Wat een mooie spam heb ik voorbij zien komen! @stamp, vervelend dat Vince gevallen was...en ook nog met z'n mond op een hoek; hoe krijgt hij het voor elkaar?! Wat gaaf dat hij nu weer zo'n ontwikkeling door heeft gemaakt! Dat blijft bijzonder en bij ieder ding ben je weer even trots he? @sens, hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad. Heeft Jos het ook weer goed gedaan? @sammie, 9 uur, mooie tijd zeg! Balen van die luiers! Zijn ze vandaag wel geleverd? Ook echt raar dat er dan aangegeven is dat ze langs zijn geweest; stom hoor! Goed dat je ervoor gebeld hebt! @kib, sneu dat Stijntje koorts heeft. Misschien toch kiesjes? Hopelijk heeft hij er niet al teveel last van. Heeft hij wel gegeten vanavond? @hier, productief dagje gehad. Vanmorgen boodschapjes gehaald bij de ah en lidl en daarna Amy op bed gelegd om 12 uur. Om 1 uur was ze alweer wakker met een hele vieze poepbroek die je beneden op de gang al rook! Godzijdank had manlief 'm dit keer! Daarna naar Eindhoven gereden om een harde schijf op te halen voor m'n laptop en toen nog naar de babydump geweest. Rotwinkel, maar uiteindelijk wel gevonden waar we voor gingen: een veiligheidstuigje voor op de kinderstoel en 2 cadeautjes voor de pasgeboren tweeling van vriendin. Daarna weer heel snel de winkel uit gegaan, want het was echt druk, bah! Nu lekker op de bank en vanavond ajax kijken. Nog wel last van m'n oogjes (volgens mij vroeg jij dat kib). Vanmorgen waren m'n oogleden best wel dik en ook echt nog pijnlijk. Nu gaat het wel weer en is het ook wat minder dik en rood. Ik moet 2x per dag soort vaselineachtig spul smeren en het doet nog wel zeer als ik het aanraak. Maar het gaat weer de goeie kant op. Ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he! Dat doen we dan maar!
hehe verjaardag achter de rug! @kib, jeej meis dag 2 overleefd, je blijft positief! aaah arme Stijntje koorts hoop dat het snel zakt en hij vannacht lekker slaapt. @stamp, heel erg verwend ben aan het sparen voor een nieuwe laptop en heb een mooie bijdrage bij elkaar. HEb je nog wat leuks gedaan vandaag? en lekker gesport? @masu, goed bezig geweest met alle boodschapjes masu! heeft Amy vandaag alleen maar dat uurtje geslapen? volgens mij is ze als eerste van de middagdut af. En die luier klinkt wel heel erg hoor als je hem in de gang beneden al ruikt hier ook altijd zo vreselijk druk bij de babydump.. is echt niet normaal. Wel fijn dat je geslaagd bent! @Hier, leuke verjaardag gehad. Zoals jullie bij Stamp kunnen lezen ook nog flink verwend Jos heeft het goed gedaan maar was wel heel huilerig en prikkelbaar, zit ook constant met 2 handen in zijn mon hoop maar dat die ellendige kiesjes snel door zijn, vind het maar zielig. Nu helemaal us dus ik duik zo lekker mijn bedje in. Welterusten alvast lieve meiden!
Fijn dat je een leuk feestje hebt gehad sens! En altijd mooi als je weer verwend bent. je zult er wel erg moe van zijn, lekker je bedje in! Slaap lekker!! En ik hoop toch dat het nog ff duurt voordat ze van die middagslaap af is. Dit keer kwam 't door die poepluier maar mevrouw is niet echt een slaper overdags nee...
