Ben ik weer even! Speciaal voor Mlien mijn banner aangepast! Yara weegt 9575 en is 78 cm! Verder geen bijzonderheden aangezien we onder begeleiding van de Fysio en de Kinderarts verder modderen. met 18 maanden weer terug komen. Meisje huilde tranen met tuiten al bij het meten.. Prikjes krijsen.. arme meid.
Mamalijn...aaah wat sneu ... rot als je meisje zooo huilde...gelukkig pas weer prikken als ze 4 is... En leuke banner heb je ...
Vince ligt nog steeds te slapen!!!! Weet niet waar hij last van heeft vandaag.... Ik lekker boek lezen ...
Arme stamp helemaal alleen!! Hoe laat doe je vince naar bed straks? Als ik dat doe is ze tot 22:00 wakker. Hier heeft Yara maar 45 minuten geslapen over de hele dag en ze is al vanaf 04:30 wakker!! Gaapppp
heeeeeeeeeeeey daar ben ik ook weer! @stamp, ik was werken, sorry anders had ik je gezelschap gehouden! wat een slaapkopje was Vince vandaag kon je wel een beetje relaxen en rommelen in huis, af en toe zo'n dagje vind ik heerlijk. Mijn boek is weer leuk, lees altijd van die romantische/komische chicklits, heerlijK! @mamalijntje, nog steeds onder de 10 kg, ben benieuwd of Jos dat ook nog is hahaha. Zo'n slaapkop als dat Vince is hoe wakker Yara vandaag is hoop dat ze vannacht lekker slaapt en morgen niet zo vroeg wakker wordt, mijn duimen draaien voor jullie! @hier, weekend!! jeej daar was ik aan toe. Drukke dag gehad vandaag maar nog steeds onder controle gelukkig ben erg blij dat als ze terug is dat ze net als ik niet met stapels werk hoeft te beginnen. Ik ben trots op me Jos is vandaag bij souders dus die komt om 18.30 uur samen met papa thuis dus ik heb net al even 38 minuten op de cross gestaan, wilde 40 maar had echt geen zin meer en had ruim 500 kcal verbrand dus heb ik mezelf 2 minuten korting gegeven hahaha Nu nog even eten koken, aardappels, bloemkool met kerriesaus en burger.
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Uitgerekend 25-01-2013 Sammie121 Gewicht en lengte 27-06-2012 Jos 9100 gram, 76 cm 28-07-2012 Wesley 11 kilo, 83 cm 31-07-2012 Kian 11,44 kilo, 81 cm 02-08-2012 Amy 10,34 kilo, 79 cm 16-08-2012 Stijn 10,73 kilo, 80,8 cm 16-08-2012 Vince 11,1 kilo, 84,2 cm 30-08-2012 Yara 9575 gram, 78 cm
Sorry meiden ga niet reageren, ben zo moe! Kian heeft enorm last van zijn kiezen dus vanaf dat ik thuis was (half 7) tot nu net ben ik met een door het lint gaande Kian bezig geweest... ga nu helemaal niks meer doen!
@mlien, sneu hoor Kian zo'n last van zijn kiezen ik herken het helaas, geen idee hoe lang het duurt. Lekker relaxen meis en op tijd naar bed. @hier, ik ga richting mijn bedje. Ga even lekker lezen en dan slapen, Jos lag snel te slapen en heeft ook door het onweer heen geslapen. Nu maar hopen dat hij vannacht niet wakker wordt Welterusten!
Hello chickies! Ik zal ook maar weer eens komen. Echt, ik probeer het, maar heb het heel druk. @sens, 2 minuutjes korting moet kunnen. Je bent al zo ontzettend goed bezig! Balen dat je niet op je gemakje boeken kon uitkiezen. Tja...als je uk het beu is zul je het merken ook! @mlien, ocherm die Kian...en arme mlien natuurlijk! Lekker niks doen nu meid, voetjes omhoog en optijd naar bed. Knuffel!! @mamalijn, wat is dat toch he?! Deze fase is echt........brr! Niet gaaf! Ik heb op dit moment ook echt m'n handen vol aan Amy en vandaag was ik gewoon blij dat ze naar het kdv mocht dat ik even rust had.... Erg he?! Maar ze is zo dwars nu en kan ook ontzettend drammen. Wat erg van Jamie! Ik had het al op FB gelezen...wat een boef! Dat huilen bij het meten ken ik....Amy begint ook altijd te huilen als ze in die bak wordt gelegd...ze vindt die bak ook gewoon helemaal niks. Lekker uitgangspunt als je daarna nog de prikjes krijgt... Stoer dat Yara meer woordjes gaat zeggen! @kib, vrije dag! En daar ben jij vast van aan 't genieten! Je bent er zelfs zo druk mee dat je nog niet gepost