@Suus; Heeft Amy nog lekker geslapen vanmiddag of maar weer een uurtje? @Sammie; Nou gelukkig maar dan . Ik gebruik idd al Gengigel en zetpillen, maar het is allemaal te veel in een keer dus het doet niet zoveel, hoewel het vandaag gelukkig wel beter gaat. Met ml gaat het ook goed, behalve wanneer Kian zo flipt, dat is teveel voor hem dan gaat hij zelf ook helemaal uit zijn stekker. Hij slikt dagelijks medicatie voor de ADHD en gaat ook eens in de zoveel weken met een psycholoog praten om zijn vrije tijd zoveel mogelijk in te delen zodat hij de dingen doet die gedaan moeten worden, maar hij ook tijd over houdt voor dingen zoals tv kijken en rusten. @Stamp; Mooi dat alles goed gegaan was met Vince, wat raar dat je zus flauwgevallen was, enig idee hoe het kwam? Mooie spam van je lekkere ventje hoor! Hier heeft Kian net 3 uren geslapen, heerlijk rustig, haha. Nu is hij nog met ml boven op zijn kamer aan het spelen. Ik ben ook niet helemaal fit, is altijd na 4 dagen werken, is toch eigenlijk net een te zware belasting en zeker als Kian dan zo niet in zijn hum is!
@Mlien, wat goed dat ml ook met een psycholoog praat!!! En wat lief dat ze nu samen aan het spelen zijn boven... En vier dagen is ook best veel werken lijkt me... lekker rustig aan vandag meid... Knuff Het was mijn schoonzus...en haar bloeddruk had een schommeling..(waarschijnlijk) maar ze heeft ook heeel veel stress...zoontje van 1.5 en ze is bij haar ex weg gegaan dat hij pas 9mnd was...maar die kunnen niet doormaal met elkaar omgaan dus allemaal rechtszaken en ruzies... Dus denk grote deels daardoor... @Mama v 3 zwaai terug ... Vince slaapt al ruim 2.5 uur... Nou gezellig hoor..Vince weer thuis en hebben hem nog maar een half uurtje gezien ... Hij zal het nodig hebben... Wij gaan 6 oktober naar Wicked...en vandaag ook nachtje hotel geboekt... leuk >...
Ohnee Senso... bah!!! Jij hebt toch nog niet zo lang geleden ook al buikgriep gehad??? Of ben ik in de war??? In ieder geval beterschap!!! Vince heeft vanmiddag 3 uur geslapen!! Kwam er 16 uur weer uit... helaas was hij niet helemaal happy... veel mopperen en piepen om niks... Snel even boodschappen gedaan en daarna lekker eten voor Vince gemaakt... had ie goed gegeten.!! Vince lekker gedouched met papa en toen zijn bedje in...hij is nu ook wel in de weer..zijn al 2x boven geweest!!! Wij hebben lekker pizza gegeten.. Liefs
@Stamp; Zo, jullie hebben leuke dingen in het vooruitzicht staan! Vince heeft lekker lang geslapen vanmiddag, ook al niet helemaal happy uit bed, Kian heeft ook vaak opstartproblemen. Werkze voor morgen! @Sens; He wat vervelend, buikgriepje . Hoop dat je snel opknapt, je zal nu al wel lekker in bed liggen. Morgen wel werken? @Mv3; Heb op je meiden gestemd bij baby van de maand. Ben benieuwd of je nog een keer wint . Hier was Kian na zijn 2e dutje niet te genieten, na een uurtje en een pannenkoek werd hij vrolijker! Hij staat nu echt goed los en gaat steeds grotere stukken stappen, durf het nog niet echt lopen te noemen, maar het gaat steeds beter! Gaat opeens erg hard. Ik ga lekker slapen! Werkze voor alle werkende meiden morgen!
