Goedemorgen lieverds!!! Stamp tich nog wat leuks gedaan gisteren. Ik zeg ook Spam!!! Sammie balen dat wesley niet meer geslapen heeft. Gelukkig wel gezellig gebleven. Nu al bedenken voor sint/kerst...pffff wat gaat het snel he. Sens wees maar blij dat jos nog vrolijk is verder..hier ook al een draakje op zijn tijd. Hier weekend!!!! Vandaag naar mams en vanmiddag op verlate kraamvisite bij vrienden van ons. Nu de deur uit. Fijne dag allemaal!!
pfffffff......................................pffffffffffffff.....................het is hier echt drama in huis. ben zo blij dat wesley nu op bed ligt en hoop zo dat hij lang slaapt. ik zeg het niet snel maar word echt een beetje gek en manlief ook! huilen, lachen, huilen, gillen, huilen en ga zo maar door. niks is goed en het woordje nee is al helemaal niet goed. ik weet even niet wat er met mijn monster aan de hand is. gisteravond was hij ook heel onrustig en steeds huilen en jengelen in zijn slaap en vannacht ook. ergens denk ik dat die laatste 4 kiezen door komen want eten wil hij eigenlijk niet zeker geen brood, zit steeds met vingers in zijn mond, poepie stink enorm en kwijlt heel erg maar zie niks en weet ook niet of het erg vroeg is. lees wel dat het kan maar dat het ook maanden zo kan door rommelen. sorry voor mijn geklaag. kib, veel plezier bij je mams en op kraamvisite. senso, leuk dat je vriendin gaat trouwen. was het laat geworden gisteren? jos ook al in de drama fase aangekomen, hangt het in de lucht ofzo?
@Kib, lekker meid je welverdiende weekend!! Veel plz... @Senso, wat leuk....feestje .... En gezellig ff uit eten geweest.... @Sammie, jeetje klinkt idd als heeeeel erg vermoeiend...en dat je af en toe met je handen in het haar zit...hoop dat je mannetje lekker slaapt en dan gezellig zijn bedje uit komt... Knuff!!!! Vanmorgen bij het Nazomerfeest geweest...van mijn werk en dus ook Vince zijn kdv...was leuk..maar Vince is dan toch net nog even te klein...vooral omdat hij nog niet loopt... Maar goed alle kinderen om hem heen was al een feest...En een negerzoen gegeten...hij propte hem zo naar binnen, resultaat...zat helemaal onder ... hahaha.. Nu ligt hij even op bed, daarna op verjaardag van vriendin haar dochtertje..dan Vince naar oma brengen die gaat daar nachtje slapen...gaan wij snel hapje eten en dan naar een opening van bakkersatelier..van de neef van ml.... dus leuk...maar wel erg druk!!! Zal kijken of ik straks ff kan spammen...wil het jurkje aan voor vanavond... xxxx
He meiden! @stamp, spam van het jurkje????? veel plezier vanavond! @sammie, tja....het is de fase waar alle ukken op dit moment in zitten volgens mij! Valt niet mee he?! @kib, wat leuk, kraamvisite! Was het gezellig geweest? @sens, wat een leuk nieuws van je vriendin! Is die ene vriendin al bevallen? @hier, goeie nacht gehad, Amy werd om 8 uur wakker. Ze is iets beter qua humeur, maar snotverkouden...hoesten en loopneus! Verder heeft ze vandaag max. 30 minuten geslapen, zeer bizar! Ze lag dus al om 18.15 uur op bed en om 18.30 uur sliep ze. Om half 8 krijgen we visite dus is het fijn dat amy al lekker slaapt. Ff boonanza spelen met vrienden van ons. Nog wat spammetjes....omdat ik gisteren niet gespamd heb (behalve mijn filmpje dan...thanx sens en kib ):
masu, is dat die drinkbeker van avent? ik heb die ook gekocht maar nog niet gebruikt. zonder tuit bedoel ik he. leuke spam weer. amy heeft idd weinig geslapen weer zeg, kan ze niet ook met een tandje of kiesje bezig zijn waardoor ze minder slaapt? wesley heeft vanmiddag 3uur geslapen en daarna werd hij redelijk gezellig wakker. hij ligt vanaf 19.15 op bed en is nog steeds aan het jengelen in bed. ga zo maar even wat smeren in zijn mond en anders een zetpil maar hoop dat het smeren alleen al helpt. drinken jullie kindjes trouwens alleen uit een bepaalde beker? wesley drinkt alleen uit een rietjes beker en ben nu bezig met een oefenbeker waar een ring in zit zodat hij niet alles onder knoeit. hij snap wat ie moet doen maar heeft er geen zin in ofzo haha. moet ik hem ook nog uit de tuitbeker leren drinken?
