He lieverds, Ff denken, iets wat niet helemaal mee valt vandaag. Masu gelukkig je verre en lange training afgesloten vandaag. Was je op tijd klaar? Hoe is het met je hand? Nog steeds zoveel last en de ha al gebeld?? Leuke site die van de Ven. Zag dat ze hier ook zitten dus maar eens langs gaan. Sens balen dat Jos zijn prikjes zo tegen vielen. Jij ook nog niet helemaal opgeknapt.. Wel rustig aangedaan vandaag? Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Mlien ja ik was ook weer aan het werk. Wanneer nou niet he? Stijn ligt wel onder een lakentje met dekentje. Dacht dat jij het vroeg of sens... Gefeliciteerd met trouwen van jullie vriend. Verder volgens mij niemand meer geschreven. Ohja sens je merkt het vanzelf als de sprong gearriveerd is. Ineens.heb je dan een klein draakje. Hier vandaag even met mams naar de markt geweest. En bij mams even langs de winkeltjes gelopen. Moest ff bij de intertoys kijken voor de toettoet garage. Hoorde alleen vd buuf van mams (die werkt.daar) dat er eind oktober weer een koopavond is waarbij je dan 15% korting krijgt. Dus besloten nog ff te wachten met de aanschaf. Verder vandaag aanzhet werk geweest maar was niet helemaal mijn dag. Was me vandaag ff teveel. Heb me er wel doorheen weten te slaan maar was blij dat collega kwam en ik naar huis kon. Gelukkig weet collega precies hoe ik me voel. We zitten in hetzelfde schuitje. Stijn was net even aan het huilen dus kon ik hem toch nog ff troosten en een kus geven. Zo lekker slapen!
goeiemorgen meiden! @kib, balen dat het allemaal niet even lekker ging op je werk *dikke knuffel* het is ook niet niks zo veel werken dat jij doet. Blijft STijn dan wel een beetje liggen onder de dekens? hier gaat Jos door het hele bed, blijft echt niet onder een deken liggen (niet meer, waar is die tijd gebleven hahaha) @hier, onrustige nacht gehad. Jos heeft slecht geslapen, voelde ook warm aan net. Had de thermometer al ingepakt voor souders dus heb niet gemeten mag zij doen. Hij was ook heel erg huilerig die 10 minuten dat ik hem heb gezien, ergens zit hem er iets niet lekker prikken kiesje wie zal het zeggen.. Nou ik ben al weer laat, dus ik ga jullie snel gedag zeggen Fijne dag meiden thuis of op het werk!
@Kib; Balen dat het even niet zo lekker gaat op het werk. Maar vandaag lekker vrij, hoop dat je wat geregeld krijgt voor volgende week! @Sens; Balen van de slechte nacht. Kan inderdaad goed van de prikken komen. Jij al weer iets opgeknapt? Werkze vandaag! Hier heerlijk geslapen, Kian wordt net wakker dus die ga ik zo eens zijn ontbijtje geven en dan richting werk.
Gaaaaap goedemorgen meiden, Hier een niet zo'n beste nacht. Stijn is wel 3x aan het huilen geweest. Zelf ben ik er 2x uit geweest.. Rond 6.45 was hij echt klaar met slapen en heeft mark hem eruit gehaald en bij zich gehouden. Zo kon ik nog ff doezelen tot 7.20uur. Samen met Stijn hebben we nog even de wereld is mooi gekeken tot hij er klaar mee was. Sens balen ook van jouw nacht. Stijn blijft soort van onder xijn dekentje liggen. Elke keer als we eruit gingen dan leggen we hem er wel onder. Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik hem vanacht weer de slaapzak aan zal doen. Ik hoop dat Josje niet ziek gaat worden. Mlien ik ga straks aan de slag met bellen. Werksr vandaag. Lange dag voor jou met de koopavond?
kib, wat een nare nacht voor jullie zeg. lastig dat hij zo'n last van de sprong heeft in de nacht. hier is het overdag altijd drama maar snachts slaapt hij dan gelukkig goed. niet leuk dat je ook zo'n rotdag hebt gehad op je werk. komen er weer nieuwe dingen voor de toettoetgarage? ik hebgeloof ik alles wel maar heb het weer op geruimd. senso, oei jij ookal niet zo'n beste nacht balen zeg. misschien een combi prikje en kiesje. hoop dat hij geen koorts krijgt. mlien, werkze vandaag, je hebt een lange dag te gaan. hier een goede nacht. gisteren een beetje druk geweest en heb lekker 2 uur geslapen was ineens zo moe. wesley was 8uur wakker en nog gedoezeld tot 8.30uur. straks even boodschapjes doen en dan gaat ml vanmiddag met zwager een auto kijken voor onderdelen voor zwager auto hoop dat het wat is aangezien ze bijna 2 uur moeten rijden en 2uur terug.
