Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, ohh wat lijkt het me moeilijk als je kleintje zo huilt als je weggaat. gelukkig heeft hij het wle naar zijn zin gehad en wat heeft jos weinig geslapen. we nemen hem wel mee en als hij vervelend word dan gaat ml wel met hem wandelen ofzo. weet dat we de vorige keer ook binnen 20min klaar waren en wesley is tot nu toe elke echo meegeweest en nooit vervelend geweest ook niet na een half uur wachten. neem gewoon wat speelgoed mee blokken ofzo.

zo wij hebben even wesley's speelgoed uitgezocht en ga wat dingen verkopen. dingen die hij niet leuk vind of naar om kijkt. ook mijn mooie speeltafel maar dat ding neemt zoveel ruimte in ook met opbergen dat we voor de tweede wel een andere kopen. ik dnek dat wesley er 1 maand mee heeft gespeelt van alle maanden dat we dat ding hebben ahah.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga naar mijn bedje meiden, welterusten!

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ijGoeiemorgen meiden!

@sammie, je hebt gelijk dat je hem meeneemt. Als hij erg lastig wordt kan ml altijd even een rondje met hem lopen. Wanneer heb je de 20 wkn echo?

@hier, goeie nacht gehad. Jos was 1 x wakker om 24 uut maar daarna niet meer.

Fijne dag meiden, thuis of op het werk!

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai meiden!!! Ik ben er nog.. Alleen zo druk.
    Handen vol aan Jamie.. Arme jongen zit zichzelf zo in de weg. Alleen maar boos en huilen. Stout zijn en vooral andere pijn doen. Niet zo leuk en erg moeilijk om mee om te gaan.

Met Yara gaat alles goed. We hebben pilletjes gehad van de dokter voor het doorslapen en vooral nog om 1 nacht na gaat het super.

Ondertussen dat ik dit typ een poepluier verschoond en Jamie geholpen op de wc.... Ze houden me bezig haha

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen moppies!

@sens, klinkt als een prima nacht! Werkse vandaag! Sneu dat Jos gisteren zo hard moest huilen toen je 'm naar het kdv bracht...das echt weer zo'n minder leuke fase.

@sammie, wat klote dat het weer ff niet lekker gaat tussen jou en je schoonma en schoonzus. Meenemen kan ook natuurlijk, als je voldoende speelgoed meeneemt, dan komt het vaak wel goed.

@mamalijn, dat klinkt als handen vol wat je hebt ja! Wat super dat Yara nu pilletjes heeft en dat ze lijken te werken! Gelukkig maar!
    Jamie zit wel in een heel lastige fase zeg....heftig allemaal!

@hier, drukke dagen gehad, dus heb jullie een klein beetje verwaarloosd. Wel een heel gezellig corso gehad en ook lekker gestapt gisteren. Vandaag lichte hoofdpijn, maar het valt me nog mee, hihi! :)
    Amy heeft slecht geslapen bij ons mam, omdat ze zo verkouden is. Ze hoestte zich de hele tijd wakker en had ook verhoging. Ons mam had op een gegeven moment pcm gegeven en toen ging het ietsje beter geloof ik. Ze ligt nu ook weer op bed, dus ze is echt niet fit.
    Ik heb vandaag 2 adhd teckels thuis, dus lekker druk druk druk hier!
    Wel vervelend nu Amy niet lekker is, maar dat weet je niet van te voren. Ons pap en mam gaan een dagje fietsen met vrienden, dus vandaar dat we een logehondje hebben.
    Manlief gaat vanmiddag helpen met de wagen afbreken, dus vanmiddag sta ik er alleen voor.

6. AHzondag

masu, ah arme amy niet lekker kan ook van de tanden komen omdat de weerstand dan vaak omlaag gaat. toen die 4 kiezen door kwamen op vakantie is wesley ook heel verkouden geweest.
    heb je geen kater?

mamalijn, fijn dat de pilletjes lijken te werken bij yara en lastig dat jamie in zo'n heftige fase zit.

senso, fijn dat je een goede nacht hebt gehad.

