Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey meiden,

hier een onrustige nacht gehad.
    had veel buikpijn en rugpijn nog steeds dus vanmorgen urine weggebracht maar geen blaasontsteking straks even met de dokter overleggen wat het kan zijn. wesley heeft ook onrustig geslapen en was vroeg wakker.

masu, was alles goed in het ziekenhuis?
    veel plezier met het corso weekend en ben benieuwd naar jullie wagen.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hehe meiden daar ben ik ook weer even!

@kib, gave spam heb ik voorbij zien komen! lekker pannekoeken, gezellig dat je zus met kids is blijven eten gisteren! heeft misschien toch geholpen dat Stijn weer lekker in zijn slaapzak lag vannacht. Fijn dat je zo lekker geslapen hebt, het is je gegund!

Schattig dat Stijn zo lekker aan het dansen is, Jos beweegt alleen zijn hoofd hahaha

WErkze vandaag!

@masu, ja ja ik ben er hoor :p wat leuk dat Amy zo enthousiast wordt als je haar naar het kdv brengt!

Hoeveel uur wordt het nu dan je werk? wel lekker dat je maar 1 vaste traindag hebt, de rest is vanaf huis?
    (edit lees het nu dat het vanaf huis is, lekker hoor!)

Fijn dat Mark gisteren alles al gepoetst heeft! kun je lekker van het weekend genieten! ben benieuwd naar spam van de corso wagen!

@sammie, vervelend die buik en rugpijn.. hoop dat het snel weggaat en het niets ernstigs is..

@hier, goeie nacht gehad. Jos werd om 8.30 uur wakker, heerlijk dus. Was zelf om 8 uur wakker maar alvast op mijn gemakje gewassen en aangekleed :) vanmorgen boodschapjes gedaan en vanmiddag het huishouden van boven tot beneden. Volgens mij voel ik een puntje van Jos zijn kies. Dacht dat eerst rechtsonder zou doorkomen dus ik daar smeren komt eerst linksonder door :$ daar had ik dus niet gesmeerd.

Jos heeft vanmorgen bijna 2.5 uur geslapen en inmiddels ligt hij nu ook nog even op bed.

Ik heb lekker een appel kaneelcake gebakken staat nu in de oven, ben benieuwd of hij lukt :)

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, oeh, appelkaneelcake! Wat lekker! :D Het is nog jammer dat je zo ver weg woont! ;)
    Eindelijk een kiesje door...wat heeft hij er toch last van (gehad) he! Uiteraard zal ik spammen van de corsowagen.
    Je vroeg ook nog naar het aantal uren; voorlopig houd ik dat gewoon op 24, want ik denk dat ik het wel red in die 24 uur als ik straks minder trainingen heb.

@sammie, wat balen je zo'n pijn had. Hopelijk kom je er snel achter wat het is. Lekker slapen lukt dan idd niet.
    Alles was goed bij de reumatoloog. De ziekte is stabiel en dat merk ik ook wel aan m'n lijf. Over 3 maanden hoef ik ook pas weer bloed te prikken en over 6 maanden pas weer terug. En verder gewoon bellen als er iets is.

@hier, aan 't wachten op schoonma. Die komt om half 8, zodat manlief en ik ff naar de corso kunnen samen. Ik los schoonma dan om half 10 weer af en manlief blijft dan nog daar.
    Amy ligt net in bed, maar ze is nog wat aan het huilen/jammeren.
    Komt dadelijk wel goed.

4. AHzondag

Senso, yeah een kiesje door. Als ik niet weet waar het door gaat komen smeer ik alles in haha. Lekker appel-kaneelcake.

Masu, veel plezier bij de corso. Fijn dat alles goed was en dat je pas over 6maanden terug hoeft.

Hier, eindelijk de kinderwagen binnen zal morgen even een foto maken. Verder flink geshopt voor wesley wel online natuurlijk dus moest daar even opwachten. Heb een leuke winterjas en schoenen gekocht en nog veel meer. Zal daar morgen ook even een foto van spammen. Het hangt al in de kast.
    Wat de buikpijn betreft is het gewoon bandenpijn want je bm gaat rond de 20 weken hard groeien. Gewoon een warme kruik of hittepit opleggen.
    Maar als ik het niet vertrouw moet ik maandag gewoon weer urine brengen.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, 24 uur is mooi dan, vooral als je het werk redt binnen die uren. Verspreid over 4 dagen is dan ook netjes. Was het leuk vanavond?

@sammie, hahaha ja heb nu maar 2 kanten gesmeerd. Twijfel nu wel of hij al helemaal door is, voel heel duidelijk een klein puntje maar of hij al helemaal door het tandvlees heen is weet ik niet.

Gelukkig is het bandenpijn en helpt ene warme kruik of hittepit!

