentje. Om 3 uur had ik het ijskoud en om 7uur was stijn wakker. Stijn is nu op kdv en ik ga even langs mn zus.Mark heeft een vrije dag dus gaat aan zijn hobby bootje werken vandaag. Vandaag is mn 1e dag van 6 werken ik ga proberen tussendoor te posten. Spam voor spamvrijdag houden julkie te goed. Weet niet meer wie het vroeg volgens mij suus...mams werkt ook in de zorg.
Goeiemorgen lovely ladies! Ik zal eens wat meer komen posten dan alleen m'n gezang voor senso. Maar eh, ze wordt maar 1x 33 he?! @kibje, laat ik eens met jou beginnen. Het klinkt niet echt als een relaxte dag vandaag....en dan ook weer werken, dat is dan wel balen. Ik was het niet die het vroeg; ik wist al dat je mams ook in de zorg werkt. En oh ja...spamvrijdag....ik ga maar weer overhevelen van m'n telefoon. Ik maak de laatste tijd alleen maar foto's met m'n telefoon namelijk... @sammie, wat fijn dat je echo goed was! Het blijft bijzonder om naar je babytje te kijken he? Ben ook benieuwd naar de spam daarvan! Die spinnen...bah...misschien komt het door de omslag van 't weer of zo...brr! @sens, je viert je verjaardag dit weekend toch? Hou je groot feest of valt het mee? Josje weer lekker te bed? @mlien, jeuh je laatste werkdag! Hopelijk kom je 'm een beetje door. @stamp, is Vince weer helemaal beter? Zo sneu als je ukje zo ziek is...hopelijk gaat het nu alweer de goede kant op met 'm. @mamalijntje, druk druk druk zoals altijd?! Heeft het doorslapen zich doorgezet? Uhm.......denk........dit was het! @hier, zal ik ook nog wat over hier vertellen. Goeie nacht gehad, alleen ik lag er wat laat in en sliep nog later. Amy werd rond 8 uur wakker, maar ik had weer het idee dat ze niet helemaal uitgeslapen was, net zoals gisteren. En dus...jaja...heb ik haar om half 11 terug op bed gelegd en ze ging meteen slapen! Moet niet gekker worden he?! Vanmorgen heb ik ook gezien dat er een puntje van een kiesje door is in haar bovenkaak. Das dus een meevaller; die was relatief makkelijk doorgekomen. Als alle kiezen zo gaan dan teken ik ervoor, haha! Vandaag mag ik om 13.20 naar de oogarts en wil ik de mogelijk van de prothese bespreken. 3 september heb ik gesprek met mijn vaste oogarts, dus aan dat gesprek hecht ik iets meer waarde. Maar het is altijd goed veel informatie in te winnen natuurlijk. Om 17 uur wordt m'n eyeliner weer bijgewerkt. Druk dagje dus. Net nog 2 telefoontjes gepleegd voor 't werk...ik heb deze week echt teveel gewerkt....ik ga me echt voornemen dat vanaf volgende week anders te doen...*zucht* Van die 2 telefoontjes is er eentje geregeld en die andere kreeg ik niet te pakken. Jammer dan, maandag weer een dag. Ik hoop dat Amy vandaag op tijd wakker wordt, dan kan ze mee naar de oogarts. Fijne dag allemaal!
En het is weer spamvrijdag! Ik bijt de spits af: foto1: op de terugweg van ons dagje uit zondag foto2: ze wil de hele tijd op de armleuning van de bank zitten...
Masu wat een lieve spam van Amy!! Ik wil wel meedoen maar er staat heel veel op foon..die heb ik altijd binnen hand ereik.. en moet ze de deur uitrennen naar werk weer. Ben wel benieuwd masu hoe het bij de oogarts was en of amy nog mee kon?
Kib, amy kon mee naar de oogarts ja. Ze was om kwart over 12 weer wakker, dus 1 uur en 3 kwartier geslapen. Snel boterhammetjes gegeten en de deur uit gegaan. Ik had een vervangend arts want de andere was ziek. Ze heeft even overlegt met een collega maar ze vond het oog verwijderen of deels verwijderen de beste optie. De aanvraag voor de operatie is gedaan, dan is dat allemaal alvast in gang gezet. Maandag 3 sept ga ik nog naar mijn eigen arts die ook de operatie zal doen. Hij moet nog beoordelen of ze een deel verwijderen of heel het oog. Het eerste is de beste optie voor mij, want dan blijven m'n oogspieren vast aan een deel van m'n oogbol en daar komt de prothese overheen. Gevolg is dat het dan gewoon perfect mee blijft bewegen, wat natuurlijk super is! Het is even de vraag of die optie mogelijk is bij mij, omdat mijn oog in slechte doen is en omdat het hoornvlies heel dun is van vorige operaties en dan kan het hechten moelijk zijn. We wachten dus 3 sept nog even af. Verder herstel je best snel van zo'n operatie en moet ik 6 weken een oogkapje dragen. Het moet 6 weken genezen en dan mag er pas een prothese op. Het is wel gewoon een dagopname, dus daar ben ik blij mee! Hier ligt amy weer op bed. Ze is zo moe...sinds gisteren is ze ook echt uit haar doen. Zo sneu! Dus maar weer een dutje doen. Het is nog niet helemaal stil hoor ik....mevrouw is zo af en toe nog an 't brabbelen. Werkse kibje!!