Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten stampertje! Is zeker een leuke pot! Hoop wel dat barca gewoon doorgaat.
    Slaap lekker!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik heb echt een schijt hekel aan barca. Kan niet tegen hun speel manier. Doen alsof je been eaf gehakt word en 2sec later weer vrolijk rond hupsen haha, wij zijn duidelijk real fans!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wie doet dat nou niet, sammie?
    Doen ze overal (maakt 't niet minder irritant hoor, dat ben ik met je eens). Die Ronaldo heeft er trouwens ook een handje van, bah bah! :(:x

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    kom ook ff.mn.neus laten zien :)
    Masu fijn dat je het volgens het cb goed doet. Arme amy last van haar prikjes.
    Senso beter dat je niet naar adam hoefde. Jos zijn tandjes eindelijk aan het doorkomen.
    Mlien hoera tandje 3 is er!!
    Stamp bij jou ook tandje 3!!
    Sammie......ff denken.......weet het niet meer (erg he?)

Hier gezellig maar druk dagje gehad. Vanmorgen met zus, neefjes en mams naar ballorig geweest. Stijn was al moe toen we gingen en vond dus ook niet alles even leuk daar.
    Na spelen bij zus gegeten en stijn daar even op bed gelegd. Zijn bedje staat daar gewoon standaard klaar.
    Toen hij sliep heb ik snel boodschappen gedaan met mams. Vanavond kregen we vrienden (oude buurtjes) te eten. Stijn had bedacht dat hij het ook wel gezellig.vond en er bij wilde blijven. Echter dachten wij er anders over. Na even huilen viel hij wel in slaap.
    Morgen een lange werkdag... weet dus ook niet of ik kom buurten.

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kib, geef niet hoor! Fijn dat je dag leuk en gezellig was.

Masu, miss omdat wij real fans zijn zien we dat niet maar vindt ze dat niet zoveel doen als braca. Maar chelsea is door dus wij blij hahoa al is een wedstrijd tussen real en barca wel leuker natuurlijk.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie heb ff terug gelezen en toen dacht ik ohja Weslsy had weinig gelapen.
    Volgens mij hebben alle ukkies teweinig geslapen. Stijn heeft vandaag ook maar iets meer als een uurtje geslapen.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies! :D
    Hier een goede nacht, al vond Amy al iets voor half 7 dat ze genoeg had geslapen. Ze lag er natuurlijk ook vroeg in.;)
    Ik sliep best laat, dus toch een kort nachtje (eigen schuld!).
    Verder is ze vannacht voor 't eerst 's nachts niet wakker geweest, dus ik denk dat 't ergste van de sprong nu wel voorbij is.*klopt dit voor de zekerheid af*;)

Om 9 uur wordt ze opgehaald door ons pap en mam, dan kan ik nog lekker ff op m'n gemakje douchen. Om kwart voor 12 weer van huis, maar ik hoef niet tot heel laat vandaag. De laatste jongere heb ik vorige week afgesloten en er staat nog geen nieuwe in m'n agenda. Dus ben ik vandaag rond kwart voor 8 thuis. :)
    Vanuit 't werk eerst ff langs 't nieuwe huisje van vrienden, want die krijgen vandaag de sleutel. Meteen ff kijken natuurlijk. En morgen langs 't nieuwe huisje van andere vrienden, die krijgen de sleutel morgen.

@kib, haha die Stijn dacht, ik wil er gewoon gezellig bijblijven! :D
    Dat kan helaas niet...gelukkig is hij daarna wel lekker gaan slapen. Jammer dat hij eigenlijk een beetje te moe was voor ballorig. Ideaal dat je daar standaard een bedje hebt staan voor hem. Ons mam heeft ook alles staan; ik kan Amy daar zo heen brengen. Bedje klaar, alle spullen voor de verzorging heeft ze, fruit- en groentehappen in de vriezer. Echt ideaal! :D
    Wat een drukke dag heb je weer vandaag! Werkse!
    Hoeveel tandjes heeft Stijn? Volgens mij zijn Amy en Stijn de enigste die nog maar 2 tandjes hebben (of F en L ook....??).

