kib, leuke spam! oei stijn in een sprong! gelukkig hierna nog maar 1 en dan zijn we er vanaf. knap dat hij al zo zelf kan eten. nog even bikkelen dan ben je door je werkdagen heen. senso, ahh arme jos toch wakker vannacht. hoop dat die kiesjes snel door zijn voor hem. misschien op een ijsje laten sabbelen voor de verlichting? masu, nou amy heeft toch ook wel een beetje last van de kiesjes. hoe voel jij je? sorry de rest ben ik kwijt merk dat mijn geheugen echt een zeef is en dat ik echt briefjes moet schrijven anders vergeet ik vanalles haha. wij hebben zaterdag een leuke avond gehad met szus en wesley heeft weer lief gespeeld met zijn nichtje. ze moesten echt lachem om elkaar en met elkaar zo lief om te zien. zondag niet veel gedaan sma kwam nog langs heeft een nieuwe tel en ml moest haar nog wat dingen uitleggen. vandaag niet veel op de planning ben heel erg moe snap niet waarvan. boodschappen zijn al binnen. wesley zit nu in de fase als ik iets niet mag ga ik huilen en daarna krijsen pfff vermoeiend en vooral heel lastig. ik vind het volhouden van nee ook erg lastig als hij zo overstuur is en troost hem dan even en dan beginnen we weer opnieuw. hij is ook ineens dol al zijn knuffels en wil het liefst ze allemaal in bed haha.
@sammie, moe van 't zwanger zijn waarschijnlijk. amy zit in dezelfde fase als wesley...soms word ik echt gek!!
hoi hoi, @kib, wat een gave spam van je stoere bink! kijk hem gaan met die lepel gelukkig heb je het speentje teruggevonden. Hoop dat je lekker gewerkt hebt. @sammie, ik was ook zo vreselijk moe komt echt van de zwangerschap hoor. Balen dat Wesley dan ook nog in deze fase zit. Hihi dat van die knuffels herken ik wel, Jos heeft er inmiddels ook 4 in zijn bed verzameld @masu, was dat alles? leuke dag gehad, goed geslapen vannacht? @hier, lekker gewerkt, wel druk maar ja dat is ook niets nieuws. Met Jos gaat het redelijk maar is wel snel aan het huilen en duidelijk niet in zijn hum. Heeft het goed gedaan op het kdv alleen niet zo veel geslapen als anders maar ach. Ik ga even eten koken (ja ja boontjes) en daarna nog even op de crosstrainer. Tot later meiden!
@Kib; Mooie spam zeg!! Wat heb je toch een lekker binkie. Doet hij nu ook nog stappen of was het vorige week toeval? @Masu; Lekker gewerkt vandaag? Ondertussen al thuis? @Senso; Ach, beter druk dan niks te doen, dan gaan de dagen tenminste snel. Lekker gesport vanavond? @Stamp; Jij ook lekker gewerkt vandaag? Hier was het gezellig vanochtend bij mijn collega, zijn helaas door de bedrijfsleidster op mijn oude filiaal nog wel wat rare/nare dingen over me gezegd maar ik moet daar maar boven staan... Kian heeft het ook goed gedaan vandaag, was erg gezellig en kon zichzelf goed vermaken, altijd fijn! Nu plof ik lekker op de bank .
Ladies! Pff, ik heb 't druk, maar ik denk wel aan jullie hoor! Ik zag mooie spam voorbij komen van knappe Stijn! Ik heb vandaag tussen m'n training door wat gepost...ik wilde een uitgebreider bericht sturen, maar toen kwam m'n afspraak binnen gelopen, hahaha! Dus helaas.... Dus houd ik het even ego, want nu ben ik 't allemaal kwijt. Amy is weer beter en ik ook. Anderhalve dag last gehad en toen was het over. Raar virus! Amy is weer lekker vrolijk, maar oh wat kan ze drammen de laatste tijd! Echt boos worden als ze haar zin niet krijgt en ook alles weer opnieuw uitproberen waarvan ze allang weet dat ze het niet mag. De afstandsbediening pakken bijvoorbeeld. Als ik m'n hand er dan op houd en zeg dat ze dat niet mag, dan wordt ze driftig en begint kei hard te huilen....tsss....wat een fase..... Fijne avond schatjes!
@mlien, das waar de dagen vliegen voorbij! heerlijk gesport, 40 minuten volgehouden dus ik ben blij. Goed dat je er boven staat hoor, raar mens! laat maar lullen, leuk dat het gezellig was met je ex collie en dat Kian zich goed gehouden heeft. @hier, ik ga lekker naar bed meide. 40 minuten op de cross gestaan en ga nu lekker in bed de Kinderen lezen. Jos werd net al overstuur wakker, hoop dat hij nu lekker door blijft slapen. Welterusten lieverds!