hier een goede nacht, wesley was 7uur wakker en hebben hem later kletsen tot 8uur hij viel steeds weg dus was blijkbaar nog niet helemaal wakker. nu ligt hij weer in bed. heb toch het idee dat 1 slaapje net niet voldoende is dus gaan dit even proberen om te kijken wat werkt.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, dat zou goed kunnen ja. Het is in ieder geval kei sneu...:(
    Mooi nachtje hebben jullie gehad! Kan zijn dat hij nu ff wat meer slaap nodig heeft. Het blijft aftasten he...
    Ik heb wat koppijn van al het bier gisteren, maar ik heb op het einde van de avond ook flink wat spa blauw naar binnen gegoten, dat helpt bij mij altijd goed. Vannacht dus tig keer wezen plassen, maar niet echt een kater. :)

@hier, Amy om 10 uur weer op bed gelegd en na flink wat gehuil is ze toch gaan slapen. Wel veel hoesten tussendoor en zo. Om kwart over 12 was ze wakker en ze heeft net met moeite 1 boterhammetje en wat slokjes melk op. Nog niet fit dus helaas; ik had gehoopt dat het slaapje haar goed gedaan zou hebben.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag meiden,

Masu je was weer wat voorbarig he met roepen over meldplicht :p
    Gelukkig heb je een gezellige corso gehad en lijkt de schade na het stappen vandaag mee te vallen. Ik hoop dat je de middag in je uppie hebt overleefd??
    Balen dat Amy zo onwijs verkouden is. Hoop dat ze snel weer opknapt. Ze heeft flink geslapen vanmorgen. Heb je haar vanmiddag ook weer op bed gelegd?

Sammie Stijn is gelukkig wel wat gewend. Zoveel herrie was het trouwens niet. Alleen de heli die overvloog en af en toe de sirene. Valt wel mee dus :D
    Het bijwerken is wel aardig gelukt.
    Jammer dat je sma niet echt naar jullie wens heeft geluisterd. Neem je Wesley nu mee of niet? lees net van ja. Hij is het dus wel een beetje gewend om te kijken naar zijn broertje.
    Moeilijk he die slaapjes van de kleintjes. Hier is het ook vaak weer zoeken hoor. Weet al bijna dat hij op de dinsdag 2 slaapjes doet. De andere dagen is het wisselend. Opma-wo-vrij vaak maar 1 want dan is hij op het kdv en is hij veels te druk om te slapen.

Senso we hebben een heel gezellig weekend gehad. Ik heb wel nog even lekker kunnen zitten niksen gisteren.
    Balen dat Jos moest huilen bij het wegbrengen gisteren. Ging het vandaag beter?
    Gelukkig wel een goede nacht vandaag.

Mamalijn wat balen dat Jamie in een moeilijke fase zit. Ik herken wel wat je schrijft terug in neefje. Die wordt in okt 3 en is ook wel een handenbindertje.
    Wat fijn dat jullie vd arts pillen hebben gekregen voor het doorslapen en helpen ze ook nog.

Hier gisteren na de schoonmaak en Stijn zijn slaapje (van 1 uurtje) op het kdv hem opgehaald. Samen zijn we door naar mams gereden en heeft hij nog heel even met zijn nieuwe trein bij oma gespeeld.
    We zijn even langs de makro gereden en door naar zus. Stijn heeft daar nog even gespeeld maar hij was zo onwijs moe dat ik hem op tijd had omgekleed. Bij naar bed brengen begon hij hard te huilen. Na even troosen was hij stil (dacht ik..)
    Hij bleek dus heel hard aan het huilen/schreeuwen te zijn toen zwager neefje naar bed ging brengen. Ik weer naar boven om hem te troosten. Uiteindelijk is hij bij mij op schoot in slaap gevallen.
    IK heb hem overgelegd in zijn bedje en hij bleef wel stil.
    Vanmorgen na mijn werk hem weer gaan ophalen en toen vertelde mams dat hij vanacht aan het spoken was geweest. Hij was voor 7 uur ook al klaar met slapen. Mams heeft hem vanmorgen nog even terug op bed gelegd en hij had nog 3/4 uur geslapen. Toen ik kwam was hij nog wel redelijk gezellig. We zijn na de lunch even naar buiten gegaan toen het echt droog was.
    Na de wandeling zijn we naar huis gegaan. Ik heb hem gelijk in bed gelegd en hij ligt al ruim een uur te slapen.
    Zo vast de aardappelen schillen en de groente klaar zetten.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, haha ik was idd te voorbarig! :p
    Stijn ook al niet helemaal in z'n hummetje dus...er heerst iets of zo!
    Balen dat hij zo gespookt had...hopelijk doet het dutje wat hij nu doet 'm goed!
    Ik heb Amy tegen half 3 nog op bed gelegd, maar toen wilde ze niet meer slapen. Helaas is ze dus alweer wakker vanaf kwart over 12...maar het gaat redelijk. Ze voelt iets minder warm aan nu. Ze kauwt wel ontzettend op haar vingers, dus ik vermoed toch tandjes (zoals sammie al zei).

