He meiden, Sens wat fijn dat je er ondanks jos zijn 1x huilen niet uit hoefde vanacht. Gelukkig voel je je iets beter dan gisteren. Hoop dat het borrelen morgen weg is. Al ben je wel vrij dus kan je het rustig aan doen. Private practice is volgens mij vorige week weer begonnen. Ik probeer het ook te volgen maar met de avonddiensten op maandag schiet dat er nog wel eens bij in. Spannend van je vriendin! Succes morgen op cb. Zijn dit de prikjes waar hij na een week op kan reageren? Mlien kan me voorstellen dat ze baalde dat er om 4 uur bijna geen rij meer was. Volgens mij had je idd 2 lichtingen. Maar ach joh, het had leuk geweest maar geloof niet dat de 3 ukken het zo lang hadden volgehouden in de rij. Je hebt ondanks 3 dagen er wel 1 lange tussen zitten. Begin je dan ook later of dat niet? Wel lekker dat je na deze week vakantie hebt. Voel jij je ook altijd zo slim als je daarnaar kijkt? Nacht balen dat je zelf niet zovee geslapen hebt. Ik zou idd de kinderen aanspreken op hun taken. Als ze rommel maken kunnen ze dat ook wel zelf opruimen. Masu de voorraad weer lekker aangevuld. Altijd goed toch? Hahah die uitdrukking van jou ik vind hem echt grappig! Dommage pindafrommage! Wel lastig lijkt me suus om die band dan ooit nog goed te krijgen. Denk niet dat dat zo snel zal gaan gebeuren. jammer dat amy toch weer kort geslapen had en niet echt vrolijk was. Gelukkig viel ze wel in slaap nadat je haar vroeg op bed had gelegd. Ahhh lekker geshopt voor amy. Altijd leuk vind ik Wat een gaaf jasje!! Die zou ik ook gekocht hebben als ik een meid had. Sammie ik ben gewoon 32 uur blijven werken. Het is bij mijn werk alleen zo dat ik niet altijd 8 uur op een dag kan draaien. Dus soms ben ik dan genoodzaakt om meerdere dagen te werken om toch aan mijn uren te komen. Komt eindelijk dat kiesje door sammie? Gelukkig is hij weer wel meer zijn eigen ik. Gelukkig dat alles bij de gyn goed was. Jammer alleen dat ukkie weer met zijn bolletje omlaag lag. hoop dat je placenta nog gaat schuiven. Dat lijkt me niet echt handig een babyfoon die niet oplaad. Ook raar dat je kabaal doormidden is. Heeft ie klem gezeten ergens? Of is er aan geknabbeld? Ben wel benieuwd naar de naam van ukkie 2. Mooie echo foto's weer! Wat groeit zo'n ukkie toch ook wel weer snel in je buik he? @ Prikjes bij ons ook 1 de been en 1 de arm. Hier hebben we een gezellige dag gehad. Was vanmorgen snel klaar met werken. Even snel langs huis omkleden en door naar mn binkie. Hij was vanacht 1x aan het huilen geweest en mams heeft hem weer neergelegd en hij heeft geslapen tot 7 uur vanmorgen... (daar wel en thuis niet...) We zijn vanmiddag gezellig met neefjes en mams naar een grote buiten speeltuin geweest. Stijn heeft zich prima vermaakt. Lekker schommelen, glijden en vooral in de zandbak. Op de weg naar huis was hij in slaap gevallen en thuis heb ik hem zo over kunnen leggen in bed. Rond 18.15 uur heb ik hem maar wakker gemaakt. Hij was het er niet mee eens. Hem maar even gelaten en hem later uit bed gehaald. HIj heeft lekker zitten smullen en daarna nog gezellig gespeeld. Ook kreeg ik nog veel kusjes en kwam hij ook kusjes halen Rond 21 uur naar bed gegaan vandaag want hij was nog zo gezellig na zijn tuk van ruim 2 uur. Hij ligt vandaag zonder slaapzak, ben benieuwd hoe de nacht zal gaan. Ik ga lekker mn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal en nacht werkse nog!
