Aaaaaah wat een lieve spam kib! Die toet poetsen is echt TE schattig *smelt* @masu, hoop dat amy vanmiddag nog wel even wil slapen. Is ze wel wat opgeknapt?
@kib, aaaah wat een geweldige spam! Ik vind Stijn zo stoer als ie die pet op heeft! Mooie bijdrage hoor!! @sens, ook zo'n super spam! Vooral die in dat stoeltje; kijk 'm daar nou chillen! Geweldig!! @hier, boodschapjes gedaan, hondje uitgelaten en toen brood gegeten. En ik had het idee dat Amy weer moe was, dus ze ligt nu even op bed. ben benieuwd of ze ook echt wil gaan slapen.
Oh er is nog meer Jos spam bijgekomen!! Jeeeej! Wat kan ie lief knuffelen met z'n aapje! Ik ben even foto's van m'n foon aan 't overhevelen naar de flaptop.......
Foto 1: met mijn nieuwe jasje Foto 2: nieuw spelletje: deur open, in de douche kruipen, deur dicht, deur weer open, weer uit de douche kruipen en deur weer dicht....etc...
http://i.imgur.com/yhJ2J.jpg L.ieke http://i.imgur.com/hs9f5.jpg F.leur http://i.imgur.com/96lvr.jpg Gaat goed hier!! Alleen t.imo heeft iets onder de leden, maar weten niet wat
En nog 2 filmpjes; geen idee of ie ze goed weergeeft, want hij geeft een of andere melding, maar we proberen 't... Piano "spelen" - YouTube Kippetjes - YouTube
HOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Senso, wat een geweldige spam van Jos weer...idd die in de stoel is echt te gek gewoon.... Wat een stoere.... En ik houd wel van herfst maar dan idd wel graag droog en als ik niet er doorheen hoef... @Kib, ook weer onwijs leuke spam... die buiten met zijn pet... is echt super leuk!!! En wat ben je toch een leuke ouder die helpt met voorbereiden van het kdv... Terwijl je ook altijd nog zo hard werkt.... respect... en ik werk altijd zulke diensten... 3 x 9uur... en nu had ik dus nog een vergadering 's avonds...dus dat maakt de dag extra lang.. @Masu, wat een super leuke jasje van Amy...en wat een coole filmpjes..vooral het na doen van een kip...wat goed!!!! En Vince wilt ook niet meer kroelen in bed hoor...gaat echt lopen spoken..(helaas).. @Sammie, wat fijn te horen dat alles goed was met de 20wk echo..en wat super dat Wesley zo rustig was... onder de indruk van zijn broertje @Mv3...leuke spam...baaleh dat jullie niet weten wat er met T.imo aan de hand is... waar heeft hij last van dan...of is dat het m nou juist?? Hier alles goed, vanmorgen was Vince lekker om 8 uur wakker... mooi tijd.. Daarna lekker gespeeld, en om 10uur weer naar bed tot half 12...daarna weer gespeeld en Vince heeft nog geverfd (zal hem zo ff plaatsen) en hij ligt er net weer in...maar slaapt nog niet... Vanmiddag waarschijnlijk ff zwemmen.... Liefs
wat zijn jullie goed bezig met het spammen! echt weer super foto's tussen. hier ook geen kind dat wil kroelen in bed hoor. het is meteen springen en gek doen. kib, denk dat je een uniek kind hebt haha. vandaag naar ikea geweest we hadden laminaat gezien en een kast maar het laminaat zag er niet mooi uit en de kast werd echt te duur door de bezorgkosten 80! euro niet normaal voor een kast zelfs wehkamp is goedkoper pff. dus nu gaan we daar een kopen of we gaan waar we al onze meubels vandaan hebben een kopen. ik heb last van mijn mond. tandvlees ligt open en kan bijna niet poetsen en sommige dingen doen erg zeer. het trek door naar mijn kaak en hoofd dus morgen even spul halen en dan spoelen hoop dat het dan weggaat.
@stamp, wat een mooie spam!! Die met papa op het strand is ook gaaf, Vince kijkt er helemaal serieus bij, haha! Ga je een foto in dat lijstje doen die Vince aan het verven was? @sammie, ja wij zijn echt goed bezig he?! Nou jij nog! Balen van je tandvlees zeg. Hopelijk kun je er spul voor vinden. Kun je de kast van ikea niet zelf mee naar huis nemen dan? Jullie hebben toch een best grote auto? @hier, Amy had me net toch een luier....dun en veel, bah! Die zat haar ook duidelijk dwars. Ze ligt nu weer ff op bed. Het is stil, maar ik hoor haar wel tikken tegen de spijlen. Hopelijk gaat ze nog ff een klein tukkie doen, want ze heeft niet veel geslapen natuurlijk. Net heeft ze ook zo'n 3 meter gelopen! Ze heeft al eerder stapjes gedaan maar dat hield toen even plots op als het gekomen was. Nu bleef ze het proberen, dus wie weet gaat het stappen nu écht beginnen.
Wat eten we vandaag meiden?? Manlief en ik gaan zelf pizza maken....ik zou nu aan de voorbereidingen moeten beginnen, maar ik heb geen zin....ff zin maken....
wij hebben bij ikea gegeten en gaan zo broodje eten. wat goed van amy!!! waarschijnlijk gaat ze het nu door krijgen! wesley in de tuin aan het voetballen.
Vette schoentjes heeft Wesley aan, sammie! Wesley aan het voetballen en je man is aan 't schoffelen zo te zien, haha! Dat gras groeit wel echt als kool daar bij jullie he?! @hier, m'n meisje is ziek.... Daarom was ze al de hele dag uit haar hum. Vanmiddag weer een grote smerige poepluier gehad en toen leek ze enigszins opgelucht. Ze wilde verder wel de hele tijd op schoot tegen me aanhangen (best lekker eigenlijk) en heeft uiteindelijk maar 1/2 banaantje op en wilde geen avondeten én geen yoghurt! Om 18 uur lag ze op bed, maar ze was telkens aan het huilen en krijsen. Ik heb even een half uurtje met haar in de stoel gezeten en toen werd ze rustig. Ze is zich nu in slaap aan 't kreunen, maar het valt haar nog niet mee. Komt denk ik wel goed. Ik heb vanavond speciale biertjesavond met een vriendin.
Sammie, wat een leuke spam!!! Wat een heerlijk ventje! Niet normaal die bezorg kosten van Ikea!!! Hoop dat jullie kunnen slagen bij Wehkamp. Masu, ach nee Amy ziek .. Hoop dat ze lekker slaapt vannacht en morgen weer fit is. Jij veel plz met bieren Vince ligt er net in... mijn zusje en zwager komen the voice kijken... Xxxx