@hier, manlief heeft met Jos boodschappen gedaan en daarna heb ik lekker gedoucht met Jos. Hij is gelijk gaan slapen daarna en ik ben lekker the Voice aan het kijken.

oh ja, de cake is heerlijk! vorige keer mislukte de cake steeds, bleek dat we de oven op een verkeerde stand hadden staan ;)

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He mooie moppies!

@sens, fijn dat je er nu achter bent welke stand je moet gebruiken. Hij is goed gelukt dus! Aangezien ik niet kan proeven...spammetje dan maar? :D
    Fijn dat Josje lekker is gaan slapen.

@sammie, oooeeeh foto's! Foto's! :D Ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt hoor! En ook naar de kinderwagen!
    Fijn (nou ja...fijn...) dat 't bandenpijn is, dan hoef je je in ieder geval verder geen zorgen te maken en weet je dat 't er gewoon bij hoort.

@hier, terug van de corsotent. We maken een kroonluchter van wortels en door al die halve winterpenen moeten ijzerdraadjes gestoken worden.....k*twerk dus!! Daar heb ik me met 3 anderen op gestort vanavond en ik heb overal kleine sneetjes in m'n vingers van die ijzerdraadjes. Morgen dus gewoon bloempjes prikken en niet meer van die k*twortels!;)
    Inmiddels heb ik schoonma weer afgelost en manlief hangt nog in de tent rond. Ik heb ook de voice op staan. Nu komt Floortje! Die ken ik idd nog van Idols en ik vond dat ze erg mooi zong, dus wie weet hoe ver ze 't nu schopt (of ze gaat niet eens door, haha!). :)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha hij is al bijna op! nee hoor geintje, zal morgen een mooie foto voor je maken!

Klinkt ook als een behoorlijk rotwerkje! morgen maar bloempjes prikken kunnen je wondjes herstellen!

@Hier, ik ga naar bed! ook the Voice gekeken ik vond Floortje toen ook zo goed, en nu dus nog :D hoop dat ze het ver gaat schoppen in the Voice.

Ik ga naar bed lieverds, welterusten!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve kwebbels!

Sens arme Josje met zijn kiesje. Verklaart ook wel waarom hij zoveel last had. Gelukkig smeer je nu alle kanten. Hoop dat het kiesje snel door is.

Masu dat klinkt idd als een k*twerkje. Gelukkig morgen weer bloemetjes prikken. Hoe gaat het met je gestoken hand trouwens?

Sammie kom op met.die.spam!! Gelukkig is je pijn niets erntigs al is prettig anders.

Hier weer een dagje gewerkt. Eerst in huis alles gesopt. Bed verschoond, kast van stijntje uitgeruimd (maat 80 eruit, maat 86 erin), gestofzuigd en dekeuken helemaal gesopt. Daarna op naar werk. Clienten begonnen allemaal druk en wilde hun verhaal kwijt. Na het ete heb ik iedereen even wat voor zichzef laten doen en toen keerde de rust terug.
    Zo naar bed en morgen weer op tijd op.
    Welterusten allemaal!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieverds!
    Hier een goede nacht gehad. Stijn 1x gehoord maar mark ging eruit. Vervolgens werd ik wakker vd wekker. Stijn hoorde kort daarna spelen in zijn bedje. Dus ff lekker gekroeld. Nu aan mn ontbijtje en zo alweer de deur uit naar werk.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kib, gelukkig keerde de rust snel weer terug op je werk wel lief en leuk dat ze zo enthousiast zijn maar wel vermoeiend. Gelukkig heb je een goeie nacht gehad en kon je nog even lekker knuffelen! Werkse maar weer vandaag!

@hier, heel vast geslapen maar wel lekker. Jos werd om 8.10 uur wakker, broodje en fles zijn op en nu is meneer lekker aan het spelen.

11. AHzondag

kib, gelukkig heb je een goede nacht gehad dat maakt een werkdag ook wel weer wat makkelijker. werkze vandaag!

senso, mooie nacht en wie weet heeft het geholpen dat je nu alle kanten in gesmeerd hebt.
    vandaag nog plannen?

hier goede nacht. wij hebb sinds een week de telegraaf en die jongen/man komt altijd om 6uur en gooit de krant letterlijk door de brievenbus met gevolg ik klaar wakker. hoop dat het snel went wil graag zo'n zak voor aan de brievenbus maar kan het nergens vinden:(
    wesley was 8uur wakker, broodje gegeten en gaan zo douche en dan even kadotje kopen voor zwager en een kleinigheidje voor nichtje.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  13. AHzondag

mamavan3, dankje!! ga even kijken.

14. AHzondag

pakje voor de baby
    kinderwagen

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He moppies!

Ook weer even een snel berichtje van mij. Dit weekend corso, dus druk druk. Amy is nu bij ons mam en die zie ik morgenmiddag weer. We hebben al flink wat bloempjes geprikt, maar er moet ook nog veel gebeuren. Ik ben nu ff thuis om Taco uit te laten en toen we weggingen was het ook best rustig in de tent. Hoop dat het vanmiddag en vanavond ff goed aantrekt, want er moet ook nog veel gebeuren.
    Mocht iemand het leuk vinden; op onze site kun je via de webcam een kijkje nemen; Buurtschap Crescendo - Valkenswaard | Corsobouwers van de toekomst!