@prikjes, allebei in de arm hier. @nacht, werkse dan nog! Je moet nog wel ff! @sammie, het is ook prima hoor, alleen ze heeft er zelf toch wel enigszins last van dat ze kort slaapt...of misschien is dit weer zo'n overgangsfase...je weet 't nooit met die ukken van ons! @kib, wat grappig dat jij hetzelfde jasje zou kunnen kiezen als je een meid had! Klinkt als een heel gezellig dagje. Stijntje later naar bed; wie weet betekent dat ook dat ie morgenvroeg wat later wakker wordt? Je weet 't maar nooit... Wat ontzettend schattig dat hij kusjes kwam brengen en halen! *smelt* @hier, schoentjes van scapino besteld bij de wehkamp. Als iemand nog schoentjes zoekt; het is nu tweede paar halve prijs en je krijgt 10 euro korting als je boven de 50 euro uitkomt met de code 'ikkannietwachten'. Ik kwam op 45.....dus een speeltje van 6 euro erbij besteld....en dan dus mooi klaar voor 41 euries (nou 46 vooruit...we hebben ook nog verzendkosten). Ff kijken of ik een link kan plaatsen; Scapino leren laarzen? Bestel nu bij wehkamp.nl En deze: Scapino leren schoenen? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik ga zo m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!
@kib; Klinkt als een geslaagd dagje gisteren, lekker hoor spelen in de speeltuin. Heeft Stijn het goed gedaan vannacht zonder slaapzak? @Masu; Gave laarzen en schoentjes! Erg leuk. Zal vanavond ook eens op de site van Scapino gaan neuzen. Hier goed geslapen, Kian slaapt nog dus die maak ik over een half uurtje wakker en dan richting werk. Tot vanavond!
Masu: gave schoentjes maar vooral gaaf jasje...waar heb je die vandaan en wat kostte die? Sorry dames ik ben ziek en lig meerendeels in bed..schiet niet op! Gelukkig doen de meiden nu een lange middag slaap van 12 tot 15 dus tuk ik ook bij..
Goedemorgen meiden, Masu wat een gave schoentjes!! Die laarsjes zijn ook leuk. Ik liet de schoenen aan mn mams zien en die vind ze ook gaaf. Mlien stijn deed het best goed zonder slaapzak. Hij is vanacht 1x wakker geworden en mark ging eruit. Geen klagen dus. Mv3 balen dat je ziek bent. Gelukkig kan je inde middag met de meiden meetukken. Hier zoals geschreven bij mlien een goede nacht. Stijn al op kdv en ik ga vanmiddag aan het werk.
Hey chickies! @sens, en...en...is je vriendin al bevallen?!??!?! @mlien, werkse vandaag! Lekker dat Kian nog lag te slapen! @kib, gaaf dat je mams ze ook mooi vond! Om 3 uur beginnen vandaag? @sammie, ik heb maat 21 genomen. Ze zit in 20, maar als ze nou wat kleiner uitvallen dan zitten ze meteen krap. Succes met snuffelen! @mv3, beterschap! Balen dat je niet lekker bent, maar gelukkig slapen je kids goed. Het jasje komt bij van de Ven vandaan. (van de Ven Fashionshops - home_pag) Het is van het merk Bakkaboe en die verkopen ze wel in meer winkels. Bij Jola mode hebben ze ze bijvoorbeeld ook. Jasje kostte 29.95. @hier, goeie nacht gehad. Amy werd rond kwart voor 8 wakker. Gegeten en toen zijn we om kwart over 9 naar de cursus 'muziek op schoot' gegaan. Het was echt kei leuk! Ongeveer 10 kindjes in totaal en dan spelenderwijs kindjes kennis laten maken met muziek. Amy vond het in ieder geval fantastisch! Al die andere kindjes vond ze leuk en ze geniet echt van muziek. Het duurde 40 minuten en daarna was ze wel best moe. Ze is nu met ons pap en mam mee, want ik mag vanmiddag en vanavond weer werken. Gisteren toen ik met mijn nichtje en de honden in 't bos was ben ik door een beest gestoken. Gisteravond was m'n rechterhand al aardig dik en ik had gehoopt dat dat over ging in de loop van de nacht. Helaas pindakaas...het is nog steeds even dik. Mijn ringvinger en m'n pink kan ik niet buigen of strekken en het gloeit ook helemaal. Vrij irritant dus! :x
