Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen lieverds!

@kib, klinkt als een lange en zware dienst :$ gelukkig ben je vandaag een dagje vrij! ga lekker genieten met je binkie :D grappig he van die rozijnen, zijn dingen die ik vergeet maar soms krijg ik hele goeie ideeen van andere mensen :D haha nou al een voorkeur voor de lekkere dingen van het avondeten, hier geef ik Jos altijd eerst geprakt aardappels met boontjes en daarna nog wat losse boontjes en zijn vlees, gaat het allemaal op!

@hier, manlief vertelde gister om 22.30 uur even tussen neus en lippen dat hij JOs niet kon wegbrengen naar souders vandaag :x lekker nagedacht weer. Hoop maar dat het droog blijft want kan Jos alleen maar wegbrengen op de fiets (nou smelten we niet dat weet ik hoor maar toch) was er niet blij mee. Hij hoeft niets te regelen voor Jos ik regel alles met het kdv en met souders hij hoeft hem alleen maar af te zetten en op te halen op donderdag.. nou het gaat nooit 3 x achter elkaar goed grrr

Maar goed, verder heb ik heerlijk geslapen en ik heb JOs niet gehoord. Ml heb ik ook niet gehoord over Jos dus hij zal wel lekker doorgeslapen hebben! nu laaste dagje werken en dan weer weekend!!! :D

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Morgen moppies!

@kib, dat klinkt als een zware dienst gisteren zeg! :$
    Gelukkig heb je 'm weer overleefd. Vandaag lekker knuffelen met je mannetje. Is het wel goed weer bij jullie? Hier is het vies weer; miezer, bah bah!
    De muziek op schoot is idd een heel goed idee geweest. Mark vond het ook leuk, maar vooral leuk om te zien hoe Amy op alles reageert. Zelf meedoen en zingen vond hij maar niks...;);)

@sens, das ook balen van je man zeg! Komt ie ook op tijd mee... Wij regelen altijd al alles wat betreft de opvang en je geeft ze zo'n korte en makkelijke instructies. Dan denk je 'dat kan gewoon niet fout gaan' en tóch krijgen die mannen 't voor elkaar om zelfs zoiets geregeld te laten mislukken...;):( Snap je toch niks van?!
    Gelukkig was het droog vanmorgen en hopelijk was het dat op de terugweg nog steeds! Is het ver fietsen naar je schoonouders? dat weet ik niet meer precies...:)
    Werkse vandaag weer! Laatste dagje, jeuh!

@hier, vrij aardige nacht gehad. Amy werd om 5 uur wakker van een grote hoestbui en toen hoorde ik haar daarna de hele tijd brabbelen. Manlief en ik werden er allebei wakker van. Ik ben op een gegeven moment weer in slaap gevallen en Amy ook, maar manlief heeft helaas vanaf 5 uur wakker gelegen, ocherm....
    Om kwart voor 8 was Amy wakker, snel ff gedoucht en gegeten en nu is ze alweer op het kdv (met de auto, hier regent 't wel :p).
    Vandaag mag ze de hele dag naar het kdv, want ik heb om 11 uur een overleg. Om 10 uur moet ik van huis, dus kan nog mooi ff op de bank zitten en zp'en. :)
    Vanavond nog 1 training en dan heb ik ook weer weekend, haha! :D
    Fijne dag allemaal!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

kib, pfoe wat een gedoe zeg op je werk. gelukkig kan je lekker uitrusten en genieten met je binkie.
    waar liggen die rozijnen in de supermarkt kan die doosjes nooit vinden.

senso, lekker handig van je man, niet nadenken en maar denken dat jij het wel oplost. hopelijk is het allemaal gelukt.

masu, leuke spam van amy! poffertjes gaan er hier ook wel in maar pannenkoeken is geen favoriet haha. werkze vandaag je hebt een lange dag.

wij hebben ook een goede nacht. welsey was om 8uur wakker lekker laten gaan tot half 9. daarna gegeten en nu nog even aan het keten op de bank steeds achter mijn rug heen en weer schuiven.
    straks 20 weken echo!!! spannend. moeten wachten tot 15.15 en vind het eigenlijk nog spannender dan bij wesley. manlief is onze slaapkamer aan het glasweefselen en dan van het weekend eerste keer schilderen daarna kleur erop dan kunnen we vloerbedekking leggen en zijl voor het washok en een kast kopen dus denk nog zo'n twee weken voordat we kunnen verhuizen.