hebt! Hopelijk heb je genoten! Nog wat leuks gedaan? @sammie, gelijksvloers wonen heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Ik ben 't verder ff kwijt...wat erg....sorry sammie! @stamp, jaaa stamp....was je gewoon ff remy hier vandaag! Normaal is dat sens haar taak, hahaha! Hopelijk heb je lekker gesport. Lekker gegeten vanavond? Spinazie is echt m'n favoriet. Vince slaapt lekker veel zeg, heerlijk! @hier, heel druk dus. Ik heb vandaag mijn taken van regiomanager weer overgedragen aan de oude regiomanager. Ik heb vanaf volgende week donderdag vakantie en volgende week zoveel trainingen dat het me verstandig leek m'n taak nu al over te dragen. Donderdag heb ik gesprek met mijn baas over mijn contract en ook om dingen concreet te maken. Waarschijnlijk meer overdags werken vanuit huis en 1 avond van huis voor trainingen. Ideaal! Nu nog even kijken wat het uiteindelijk wordt en hoe ik dat weer recht ga breien qua oppas. Waarschijnlijk op donderdag hele dag kdv ipv een halve en op dinsdag evt. ons mam als ze dat wil. Anders ook kdv. Mijn uren zullen over 4 dagen uitgesmeerd worden, dat is een stuk fijner in deze functie, waarvan 1 korte dag (dat ik bijv. dinsdag 2 of 3 uurtjes werk). Dus misschien van 24 naar 28 uur...moest ik ook over nadenken....jullie zien, ik denk nogal! Dus nu even goed met manlief erover hebben, met ons mam en dan kijken wat ik ga voorstellen. Morgen bellen voor afspraak voor de operatie. De planner van de oogheelkunde zou dan weer aanwezig zijn. Verder is mijn nichtje eergisteren getrouwd (die zwanger is van een tweeling), was een verrassing! Wat ego van mij! Met Amy gaat het prima, al zit ze wel in een fase die vooral mama minder leuk vindt.....dat kunnen jullie lezen bij mamalijntje. Als ze elders is (ouders, kdv) dan is ze helemaal gezellig en is er amper iets van te merken, maar zodra ze weer thuis bij ons is komt ze los... Ik duik vandaag op tijd m'n bed in. Gisteren van 11.30 tot 23.30 uur gewerkt...was een beetje teveel van 't goeie.... Ik zal proberen weer wat meer te komen buurten. Gelukkig bijna vakantie, dan kan ik de schade weer inhalen. Trusten allemaal!
He meiden, Masu schreef al vandaag eindelijk die vrije dag en ik heb er van genoten. Stijn besloot wel om vanacht om 4uur te huilen en toen ik zijn kamertje binnen liep zei hij heel hard JA. Ik zei niets ja we gaan slapen. Dat deed hij gelukkig wel. Om 7.45 werd hij weer wakker en was ik er wat blijer mee. Hij was vanmorgen echt gezellig. Na ontbijt en douchen/aankleden zijn we naar mn zus gegaan. Daar hadden de ukken al snel bonje met elkaar (zijn ook bijna broertjes...) Dus eerst gelunched en daarna stijn op bed gelegd. Hij heeft een uurtje geslapen maar was wel gezellig. Samen met zus en kids allemaal in mijn auto en even naar de stad gereden. Vandaaruit door naar mams en nog ff met Stijn langs de kapper. Zijn haartjes zitten weer netjes Met z'n allen bij mams gegeten en bij naar huis gaan zag ik de foon van zus liggen. Die dus nog maar ff langs gebracht. Stijn was zo moe van de dag dat hij bij het omkleden al bijna in slaap was gevallen. Morgen een avondje werken voor de verandering...en dan WEEKEND!!! Voor de rest heb ik alles gelezen maar ben moe dus reageer ik niet.. sorry! Ik ga lekker mn bedje opzoeken!
Een hele vroege goedemorgen! Stijn besloot om 6.20 uur al wakker te worden.. Dus we zijn al ff wakker. Eerst nog samen in het grote bed gelegen maar hij wilde echt niet meer slapen. Zo samen ontbijten en dan alles inpakken voor kdv. Mark belde net dat hij ondanks.zijn regenpak toch nog nat was. Zijn klompen waren helemaal verdronken. Ik zei hem ook met dit weer moet je dichte schoenen aan... Ook is hij best lang en is zijn regenbroek eigenlijk te kort. Dus dat wordt een nieuwe zoeken. Vandaag weer een avonddienst. Ik zal na stijn wegbrengen nog ff spammen op spamvrijdag.