hey meiden goeiemorgen! @kib, jullie hebben weer een leuke dag gehad gisteren, gezellig hoor met alle kids naar de speeltuin. Fijn dat hij goed geslapen heeft daar en vannacht ook zonder slaapzak, ligt hij dan nog wel onder een dekentje ofzo? @masu, wat een gave schoentjes en laarsjes! leuk dat Amy de muziek vanmorgen leuk vond! geslaagd dus auw ben benieuwd wat voor een beest dat geweest is hoop dat het snel overgaat. Mijn vriendin is inderdaad bevallen hij heet A.aron J.ohan en hij was 3360 gram en 48 cm ze was precies 37 weken zwanger. Uiteindelijk toch een keizersnede geworden maaaar alles gaat goed met mama en kind Alvast werkse voor straks! @mlien, hij heeft 1 prik in zijn arm gekregen en 1 in zijn been. Werkze vandaag meis! @mama van 3, beterschap meis. Wat heb je? griepje? gelukkig slapen je meiden lang in de middag kun je zelf ook lekker bijslapen. @hier, niet zo'n beste nacht gehad. Werd om 00.10 uur wakker van een nachtmerrie en om 5 uur van manlief die er uit ging voor Jos. Om 6.45 uur ging de wekker want we moesten om 8.20 uur bij het CB zijn, hij heeft zijn prikjes weer binnen bah bah wat zielig zeg eerste keer dat ik het echt heel erg vond, komt denk ik omdat Jos het nu bewuster meemaakt ofzo. Nou ja hij weegt 9550 gram en is 79 cm volgende afspraak met 18 maanden. Inmiddels ligt hij alweer 1.5 uur in bed want hij was erg moe, ik ga evne verder met een dossier doorlezen. Morgen rechtzitting blegh
Gefeliciteerd met je vriendin sens! Fijn dat alles goed gaat met moeder en kind! Prikjes blijven sneu he...en ze hebben het nu inderdaad ook beter in de gaten. Zo zielig! Maar de volgende prikken zijn met 4 jaar pas weer, dus dat duurt gelukkig even. Succes met het doorspitten van het dossier! Wat houdt zo'n rechtzitting in en wat is jouw rol daar precies bij/in?
het is een rechtzaak omdat ze schade wil verhalen op ons als woningbouw, ik was destijds erbij betrokken als w.oonconsulent dus ik moet worden gehoord door de rechter.. hoorde net alleen dat de r.echtsbijstand van mevrouw de verkeerde rechter heeft ingeschakeld (nl. a.msterdam ipv h.aarlem) dus de zitting gaat niet door morgen, komt een nieuwe datum. @hier, Jos slaapt nog steeds en ik voel me echt belabberd wanneer gaat het nou over
@sens, balen dat je je nog niet goed voelt.... Het duurt wel lang hoor, zeker voor buikgriep. Das normaal toch wel met een paar dagen over. Morgen dus toch geen hoorzitting.... Hier op de bank want ik ben erg moe. Kan misschien door dat beest komen dat me heeft gestoken, want het is ineens op komen zetten. Straks nog ff m'n was ophangen en dan kan ik rond half 3 van huis voor m'n trainingen.
Balen van dat prikbeest, zou toch even de dikter bellen voor de zekerheid. Het is niet echt buikgriep meer het us nu algehele melaise voelt een beetje grieperig. Werkse alvast masu!