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden!!!

Ben niet voorgoed weg hoor... maar moest ff beetje afkicken van zp... maar mis jullie nu al..hhahaa:);)

@Masu, wat onwijs leuk dat je met Amy muziek op schoot doet... En wat leuk dat ze er zo op reageerd en de liedjes al gaat herkennen!!!
    Werkse vandaag :)
    Owjah, nog leuke spam van Amy met de poffertjes...

@Senso, hoop dat het droog was dat je Jos naar souders moest brengen.... maar fijn dat ml het op het laatste moment even melde!!
    Maar goed gelukkig ben jij er dan weer om het op te lossen...:p;)
    Jos dus ook nog niet los lopen??? Vince ook niet...

@Kib, jeetje wat had jij een lange en zware dienst zeg:$...
    Vandaag maar lekker genieten van Stijn...

@Sammie, leuk maar idd ook spannend vandaag de 20wk echo... wat gaat het snel zeg!!!:$
    Hoop dat alles goed is met jullie ukkie...en geniet lekker van het spieken...;)

Hier gaat alles goed...
    Gister een enorm lange dag gehad...van 8.00 tot 17.30 uur gewerkt.
    Toen Vince gehaald van het kdv...snel langs de stembus...en broodje naar binnen gepropt...Vince kus gegeven en toen snel weer naar het werk want had vergadering van 19 tot 22 uur...:$

Gelukkig sliep Vince lekker tot 8.15 uur vanmorgen...

Nu ff zp'en...:p

Liefs

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, rozijntjes liggen denk ik bij de snoep (die uitdeeldoosjes) of bij de nootjes (de zakjes).
    Je hebt inmiddels je echo gehad. Ik hoop dat alles goed was!! Kom snel posten hoor! ;):D

@stamp, en wij missen jou!!! Gelukkig heb je weer ff aan je verslaving gewerkt en ben je even komen posten. ;)
    Wat een dag heb jij gehad zeg gisteren! Phoe, ik word al moe als ik het lees, hahaha!

@hier, ff thuis tussendoor. Eerst overleg gehad van 11 tot 3...was een lange zit, maar we hebben wel een start gemaakt met het neerzetten van een nieuwe werkstructuur. Dus wat dat betreft hebben we ook weer veel gedaan in korte tijd. :)
    Ik moet over 10 minuutjes weer van huis voor 1 training en dan ben ik rond half 9 weer thuis. Vanavond nog ff wat uittypen van het overleg van vanmorgen/vanmiddag en wat agenda's bijwerken. Dan ben ik klaar voor morgen.
    Ben d'r dus snel weer weg van! xxx

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

De echo was helemaal goed en heb mooie foto's gekregen. Ik zal die vanavond spammen. Baby was erg druk en steeds aan het draaien en schoppen. Blijft toch iets geweldigs om te zien. Wesley heeft zich ook goed gedragen en heeft bij ml op schoot meegekeken. Die vrouw was enorm verbaasd dat hij zo rustig was maar nu we thuis zijn niet meer hoor haha.
    Wesley heeft 2dunne luiers gehad en net gewoon een waterluier bab. Kan dit van de druiven komen?

Masu, pfff wat een lange dag heb jij maar wel fijn dat je nu je taken weet enzo.
    Werkze nog even.

