Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, jeeeeh daar ben je weer! :D Wat heb jij een drukke week achter de rug zeg! Geniet van je vakantie meid!

@bb, ik had het alle kleertjes al enigszins op maat in van die plastic boxen gedaan maar het écht goed uitzoeken en op de foto zetten had ik nog niet gedaan. Ik zag er ook tegenop en stelde het alsmaar uit. Nu heb ik inmiddels de moed verzamelt en alles op mp gezet. :) Ben wel blij dat 't gebeurd is hoor! Ik heb een aantal kledingstukken die ik echt bijzonder vind bewaard en verder doe ik 't allemaal weg.

@hier, volgens mij vindt Amy het wel weer welletjes in bed. 1 uurtje geslapen dus weer.....;) Het zal wel een fase zijn gok ik. Of m'n meisje doet straks met anderhalf of 2 geen slaapjes meer overdags!:$ Hmm...dat hoop ik toch niet!

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik bewaar maar 1 jurkje (die van de foto van hiervoor) want dat krijgt ze ook aan met ons trouwen

en alleen de schoentjes
    verder geen ruimte om dingen te bewaren,te klein huis :cool:

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik bewaar alleen de eerste pakje en schoenthljes de rest ga ik zoveel mogelijk herbruiken en anders zet ik het op mp of breng het naar een goed doel. Wat ik zoal heb gezien baal ik flink zit precies met bepaalde maten in een ander seizoen:( bewaar daar dan alleen de leukste dingen van wie weet kan deze kleine het aan weet natuurlijk niet hoe snel hij groeit.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik bewaar het vooral omdat ik het leuk vind dat Amy later kan zien welke kleertjes ze aan heeft gehad. Sommige dingen heb ik van mensen gekregen die me echt dierbaar zijn en die wil ik dan niet wegdoen.

@hier, lekker voor de tv ajax aan het kijken. Vanmiddag even naar 't dorp geweest. Ik wilde bij de intertoys bumba stapelbekers kopen voor Amy, maar zij had haar oog op iets heel anders laten vallen (xylofoonachtig ding).....telkens als manlief die weer weg wilde leggen ging ze wijzen en protesteren...dus die dan maar gekocht. Ze had toch echt haar voorkeur. Laten inpakken, dus mag ze 'm morgen zelf weer uitpakken, haha. Daarna nog ff naar ons pap en mam geweest en Amy heeft daar haar stoofpotje en toetje gegeten. Bij thuiskomst kon mevrouw regelrecht naar bed en wij gaan zo dus nog eten.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Leuk hè hoe ze al echt een eigen willetje kunnen hebben

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Geweldig! Ze weet precies wat ze wil! :D

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, die stapelbekers heb ik ook maar wesley heeft ze overal en nergens gelaten haha. leuk dat ze zelf haar kadotje uitgezocht heeft. ik vind ajax een beetje saai kansen krijgen en niet gebruiken maar goed we hebben nog een helft.

hier, wesley heeft de hele dag slecht gegeten denk toch weer last van die laatste kiezen. mijn mond gaat al ietsjes beter, het mondwater werkt wel.
    denk dat ik zo maar ga strijken ofzo als ajax het niet beter gaat doen.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, nee het is niet zo best. Misschien kun je voor de tv strijken, als ze af en toe een keertje kijkt mis je toch niks. Zo spannend is het niet! :p
    Leuk dat Wesley de bekers ook heeft. Ik wilde ze vooral omdat Amy ook veel met haar ringen bezig is (om zo'n paal en die doet ze er dan een voor een af, en dan weer een voor een omheen). Ik dacht, dan vindt ze stapelen ook wel leuk... zij dacht er dus anders over...

@hier, zijn er in Utrecht winkels open? Vaak is dat wel in een grote stad toch? Ik ga morgen met m'n nichtje naar m'n andere nichtje en die woont in 't centrum. We zijn vergeten een plantje te kopen:)....ik hoop daar dus ergens iets te scoren (en nee, niet zo'n ding uit een tankstation, dan liever iets uit een supermarkt, dat is nog iets fatsoenlijker).

9. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Hoi iedereen,

Ik ben mama van 2 mei kindjes, 9-5-2008 en 26-5-2011.
    En als alles goed verloop komt verrassend gebied nr 3 rond 14-5-2013.

En het is niet eens zo gepland :)

10. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Haha doe je goed allemaal in 1 maand :p

Masu: naar mijn weten is het elke zondag open

Sammie; flinke voetbalfan?

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @beccie86, wat bijzonder! :D Leuk zeg!