@sens, thanx! Ik ga over een kwartiertje van huis. Misschien straks ff naar de ha bellen...Hoop dat jij je ook snel weer beter voelt. @nacht, nee ik heb het beest niet gezien. Ik heb de prik wel gevoeld en ook gezien dat er toen 2 kleine witte schijven op mijn hand tevoorschijn kwamen. Het werd steeds dikker en de schijven trokken weg. Nu is het rood en dik, het jeukt niet, maar het doet voornamelijk pijn. Ook is het warmer. Ik denk misschien een daas of zo? Herken jij het? @hier, zo dadelijk van huis voor m'n trainingen. 3 trainingen op de planning vandaag en de laatste (en tevens degene die het verste weg is) sluit ik vanavond af. Eindelijk, want het was de allerlangste versie (16 bijeenkomsten) en 75 minuten heen en 75 minuten terug rijden voor mij. Vanavond rond 22 uur weer thuis...hoop ik...want bij zo'n afsluiting kunnen mensen soms wel blijven lullen...
@masu, en heb je de huisarts nog gebeld? @hier, Jos was vanmiddag weer snel moe dus om 15.15 uur lag hij weer in bed. Toen heeft hij weer 2 uur geslapen, daarna lekker spinazie gegeten hij vond het heerlijk, en zijn oren ook hahaha Nu lekker badderen met papa en dan flesje en naar bed.
He meiden!! Masu; Wat raar van je dikke hand, had je de dokter nog gebeld? Werkze nog even! @Kib; Fijn dat Stijn goed geslapen had vannacht! Jij ook aan het werk?! @Sens; Balen dat je je nog steeds niet lekker voelt, nog steeds van dat buikgriepje joh? Duurt lang! Zielig hoor die prikjes bij Jos . Hier lekker gewerkt vandaag, was aardig druk en erg gezellig. Vandaag is onze beste vriend getrouwd in Turkije, hij heeft hier een huis gekocht en zij kan pas op zijn vroegst over een jaar hier voor vast heen komen als alles volgens plan gaat. Morgenavond komen ze hierheen en dan gaan we taart brengen. Ook hebben we al bericht gehad van CP en we gaan naar het park Hochsauerland in een gewone 4p cottage, niet zo veel geluk als Masu toen had, maar wel leuk natuurlijk. Met Kian is alles vandaag weer prima gegaan en het eten ging vanavond ook gewoon weer goed, we hebben hier het ergst gehad, maar het was heftig zeg deze sprong!
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Uitgerekend 25-01-2013 Sammie121 Gewicht en lengte 28-07-2012 Wesley 11 kilo, 83 cm 31-07-2012 Kian 11,44 kilo, 81 cm 02-08-2012 Amy 10,34 kilo, 79 cm 16-08-2012 Stijn 10,73 kilo, 80,8 cm 16-08-2012 Vince 11,1 kilo, 84,2 cm 30-08-2012 Yara 9575 gram, 78 cm 05-09-2012 Jos 9550 gram, 79 cm
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050gram en 46cm Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Uitgerekend 25-01-2013 Sammie121 Gewicht en lengte 28-07-2012 Wesley 11 kilo, 83 cm 31-07-2012 Kian 11,44 kilo, 81 cm 02-08-2012 Amy 10,34 kilo, 79 cm 16-08-2012 Stijn 10,73 kilo, 80,8 cm 16-08-2012 Vince 11,1 kilo, 84,2 cm 30-08-2012 Yara 9575 gram, 78 cm 05-09-2012 Jos 9550 gram, 79 cm
@mlien, wat leuk dat je vriend getrouwd is vandaag, gefeliciteerd! fijn dat het met Kian weer een stuk beter gaat en hij ook weer lekker gegeten heeft. Brrr houd mijn hart vast voor die sprong.. @hier, ga zo afsluiten en lekker naar bed. Welterusten meiden!