Stamp, erg is zp he. Ml vond een tijd terug dat ik erook teveel op zat dus nu probeer ik het wat te minderen maar heb ook minder tijd door wesley. Staat vince wel los? Maar maak je niet druk het komt allemaal van zelf wanneer ze er klaar voor zijn. Ik krijg vaak te horen dat wesley snel is voor een jongen.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    5 posts over de hele dag!!! :$ das echt niet veel hahaha

@masu, zo dat is vrog om 5 uur wakker, balen voor je man dat hij niet meer kon slapen. Lange en vooral drukke werkdag heb je vandaag! nee hoor het is niet ver fietsen naar souders, niks in Zandvoort is ver van elkaar. Het is alleen wat onhandig omdat ik natuurlijk naast de deur werk en nu dus eerst naar het dorp moet. Het is ongeveer 10 minuten fietsen dus met afzetten en terugfietsen ben ik 25 minuten onderweg geweest, valt alles mee.

@sammie, jeeeeeeeeeeeej fijn een goeie 20 weken echo!!! gefeliciteerd meis! blijft toch speciaal he. Wesley is inderdaad een vlotte dat dacht ik ook al, meisjes zijn vaak sneller als jongens. Maar ach ze doen het allemaal op hun eigen tempo.

Ik dacht dat jullie al lang en breed verhuisd waren of heb ik nu iets gemist? :)

@stamp, jeeeeej daar ben je weer! je kon ons toch niet missen :D nee Jos loopt nog niet, staat nu steeds vaker los maar stapjes vind hij nog erg eng. Zo he jou dat gisteren was ook erg lang :$

@hier, vanmorgen ging alles goed hoor met Jos wegbrengen. Smoe stond al klaar dus heeft hem aangepakt, ik was mooi op tijd op het werk. Drukke dag gehad maar wel lekker gewerkt, toen thuis even snel de bovenverdieping gedaan en nu ben ik op mijn 2 mannen aan het wachten. Manlief had een receptie op het werk dus ze waren wat later, kon ik mooi even schoonmaken :D

Ben nu wel moe maaaar jeeeeeeeeej ik heb weekend!! vanavond met een voldaan gevoel lekker naar mijn bedje toe!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He wijfies,

Masu wat een lange zit maar wel fijn dat dingen helder zijn en jullie dus aan de slag kunnen. Vervelend hoor alweer weekend...:p
    Fijn dat mark de muziekles ook leuk vond. Moet eerlijk zeggen zingen is ook niet mijn sterkste kant hoor. Daarom dor ik maar niet mee aan de voice en dat soort dingen..

Sens gelukkig is het droog gebleven vanmorgen en was je op tijd op je werk. Wat handig dat sommige mensen je op goede ideeen brengen :)

Sammie allereerst gefeliciteerd met de goede 20weken echo. Wat fijn dat wesley zo goed stil bleef zitten op schoot.
    Ik haal mn rozijntjes op de markt. Die zijn wat groter en wat zachter als die in een doosje. Maar zoals masu zei denk bij het snoep.

Stamp wist wel dat je ons niet kon missen :D
    Jemig jij had pas een lange dag gisteren. Is er een collega ziek of op vakantie dat je dienst zolang was?

Hier heerlijk genoten van mn ventje. Die genoot net zo goed van mama. Vanmorgen even met zus samen naar het grote winkelcentrum geweest en daarna door naar zus. We hebben na de lunch samen scones en kleine appelflapjes gebakken voor de high tea morgen op het kdv.
    Natuurlijk moest alles.geproefd worden...heel vervelend!! Zus neemt morgenmiddag alles mee naar het kdv.
    Stijn had wel besloten vanmiddag nirt te willen gaan slapen...maakte hem niet echt gezellig meer einde vd dag. Hij had alleen smorgens geslapen en dat was iets meer dan een half uurtje...
    Onderweg vanaf mn zus naar mams is hij in de auto in slaap gevallen. Bij mams hem in zijn bedje gelegd (handig joh al die bedjes overal) en toen heeft ie nog een uurtje geslapen.
    Na het eten naar huis gegaan en hij is als een blok in slaap gevallen.
    Ik ga zo ook mn bedje opzoeken en morgen weer aan de arbeid. Bijna weekend!!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wat zul jij genieten van je weekend zeg! :D Je hebt 't verdiend. Nog maar 1 dagje!
    Klinkt als een heerlijk dagje vandaag. Fijn dat je zus je heeft geholpen wat vervelend nou dat je alles moest proeven! :p
    Idd ideaal al die bedjes. Jij dus ook al zo'n boefje wat weinig slaapt overdags. Er hangt dus iets in de lucht.