jjeeeeeeeemineeeeeeeeeee wat hebben jullie afgekletst!!! hahaa, ik ga dus echt niet meer alles teruglezen, maar hoop dat ik vanaf nu weer meer kan lezen en schrijven Hier alles erg erg druk, ik werk nu fulltime, ben nog zelfstandig in bijberoep, jaja, nog steeds de taarten en onze meid krijgt de rest van de tijd Ondertussen is ze 1 jaar en 3 maand en genieten we nog dagelijks van ons ouderschap. Jolien stapt al achter haar loopwagen, aan 1 hand wil ook al goed gaan, maar oh weh als ze alleen zou moeten, dan schiet ze dadelijk in paniek en zet zich op haar poepje Spreken doet ze nog niet echt, afgezien van BA, wat dus op BUMBA slaat, EWEL, (uitdrukking zoals jeemineee), moh (is hier een uitdrukking zoals, goch ja?) wel doen we aan babygebaren en lukt dit al aardig Ze werpt kusjes, ze toont het vogeltje (tikken tegen voorhoofd) ze geeft tongzoenen (om de één of andere reden snapt ze niet dat haar tong binnen moet blijven als ze ons een zoen wil geven ) en schommelt wild op haar schommelpaard. Ze sorteert al sinds een vijftal maanden haar bumbadvd's, wat dus wil zeggen, als we haar 4 dvd's in ons dvd rek zetten, gaat ze er naartoe en zoekt NET die 4 er uit om ze dan uitgebreid te bekijken (de beeldjes) telkens met een "BA" erbij In de vakantie zijn we naar de Lilse bergen geweest op de camping waar ze ontzettend van genoten heeft. Ze is gek op autorijden en op zingen en dansen.... Tja, denk dat dat zo de bijzondere dingen zijn. Ow Jolien eet echt ALLES wat we haar geven, nog niets dat ze niet lust Ik zal hier onder een fotootje posten Wat is er hier zoal gebeurd? iemand zin om een briefing uit te tikken? dikke knuff en grtjs! Cindy
de eerste foto is na een dagje plopsaland waar ze haar BUMBA mocht zien de tweede was ze net in slaap gevallen bij een attractie (we moesten ook redelijk lang wachten )
haar eerste ijsje (natuurlijk ook weer bumba) tweede foto in haar "kamertje" in onze caravan jaja ook hier weer bumba... ze is er echt gek van
Ik lig inmiddels lekker in m'n bedje. Morgen een te drukke dag om te komen posten waarschijnlijk...dus kom nu nog even zwaaien naar jullie: *zwaaaaaiiii* En jeeeeeeeh!! Nachtzon is weer terug!!! Joehoeeee!! Als je over een paar dagen geen update hebt gehad dan zal ik je er wel eentje geven. Maar niet via foon. Trusten allemaal!
@Nacht; Leuk dat je weer mee komt kletsen. Wat voor baan heb je nu overdag, dus je fulltime baan? Mooie spam van Jolien, en leuk nog een Bumbafan, Kian, Amy, Jos en Stijn sowieso ook, de rest weet ik niet. @Masu; Succes met je drukke dag meid, hoewel er waarschijnlijk al weer een deel op zit! @Sens; Voel je je al beter? Ben je gaan werken? Hier heerlijk geslapen vannacht, we hebben tot 9 uur uitgeslapen, daarna lekker gedoucht met zijn 2tjes en toen om boodschapjes geweest. Nu ligt de kleine man alweer te slapen. Voor mij is het hoogste tijd om wat huishoudelijke klusjes te gaan doen... (balen )