He lieverds, Ik heb mn dagje weer overleefd... Stijn heeft het super gedaan op het kdv. 1,5uur geslapen lekekr gegeten en gespeeld. Samen met mams hem opgehaald. Die bleef bij ons eten. Mlien hij stapt wel steeds vaker uit zichzelf los. Van de tafel naar bank gaat nu helemaal los en ook af en toe een paar stapjes. Ook niet tof van je oude bazin dat ze zo achter je rug om roddelt. Gelukkig kan je er boven staan en heb je nu een veel gezelligere plek. Masu ohhh die fase ken ik.. we zijn er hier ook in beland. Niets is goed en alles moet weer even uitgelegd worden. Sammie voor jou dezelfde herkenning... Knufdel voor allebei! Sens ik zal duimen dat Jos vanacht lekker doorslaapt. Goed weer lekker 40min op de cross en ja hoor daar zijn ze weer...de BOONTJES!!! Hahahaha Stamp je dagen overleefd?? Nog 1 te gaan Hier ik ben echt doodmoe. Al 3 nachten slecht geslapen. Stijn is vanacht logeren bij zus dus ik duik zo mn bedje in en hoop dat ik niet van mezelf wakker wordt... Slaap lekker meiden!
Goeiemorgen meiden! @masu, gelukkig dat jullie buikgriepje weer over is. Vervelende fase waar onze ukjes in zitten met het drammen. @kib, hoop dat je lekker geslapen hebt meis. Zet hem op vandaag meis, nog 2 dagen werken? @hier, goeie nacht gehad. HEb Jos 1 x gehoord maar die ging zelf weer verder slapen en misschien dat manlief er nog uitgeweest is maar dat heb ik dan niet meegekregen nog even 1 dagje werken en dan mogen Jos en ik weer een dagje bijkomen Maak er een fijne dag van meiden, thuis of op het werk!
Goedemorgen liefjes! Sens, stamp (suus volgens mij ook...) werkse! Mlien en sammie maak er een gezellige dag van! Hier mag ik ook weer werken. Voel me vandaag alleen niet helemaal fit.. beetje last van mn keel en neus zit dicht. Nu maar even aan mn ontbijtje en straks mn vifit opdrinken.Hoop dat ik er dan weer even tegen aan kan. Vandaag gelukkig alleen de ochtend. Strakz wel ff zus van client bellen om te vragen of ze morgen nog langs komt.Zo ja dan moet ik 1uur beginnen, zo nee dan pas 3 uur. Ergens hoop ik dat ze niet komt....
Goeiemiddag meiden! @kib, ik hoop ook dat ze niet komt...dan heb je tenminste nog wat langer voordat je moet beginnen met werken. Kan ze niet later komen? Of is het omdat je dan alleen op de groep bent (en er om 1 uur nog iemand anders is?)? Je bent nu gelukkig alweer lekker afgewerkt! Fijne middag! Hopelijk voel je je alweer wat beter. @sens, nog 1 dagje en dan heb je ook weer vrij. Fijn zeg! Klinkt als een prima nacht weer. Hoe gaat het met Jos z'n kiezen? @mlien, lekker vrij dagje voor jou? Wat ga je doen vandaag? @sammie, jij nog wat op de planning? Al wat minder moe aan 't worden? @stamp, werkse vandaag meid! Hoe gaat het met Vince? @mamalijn, nog steeds goeie nachten? Ik hoop het van harte voor jullie! @hier, lekker dagje vrij. Heerlijk, ff bijkomen. Ik heb 't een beetje te druk merk ik. Maar volgende week woensdag heb ik mijn laatste werkdag en dan heb ik een weekje vakantie (van donderdag t/m woensdag) i.v.m. de corso. Ik kijk er nu al naar uit...hihi! We zijn vanmorgen naar de juwelier geweest om een armbandje voor Amy te kopen. Ik wilde eigenlijk mijn eigen armbandje (wat ik als baby had) laten hergraveren, maar dat werd me afgeraden. Het zou er niet mooier op worden, dus nu een nieuwe gekocht. Na 14 uur kunnen we 'm ophalen. Mijn mams is vanmorgen op de koffie geweest met 't andere hondje en die is nu net weg. Amy ligt in bed en dus heb ik ff tijd voor zp. Want met Amy die hier ronddraaft heb ik gewoon ogen in m'n achterhoofd nodig! En ik heb d'r maar 1....
goedemiddag, ik had veel op de planning maar niks geworden. mijn zus kwam langs met nichtje dus die heeft lekker gespeeld met wesley en nu ligt hij total loss in bed. masu, oh is de corso alweer bijna leuk zeg! wel een foto spammen ervan he! senso, werkze vandaag. kib, ben je al klaar met werken? heb je dan ook nog extra vrij of moet je over 2 dagen alweer?
ik wilde ook nog even spammen maar heb helemaal geen nieuwe foto's gemaakt dus dat ga ik de komende dagen eens doen!