@sammie, wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Blijft toch altijd spannend, maar oh zo bijzonder. Super dat Wesley het goed gedaan heeft.

@sens, ja inderdaad, 5 posts over de hele dag...waarvan er toch mooi 2 van mij waren!!!:D Heb ik 't dan weer enigszins goed gemaakt voor die ene sporadische keer dat ik kort en ego post? :p
    Fijn dat je schoonma al klaarstond om Jos aan te pakken, dan kun jij ook snel weer door. Heb je gewoon de bovenverdieping nog gesopt toen je thuiskwam van je werk?! Jij diehard!!
    Ik geloof goed dat je je nu voldaan voelt! Lekker je bedje in en genieten van je weekend en je mannetje!

@hier, weer thuis en weer klaar met werken. Alle agenda's bijgewerkt en alle mails weer de deur uit gedaan. Ik zeg: Masu is goed bezig!!:D
    Amy heeft het goed gedaan op het kdv. Er waren 2 andere leidsters....de laatste tijd wisselt het geregeld en dat vind ik best irritant. Eens ff in de gaten houden dus. Gelukkig doet onze dame 't altijd goed. Ze heeft anderhalf uur geslapen en lekker gegeten, gedronken en gespeeld. Het in slaap vallen ging wat moeilijk en ze was ook de hele tijd om mij aan 't roepen. Gelukkig is het manlief gelukt haar lekker in slaap te krijgen.
    Ik duik zo ook m'n bedje in. Hoop dat het morgen goed weer wordt, dan kunnen we nog eens wat doen.
    Slaap lekker!!

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen allemaal!! Ben ik de eerste??!:$:(

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan maar ego:
    Hier een goede nacht gehad. Amy werd al iets voor half 8 wakker met een hele vieze stinkende verse poepluier, bah!
    Ze was duidelijk nog niet uitgeslapen en een beetje sjaggo.
    Ook heeft ze waterige oogjes en huilt ze snel, niet helemaal in d'r hum dus. Ik heb haar iets na kwart over 10 weer op bed gelegd en ze slaapt gewoon!:$
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha! :p
    Vandaag weinig op de planning. Het is ook niet echt weer om lekker naar buiten te gaan. Het is wel droog nu, maar het waait en het is somber, bah.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden!

Masu fijn dat het met amy op het kdv goed is gegaan ondanks dat er verschillende leidsters waren. Misschien is dit vanwege vakanties? Wij hebben het momenteel ook al zijn het wle zoveel mogelijk dezelfde leidsters die dan invallen.

Hier een rare nacht gehad. Ik hoorde stijn 1x huilen echt heel kort (denk dus in zijn slaap) en vlak daarna hoorde ik zijn speentje vallen. Ik lag er op te wachten tot ik eruit moest maar was niet nodig. Zelf heb ik heel onrustig geslapen.. paar keer wakker geworden. Rond 7.20 uur werd Stijn wakker en hebben we nog even samen heerlijk in het grote bed geknuffeld.
    Na het ontbijt mijn ventje naar het kdv gebracht en weer naar thuis gereden. Ik hang nog even lekker lui op de bank en mag vanmiddag weer werken.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu ik was nog ijverig aan het tikken...
    Balen dat amy zo flink verkouden is. Het heerst op dit moment ook heel erg. Bij Stijn naar het kdv brengen hoorde ik ook dat bijna alle ouders wel hadden doorgegeven dat hun kind incl. de mijne verkouden is.
    Dan moet de echte herfst en winter nog komen...

