@sammie, fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Vervelend dat je placenta voor de uitgang ligt, al kan het idd nog gewoon omhoog trekken. Hoop voor je dat dat nog gebeurd! Spannend als ze weer gaan meten! Ben benieuwd! @mlien, je kunt het denk ik niet echt 'verkeerd' treffen, want je zit altijd prima bij CP toch? Dat ene uur dat Amy slaapt ga ik bewust niet rommelen en zit ik hier stilletjes achter m'n laptoppie op de bank. Daar ligt het dus niet aan. Ze was niet vrolijk wakker geworden helaas...meteen huilen en drammen als ze haar zin niet krijgt...maar terugleggen pikt ze niet, dus ik moet er maar mee zijn te handlen... Ze lag er kwart voor 7 dus ook weer in en dat ging goed. @nacht, tuurlijk kunnen ze die taken aan! Maar ik weet niet hoe ze 't gewend zijn. Zijn ze van jongs af aan als gewend mee op te ruimen of hebben jullie dat al die tijd voor ze gedaan? Want dan is het een hele gedragsverandering die je wilt bewerkstelligen en dat gaat dan wel ff duren. In ieder geval; succes! @hier, Amy ligt weer op bed, want ze was niet echt gezellig toen ze wakker werd. Natuurlijk ook maar 1 uurtje geslapen en das dan toch net te weinig. Ze ligt nu nog zachtjes te kreunen....zo schattig! Dat is echt haar 'inslaapvalkreuntje'! Net bij van de Ven leuke kleertjes voor Amy gescoord; 2 broekjes een jasje en een shirtje. Ben er erg blij mee en manlief vond ze ook erg mooi. Vooral het jasje vond ie super! Knalroze, dus ik was ff bang dat hij dat niet mooi ging vinden, maar hij vond 't gelukkig een heel gaaf jasje! Gelukkig maar, want ik was er meteen verliefd op en ik had 'm niet graag terug gebracht. We hebben pas om half 7 gegeten....waren laat vandaag, omdat ik nog met mijn nichtje (die zwanger is van een tweeling) naar de bossen ben geweest met de honden. Manlief gaat vanavond corsobouwen en ik crash hier op de bank. Heerlijk!
@mlien, klinkt lekker jullie eten! Boontjes doppen is ook rotwerk! Al lijkt niet iedereen die mening te delen (toch sens?! ). Wij hebben aardappels, spinazie en bamiballetjes gegeten. Erg lekker!
Masu, nee gelukkig zijn ze het wel gewend op te ruimen, maar hebben zich gedurende de vakantie erg laten gaan. Vanavond een goed potje gehuild (ik dus, maar denk dat dat nu ook van de vermoeidheid komt) en ze hadden zo een medelijden dat ze dadelijk HEEL de benedenverdieping aan de kant gedaan hebben haha, kzal wel vaker eens huilen dan Morgen komt de poetsvrouw, dan blinkt ons huisje ook weer Zit nu weer op mijn werk
@Masu; Wat een supergaaf jasje zeg!!! Ik kom ook wel eens bij vd Ven, vind dat ze daar echt leuke dingen hebben. Gelukkig ging Amy vanavond wel op tijd slapen. Ik heb trouwens die Aloe Vera drank ook wel eens, vind het wel lekker, maar de stukjes er in zijn een beetje raar ja! @Nacht; Is natuurlijk niet echt de manier om het in het vervolg te doen expres huilen klinkt als manipuleren, haha. Maar gelukkig schrokken ze vanavond van je en hielpen ze je goed. Hopelijk blijven ze dit doen. Hier heerlijk gegeten, Kian heeft alleen niet zoveel op. Hij heeft even gedoucht en is daarna lekker gaan slapen. Nu op de bank Barbies Baby kijken, I'm lovin' it, lekker dom, haha.
Inderdaad DOM! Woow! Maar wel lekker vermaak ja, hihi! Wat grappig dat jij die aloe vera drank ook wel eens hebt gehad! Ik moet 'm toch eens gaan proberen.....
heeeeeeeeey meiden, daar ben ik ook weer even @mlien, leuk je hebt bijna vakantie! heerlijk ben benieuwd naar welk park jullie gaan al kan het (zoals Masu al zegt) bijna niet mis gaan want volgens mij zijn alle parken wel leuk.Was barbies baby nog leuk? hier private practise gekeken van gisteravond, wist niet eens dat dat alweer begonnen was @nacht, handig dat Jolien zichzelf zo goed kan vermaken dat je nog even kunt tukken, hier gat Jos dan over de flos na een half uurtje en wil toch wel aandacht hoor. Goed dat je kindjes even geschrokken zijn en hebben geholpen met opruimen, lijkt me niet altijd de manier haha maar voor nu heeft het goed gewerkt. Werkze nog ! @masu, aaaaaaah wat lief bedankt voor je energie en cadeautje! jeetje AMy vandaag maar weer 1 uurtje geslapen, kan me wel voorstellen dat ze dan helemaal op is om 18.45 uur. Wat een gaaf winterjasje! echt onwijs leuk! @sammie, fijn dat het goed was bij de gyn. Ook al een beetje gekeken voor de 20 weken echo, altijd fijn om te weten dat het er al goed uitzag. Balen van de placenta voor de uitgang, hoop dat hij nog mooi omhoog groeit al is dat 9 van de 10 keer volgens mij wel het geval. @hier, werkdag weer achter de rug, morgen weer lekker een dagje vrij. We moeten helaas wel om 8.20 uur bij het CB zijn, dan krijgt Jos weer prikken hij heeft het vandaag weer goed gedaan op het kdv, heeft 2 uur geslapen en ook lekker gegeten en gespeeld. Thuis lekker gegeten en meneer lag op tijd in zijn bedje. Kreeg nog een berichtje van de vriend van mijn zwangere vriendin dat haar vliezen vanmorgen gebroken waren en dat ze op 5-6 cm zat. Spannend!! zat helemaal te stuiteren, hoop dat hij er snel is. Ik zeg gelijk welterusten want ga zo lekker naar mijn bedje aangezien morgen helaas de wekker dus ook weer gaat dus WELTERUSTEN!