@sammie, natuurlijk zijn we allemaal gekleurd he. Wie weet gaat Bayern nog wel door?;) Ergens zie ik ze best wel stunten.
    Real heeft een goeie ploeg, maar ze maken naar mijn zin teveel grove overtredingen. Vorige wedstrijd tegen Bayern ook....als je goed voetbal speelt moet je dat niet nodig hebben (net zoals je je niet aan hoeft te stellen als er niks aan de hand is; dat moeten voetballers ook niet doen). We zullen het wel zien! Zal vast spannend worden en de finale natuurlijk ook!

Ben ik trouwens de eerste die post vandaag?? Ik ben ook best vroeg zie ik nu...niet gek dus.:)

@tandjes, grappig joh, alle ukjes krijgen tandjes en ik wacht nog steeds af...Toen Amy 6 maanden was had ze ineens 2 tandjes en de meeste ukjes hadden er toen nog geen. En inmiddels heeft iedereen haar ingehaald volgens mij, hahaha! Komt vanzelf, maar is natuurlijk wel grappig om te zien hoe een verschil dat is!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu amy ook al zo vroeg vanmorgen. Stijn hoorde we voor het eerst rond 6uur. Met speentje werd hij wel weer stil tot half 7 ongeveer. Mark moes er toch uit... Stijn en ik hangen nog in het grote bed maar we moeten er zo uit. Vandaag om 1uur beginnen en dan tot 23uur....bleghhhhh

Het is heel handig dat alles zowel bij zus als mams aanwezig is en klaar staat. Scheelt een hoop gezeul.

Tandjes: Stijn heeft er idd ook nog maar 2. Er is ook nog geen hobbel of bobbel te zijn bovenin. Gisteraaf wel een overlopende luier.....en Mark had hem :D Heb hem maar wel even geholpen....

Zo we gaan nu echt uit bed. Aankleden, pap eten en dan alweer Stijn naar kdv brengen. Zelf boodschappen doen en dan moet ik alweer bijna gaan werken...

Meiden werkse of knuffelse met je ukkie!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kibbeling, zeker handig dat Stijn een bedje heeft staan bij je zus kun je hem zo lekker neerleggen zonder gezeul. Zo Stijn is ook vroeg begonnen vanmorgen, lekker nog even hangen in het grote bed. Hahaha goed gedaan, papa de overvolle poepluier :D Werkze vandaag, lange dag!

@masu, ach Amy ook al vroeg vanmorgen maar gelukkig heeft ze de hele nacht door geslapen! lekker dat je niet zo'n lange dag op je werk hebt vandaag.

@tandjes, vind het ook wel grappig om te lezen dat het zo verschillend is bij onze ukkies, hier is tand 3 nu goed zichtbaar (even wennen hoor hihi) en tandje 4 staat ook op doorkomen.

@stamp, bak magere yoghurt is geen probleem toch, lekker :) ik heb in de avond vaak nog een plakje magere ham met augurk, of een bak optimel dubbelvla ofzo.

@hier, goeie nacht gehad. Jos is 1 x wakker geweest, manlief heeft speentje gegeven en daarna werd hij om 7.30 uur wakker. Vandaag weinig op de planning, boodschapjes doen en misschien nog wel een rondje fietsen als het weer zo blijft anders Jos zijn kleertjes even uitzoeken maat 62 kan er nu wel uit :D

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    mama is trots :) Jos lag net in de box en nu is hij zelf gaan zitten :D

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sesno: wat goed van Jos!!!! :)

Kib: dat is idd lekker overal een bedje. Mn ouder shebben er ook 2 staan (de oude van T.imo). En altijd een pak luiers:) Want moet al genoeg meeslepen haha

Masu: fijn dat Amy goed heeft geslapen. Misschien toch van de prikjes?

Tandjes: hier nog steeds beide 2 maar hebben beide wel al een poos een dikke bobbel onderin.. we wachten af;)

Verder: drama in hoofdletters hier! Gister L al niet lekker, en jahoor vanmorgen haalde ik F uit bed flink warm. Beide 38.4 koorts. Dus niet naar de opvang en hier thuis. Maar willen niks en lopen alleen maar te jammeren nu al! Pffff... het is de heletijd Maaaaammmaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahah ook wel weer schattig

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, jeuh! Wat goed van Jos! :D:D:D
    Terecht dat mama trots is! Weer een mijlpaal!!
    Hoop voor je dat het weer zo blijft, dan kun je lekker nog even gaan fietsen met Jos.