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hee kippie!! Jij ook hier!! :D
    Ja er heerst zeker iets...bij jullie dus ook al! Sneu dat Stijn ook zo verkouden is.
    Moet je om 3 uur beginnen vandaag?
    Wat heerlijk dat Stijntje nog wil knuffelen in 't grote bed. Ik heb 't vanmorgen ook geprobeerd met Amy, maar ze laat zich meteen van 't bed af glijden om op onderzoek uit te gaan...;)
    Vervolgens vindt ze dan de afstandsbedieningen van onze bedden en dan gaat ineens m'n voeteneind of m'n rugleuning te ver omhoog.....niks geen geknuffel of geslaap meer dan dus...;):p

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masje balen dat amy niet meer zo lekker bij je komt liggen op het bed. Dat is echt mijn favoriete momentje vd dag! Hij komt dan lekker tegen me aan liggen en nog ff kroelen. Na ongevere 20 min is dat ook voorbij hoor. Dan gaat hij ook het bed rond kruipen en ervan af naar de woonkamer om te spelen.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, je hebt zeker alles weer goed gemaakt! en vandaag ook nog de eerste! ben trots op je :D hier op het kdv ook wel verschillende leidsters gehad de laatste tijd maar dat waren de vaste invallers in verband met de vakantie, bij jullie ook misschien?

Sneu dat je meisje niet helemaal lekker is, en AMy die om 10.15 uur al weer gaat slapen :$:$:$:$ dat zijn we toch niet gewend! misschien ook wel moe van de hele dag kdv normaal gaat ze toch alleen in de middag?

@kib, lekker dagje heb je gehad gisteren! fijn lekker relaxen en lekker genieten van je binkie! hij heeft gisteren wel weinig geslapen :$ vervelend dat je zelf zo onrustig geslapen hebt. Heerlijk dat Stijn nog lekker wil knuffelen. Hier net als bij Masu lekker op het bed? nee gelijk er af en de nachtkastjes leeghalen ;)

@hier, goeie nacht gehad. Heb heerlijk geslapen en Jos ook, was wel vroeg wakker om 7.30 uur tenminste dat dacht ik want hij lag echt sjaggo te mopperen en te huilen ga ik naar hem toe slaapt hij gewoon (of hij deed net alsof) dus ik weer weg en om 7.50 uur wilde hij dan wel uit bed.

We hebben al boodschapjes gedaan, vind het herfstweer echt lekker! vind het lekker knus binnen zit weer :)

Inmiddels ligt meneer al weer even in bed, hij sliep gelijk. Ik kruip nog even op de bank met een bakkie thee en een serie :D

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, heerlijk dat Stijn dat nog wil!! Ik zou willen dat Amy dat ook wou! Kan me ook echt voorstellen dat dat je favoriete moment is!

@sens, ah daar ben je eindelijk! :p Kan best zijn dat Amy wat moe is van het kdv van gisteren, maar ik denk voornamelijk dat het komt doordat ze nog niet helemaal fit is en zo snotverkouden is.
    Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Dit weer is dus genieten voor jou.....ergens snap ik dat wel. Kaarsjes aan, lekker knus binnen zitten...maar het heeft toch ook nadelen.

@hier, Amy is weer wakker. Klein uurtje geslapen dus, op zich wel aardig. Ik hoop alleen wel dat ze dan vanmiddag ook nog ff wil slapen en het niet bij deze 50 minuutjes houdt....;)

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu jemig wat kort geslapen. Hoop ook voor je dat ze vanmiddag dan in elk geval nog een uurtje pakt.

Sens goedemorgen! Lag Josje gewoon nog te dromen.. Herkenbaar...ik had het vanacht met stijn.
    Ik vind de herfst ook wel lekker maar wel het liefste droog zodat ik wel nog naar buiten kan. Vind het vooral lekker om dan langs het strand uit te waaien!
    En idd lekker knus binnen zitten (nu helaas in mijn eentje thuis)

Zwaai naar Sammie!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He vandaag is het wel SPAMVRIJDAG!!!!

Dus bij deze mijn bijdrage hiervoor :D

20. Kibbeling