Sammie ik weet niet wat dat met Stijn is. Vaak is wel aan het spoken in de nacht als hij in een sprong zit of als er tanden/kiezen door komen. Voel ook wel 4 bobbels in zijn mondje. Voor zover ik weet komt er niets nieuws bij voor de toettoet. We hebben met Stijn zijn verjaardag geld gevraagd zodat we alles bij elkaar konden leggen en zo een wat groter cadeau konden kopen ervan. van ons heeft hij toen de little people dierentuinboom gekregen en nog wat los speelgoed. We hadden dus besloten om nog even te wachten met de garage. Die gaan we nu dus eind oktober halen voor hem. Gelijk maar eens in het intertoys boek kijken naar wat nog meer voor sint/kerst. Hier een mannetje wat moe is maar niet wil gaan slapen. Vandaag is er niet veel goed... Straks maar even naar mn zus waar we lunchen en vanmiddag even naar de bibliotheek. Kijken of we nog leuke boekjes kunnen lenen. Ik loop alvast vooruit op spam vrijdag aangezien ik niet wet hoeveel tijd ik morgen heb. 1e dansen in de auto 2e drinken uit de avent beker zonder tuit/rietje
Lekker ding!!! Goeiemiddag meiden! Mooie spam zeg! @nacht, waarom staat Jolien er niet bij met haar gewicht en lengte? Heb je fijn gewerkt gisteren? @mlien, gefeliciteerd met het trouwen van jullie vriend! Werkse vandaag! @sens, voel je je zelf wel weer wat beter vandaag? Sneu dat Josje ergens last van heeft...god weet van beide dingen die je noemt! Of ziekjes aan 't worden...je weet 't niet. Hopelijk is het in ieder geval snel weer over! Ik ben niet meer naar de huisarts geweest ondanks verschillende adviezen, maar vandaag gaat het alweer beter! De zwelling is in ieder geval iets minder en ik kan m'n vingers weer beter bewegen. jeuh! @kib, dikke knuffel!!!! Wat balen dat je je zo rot voelde gisteren maar eigenlijk ook niet meer dan logisch. Je werkt ook zoveel en de werkdruk is gewoon te groot bij jullie omdat er te weinig mensen zijn die de last kunnen dragen. Hopelijk wordt het beter als je straks meer collega's hebt. Gisteren liep mijn training helaas uit; het is best een complex gezin en ik had een raadscoordinator die ook nogal lang kan praten....dus liep een uur uit...was pas rond kwart voor 11 of zo thuis, bleh! @sammie, das een eindje rijden voor onderdelen dan? Konden ze ze niet dichter in de buurt krijgen? Fijn dat je lekker geslapen hebt. Heb jij nog wat op de planning vandaag? @hier, goed geslapen en ik hoorde Amy pas om kwart voor 9. Ze was wel klaarwakker dus duidelijk al ff wakker. Mark heeft vanaf vandaag vakantie en ik hoef alleen vanmiddag nog naar supervisie en een gesprek met mijn baas. Over een kwartiertje ga ik aankachelen. Amy is nu op het kdv. Ze was erg vrolijk en we hebben vanmorgen samen piano gespeeld. Vond ze ook erg leuk. Toen we bij het kdv aankwamen (en nog buiten stonden) begon ze al heen te weer te wippen en blij te gillen omdat ze weer mocht gaan spelen, haha! En als ik haar in haar stoeltje zet (alle kindjes zitten dan aan tafel, want we brengen haar met het eetmoment) dan heeft ze geen oog meer voor ons, alleen maar voor het schaaltje brood wat voor haar staat, haha! Net ook lekker met manlief gaan lunchen in 't dorp en ff de corsotent binnen gelopen. Fijne middag allemaal!
HOI!!! Ben er weer hoor.... @Senso, wat baaleh dat Jos niet helemaal lekker is!! @Kib, wat een leuke spam weer.... leuk dat dansen in de auto ... Vince doet dat op het liedje Nosa.... ... Lekker gelunched??/ Sorry haak hier weer in ;D>.
haha omdat ik niet weet hoe zwaar en groot ze nu is lol ga haar eens wegen en meten als ik tijd heb mooie spam, en alleen eten? WOOW
Masu lekker gelunched met Mark? Gelukkig lijkt het met je hand al wat beter te gaan. Balen dat het gisteren zo uit liep. Vandaag wel op tijd op klaar hoop ik voor je. Heb je een gesprek met de baas over hoe straks verder met je werkverdeling? Wat leuk om te lezen dat amy met zoveel plezier naar het kdv gaat. Hier is het soms toch echt nog wel huilen bij weg brengen. bedankt trouwens voor je dikke knuffel. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter en ik kreeg zelfs nog een super lieg berichtje van mn TL. Dat ze zo super trots op ons is en dat het snel beter gaat worden Stamp het maakt stijn weinig uit wat er op staat. Het is wel een kleine swingerd. Vandaag hadden we kinderliedjes aanstaan in de auto en hup daar gaan de armpjes omhoog. Nacht hebben jullie geen controle bij het CB dan? Is dat bij jullie anders geregeld? Hier vanmiddag bij zus gelunched en daarna met de kids even langs de bibliotheek. Stijn heeft weer een paar nieuwe boekjes om te lezen. Bij 2 zit ook een cd met liedjes dus kan hij weer dansen/zingen. daarna nog even samen boodschappen gedaan en toen ook maar gelijk besloten dat zus en aanhang bij ons blijven eten. We gaan pannenkoeken eten!