@sammie, uiteraard kom ik spammen van de corso! Jammer dat je geen wesleyspam hebt....toch maar snel wat foto's maken de komende dagen, dan kun je weer meedoen op spamvrijdag. Ik herken het wel hoor; ik maak veel te weinig foto's met de camera. Gelukkig heb ik vaak wel spam op mijn telefoon staan. @hier, Amy zit nu duidelijk in de sprong. Ze slaapt overdags ook weer slecht en dat doet ze eigenlijk altijd als ze in een sprong zit. Om kwart over 12 lag ze op bed en om kwart over 1 was ze weer wakker. That's it! En ze wilde niet meer slapen.... Nu ligt ze er ook alweer in, maar het lukt haar nog niet echt goed in slaap te vallen. Ze ligt te steunen en te kreunen, maar gelukkig niet te huilen. Ik ben om 6 uur met 2 vriendinnen gaan collecteren voor ons buurtschap (van de corso). Was gezellig en doordat we met z'n 3en waren hadden we ons gedeeltelijk al snel klaar. Nu lekker op de bank en nu is manlief weer naar de corso. Er moet nog echt veel gebeuren, dus toch maar wat uurtjes doorbrengen in de tent. Eerst eens kijken of er iets op tv komt vanavond...
hey meiden daar ben ik ook weer hoor @kib, balen dat je je niet helemaal fit voelt. Ben je de dag een beetje doorgekomen? beterschap in ieder geval meis hoop dat je snel weer opgeknapt bent, nog 1 dagje werken! jeej! @masu, heeeey heb je lekker genoten van je vrije dag, zeker verdiend! vind je ook heel druk de laatste tijd! mis je wel hoor was een leuk idee om je armbandje van vroeger te laten graveren met Amy haar naam, jammer dat het niet kon. Ben wel benieuwd naar de spam van Amy haar nieuwe armbandje. Wat een onwijs lieve spam, die van jou met je meisje vind ik echt heel lief! Balen AMy in de sprong, vind het altijd super pittig, sterkte.. fijn dat het collecteren goed ging en dat jullie snel klaar waren. @sammie, ga jij eens even snel Wesley spam maken, schandalig hahaha nee hoor geintje. @hier, drukke dag op het werk gehad. NOg een week en dan is mijn collega er gelukkig weer. Houd het redelijk vol maar beetje ademhalen tussendoor is wel lekker hahaha Masu jij vroeg nog over Jos zijn kiezen, volgens mij heeft hij er nog veel last van en het is ook echt een dikke bult maar ik zie jammer genoeg nog niets.. Jos heeft het goed gedaan vandaag maar wilde niet slapen op het kdv, heeft uiteindelijk van 12.30 - 14.15 uur geslapen over de hele dag hij ligt al uitgebreid te slapen en was het laatste uur niet te genieten. pfft nu even lekker op de bank
masu, ojee amy in de sprong. lastig altijd weer. leuk dat je spam van de corso komt doen. handig dat jullie snel klaar waren met de collecte. senso, jos heeft duidelijk last als hij zo weinig slaapt. gelukkig komt je collega alweer bijna thuis en kun je dan weer adem halen. volgens mij het de dag van weinig slapen. wesley heeft ook weinig geslapen en ga hem morgen maar 2x op bed leggen. heb het idee dat hij soms te moe is om goed te kunnen slapen.
@sens, ik baal ook een beetje van de drukte....ik word er al niet goed van als ik er aan denk hoe druk ik 't volgende week heb..... Hopelijk wordt het straks wat rustiger.... Ik vind dat je 't goed volhoudt op je werk zeg! Kan me wel voorstellen dat 't lekker is als je collega weer terug is. Wat heeft josje weinig geslapen zeg!! Helemaal voor zijn doen! Hij zal wel total loss zijn geweest! @sammie, mooie spam!! Wat blijft dat toch bijzonder...echo's! Voel je je nog steeds goed? Minder moe?