@hier, toen we ff weg waren had ik de hondjes samen in de bench gedaan en toen heeft Urby heel Taco's dekentje kapot geknauwd. Dit is echt een tic van hem; doet ie helaas vaker....
    Nu dus een nieuwe kleedje gescoord voor Taco en de bench is even verboden terrein voor Urby.
    Amy lijkt geen koorts/verhoging meer te hebben en ze is redelijk gezellig. Ze wil wel veel tegen me aan liggen en met me knuffelen. Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden!? :D
    Verder vindt ze de piano mega interessant. Ik ben ook weer geregeld voor haar aan 't spelen en dat vindt ze super. Maar vooral zelf op de toetsen pingelen en erop rammen is favoriet. ;)
    Amy heeft ook een nieuw ding: als ik vraag "wat doen de kippetjes?" dan zegt ze "tok tok", hahaha! :D

10. AHzondag

Masu, wat voor piano is dat?

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden,

sorry dat ik jullie zo verwaarloos... maar merkte dat ik de laatste tijd wel erg veel op internet was!!!

Had even tijd voor ons gezinnetje en mezelf nodig...
    Even zonder ieder uur op internet te zitten!!!

Denk aan jullie...en ben er snel weer...
    Maar wilde dat even laten weten!!

Knuffels!!!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@mamalijn, vervelende fase waar Jamie in zit :( wat fijn dat jullie pilletjes hebben gekregen voor het doorslapen van Yara, en wat goed dat ze ook nog helpen!

@masu, leuk dat de corso dagen zo gezellig zijn geweest! gelukkig niet een al te zware kater :D wat sneu dat je meisje niet lekker was en slecht geslapen heeft bij je mams :( oh oh die urby gewoon het dekentje op gevroten! hihi wat leuk dat Amy tok tok zegt hahaha

@sammie, lastig he de slaapjes van de ukken af en toe. Hier zit Jos nog op 2 slaapjes maar op het kdv zit hij op 1 slaapje, gaat ook wel redelijk moet ik wel zeggen.

@kib, gelukkig kon je ook nog even relaxen gisteren op je vrije dag. Lastig dat hij niet makkelijk ging slapen, lijkt me erg moeilijk om je ukkie dan achter te laten. Kleine man ook nog aan het spoken geweest, hoop dat het vannacht beter gaat.

@stamp, jammer dat we je even moeten missen.. maar je hebt groot gelijk! hoop dat we je snel weer zien. *dikke knuffel*

@hier, lekker gewerkt. Daarna Jos op gehaald, hij heeft 1 slaapje gedaan van 3 uur. Lekker gespeeld en gegeten, wel hele vieze luiers gehad (tandjes poep) vanmorgen moest hij weer huilen bij het wegbrengen en klampte zich met benen en armen aan me vast :(
    Ze vertelde bij het ophalen dat het huilen niet lang heeft geduurt maar een 2 minuten ofzo, nou gelukkig maar.

Jos gaat steeds vaker los staan en dan vind hij zichzelf heel stoer ;) echt heel schattig.

Nou inmiddels is het bedtijd geworden, welterusten lieverds!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, er staat steingraber op...ik heb toen ik 11 was de piano gekregen van ons pap en mam omdat ik vanaf m'n 10e heel trouw lessen nam en 5x per week op de fiets op en neer ging naar de muziekschool om daar te oefenen. Toen ze wisten dat ik serieus was en hier mee door wilde hebben ze 'm gekocht en nu heb ik 'm dus in mijn huis staan. Het ding is zo vals als 't maar zijn kan....moet echt nodig gestemd worden (al wordt het nooit meer helemaal goed, daarvoor is ie te lang niet gestemd)...maar wel geweldig om nog te kunnen spelen en Amy vindt 't dus ook super.:)

@stamp, begrijpelijk, al gaan we je wel missen natuurlijk! Hopelijk zien we je snel weer!!

