Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaaaah Sammie wat een mooie babyspam!!! :D ik vind dat voetje echt te schattig!

Wesley ook al zo weinig geslapen :$

Hoe lang hebben de kiesjes bij Wesley geduurd voor ze doorwaren?

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga naar bed meiden! welterusten *smak*

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik heb vanmorgen even gebeld en vol enthousiasme zei ze JA ik kom morgen... Dus ja dat wordt een lange 6e dag werken. Ik sta alleen op de groep en de ochtenddienst draait maar tot 11 uur. Dit is ook nog een invaller dus ja die heeft dan ook niets te doen.
    Wat een leuk idee om jouw oude armbandje te laten hergraveren, jammer alleen dat het afgeraden werd.
    Gezellig je mams nog even op visite met Urby.
    Lieve amy spam. Ik vind die in de auto echt schattig!
    Balen dat ze in een sprong zit... Heb het idee dat Stijn er ook in zit. Daarnaast volgens mij ook 2 kiezen op doorbreken.. Voel echt dikke hobbels en mijn kind is niet te genieten! Als het niet gaat zoals hij wil dan is het huilen en drammen. Hoop dat die fase snel voorbij is.

Sammie jammer dat er van je plannen weinig terecht kwam. Ik ben na mijn 6 dagen werken 1 dag vrij en dan vrijdag weer werken. Daarna gelukkig het weekend vrij en ik ben dan ook onbereikbaar!
    Wat een stoere echo foto's van de baby. Zo mooi om dat weer te zien zeg.

Sens balen dat Jos ook niet lekker in zijn vel zit.
    Gelukkig nog een weekje en dan heb je weer beetje ademruimte.
    Ik ben de dag aardig doorgekomen, was om 11 uur klaar op werk en toen lekker naar mn binkie toegegaan.

Hier zoals jullie al lazen bij masu is mijn kind soms echt een draakje!! Wat is er gebeurt met mijn lieve baby??? Hoop echt dat die kiezen snel door zijn en hij uit de sprong is.
    Hij heeft vandaag gelukkig weer wel voor het eerst sinds dagen weer goed gegeten. We hadden bloemkool en hij zat de bloemkool echt van zijn bordje te vissen en op te smulen. Hij zat echt te zeuren en ik zei tegen mark laat hem aub zelf eten. Hij heeft zitten smullen.
    Rond 20 uur was hij zo aan het huilen en niets was goed dus heb ik hem omgekleed en naar bed gebracht. Hij heeft nog even liggen kreunen en 1x gehuild, opnieuw neergelegd en hem niet meer gehoord.
    Ik ga zo ook mn bedje opzoeken. Morgen eerstStijn wegbrengen naar kdv en door mams ophalen die nog even naar het winkelcentrum wilde en dan door naar werk....mijn laatste dag...
    Slaap lekker allemaal!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dankje meiden het is toch weer bijzonder om weer een kindje te voelen en te zien.

Masu, ik ben nog steeds erg moe. Snap er niks van maar had gelezen dat sommige vrouwen de hele zwangerschap moe zijn hoop het niet haha.

Sens, we waren op vakantie en denk dat het 2 weken duurde voordat ze echt door waren maar daarvoor had hij al last van die bulten en dat was best lang. Heb gewoon heel veel gesmeerd en zo nu en dan een zetpil gegeven als hij erge pijn had.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Iemand vroeg armbandje spam dus die kom ik nog even spammen voordat ik naar bed ga (over 1 minuut dus)....
    Meteen een ander spammetje erbij gedaan van Amy die weer eens aan 't stunten is.....ik kom echt ogen tekort! Dan klimt ze via de zijkant over de armleuning en wil ze er aan de voorkant weer vanaf.....;)
    Spam is met m'n foon gemaakt, dus wellicht niet zo duidelijk....die houden jullie dus nog tegoed.;)

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Sammie; Ik ben bij Kian moe geweest tot de laatste 5 weken ofzo, toen voelde ik me opeens alsof ik de hele wereld aan kon.

@Kib; Balen dat Stijn zo ontzettend humeurig is zeg. Hoop dat de kiezen ook snel door zijn. Enne voor vandaag; zet hem op, je kan het!

@Masu; Mooie spam zeg! Die in de auto vind ik ook echt geweldig. Wat heb jij een stuntvrouwtje zeg, hoewel de mijne er ook wat van kan hoor :D. Hoop dat het snel wat rustiger wordt op je werk.

@Sens; Jij bent lekker vrij vandaag! Wat had Jos gisteren weinig geslapen, is veel te weinig voor zijn doen!! Hoewel Kian ook een tijdje 1 dutje gedaan heeft en er nu thuis toch bijna altijd wel weer 2 doet, tenzij hij erg uitslaapt.

@Stamp; Hoe is het met jou? Laatste dagje werken vandaag?