ik werk in een speelhal (napoleon games) waar ik dag en nachtdiensten doe... wel leuk aangezien ik 3 dagen nacht doe, dan 2 dagen thuis ben, weer drie dagen dag, 3 dagen thuis en van voor af aan jolien zit niet meer in de kdv omdat we op deze manier (aangezien het ook weekeindwerk is en papa dan thuis is) maar 5 dagen per maand een oppas nodig hebben en schoonmama dit met alle plezier doet Als ik nachtdienst heb, ben ik thuis overdag, dan kan ik op de kleine letten (mits ik een beetje slaap als zij ook slaapt) Ik werk snachts van 19:30 tot 5 of 6 uur en kruip dan dadelijk in mijn bed, Jolien slaapt nog steeds lang en maakt me meestal rond 10 uur wakker. Ze krijgt dan een boterham en haar melk en speelt in haar box terwijl bumba op tv is en kan ik nog een tweetal uurtjes in de zetel slapen. Ondertussen werk ik daar al sinds maart en lukt het heel goed pff vandaag is school weer begonnen, de kindjes zijn dus weg en ik kan EINDELIJK heel mijn huis opruimen... tis echt een grote warboel... (wat me niet verbaasd aangezien ik nauwelijks tijd heb, de kinderen niet echt opruimen en mn ventje het ook niet alleen aan kan. Plus dat onze poetsvrouw 3 weken met vakantie was ) Gelukkig komt ze woensdag terug, zodus moet ik maar opruimen ik ga gauw verder doen
@Nacht; Wat doe je daar dan voor werk? Lijkt me wel heftig hoor, 's nachts werken en dan overdag voor je kindje zorgen, ik zou iig een ernstig slaaptekort ontwikkelen. Hier vandaag een gezellige Kian, jeej!! Bekijk bijlage 271808 Bekijk bijlage 271809
heeeeeeeeeey meiden, heb al even niet meer gepost, heb wel bijgelezen maar ga niet op alles reageren maar: @spam, wat een gave foto spam van jullie allemaal! i'm loving it @draakjes, volgens mij hebben we allemaal last van dezelfde fasen, de ene meer dan de andere maar pfft wel vermoeiend hoop dat onze ukkies snel weer lekker vrolijk zijn. Alhoewel Kian al weer goed op weg is volgens mij @nachtzon, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej daar ben je weer! leuk dat je weer komt meekletsen! fijn dat het zo goed gaat met jullie allemaal! @hier, geveld door de buikgriep. Heb de wc van een hele andere kant leren kennen bah bah bah. Zo heb je nooit buikgriep en zo heb je het 2 keer in een korte tijd (klopt hoor Stamp) Vandaag wel aan het werk geweest maar ben om 13.30 uur gestopt, voel me niet helemaal lekker. Ik heb Jos op het kdv gelaten en lekker op de bank gedoken om even te slapen. Nu nog steeds buikpijn en erg rommelige darmen, hoop maar dat ik me morgen weer een stukje beter voel. Vanaf nu ben ik er weer hoor meiden! even Jos op bed gooien en dan douchen en op de bank.
@Mlien haha banaan, jolien is er ook gek op, ze zou die de hele dag dooreten en echt van die grote happen waar je bijna op staat te kijken omdat je bang bent dat ze er aan zou stikken @ senso.... tjonge wat sneu, hoop dat je je gauw beter voelt!!! @fasen... hier niks van te bespeuren... nog nooit echte slaaploze nachten gehad in tussentijd... nooit een lastig kind... ik hoop dat dat blijft tot na de puberteit weeeteeeen jullie waaat? Er bestaat nu ook een ALBERT HEYN hier in Harelbeke... IK KAN EINDELIJK MUISJES KOPEN!!! Al zijn die voor gewoon zo te snoepen heb echt de smaak te pakken gekregen bij Adorable Ow en nog iets... nog een 2 a 3 kilo en ik ben 50kg kwijt kom van 120 en weeg nu 72 Enneuh van maat 52 naar maat 38-40
@nachtzon, fijn dat Jolien een voorbeeldig kind is geniet er maar lekker van! goed hoor dat je zoveel bent afgevallen, daar mag je trots op zijn! @masu, hoop dat je je drukke dag overleefd hebt vandaag meis! @hier, ik ga zo lekker naar mijn bedje dus zeg alvast welterusten, morgen om 6 uur de wekker weer!