Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en nog 2!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ideaal dat de kinderwagen zo praktisch is. En natuurlijk fijn dat ie niet veel weegt! Das toch het allerbelangrijkste?
    En ideaal dat al het andere er weer op past.

@sens, wat een mooie spam! Hahaha, staat er ook zo mooi 'my first home' op, geweldig!:D:D
    Spam van Jos z'n nieuwe jasje??

@hier, ff snel eten en weer door. :) Leuk dat jullie op de webcam hebben gekeken. Het zal nog wel ff duren voordat we de wagen dichtgeprikt hebben. Denk dat we de hele nacht nog wel door moeten.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ik zag je foto ook op FB staan.....maar nu weet iedereen dat Wesley een broertje krijgt! Of was dat geen geheim?

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, moet je de hele nacht prikken??? :$ speciaal voor jou jasjes spam!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    de kleur is wat donkerder blauw dan op de foto.

@hier, ik ga zo lekker naar bed. Ben best wel moeeeeeeee ;) welterusten allemaal meiden!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, ml heeft dat heeft het neergezet en was geloof ik vergeten dat wr het geheim zouden houden haha. Ach zolang hij de naam maar niet verklapt. Ojee een hele nacht prikken succes ermee.

Senso, leuk jasje! Is het een winter of een herfst jas? Ik heb alleen een winterjas gekocht.

7. AHzondag

goedemorgen dames,

zo te zien ben ik de laatste en de eerste vandaag.

wij hebben een rare nacht gehad nou ja ik en wesley. manlief heeft niks gehoord haha. wesley werd om 6uur wakker en is daarna elke 15 min wakker geweest totdat ik spul in zijn mond deed en toen was hij een half uurtje stil. we hebben ook flinke diarree luiers al 3 dagen niet super dun maar weet dat het van zijn tanden komt. sorry lekker onsmakelijk maar het heeft een bepaalde geur.

vanmiddag na wesley's slaapje naar verjaardag van zwager en daar eten. patatjes met kip:)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Morgen moppies! :D

@sens, wat een stoer jasje!! Echt super!! :D:D Vind 'm echt heel mooi, hij zal Jos vast super staan!

@sammie, haha, ik dacht al....je had nog niet eerder benoemd dat het een jongetje was (of fb dan he)....dus vandaar dat ik me afvroeg of het wel geheim was.
    Wat een rare nacht ja. Die tandjesluiers zijn altijd wel kenmerkend inderdaad. Veel plezier vanmiddag!

@jasjes, hier ook alleen een winterjasje. Als het wat kouder wordt doe ik haar wel een warm vest aan.

@hier, niet de hele nacht doorgeprikt hoor want dan trek ik 't vandaag niet. Rond 23 uur zijn we naar huis gegaan en toen heb ik manlief rond half 5 weer afgezet. Ikzelf ben weer terug naar huis gegaan, zodat ik nog wat uurtjes kon slapen. Ik heb gewoon echt niet genoeg aan 4 uurtjes slaap. En vroeg in de ochtend is het heel veel afbreken; sjouwen met steigerpijpen, rotstukjes prikken op de wagen waar je bijna niet bij kan...dat soort dingen. Niet iets waar mijn specialiteiten liggen. ;)
    Vanmorgen weer gaan kijken toen de wagen uit de tent kwam. Hij staat nu net op het parcours en om 2 uur begint het. Manlief is in 't buurthuis om wat te eten en om half 1 moeten de duwers op 't plein zijn. Ze duwen de wagen met 4 man. Ik heb met m'n foon wat foto's gemaakt:

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@sammie, balen van je gekke nacht! Het is een winterjasje volgens mij, hij is behoorlijk dik. Vies he die luiers blegh! Veel plezier op verjaardag!

@masu, hij ziet er echt super uit! Mooi geworden! Veel plezier vandaag

@hier, goeie nacht gehad. Jos niet gehoord en om 8
    15 uur werd hij wakker. Ml is eruit gegaan en ik heb nog lekker geslapen tot 10 uut. Steaks even langs vriendinnetje.

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Wat een gave spam allemaal zeg!

Hier ff kort berichtje, gisteravond een feestje gehad en kheb veel te veel wijntjes op, heb vandaag de hele dag lopen spugen maar ja, 's avonds een vent... 's ochtends een kop als een baksteen ;).

Kian was uit logeren en alles is weer prima gegaan, hij heeft sinds vrijdag flink koorts gehad en vandaag lijkt dat voor het eerst weer ietsjes lager (nu rond de 38 graden, op zijn hoogst is het 39,5 geweest) hij is verder wel supergezellig!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, balen van je kater! maar ja inderdaad bij nacht een man bij dag een stoer wief! :D gelukkig gaat het met de koorts weer wat beter van Kian. Kiesjes al door?

@hier, op visite geweest bij vriendinnetje. Was wel leuk ze had tijdens de intake van de kraamzorg gevraagd om de kraamhulp die bij ons was geweest en het was gelukt! ze was er vandaag dus dat was wel even hartstikke leuk :D ze zei al als de 2e komt moet je me maar even mailen geef ik ook aan dat ik weer bij jou wil kramen :D

Vanavond nog even bij souders een bakkie wezen halen, was ook wel even gezellig. Jos lag daarna snel in dromeland.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoop dat je corso dag geslaagd was!

Welterusten lieverds!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Morgen mooie moppies! :D

Hier een geslaagd corso gehad! We zijn 8e geworden, best netjes vind ik.
    Vanmiddag om 14 uur verzamelen en dan gaan we lekker stappen met z'n allen. 's Avonds lekker eten en dan weer door. Ik zeg: fijne dag allemaal!!