@kib, werkse weer meid! Wat typ ik dat toch vaak bij jou...
    Lekker dat je nog ff met Stijntje hebt kunnen knuffelen!

@sens, mooie nacht! Hoe staat 't nu met Jos z'n kiesjes?

@sammie, irritant dat je daar wakker van wordt ja. Wat een gevaarte is die kinderwagen, wow! :$ Maar ja, er moeten natuurlijk ook wel 2 kindjes op dus is het ook wel logisch. Waar zetten jullie 'm neer? En is ie praktisch?

16. AHzondag

masu, hij is wel lang maar heeft een kleine draaicirkel dus net zo makkelijk als een gewone wagen. we gaan hem weer inpakken en dan even in de kamer zetten en strakjes zal de wagen gewoon in de auto staan. het gekke is dat deze wagen veel lichter is dan onze gewone wagen haha. ik ga even kijken op je webcam!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Sammie wij hebben ook zo'n soort pakje met stijn zijn geboorte gehad. Hij heeft hem 1x aangehad. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet echt praktisch vond omdat je hem helemaal uit.moet doen voor verschonen.
    Zal wel wennen zijn die grote wagen. Grappig dat ie lichter aanvoelt dan jullie andere wagen.

Sens gelukkig een goede nacht.

Masu druk bezette mama die je bent! Heel veel succes met prikken en ik hoop dat de hulptroepen nog komen. Ik zal straks eens ff op de webcam kijken of ik kan zien hoe hard je werkt :p

Stamp waar ben je???

Mlien vandaag vrij toch??

Hier mijn dag werken met gemak overleefd. Had dan ook maar 4 clienten thuis. Ik heb eigenlijk niet veel gedaan. Gezorgd voor een lekkere lunch (broodje knakworst) iedereen aangekleed en nog wat mailthes verzonden.
    Nu alweer thuis en ligt Stijn uitgeteld in bedje. We hebben ff gekroeld en ik mocht een berg kusjes ontvangen :)
    Ik hang nu ff p de bank.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, balen van die krant. Die opvangdingen van mama van 3 zien er wel gaaf uit :D ik vind het een mooie kinderwagen, al die dubbele dingen zijn vrij log om te zien. Fijn dat hij licht is en gewoon makkelijk in de auto past. Dat pakje is uberschattig al ben ik er wel achter gekomen dat ik Jos nooit wat aan heb gedaan met met muts want dat leek me niet lekker liggen.

@masu, leuk om te zien die webcam! jeetje morgen extra knuffelen met je meisje :D prikse! ik hoop dat alles op tijd afkomt en natuurlijk ook veel plezier!

Voel bij Jos wel een puntje maar mag niet kijken dus weet niet echt helemaal zeker of hij er al doorheen gepiept is.

@kib, jeej je bent weer thuis! :D gelukkig heb je je dienst weer overleefd en allemaal kusjes van Stijn, wat lief!

@hier, even naar de prenetal geweest voor een echt kraamcadeautje voor mijn dinnetje. Had al 3 kleine cadeautjes maar die waren voor de babyshower, en die ging dus niet door.

Heb een heel lief pakje van noppies gescoord in maat 68 en een leuk speelding voor aan de kinderwagen.

Voor Jos 2 spijkerbroekjes en een winterjas gekocht! helemaal weer blij :D jas was ook nog 15% korting!

19. AHzondag

Kib, ik denk dat alleen de onderkant uithoeft en ach die ebe dag dat hij hem aan zal hebben. Fijn dat je werkdag vandaag voorbij vloog. Lekker dat stijn wilde knuffelen.
    Senso de wagen zal idd wennen worden met rijden en zwaartepunt enzo maar het schilde 700euro met de wagen die eerst wilde en alles van onze oude wagen paet hierop. Dit is eigenlijk het enige pakje met muts die ik nieuw heb.
    Het duurt wel even voordat de gehele kies door is ze zijn best breed en groot. Het begin is er en het ergste pijn heeft jos even gehad.

Hier niet veel gedaan. Mijn band was lek dus ging hem vervangen was ee pomp leeg en met 2bar kom ik niet ver aangezien er 7 in moet.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, oeps nee met zo weinig bar kom je niet ver! het is ook wel superschattig he al die pakjes, ook met muts hoor :D

Dat scheelt een hoop geld dan toch, en helemaal mooi als alles van de wagen van nu er op past!

@hier, kom nog even spammen. Heb gisteren spam vrijdag gemist :( dus kom het even goed maken :D

foto 1: lekker ontbijten met papa :D
    foto 2: Jos zijn First Home

Deel Deze Pagina