mlien, ik maak ook wel eens boontjes uit de vriezer hoor lekker makkelijk. lijkt ook dat je altijd wel goed zit op centerparcs. we zijn al uit over de naam maar die houden we even voor ons. masu, oei amy weer weinig geslapen. mischien ook weer een fase alleen jammer dat ze zo sjaggo was erna. kan je niet proberen haar later nog een uurtje erop te doen? leuk jasje en vind hem echt mooi kwa kleur mijn man had pech gehad als hij hem niet leuk vond haha. nacht, goed dat je kids weer helpen en huilen lijkt ook niet de manier maar ze zien wel even dat het echt is. werkze nog even. senso, pff morgen prikjes arme jos. ik ben wel ontzettend benieuwd naar wat hij weegt en hoelang hij is. spannend je vriendin aan het bevallen. wesley heeft nadat we bij de gyn geweest zijn nog 2uurtjes geslapen dus die lag later op bed rond 20.00 en sliep meteen. mijn adapter van de babyfoon is stuk, draad door midden grr. had van de week al met avent gemailt maar ze verkopen het niet los. we hebben toch een tweede nodig dus meteen maar besteld en gebruiken we die kabel wel en dan van de week maar eens in de winkel kijken voor een extra adapter. nu eentje die eigenlijk niet past maar hij laad toch op.
@nacht, dat overkomt ons allemaal wel eens hoor! Werkse nog! Tot hoelaat moet je? @sens, oooh wat spannend van je vriendin!! Ik hoop voor haar dat de baby vandaag nog komt....houd ons op de hoogte he?! Sneu dat Josje morgen weer prikjes moet...maar daarna is ie er een hele tijd vanaf. Fijne gedacht vind ik. Slaap lekker!
@sammie, oh tegelijk gepost...hihi! Ja dat zou fijn zijn als Amy dan later op de middag nog ff wilde slapen, maar dat pikt ze dus niet...dat heb ik wel al vaker geprobeerd. Dus op sommige dagen ligt ze dan al om kwart over 6 op bed en dat werkt dan wel weer. Ze slaapt gelukkig 's nachts altijd wel goed en lang, dus dat scheelt dan weer. Maar thanx voor het meedenken! Fijn dat de babyfoon toch oplaadt, ondanks dat het niet de goede adapter is!
Even snel nog @sammie, gave echo foto's! bij ons was de adapter van de Luvion babyfoon stuk en bij de elektrowinkel hier verkopen ze gewoon universele adapters die voor heel veel dingen geschikt zijn. Doe je het goede stukje op het stekkertje stelt het aantal watt in en hij werkt gewoon weer top. Was 15 euro dat ding zo nu ben ik er echt weg van! @masu, hou jullie uiteraard op de hoogte!
Heerlijk dit! Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (5 leden en 1 gasten) ‎masu, ‎Mlien+, ‎Nachtzon, ‎sammie121+, ‎senso+
@Masu; Ben benieuwd wat je van die drank vind! Ik heb een vriendin en die ging hem zeven omdat ze die stukjes zo goor vond, hahaha . @Sens; Spannend zeg van je vriendin! Zielige Josje die morgen weer prikjes krijgt, ben benieuwd of ze hem in zijn been of arm prikken, hier kreeg Kian er 1 in zijn been en 1 in zijn arm die echt pijnlijk was, maar ze doen het overal anders geloof ik. Wel lekker een dagje vrij morgen! @Sammie; Mooie echospam! Ik bedoelde ook niet dat ik de naam al wilde weten hoor, was gewoon benieuwd of jullie er al over uit waren en dat is wel zo, leuk hoor!! Druk hier!!!!!
ik moet tot 6 uur morgenochtend sammie leuke echo's waren jullie er eigenlijk voor gegaan of was het min of meer een ongelukje?
nacht we zijn er echt voor gegaan. we waren in de derde ronde zwanger had het niet zo snel verwacht. tot 6uur dan moet je nog even. masu, hmm lastig dat ze dan later op de dag niet wil slapen. maar als eerder naar bedgaan wel werkt dan is dat ook goed toch. mlien, bedoelde het niet zo hoor, bedoelde meer van deze houden we geheim tot het eind want ik weet niet wie er meelezen. wij hebben ook barbies baby gekeken en vind haar zo triest dat ze zo zeurt dat ze geen drankje mag haha maar ook wel weer grappig.
@Nacht; Nou, sterkte dan nog vannacht. @Sammie; Haha oke, begrijpelijk hoor. Bij Wesley wist ik het toen al wel eerder weet ik nog te herrinneren, ik heb Kian toen geheim gehouden . Barbie is gewoon zo oerdom... Haha Ik ga slapen, truste!