Goedemorgen!!! @Senso, fijn te horen dat je een gezellige dag hebt gehad...en lekker verwent... arme Jos last van zijn mondje...hier staat het al een tijdje stil qua tanden..... Hoop voor Jos dat ze snel door zijn dan.... @Masu, jeetje Amy maar een uurtje geslapen en dat zal een enorme poepbroek zijn geweest zeg... blijf ze dan wel gezellig tot ze 's avonds weer gaat slapen???/ Baaleh dat je zo'n last van je ogen hebt...hoop dat het vandaag beter is... @Kib, je zit op/over de helft meid!!!! Hoe is het met Stijn vandaag??? koortsvrij??? @Mlien hoe is het met jou?? En Kian??? Vince was 7.40 uur wakker..dus mooie tijd...verder spierpijn van het sporten gister...was een heftig lesje.... maar wel weer lekker... Gister nog op bezoek bij mijn oma'tje in het zkh geweest....ligt op de afdeling geriatrie...is erg in de war (geweest) waarschijnlijk ligte tia gehad.... hier is ze helaas mee bekend.... Maar gister was ze al weer aardig bij de tijd... ze wordt volgende maand alweer 87... Volgens mij zit Vince in een sprong, af en toe echt niet te genieten...en andere mond is het echt een pretletter.... Vandaag verjaardag van mijn nichtje...En Vince gaat vanavond slapen bij mijn ouders, ml en ik moeten morgen beide vroeg beginnen...dus vandaar.... Liefs
Goedemorgen meiden, Dag 3 is begonnen! Stamp klinkt weer als een gezellig en druk dagje. Masu jemig dat zal me een luier geweest zijn. Babydump is ook niet kijn favo winkel hoor. Gelukkig wel geslaagd voor wat je nodig had. Sens klinkt als een gezellig feestje! Hier Stijn met een pcm op bed gelegd gisteravond. Hij zat nog 1x rechtop in bed en na neerleggen geslapen tot vanmorgen 7uur. Hij voelde koud aan dus de koorts is weg. Vandaag weer werken zo de deur uit en Stijn en mark gaan naar de hobbybeurs toe.
Goeiemorgen! Al was m'n nacht niet best. Vannacht ben ik ziek geworden, echt beroerd en heb de halve nacht op de wc doorgebracht. Bleh! Vanmorgen was het ook weer mis...maar nu gaat het wel weer een beetje. Denk dat ik leeg ben. Amy heeft wel heerlijk geslapen. Dadelijk mevrouw badderen en dan gaat ze weer op bed. Ik lig er nog ff in. Vanmiddag wilden we eigenlijk ff over de kermis, maar het is regenachtig weer....nog maar eens even over nadenken of dat wel zo'n strak plan is. @kib, fijn dat stijntje koortsvrij is! Werkse vandaag! Je kunt het!! @stamp, ik herken dat wisselende humeur wel ja. Het ene moment is je uk vrolijk en het andere moment is er geen land mee te bezeilen. Bizar!! Veel plezier op de verjaardag vanmiddag! Wat een mooie leeftijd heeft je oma trouwens! Fijn dat het weer beter met haar gaat!
goeiemorgen/middag! @stamp, het zijn geen tandjes want die heeft hij alle 8 maar dit zijn 2 kiesjes aan de onderkant brr. Gelukkig gaat het weer wat beter met je oma, wat een leeftijd veel plezier op de verjaardag! @kib, werkze meis. Gelukkkig goed geslapen, wel weer een kote nacht. @masu, bah niet leuk een halve nacht op de wc, gelukkig gaat het nu weer wat beter. Inmiddels is er hier een zonnetje, na een hele ochtend regen. Hoop dat het bij jullie ook nog opknapt, is wel leuk nl even over de kermis @hier, lekker geslapen. Ben er 1 x uit geweest voor Jos want meneer was zijn speen kwijt. JOs werd om 8 uur wakker en manlief is er uit gegaan ik mocht nog lekker uitslapen. Inmiddels liggen mijn mannen nog op bed hihi Even lunchen en dan nog even naar de mediamarkt om te kijken naar een laptop.