Hier gisteren weinig gedaan, Kian was enorm gezellig dus daar wel erg van genoten. Van mij mag hij altijd wel zo zijn, haha. Vanaf vandaag weer 4 dagen achter elkaar werken dus jullie weten het, ik ga jullie weer verwaarlozen :p.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!!

@sammie, bij mij hetzelfde als mlien; ik ben ook de hele zwangerschap van Amy heel moe geweest, daardoor ook eerder moeten stoppen met werken. Ik ben natuurlijk ook chronisch moe...dus ik weet het vooral daaraan.

@kib, laatste dagje werken! Oh wat zul jij blij zijn na vandaag!! Zet 'm op meid!!

@sens, geniet van je vrije dag!

@stamp, ook nog 1 dagje. Verder wel alles goed?

@mlien, last but no least! :p jij mag weer 4 dagen. Wat fijn dat kian zo gezellig was gisteren. Hopelijk trekt hij die lijn door! Hier helaas een ukje in een sprong....thanx voor je complimenten mbt m'n spam. :D
    Werkse vandaag!! En wat betreft het verwaarlozen; het is je vergeven.:)

@hier, heerlijk geslapen! Amy uiteindelijk ook, ze werd om 8 uur wakker. Ze is alleen snotverkouden, het loopt haar neus uit en er zit ook nog zat in. Ze moest ook adempauzes nemen tijdens haar fles...
    En overduidelijk in een sprong...af en toe word ik er echt gek van...:)
    Ik mag vanmiddagook weer gaan werken en dan ben ik vanavond rond 22 uur thuis.;) Ben toe aan vakantie, hihi!

8. AHzondag

goedemorgen,

mlien, fijn dat kian weer lekker in zijn hum zit.
    werkze de komende dagen.

masu, leuke spam en wat doet amy gevaarlijk! hier ook wel hoor vooral op de bank dus dat zijn wederom aan het afleren met veel gemopper erbij van wesley. succes met je dwarsliggende meisje weet er helaas alles vanaf gelukkig hebben wij het even gehad.

hier, lekker geslapen al wel een paar keer eruit geweest om te plassen. wesley was 8uur wakker en half 9 vond hij hetw el welletjes. ik heb hem even op bed gelegd omdat hij super sago was en moe (denk ik) maar hij ligt te draaien in bed dus denk niet dat hij gaat slapen.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen lieve meiden!

@kib, lange dag vandaag! :$ hoop dat jullie lekker geslapen hebben zodat je er weer tegen aan kunt. Morgen lekker een dagje vrij, veel knuffelen en genieten van je kleine draakje.

@mlien, wat leuk dat Kian zo vrolijk is, dat is echt genieten! bah lange week voor jou 4 dagen werken, jammer dat je ons weer gaat verwaarlozen. Maar uiteraard is het je vergeven ;)

@masu, gelukkig goed geslapen ondanks dat Amy zo verkouden is. Zielig hoor, hoop maar weer dat het snel voorbij is. Hihi toe aan vakantie, je hebt net vakantie gehad! :D laat thuis vandaag :$ werkze alvast.

@sammie, ook al een sjaggo kindje, niet leuk. Is hij nog gaan slapen of heb je hem er maar weer uitgevist?

@hier, rommel nacht gehad. Jos is vaak aan het spoken geweest, ben er 2 x uitgeweest en nog wel 4 x wakker geworden omdat hij zachtjes lag te huilen maar dan werd hij weer stil en sliep hij weer verder. Om 7.45 uur wilde hij wel uit bed, hij was vanmorgen erg huilerig en kon om alles wel huilen, heb hem om 10.10 uur weer naar bed gebracht en om 10.12 uur sliep hij.

Wasje draait, boodschapjes gedaan dus nu plof ik op de bank met een bak thee en een serie :D

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden, wat een rust hier! allemaal druk aan het werk of aan het genieten van het mooie weer denk ik.

Jos heeft vanmorgen van 10.15 uur tot 13.15 uur geslapen en toen heb ik hem er maar uit gehaald, broodje gegeten en toen zijn we even gaan fietsen. Even langs de bieb snel 3 nieuwe boeken uitgezocht, moest snel wat Jos vond het niet leuk en ging huilen :( rondje om gefietst en nu ligt hij weer in bed. Hoop dat hij nog even gaat slapen, ik duik voor de verandering maar weer eens met een serie op de bank hihi

11. AHzondag

senso, jos haalt zijn slaap goed in vandaag.
    jammer dat je niet rustog boeken kon uitzoeken.

hier, wesley ging niet slapen dus maar aangekleed en naar de kruidvat gegaan en boodschappen gedaan. lekker broodje gegeten wesley een halve geen idee waarom maar hij had geen zin dus maar lekker aardbeien gegeten.
    nu ligt hij nog op bed lag er wel wat later in aangezien ik wat dingen moest doen en als je gelijkvloers woont dan hoor je alles.

ik heb ook wesley's kamer opgeruimd, boekjes op twee planken in de kast ingedeelt en zijn knuffels weer netjes.