@sens, wat gaaf dat Jos steeds vaker los gaat staan! Als ze het eenmaal door hebben willen ze 't ook steeds meer proberen he! En trots dan ook! :)
    Gelukkig duurt het huilen bij Jos niet lang. In de periode dat Amy huilde als ik haar naar het kdv bracht was het al over zodra ik uit het zicht was.;)

@hier, mijn meisje is niet in orde....snotteren, nog steeds verhoging/koorts en heel hangerig. Ze lag om 7 uur op bed en ik ben echt al tig keer naar boven gegaan om haar te troosten. Zo zielig! Hoop dat het geen voorbode is voor de nacht, maar we zien wel. Morgen gelukkig nog vrij, dus dat scheelt. Om 9.15 wel weer naar de muziek. Hoop dat ze beter is!
    Ik zeg ook weltrusten, duik lekker m'n bedje in! Slaap lekker schatjes! :D

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden! (nog net ochtend :D)

@masu, sneu dat je meisje niet lekker is... hoop dat jullie uiteindelijk wel een goeie nacht hebben gehad. Was het leuk bij de muziek of ben je niet geweest?

@hier, goeie nacht gehad. Jos was aan het huilen om 6 uur dus manlief was er al uit en heeft hem nog een speentje gegeven. Om 7.15 uur ook weer maar vond het toch nog te vroeg hoor, dus nog een keer zijn speen gegeven en toen heb ik hem om 8.30 uur maar wakker gemaakt.

Vanmorgen even boodschappen gedaan en wezen stemmen, daarna JOs zijn fruithap gegeven en hem weer lekker naar bed gebracht. Vanmiddag nog even op de fiets naar het dorp, even langs de kruidvat verder weinig op de planning.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag meiden,

Masu die urby kkeine sloperd!! Gelukkig heb je snel een nieuw kleedje kunnen scoren voor Taco.
    Die amy helemaal uit haar doen. Hoop dat je wel een goede nacht hebt gehad. Wat klinkt dat gezellig samen op de piano spelen.

Sens Jos was vroeg vanmorgen. Stijn kwam ook rond 7.15uur maar ging toch echt niet merr slapen... Wat stoer dat Jos steeds vaker los gaat staan. De volgende fase worden dan toch zijn 1e losse stapjes...spannend!!!

Stamp we zullen je missen maar snap het wel!

Mlien hoe gaat het bij jullie?? Aan het werk toch vandaag?

Hier is Stijn snel in slaap gevallen gisteravond. Ik heb 1x huilen meegekregen omdat ik mark uit bed voelde gaan. Zag wel vanmorgen dat zijn beide speentjes uit het bakje waren...
    Stijn werd om 7.15 wakker en heeft nog even lekker bij me gelegen in het grote bed tot hij het beu was. Ik heb hem naar het kdv gebracht en as vrijdag hebben ze hightea op het kdv. Jammer genoeg heb ik avonddienst en kan ik niet komen. Mark gaat er wel heen na zijn werk. Ik ga morgen scones maken en vrijdag afleveren.
    Stijn gaf me zowaar kusjes toen ik wegging en ging niet huilen!! Mama helemaal blij!
    (sens het gaat dus over huilen bij wegbrengen)
    Zelf al brood gehaald en wezen stemmen. Over een half uurtje ongeveer al weer de deur uit naar werk. Vandaag een lange dag...13-23uur

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He mooie moppies!

@sens, vandaag weer naar de muziek geweest ja! Amy vond het weer super! :) Lekker een relaxt dagje voor jou vandaag. Is het wel droog bij jullie?

@kib, oh wat een lange dienst zeg! Pff! Balen dat je al om 13 uur moet beginnen. Heb je vrijdag nog vrij kunnen regelen?
    Balen dat je niet naar de high tea kan op het kdv....waarschijnlijk heb je die vrijdag dus niet vrij kunnen regelen anders kon je daar wel heen....balen zeg! Werkse vandaag!

@hier, vanmorgen werd Amy wakker om 8.15 en was al een stuk beter in haar hum. :) Geen verhoging meer gelukkig en het snotteren lijkt ietsje minder te worden. Vanmorgen dus naar de muziek geweest en manlief kon ook mee, want die was nog vrij vandaag. Amy herkende de vaste liedjes (bij het begin en einde komen die altijd terug) al en zat weer mee te wiegen, haha!
    Daarna meteen gaan stemmen en toen weer terug naar huis. Inmiddels ligt ze er vanaf 12 uur in en ik hoop dat ze dus niet over 10 minuutjes alweer wakker wordt. Maar je weet 't maar nooit met die van ons!
    Ook net ff op de pc een A4tje gemaakt voor die trouwerij van vrienden van ons. Je moest iets maken voor het bruidspaar en dat wordt dan gebundeld door de ceremoniemeesters. Ik heb een spreuk gekozen die ik persoonlijk heel mooi en waar vind ("Happiness is not a station you arrive at, but a mannor of traveling"). Daaronder 4 plaatjes van 'liefde is' die op hen van toepassing zijn en daaronder nog een persoonlijk stukje met onze namen. Best goed voor een a-creatief persoon, al zeg ik 't zelf! :p:D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kib, jaaaaaaaaa spannend hoor, Jos misschien binnekort wel aan de stapjes :D goed om te lezen dat het huilen bij het kdv ook weer overgaat! wat lief dat je kusjes van hem kreeg. Lange dienst vandaag :$ werkze meis.