@Masu, buikgriep nu bij jou beland baaleh meid...hoop dat je idd leeg bent en aan het opknappen bent nu.... en dat het weer wat beter wordt en jullie nog rondje kermis kunnen gaan... hier is het ook kermis..maar wij gaan niet heen.. @Senso, rotkiezen dan...arme Jos.... lekker dat je kon uitslapen...heerlijk...veel plz met kijken voor laptop..altijd leuk dat soort dingen...gelukt??? @Kib, fijn dat de koorst weer weg is.... hoop dat je lekker gewerkt hebt vandaag.... en leuk dat de mannen samen naar een beurs gaan... Vince ligt nu ff te bed, als hij zo wakker is...(of ik maak hem wakker na een uur anders wordt het zo laat voor we op verjaardag kunnen) gaan we op verjaardag... Liefs
@sens, gelukt met de laptop? @stamp, veel plezier op de verjaardag! @hier, is het weer mis...ik eet wat en het moet er weer uit....balen... dadelijk toch ff langs een vriend om de harde schijf af te gooien en naar ons thuis. Amy krijgt nu aardbeitjes, maar het valt niet zo in de smaak... Ze heeft vanmiddag maar 1 uur geslapen, toen weer wakker.
@stamp, veel plezier op verjaardag! @masu, balen dat het toch nog niet weg is.. hoop dat het snel over is. Amy weer zo kort geslapen @hier, geslaagd voor een laptopje. Was al afgeprijsd en ik had nog een aanzienelijk bedrag voor mijn verjaardag gekregen dus dan is het niet erg om te kopen hahaha ben er helemaal blij mee. Jos was wel heel zielig.. heeft volgens mij ook verhoging (hij voelt warm aan, nog niet getempt) inmiddels ligt hij weer lekker in bed.
He meiden! @Stamp; Hopelijk heb je het naar je zin op de verjaardag! @Masu; He bah, ziekjes. Hoop dat je snel opknapt, beterschap! @Senso; Leuk een nieuwe laptop!! En nog voor een leuk prijsje is nog veel leuker!! @Kib; Klaar met werken? Lekker gewerkt? Hier een drukke werkweek gehad en gisteren een lekker dagje thuis overdag met zijn 3tjes en 's avonds 2 verjaardagen gehad. Kian heeft bij mijn souders gelogeerd en werd netjes om 9 uur wakker vanochtend, hij is wel ook ontzettend aan de diarree, hoop dat dat snel overgaat!
Wat een ziekjes kindjes allemaal! Hier helaas ook een ziek ukje. Flink aan de diarree, zo erg dat het zelfs op haar gezicht en haar benen zat! Bleh! Mevrouw gewassen, bedje verschoond en nu ligt ze lekker te slapen.. Denk dat we allebei dus een virusje te pakken hebben... Nu lekker op de bank en hopen dat m'n avondeten binnen blijft....
@mlien, jeeeeeeeeeeeeeeeeej daar ben je weer! heb je gemist de afgelopen dagen niet leuk dat Kian zo aan de diarree is, gaat het inmiddels al beter? @masu, aaaaaaah Amy ook al aan de dunne, hetzelfde als jou waarschijnlijk is zo besmettelijk bah. Hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen. @hier, een overstuur mannetje huilen huilen huilen, zo overstuur dat hij ervan moet kokken. Ben 2 uur met hem bezig geweest, hij wilde niet douchen en ook onder het spelen begon hij uit het niets te huilen echt zielig. Mag niet in zijn mond kijken dus denk dat het door de kiesjes komen. Hij ligt nu in bed met pcm en gengigel en het is stil dus ik hoop dat hij lekker gaat slapen.
@sens, wat sneu dat josje nu ook ziekjes is. Rotkiesjes ook!! Fijn dat hij nu wel slaapt. @hier, Amy is vrij snel gaan slapen gelukkig. Vandaag hebben we trouwens nog een kiesjes ontdekt, ook aan de bovenkant. Ik denk dat Amy alleen aan tanden en kiezen boven doet, onder heeft ze er nog maar 2, hihi!