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai!!!!!!!!!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, Jos heeft idd lekker geslapen vandaag hihi. Leuk shoppen altijd bij de kruidvat, vind alleen de grotere leuk die bij ons is echt chaos. Lekker kamertje weer opgeruimd!

@mamalijn, zwaai! hoop dat alles goed gaat bij jullie.

@hier, Jos heeft nog een uurtje geslapen hij sliep pas om 16.30 uur en heef tot 17.30 uur geslapen. Daarna lekker gegeten, Jos aardappels met festini doperwtjes (met mais en wortel) en wij chicken tonight pittige tomaat met extra groente.

Net weer 40 minuten op de crosstrainer gestaan, ml is Jos aan het badderen en daarna ga ik hem op bed slingeren. Vanavond lekker in mijn nieuwe boek beginnen :D

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Meiden meiden meiden, zo komen we natuurlijk nooit bij deel V ! :$

@hier, ik ga naar bed meiden! welterusten lieffies :D

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!!

Hier gaat alles goed. Handen vol aan Jamie op dit moment.. Ze zijn aan het schilderen in het hofje en nu had Jamie verfhandjes op de autos gezet... Fijn (not) dus die mag voorlopig niet meer naar buiten.

Yara zit duidelijk in een sprong. Herken alles wat Masu aangeeft met Amy! Niet normaal meer. Meiden zijn toch veel kattiger hoor.. Zo anders dit.

Ze kan plots een paar woordjes: Eten en pakken.. Oho

Ze was heel vroeg wakker vanmorgen.. 04:30.

Straks een verjaardag en dan naar het cb wegen en meten en de 14 maanden prik...

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Pfoe mamalijn, dat was vroeg!! Je moet je banner trouwens even aanpassen ;). Succes bij het CB vandaag!

Hier heb ik slecht geslapen, weet niet waarom, lekker hoor om dan te werken, not!

Werkze voor alle werkende meiden!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@mamalijntje, oooooh dat is niet leuk overal verf handjes :$:$ Yara was vandaag erg vroeg zeg, hoe gaat het verder met slapen?

@mlien, balen dat je niet lekker hebt geslapen, dikke knuffel meis en werkze vandaag.

@hier, lekker geslapen. Jos is 1 x wakker geweest maar dat heb ik in ieder geval niet gehoord ;) laatste dagje werken voor deze week. Jos is naar souders.

Maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

Zooo ben er ook weer....WEEKEND :D...

@Masu, wat een super gave spam van Amy..ook dat klimmen op die stoel...hahahah!! Je hebt nu echt ogen in je achterhoofd nodig!!! En wat baaleh van haar verkoudheid...sneu is dat he!
    @Senso, Wat ben je weer goed bezig op de cross!! En je nieuwe boek, is het wat??? Eet Jos nog altijd zo goed?? Lekker hoor... werkse meid!
    @Sammie...WAUW wat een mooie echo foto's...en wat kan je het allemaal duidelijk zien he...blijft heel bijzonder!! Hoop dat de vermoeidheid, wat gaat afnemen...maar niet vergeten dat je een barrel in de ronte hebt lopen...vraagt natuurlijk ook veel energie!
    @MLien, nou gezellig meid...dan wisselen we elkaar af....:)...dus werkse maar...!!! En baaleh dat je zo slecht hebt geslapen, hoop dat je het een beetje volhoudt vandaag... succes!!
    @Kib, pff echt respect voor jouw werkweken hoor...en fijn die sprongentjes..herken wel wat je zegt hoor... hier ook zo'n draakje thuis!!!
    @Mamalijn, jeetje dat was een vroegertje vandaag!!!! En leuke actie van Jamie...uhm... ;)... Veel succes bij het cb vandaag....prikjes zijn niet leuk :(...

Hier gaat alles goed,
    Vince is alleen ook strontverkouden, al zo'n 2 weken en nu ook wat voller op zijn borst.... was vanmorgen 6.45 uur wakker..en nu ligt hij weer te bed...als hij wakker wordt ff langs szus en neefje...

Nu even tijd voor een kopje thee...

En daarna even douchen en opruimen...wasmachine staat al aan...

Liefs

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vince ligt nog steeds te slapen...dus maar even in huis aan de gang gegaan....was gedraaid en opgehangen, 2de was draait, bed afgehaald, stof gezogen, keuken opgeruimd, stof afgenomen....

Nu nog maar een kopje thee....als hij dan nog slaapt...gaan we maar weer verder :D...

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Waar is iedereen??? :(

Nou ben ik niet de gene die dat mag zeggen aangezien ik er zelf ook niet was de afgelopen dagen... :D...

Vince was 11 uur wakker...toen bij szus broodje gegeten en aan de wandel gegaan... en ff het winkelcentrum in geweest...

Vince ligt er vanaf half 4 weer in... vanavond lekker spinazie eten dus zoo maar de aardappels schillen...

Deel Deze Pagina