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Lekker aan het werk vandaag? Kiesjes hier zijn nog niet door helaas.

@Suus; 8e, das toch mooi! Had je haast tijdens het posten? :p

Hier was Kian vanochtend erg vroeg wakker, kwart voor 7 al! De koorts is gelukkig wel weg nu, maar nog geen tandje of kiesje door. Hij ligt nu lekker te slapen en ik ben net in de voortuin bezig geweest, onkruid verwijderd, rot werk!! Nu plof ik even lekker op de bank.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenmiddag meiden,
    Hier weer het weekend mogen werken. Zondag hadden we hier de wereldhavendagen en zijn we er 's morgens even heen gegaan. Stijn heeft zijn ogen uit zitten kijken. Er vlogen.helilopters en telkens als er 1 lans vloog hoorde je hem schreeuwen van plezier. De brandweer reed rondjes en deed af en toe de sirene aan. Stijn.riep dan gelijk IAaa zo stoer. Hij was alleen echt super moe maar zag veels te veel om te slapen. Onderweg naar huis is hij in slaap gevallen.
    Vandaag ben ik vrij maar is stijn toch ff naar kdv. Kon ik ff de boodschappen halen en beetje opruimen.
    Ga hem sraks ophalen en dan naar mams toe. Vanavond gaat hij weer bij zus.logeren.

Sens lieve spam. Die van zijn 1home is geweldig. Wat een stoere jas heb je gekocht! Gelukkig was het gezellig.bij je vriendin en leuk.dat ze dezelfde.kraam heeft.

Sammie vies he die tandjes.luiers..

Mlien balen.van je kater na een gezellig feestje.

Masu de.wagen ziet er wel gaaf uit. De 8e plaats is.nog netjes.
    Veel plezier met stappen vandaag.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien jij was actief buitenin je tuin. Gelukkig is Kian weer koortsvrij maar balen dat er nog geen spoor van kies/tand is.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, viel het op?:p ik had wel een beetje haast ja. ben je al op de bank geploft? Misschien kun je beter in bad ploffen! :D:p;)
    fijn dat de koorts weg is!

@kib, meldplicht!! je bent al zo lang niet geweest!:$

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, net je post gemist! Wat gaaf dat stijn het zo naar z'n zin had bij de haven! Groot gelijk dat je stijn toch ff naar het kdv brengt. Kun jij lekker alles weer bijwerken en hij kan fijn even spelen daaar. Veel plezier straks bij je mams!

19. AHzondag

kib, leuk dat stijn het zo naar zijn zin had. dat hij die harde geluiden niet eng vind. heb je een beetje alles bij kunnen werken?

mlien, gelukkig is de koorts weg hopelijk komen de tandjes/kiesje snel door. ik geef je een schouderklopje omdat je zo hard in je tuin gewerkt hebt.

masu, leuke wagen en 8ste is niet verkeerd!
    heb je amy al opgehaald of ga je nog stappen straks?

wij hebben een goede nacht gehad alhoewel werd ik eerst gek van het licht dat steeds aan sprong (senor) en dat ding blijft een kwartier branden dus manlief uit bed geschopt om het ligt eruit te halen. vraag het hem al weken. verder heb ben ik echt pissig op sma maar nog meer op szus. ik vroeg 3 weken geleden of ze op wesley wil passen als wij de 20 weken echo hebben en had aan allebei gevraagd of ze dan nichtje niet had zodat ik zeker wist dat wesley alleen met haar zou zijn en ook gewoon in bed kon blijven liggen npu hoorde ik dus tussen neus en lippen door gisteren dat ze I. dus wel ineens heeft omdat szus ineens een bedrijfuitje had. ik heb wel even laten weten dat ik het er niet mee eens ben. het is onze eerste keer dat we hem achterlaten en dan wil ik niet dat er een kind bij is die continu de aandacht opeist en anders gaat bijten en slopen dus ml gaat haar vanavond maar even laten weten dat ze niet meer hoeft te komen. misschien stel ik me aan maar sma is echt ziekelijk met I. dus weet dan precies hoe het gaat.
    het gaat meer me ook om het principe dat ik het vraag en ineens even snel tussendoor dat te horen krijg en daar hou ik niet van en dat weten ze.

gisteren ons ook weer doodgeergerd aan hen en mijn humeur was al niet te best dus was blij dat we weggingen.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeey meiden!

@masu, netjes hoor 8e plek! ben benieuwd of je het leuk hebt gehad, het zal haast wel! :D hoop dat je kater morgen niet te groot is!

@mlien, Kian was vroeg vanmorgen! gelukkig geen korts meer voor je kleine man. Je bent goed bezig geweest vandaag!

@kib, klinkt als een leuk weekend! groot gelijk dat je Stijn toch even naar het kdv gebracht hebt. Beetje uitgerust vandaag? of je vreselijk druk gemaakt met huis en boodschappen?

@sammie, ooooh dat is ook niet leuk van smoe szus! kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent (zacht uitgedrukt) hoe ga je het nu doen?

@hier, lekker gewerkt! Jos moest vanmorgen heel hard huilen dat ik hem weg ging brengen naar het kdv :( verder heeft hij het heel goed gedaan vandaag. Maar 1.5 uur geslapen over de hele dag maar bleef er wel vrolijk onder en was lekker aan het spelen in de ochtend ook lekker naar buiten geweest, vond hij helemaal leuk!

Vanavond gestreken en nu nog even op de bank, op tijd naar bed want de wekker gaat om 6 uur weer brr

Deel Deze Pagina