@masu, hihi amy is goed bezig met haar tandjes/kiesjes, onder komen ze vanzelf. Is wel een gek gezicht denk ik boven al een mond vol en onder nog maar 2 @hier, ik ga naar bed meiden. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer voor een nieuwe drukke werkdag. Welterusten lieve meiden!
Een hele vroege goedemorgen meiden, Masu hoop dat je avondeten binnen is gebleven? Niet leuk Amy ook aan de diaree. Knap samen maar snel op. Wanneer is je lappie weer klaar? Sens ahh die jos zo overstuur. Niet leuk. Hoop dat hij vanacht wel goed geslapen heeft. Werkse vandaag! Mlien jeeeehhh gelukkig jullie leven nog Wat fijn dat Kian het zo goed gedaan heeft met de logeerparty. Stamp hoe was de verjaardag van oma? Jij ook werkse vandaag! Hier een kind wat niet lekker in zijn vel zit. Het is een beetje Stijntje huilt, Stijntje lacht.... Maar ja ook dat zal wel weer overgaan. Stijn was alleen om 5uur aan het huilen en om 5.40 was hij er echt klaar mee... Dus vandaag geen wekker nodig gehad Zo de deur uit naar werk, kijken wat de dag vandaag brengt.
@Masu; Je avondeten gisteren binnen gehouden? Wat gaat Amy hard opeens met haar kiesjes! Zomaar uit het niks, zo willen we ze allemaal wel! @Sens; Wat vervelend dat Jos gisteravond zo overstuur was, ik hoop dat hij uiteindelijk nog wel goed geslapen heeft? Werkze iig vandaag. @Kib; Pfoe, dat is vroeg zeg! Voor jou ook werkze. Hier goed geslapen, was ook echt heel moe gisteren dus das niet zo gek. Kian ligt nu nog lekker te slapen en hoop dat hij minimaal nog een uurtje slaapt. Straks gaan we op visite bij een collega uit Hoogvliet.
goeiemorgen meiden! @kib, aah stijntje ook niet helemaal in zijn hum en wat was hij vroeg wakker volgens mij zit stijn in een sprong, die van 15 maanden. Zou wel weer een hoop verklaren. Werkze vandaag meis! @mlien, fijn dat je lekker geslapen hebt, je zult inderdaad wel moe geweest zijn. Veel plezier bij je vriendinnetje! @hier, goeie nacht gehad gelukkig. Jos is 2 x overstuur wakker geworden maar ik had verwacht dat hij vaker zou komen dus het valt me alles mee. We zijn helemaal klaar voor kdv en werk dus we gaan er zo van tussen. Meiden, maak er een fijne dag van thuis of op het werk!
Mlien wat was jij vroeg zeg!! Dat terwijl Kian nog aan het slapen was. Veel plezier vandaag bij collega. Sens ik heb ook wel het vermoeden dat we in de sprong zitten...Vaak is hij dan 's nachts aan het spoken. Hoop dat het snel weer over is in elk geval. Jos toch nog 2x gekomen vanacht.. das minder maar ja als je uit gaat van vaker dan valt 2x best mee Hier waren we het speentje met knuffel kwijt die altijd mee gaat naar het kdv. Ik zoeken in de auto krijg ik een berichtje van mark dat hij hem in zijn vest had zitten. Ik had al een vermoeden dat hij in een zak of iets moest zitten, want zaterdag heeft mark stijn uit de auto getild en het speentje opgeborgen. Iets te goed dus Nu ben ik hard aan het werk..Moet verslagen gaan maken, maar dacht kom nog ff spammen. Samen met mama op de foto (tijdens de bbq op mark zijn werk) Zelf eten met een grote jongens lepel