@mamavan3, de teller bij jullie dus ook nog op 2. Wat vervelend dat F en L ziekjes zijn. Dat wordt een zware dag voor mama. :(
    Bedoel je dat Amy vannacht waarschijnlijk niet wakker is geworden omdat ze prikjes heeft gehad? Zou inderdaad kunnen. Eens kijken of de trend zich doorzet. ;)
    Sterkte vandaag!

@hier, Amy is zo heerlijk aan 't spelen. Fijn dat het ergste van de sprong voorbij lijkt te zijn! Ik ga haar tas maar eens klaarmaken. Tot later meiden!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, aaaah dat is niet leuk :( (ook niet voor mama) hoop dat ze snel op geknapt zijn!

@masu, Amy inmiddels opgehaald? lekker hoor dat het ergste weer achter de rug is en ze weer lekker kan spelen.

@Hier, boodschapjes gedaan en daarna Jos zijn fruithap en thee gegeven om 10.10 uur lag meneer weer in dromeland ;) intussen draaid er een was en ben ik op de bank geploft met een bakkie thee en Grey's :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ja Amy is inmiddels opgehaald. In de tussentijd heb ik de hond uitgelaten en ben ik onder de douche gesprongen. Nu ff lekker met m'n laptoppie op de bank. Over 3 kwartier moet ik er weer vandoor.
    Goed bezig jij! Nu ff relaxen met grey's...niet verkeerd! ;)

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat gaat zo'n ochtend dan weer snel voorbij he, lekker hoor even relaxen zo voor je werk dat is wel een voordeel van later beginnen :D

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een klein babietje trouwens bij Grey's, 24 weken :$

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb 't al een paar weken niet gevolgd, omdat ik rond kwart voor 9 thuiskom en dan val ik d'r middenin. Dat vind ik niet fijn dus dan kijk ik maar niet.
    Opnemen is wel een idee, maar dat vergeet ik altijd....
    Sowieso heb ik de laatste tijd weinig tv gezien bedenk ik me net....komt ook doordat we ook al een tijdje 's avonds met Amy aan 't hannesen zijn.;)

Idd wel fijn om later te beginnen. Ook later klaar, maar dat vind ik niet zo erg. Ik begin toch liever iets later dan dat m'n wekker om 6 uur gaat en ik moet haasten.:)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ja na een kwartier nog gaan kijken zou ik ook lastig vinden hoor. Hier kijk ik nog een stuk of 4 series maar altijd overdag, lekker relaxt als Jos op bed ligt die neem ik dus op verder kijk ik ook amper tv eigenlijk.

Intussen ben je al lekker naar je werk dus je leest het niet meer maar toch werkze! :D

@hier, Jos slaapt inmiddels al weer 2.5 uur :$ hij zal wel moe geweest zijn. Ik heb inmiddels geluncht, vanille shake met yoghurt en daar doorheen verse aardbeitjes mjammie :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso hoera die Jos kan zelf gaan zitten!!!

Mv3 balen beide meiden weer koortsig. Sterkte vandaag!

Masu werkse vandaag.

Hier Stijn weggebracht naar het kdv, de hoek omgereden naar zus (die ik op het kdv al tegen kwam. Samen met zus,mams en Bas boodschappen gedaan. Zus en mams weer bij haar thuis gezet, door naar huis gereden boodschappen opgeruimd en zit n ff snel te eten. Zo de deur weer uitrennen naar werk.....pffff al veel gedaan en dan moet ik nog een hele dag!!!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, geen file is maastricht dit keer....dus wat tijd over. Toch ff lezen hier. ;)
    Tja...jos slaapt veel meer dan amy. Ik kan echt geen 4 series kijken in de tijd dat amy slaapt hahaha! :D
    Kijk, die shake klinkt dus wél lekker...verse aardbeien...mmm!

@kib, en daarom doe ik 's ochtends niet veel als ik daarna de hele dag moet werken. ;) pff...ik word al moe als ik lees wat jij allemaal hebt gedaan! Woow! Hopelijk schiet je werkdag lekker op. Werkse!

@hier, hop hop aan 't werk! :)

Deel Deze Pagina