He meiden, Masu wat een lieve spam weer van amy. Wij hebben toevallig vandaag die beker gekocht. Snapt amy hem wel gelijk? Stijn was echt aan het zoeken naar de tuit die er niet op zat. Ik heb hem eerst geholpen en later deed hij het wel zelf. Sammie ik herken je verhaal helemaal en ik denk ondertussen wij allemaal wel... Stijn zit momenteel ook in de fase waarin niets goed is. Als ik hem corrigeer is het huis te klein en soms kan hij gewoon om niets huilen/drammen. Beetje stijntje huilt, stijntje lacht. Ik heb ook geen idee aaar mijn lieve baby gebleven is... Hoop alleen dat we hier snel doorheen zijn. Stijn drinkt thuis veel uit de rietjesbeker en op kdv drinkt hij uit de tuit. Thuis alleen de melk uit de tuitbeker. Ik denk dat als je hem ook die nieuwe beker geeft dat hij ook die beweging maakt alsof hij uit een gewine beker drinkt. Neefje dronk veel uit rietjesbeker en drinkt nu ook uit een gewone beker. Stamp leuk jurkje. Have fun vanavond!! Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen samen met mams en stijn even naar de winkels geweest. Vanmiddag met zn allen op kraamvisite geweest. Wat heerlijk toch weer zo'n klein hummeltje. Vanavond bij mams gegeten en net thuis. Stijn heeft echt super weinig geslapen (wat nu te merken is met naar bed gaan....) Als hij 2x 15min haalt is het veel. Hij wilde gewoon niet meer slapen.
kib, leuk dta het gezellig was en het zal idd wel weer heerlijk zijn geweest zo'n kelin frummeltje. we hebben de fase helaas allemaal en vind deze fase echt veel heftiger dan de babyfase hoor. ik heb ook een beker van kiddyboe daar it een ring in en die lekt niet ( wel als meneer gaat gooien natuurlijk) en die snap hij opzich wel dus ben benieuwd wat hij met deze beker gaat doen. hoe oud is je neefje nu? moeilijk hoor dat stijn zo weinig slaapt. hoop wel dat hij vannacht goed slaapt. ik heb wesley uiteindelijk maar gengigel op gesmeerd en toen sliep hij binnen 15 min. wie weet heeft het geholpen.
Jaaaaa! Daar ben ik weer! En wel vanaf mijn gereanimeerde laptopje!! Me happy! Vanavond gezellig avondje met vrienden gehad. Zij moesten door naar een andere verjaardag. In de tussentijd heeft 1 vriend m'n laptop gefixt. Er zit een nieuwe harde schijf in en hij is weer up and running. Amy sliep eerst snel; om half 7, maar daarna werd ze hard huilend wakker. Ik haar getroost en toen duurde het ff voordat ze goed en wel sliep. Denk rond kwart voor 8 dat het weer stil was. Daarna haar niet meer gehoord en we zijn hier beneden redelijk luidruchtig geweest (maar Amy is het buurmeisje gewend, dus die kan wel wat hebben ). Vandaag het hele huis gepoetst dus gewoon helemaal klaar voor morgen. Super fijn natuurlijk! Morgen gaan we bbq-en bij ons pap en mam en m'n broertje en z'n vriendin komen ook. Amy heeft vandaag bij ons thuis met de buggy rondgelopen (er achter dus). Ze snapt heel goed hoe ze bochtjes moet maken en hoe ze dat ding een bepaalde kant op moet sturen. Als ze botst, trekt ze 'm