Kom even snel een filmpje met jullie delen! Als Amy straks in bed ligt kom ik uitgebreider posten. Bumba kijken - YouTube
Goeiemiddag chickies! @kib, je zus is duidelijk niet zo vergroeid met haar foon als jij! Jij zou 'm nooooooit laten liggen, hahaha! Lief dat je 'm nog langs hebt gebracht. Klinkt als een gezellig dagje gisteren. Die Mark...toch nog natgeregend door z'n regenbroek heen....maar ja, als ie tekort is dan krijg je idd natte voeten. Werkse vandaag! Tot hoelaat moet je? 23 uur denk ik he? @all, waar zijn jullie?! @mlien, werkse meid! Ben je niet weggewaaid? @hier, om 8 uur werd ik wakker en tot mijn grote verbazing sliep Amy nog! Dat maak ik hier niet vaak mee. Rond kwart over 8 werd ze ook wakker. We zijn helemaal nat geregend met het halen van de boodschappen en het regent hier al zowat de hele ochtend, bah bah! Binnenblijfdagje met mijn dwarse dreumes dus. Net al bumba gekeken, daar heb ik ff een stukje van gefilmd, want het is tenslotte spamvrijdag! (hint, hint!!!) Ook weet ik nu de dag waarop ik geopereerd word en dat is op maandag 8 oktober. Redelijk snel dus! Die vrijdag ervoor trouwen vrienden van ons dus daar kan ik dan nog mooi bij zijn. Mevrouw ligt net weer op bed, dus ik maak meteen van de gelegenheid gebruik hier te komen posten. Ik hoop dat ze wat langer dan 1 uur wil slapen, want de hele week presteert ze het om de dag door te komen op 1 uur slaap....
kib,werkze vandaag en daarna lekker weekend! leuke dag heb je gehad met je zus. dat ruzie hebben tussen de kids herken ik wel. wesley en zijn nichtje willen vaak hetzelfde hebben en tsja dat gaat soms een beetje gemeen. masu, lekker dat amy om 8.15 wakker was. het mag ook wel als ze overdag zo weinig slaapt. kun je niet proberen 2 slaapjes te doen? misschien werkt het nu wel eventjes. ik ga straks je filmpje kijken. hier goede nacht gehad. we werden alleen wakker door de regen pff het leek wel noodweer. daarna lekker tot 8.30 gelegen wesley was al wakker maar die moet echt even bijkomen in bed. lekker in het grote bed gekeet en vraag me af wanneer het ooit gaat komen dat hij lekker bij ons komt liggen dutten. ik heb wesley om half 11 op bed gelegd en hij slaapt nu nog! hij zal het wel nodig hebben anders zou hij echt niet slapen. denk alleen dat hij vanmiddag weinig zal slapen. hier niks op de planning het is vreselijk weer bah.
ff snel spammen want ik moet de deur uit rennen..... Masu ik moet idd tot 23 uur vanaaf. En nee zus is idd niet zo vergroeid met haar foon als ik Wat een geweldig filmpje van Amy die bumba kijkt. Ze stuitert gewoon bijna vd bank af Hoop dat het vandaag nog een beetje droog wordt bij jullie en je nog even naar buiten kan. Sammie klinkt idd bekend nichtje en wesley. Hoop voor jou ook dat het een beetje redelijk weer wordt bij jullie. Spam!!!! (excuses voor niet helemaal gedraaid) Ben er vandoor had al weg moeten zijn.....
Hey meiden, @MAsu, 8 oktober is idd al redelijk snel!!! En wat leuk dat ze stiekem getrouwd zijn...!!! En fijn he die sprongentjes..en het veranderen in draakjes... Hoop dat Amy wat meer wilde slapen! @Kib, Bijna weekend meid...je bent nu de laatste uurtjes aan het werken... ...En weer leuke spam van je mannetje.. @Sammie, en Wesley nog geslapen vanmiddag?En de regen was niet normaal he vannacht!!!! Werd er wakker van want we hadden het raam nog open .... HIer echt raar weer... regen/zon/regen/zon... Verder lekker dagje...super leuk jurkje gekocht... ... En alvast een sinterklaascadeautje... ze hebben bij de kv duplo in de aanbieding!!!
stamp, wesley heeft niet meer geslapen dus dit gaan we niet meer doen haha. hij gelukkig heel lief en zelf aan het spelen maar zie wel dat hij heel moe is. zit steeds aan zijn oortje en hangen met de knuffels en dat doet hij alleen als hij moe is. ik zeg spam van het jurkje!!! duplo in de aanbieding heb ik gemist geloof ik. ga meteen even op site kijken in de folder. wij gaan little people de boerderij geven voor kerst of sint en voor nichtje is weet ik het nog niet, miss wel die duplo.
hey meiden! Leuke spam en erg leuk filmpje voorbij zien komen op spamvrijdag, vind het weer enig @masu, vervelende fase waar Amy in zit. Hier herken in het drammen wel maar verder gaat het nog redelijk met Jos maar wie weet heb ik het over een maand hahaha Spannend 8 oktober je operatie al, dat is al snel! @kib, WEEEEEEKEND!!! ga er lekker van genieten meis. @stamp, spam jurkje! @hier, gisteravond lekker uiteten geweest met vriendinnetje, ze vertelde nog wat leuks ze gaat trouwen en wel al over 3 weken trouwen doen ze klein, met de fam en in de avond een feestje. Erg gezellig en leuk dus daar hebben we op geproost Goeie nacht gehad, Jos is een keer wakker geweest maar we hoefden er niet uit en om 10 voor 8 werd hij wakker. Nu is hij heel hard aan het huilen op de grond omdat hij zijn zin niet krijgt