onze huisarts is de arts bij de CB en doet dat alles hier thuis... is al een eindje geleden dat ze gewogen en gemeten werd
@nacht, grappig, bij jullie werkt dat dus heel anders! @stamp, en niet op mij reageren?! @kib, leuk dat jullie nog naar de bieb zijn geweest en gezellig dat ze blijven eten. Pannenkoeken, erg lekker! Helaas liep ook deze afspraak weer uit....eigenlijk van 3 tot 6, maar het werd kwart voor 8.....oeps! Dus nu net pas thuis en ik moet nog eten... @hier, fijn gewerkt en een hoop duidelijk. Ik ga mijn uren een beetje verdelen over 4 dagen en woensdag wordt mijn traindag. Verder veel landelijke veranderingen waar ik jullie niet mee ga vermoeien, maar daardoor moeten we wel weer even kijken hoe we alles op gaan zetten en zo. Allemaal uitdagingen! Ik ben net pas thuis, dus manlief is even een frietje halen. Ik heb best wel honger. Vanavond lekker op de bank en niks meer doen. Nu een weekje vakantie, jeeh!
Nacht das wel handig dat jullie eigen ha jullie cb arts is. Zou wel als mama zijnde ook erg nieuwsgierig zijn naar haar gewicht en lengte. Al kan je de lengte wel een beetje schatten aan de hand van de kleding maat. Masu haha jij bent echt grappig!! Zegt dat ik veel werk maar eigenlijk ben je geen haar beter Gelukkig wel een hoop duidelijk nu. Ook wel fijn dat je maar 1 trainingsdag overhoudt. Ik neem aan dat je de andere dagen bezig zal zijn met de planning enzo. Hier gezellig gegeten met zijn allen, maar wat een oase van rust nu iedereen weer naar huis en Stijn ondertussen ook al lekker op bedje ligt. Ik heb hem vandaag toch maar weer een slaapzak aangedaan aangezien hij toch een flink stuk onder zijn deken uit kruipt. Ik heb het vermoeden dat hij het dan heeft 's nachts en daarom huilt. Zus zei hetzelfde. Ben benieuwd of dit gaat werken of niet?? Nu lekker op de bank expeditie robinson kijken.
@kib, ik ben net zo erg als jij, dat weet je toch!? Wat een rust dan ineens als iedereen weg is. Idd, de andere dagen houd ik me met planning en het uitzetten van de trainingen bezig; dus heerlijk vanuit huis. Stijn dus wel weer met slaapzak? Het is ff zoeken he! Amy slaapt altijd zonder, want ze draait en wurmt nogal in bed en als ze een slaapzak aan heeft dan wordt zij juist weer wakker doordat die slaapzak heel vreemd om haar lijfje gedraaid zit. Ben wel benieuwd hoe dat in de winter gaat....ik stop haar zelfs niet meer in, want ze is toch binnen no time onder die deken uit...
Zwaai lieffies! Kom morgen reageren hoor, drukke dag op het werk gehad en daarna op kraamvisite. Ga nu eerst even lekker slapen welterusten!
Een hele goedemorgen meiden, Hier een heerlijke nacht gehad. We moesten er om 23uur nog 1x uit en daarna heeft Stijn doorgeslapen tot 6.40 vanmorgen!! Wat een genot. Ik voel me ook een stuk uitgeruster. Masu wij zijn idd niet zo heel verschillend van elkaar hiermee Het is idd zoeken naar hoe slaapt mn uk het lekkerst/beste. Blijkt toch dat hij zijn slaapzak nog nodig heeft. Grappig dat Amy juist in de slaapzak slecht slaapt. Sens hoera weekend voor jou! Was het gezellig op kraamvisite? Hier staat de wereld is mooi aan en af en toe.staat Stijn ineens te dansen. Zo super schattig hoe dat kleine kontje dan heen en weer wiebelt *smelt* Zo ontbijten, douchen, aankleden en dan uk aar het kdv brengen. Thuis effe de boel opruimen en schoonmaken en om 15uur weer aan het werk.
Morning mooie moppies! Hier ook een goeie nacht. Daarna met z'n allen richting ziekenhuis voor een bezoekje aan de reumatoloog. Toen gaan lunchen met een moeder van een client die ik voor m'n vorige werk begeleid heb. En nu ff op de bank. We gaan zo boodschapjes doen. Manlief heeft gisteren al alles gepoetst; nu nog alle boodschappen en dan zijn we helemaal klaar voor het corsoweekend! Daarna denk ik een stukkie fietsen want het is zo'n lekker weer! @kib, balen dat je weer een werkdagje hebt. En ook een werkweekend volgens mij... Hopelijk zijn de clienten lief voor je! @sens, nou....waar blijf je dan?!