ook heel behendig een stukje naar achteren, om vervolgens weer een bochtje te maken. Geweldig dat ze dat gewoon al snapt! @kib, wat toevallig dat jij die beker ook hebt gekocht vandaag! Grappig zeg! Amy wist in het begin ook niet wat ze ermee moest; ze leek duidelijk te zoeken naar een rietje of een tuit of zo, haha. Ik heb het voorgedaan en toen deed ze 't na. In het begin was het wel knoeien, omdat ze dat ding ineens naar achteren gooide. Op het einde kon ze al best goed doseren. Ik ben hier erg blij mee, wat een uitvinding! Mooie tussenoplossing hoor! Fijn dat het weer gezellig was! En morgen naar de dierentuin; leuk hoor! @stamp, hopelijk heb je een fijne avond (gehad). Mooi jurkje! Staat je goed! @sammie, jep dat is idd die beker! Ik vind 'm ideaal, zoals je bij kib kunt lezen. Dikke kans dat Amy met meer kiesjes bezig is. Of tandjes....want onder heeft ze er nog maar 2, haha! Ben benieuwd wat Wesley met de beker doet. Hij zal ook vast wel ff moeten wennen aan het feit dat er geen rietje op zit. @drinken, hier hebben ze het vanaf 1 jaar afgeraden om een tuitbeker te gebruiken (door het cb dus). Eigenlijk vreemd, want op het kdv gebruiken ze ook gewoon tuitbekers. Ik geef dus maar braaf elke keer Amy's rietjesbeker mee. 's Ochtends krijgt ze nog pap uit haar fles omdat ze dat zo lekker vindt. Sap, melk en water krijgt ze uit de rietjesbeker. Tuitbeker gebruik ik dus vanaf 1 jaar niet meer....en nu sinds vandaag dus die nieuwe aventbeker. Ik hoop die dan 't meest te gaan gebruiken, met tussendoor af en toe de rietjesbeker. @hier, sterren springen gekeken; best humor en lekker hersenloos vermaak, hihi!
Goeiemorgen meiden! Hier geef ik even een update van hoe het hier gaat. Ik heb momenteel met een uk te maken die neit te genieten is, hij zit volgens mij midden in de sprong, heeft last van doorkomende kiezen en tanden en is megaverkouden. De avonden dat hij bij de go vandaan kwam kon hij alleen maar krijsen en gillen, het in slaap komen ging ook weer ontzettend moeilijk. Eten doet hij niet in zijn stoel, hij eet alleen wat als hij mag staan en dan ook alleen als hij er net zin in heeft, heb het er ontzettend zwaar mee. Hij slaat zichzelf ook continu in zijn gezicht als iets niet mag of als iets niet gaat zoals hij wil, dus de hele dag door, bah. Hoop dat dit snel over is! Hij wordt nu net wakker dus ik ga hem zo uit bed plukken, ga de komende dagen weer meedoen met jullie hoor! @Stamp; Het jurkje staat je echt super!!
Goeiemorgen! Hier nog eentje hoor die voor haar doende niet te genieten is. Slecht slapen overdag en in de avond veel wakker. Lastige fase al heb ik vergelijkingsmateriaal met Jamie natuurlijk en dan is dit toch appeltje eitje hoor!!! Maar leuk is anders zeg.. Heb er nu twee in een fase. Jamie die zit tussen kdv en school in en verzet zich heftig tegen alles wat wij willen. Rotfase bah.... Zo stout en zo zielig tegelijk. lees bij jullie ook veel frustratie en verdriet! Knuffel voor jullie!!!!