@masu, gelukkig was de verhoging weg en zat Amy al wat beter in haar hum. Leuk dat Amy weer van de muziek genoten heeft! het is hier de hele dag droog geweest gelukkig. Je knutselwerkje klinkt goed hoor! je hebt je best gedaan en het gaat daarnaast nog om het gebaar ook toch. Hoe lang heeft Amy geslapen vanmiddag?

@hier, vanmiddag met JOs naar de markt geweest voor verse rozijnen en naar de kruidvat voor wat aanbiedingen. Jos vind de rozijnen erg lekker, zat de hele tijd te wijzen met dat vingertje die die die hihi schattig.

Om 15.30 uur lag hij alweer in bed, was er sinds 13.15 uur uit. Maar ging gelijk weer slapen en slaapt nu nog.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, wat is het toch een heerlijk slaapkopje! :D
    Amy helaas niet; ze heeft weer 1 uur geslapen vanmiddag; om 12 uur lag ze erin en iets na 1 uur was ze weer wakker...;)
    Wel een dikke poepluier, dus dat werkt niet mee natuurlijk.
    Fijn dat het droog weer was bij jullie! Hier heeft het in de ochtend wat geregend, maar verder niet meer gelukkig.

@hier, zoals jullie bij sens kunnen lezen heeft m'n meisje niet lang geslapen; weer een uurtje. Daarna zijn we naar van de Ven geweest om een broekje te brengen waar de knoop van af was gebroken (geen knoop, maar zo'n schuifsysteem zeg maar). Alle 2 de bedrijfsleidsters waren met vakantie en die vrouwen die er stonden mochten geen beslissing nemen...;) Broekje net 1x gedragen en toen is dat ding afgebroken. Bon had ik gelukkig nog. Ze ging het voorleggen als de bedrijfsleidster terug was....ook handig dacht ik nog; allebei de bedrijfsleidsters zijn dus 3 weken met vakantie, tegelijkertijd. Hoezo slimme planning?!:(
    's Avonds zijn we pannenkoeken gaan eten bij een pannenkoekenhuis. Amy heeft poffertjes gehad en had heel haar bord leeg! :D

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat gezellig naar het pannenkoekenrestaurant! :D leuke spam, ze heeft lekker zitten smullen!

Wat raar dat 2 filiaalleidsters allebei met vakantie waren, goed gepland. Vind het maar raar dat zo'n knoop meteen stuk is na 1 x dragen, lijkt me niet meer dan normaal dat je het kan terugbrengen.

@hier, ik ga lekker naar mijn bedje! welterusten meiden

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    ik heb mijn lange dag werken maar net overleefd.
    Was vandaag erg hectisch en vooral vol ruzie en herrie. Moest de boel sussen tussen 2 clienten, 1 was met de deuren aan het smijten...erg gezellig dus.
    Stijn wilde vanavond niet zo geweldig eten hoorde ik. Hij had boontjes (die hij heeft geproefd en op de grond heeft gegooid), aardappelen (niet aangeraakt) en kipfilet (met smaak opgegeten!). Gelukkig zijn toetje wel op.

Sens wat grappig dat Jos rozijnen ook zo lekker vind. Stijn kan er echt ruzie voor maken met me :)
    Ik heb ook rode druiven gehaald en die vind ie ook wel erg lekker. 3 tegelijk in zijn mond proppen.

Masu wat fijn dat Amy een stuk opgeknapt is. Lieve spam vd poffertjes eten.
    Als ik het zo lees heb je een goede.keuze gemaakt met de muziek op schootlessen. Vond mark het ook leuk?

Ik ga nu mn oogjes sluiten en slapen. Hoop dat jullie op dit tijdstip allemaal in diepe slaap zijn. Welterusten!

Deel Deze Pagina