Morgen ladies! Wij lijken de weg omhoog weer gevonden te hebben....al vind ik het weer sneu om te zeggen als ik jullie verhalen lees. Amy slaapt overdags wel slecht, half uurtje a een uurtje of zo, maar is verder wel gezellig. Ze speelt weer lekker zelf en komt geregeld naar me toe om me een dikke knuffel te geven, zo lief! Ze doet nog steeds alle dingen waarvan ze allang weet dat ze niet mogen, maar ik ga niet de hele dag mopperen. Soms zet ik het weg, soms zeg ik 'nee' en soms negeer ik het. Werkt redelijk, anders word ik zelf alleen maar chagrijnig. Verder is ze wel weer in haar hum, al merk ik vooral dat ze ergens last van heeft aan haar slaapgedrag. Vanmorgen was ze gelukkig pas om kwart voor 9 wakker. Ze sliep gisteren om kwart voor 8, dus gelukkig slaapt ze 's nachts wel wat ze overdags mist aan slaap. @mlien, ontzettend vermoeiend als ik het zo lees bij je....dikke knuffel!! @mamalijn, bij jou hetzelfde...jullie zijn natuurlijk heel wat gewend van Jamie, maar dan nog...leuk is anders natuurlijk! Vanmiddag denk ik lekker een stukje fietsen en terrasje pikken en daarna bbq-en bij ons pap en mam. Fijne dag allemaal!!
zo hier ligt kleine draak weer op bed. het drama begon hier vrijdag en ben benieuwd tot hoelang hij het gaat volhouden. mamalijntje, oei twee kids in een moeilijke fase. dat is helemaal zwaar. wanneer gaat jamie echt naar school? masu, gelukkig is amy overdag wel lief ookal slaapt ze weinig en wat jij doet doen wij ook hoor, wegzetten, negeren en nee zeggen. ik heb ook niet de hele tijd zin om de boze mama te zijn.
@Mlijn; Pff, klinkt ook niet echt gezellig bij jou.. Hoe gaat het slapen nu 's nachts? En is het met de verzekering al geregeld voor de operatie? @Masu; Amy dus ook wel last, maar gelukkig nog wel redelijk vrolijk en kan zichzelf vermaken, dat was hier echt niet het geval, hoewel ik vandaag wel een vooruitgang zie gelukkig, hoop dat hij niet terug valt. @Sammie; Negeer je mij nou elke weer keer expres of niet? Leuk vind ik het in ieder geval niet... Hier ligt Kian alweer een uur op bed, hij was vanochtend wel lief aan het spelen hoewel hij nog steeds erg temperamentvol is op het moment dat iets niet mag, maar ik hoop dat deze lijn stijgend blijft!
@mlien, jeuh! Een stijgende lijn! Manlief merkte dat bij Amy op vrijdag volgens mij en toen is ze binnen een paar dagen wel weer gezellig geworden. Ik denk dat het echt betekent dat het nu weer de goeie kant op gaat. Eindelijk! @sammie, mijn kleine draak ligt ook weer op bed. Hopelijk is Wesley ook weer snel gezellig. @hier, Amy ligt weer op bed. Ze sliep om 12.35 uur...en net werd ze weer wakker....hoesten en brabbelen...dus ik dacht 'daar gaan we weer'.....maar gelukkig is 't nu weer stil. Hopelijk slaapt ze vandaag meer dan 1 uur!
Mlien, ik negeer jou zeker niet sorry! Gelukkig is kian iets gezelliger. Lijkt me ontzettend moeilijk als ze zo hangen. Hoelaat gaat kian naar bed misschien met tijden schuiven zodat hij echt moe is of is dat geen optie? Als hij flinke bobbels in zijn mond heeft kan gedrag daar ook van komen en het moeilijk slapen, misschien een zetpil of spul in zijn mond met slapen zodat de pijn minder is. Hoe gast het met je man? Heeft hij nog therapie en medicijnen?
Hoi!!! Even snel via mobiel... Wat een draakjes allemaal.... Hierna hebben we het gelukkig voorlopig gehad. Mlien wat sneu dat Kian zoveel last heeft.. hoop dat ze snel door zijn! Masu fijn dat er bij Amy weer een positieve lijn in zit! Sammie jij ook al een draakje?! Wesley lekker geslapen? Hoe gaat het met jou? Kib vollop aan het genieten van je weekend? Hoeveel dagen moet je weer werken? Hier alles goed. Vince om 11 uur opgehaald, dus lekker even uitgeslapen. Vince had het super gedaan. Wij een gezellige avond gehad. Alleen met szus bij de huisartsenpost beland. Ze was flauw gevallen en duurde ff voordat ze er weer helemaal was.. Dus dat was een kortere avond dat an we hoopten... Fijne zondag.... Liefs