@bb, mooi! Dan kan ik in Utrecht vast een plantje scoren. :)

@hier, Amy is weer aan de beterende hand. Manlief bracht haar naar bed om 19 uur en binnen 10 minuutjes sliep ze. :)
    Nu lekker lam op de bank.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeey meiden, hier ben ik ook weer even!

@sammie, we hebben hier geen DA, in Haarlem vast wel maar daar kom ik niet vaak. Hier gaan we ook nooit op zaterdag boodschappen doen, of zoals vandaag na het avondeten pas, anders is het echt debiel druk! Gelukkig gaat het met je mond weer beter, fijn dat de spoeling helpt.

@masu, gelukkig heb je je avondje overleefd! wel laat naar bed zeg :$ dat red ik echt niet meer hoor als rollatorchick! Wat goed dat je alle kleertjes van Amy hebt uitgezocht. Wat een hoop he, moet ik ook maar eens doen en dan van die vacuumzakken die kib ook hebt, scheelt een hoop ruimte denk ik. Wie weet krijgt Jos ooit nog een broertje of zusje dus eerst maar even bewaren. Kan het later altijd nog op MP aanbieden. Hoop dat je het verkoopt en er nog wat leuks voor krijgt! Zou zo maar kunnen dat Amy met 2 jaar niet meer slaapt hoor overdag, ze heeft altijd weinig geslapen overdag dus het zou me niets verbazen! :) leuk dat AMy zelf haar cadeautje heeft uitgezocht, nu al een eigen willetje heerlijK!

@mlien, jeeeeeeeeeeeeej vakantie! geniet er van meis, je hebt het verdiend!

@beccie86, hihi dat doe je goed allemaal in dezelfde maand! wordt druk met verjaardagen! :D

@Hier, na Jos zijn tukkie vanmorgen zijn we naar de knutselwinkel gegaan in Haarlem. Het is donderdag 20 sept leidsterdag (geen idee of het landelijk is of verzonnen van hier) en de oudercommissie heeft een brief gestuurd met het verzoek om een zelfgemaakte bloem mee te nemen. Die zetten ze dan allemaal in vazen op de groep, heel leuk. We zijn dus vanmiddag aan de knutsel geweest, zijn wel leuk geworden heb er voor elke vaste leidster een gemaakt. De blaadjes zijn Jos zijn handjes ;)

Verder lekker soeppie gegeten met uienstokbrood. Jos zit duidelijk in de 15 maanden sprong :$ is sjaggo en slaapt heel moeilijk. Kan driftig worden om niets :$ brr hoop dat het snel weer over is.

Hier even een foto van onze creaties!
    @

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wauw sens!! Wat ontzettend mooi!! :D:D
    Wat ben jij creabea zeg!!
    Vertel; hoe heb je ze gemaakt? Ik ben altijd op zoek naar leuke ideeen voor als Amy weer jarig is en ik er ook weer aan moet geloven...;):p

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, th@nks! even kijken, we hebben het volgende gehaald

- karton: geel, donkergeel, bruin en groen
    - stokjes en groene tape voor om het houten stokje
    - veertjes: oranje en geel
    - lieveheersbeestjes
    - vilt

Van het karton hebben we de bloemblaadjes gemaakt, geel en donkergeel. Van het groene karton de bladeren voor aan de steel gemaakt. Op het vilt hebben we een handomtrek gemaakt van Jos en uitgeknipt voor op de bladeren.

Eerst de grote gele blaadjes op het hart geplakt, daarna oranje veertjes. Daarna de wat kleinere donkergele blaadjes op het hart geplaakt en de gele veertjes. Daar over heen weer een bruin rondje voor het hart met Jos zijn foto.

Blaadjes op de steel geplakt, lieveheersbeestjes er op en klaar is klara! :D

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    meiden nog 2 pagina's dan gaan we naar deel V !!!!!! :D

Ik ga naar mijn bedje, welterusten alvast!

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Mooi gemaakt senso

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, dank je! Erg crea hoor! :D
    Slaap lekker!

@hier, ik duik ook m'n bedje in. Slaap lekker allemaal!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een hele goede morgen meiden,

Sens wat ben je crea geweest en het resultaat mag er wezen. Leidster is nationaal, wij kregen ook een brief.

Sammie ik heb die schoentjes gekregen met zijn verjaardag maar toen idd te groot. Had ook expres een maat groter gevraagd als waar stijn in zat.
    Is het opruimen nog gelukt?

Mlien hoera je leeft nog! Gefeliciteerd met ml zijn verjaardag.
    Geniet van je vakantie ook.

Masu dat was een latertje met je vriendin. Gelukkig is amy weer in haar hum.
    Ik zal later nog ff een spam van het aquarium plaatsen.

Bb ik heb ook wel een aantal pakjes echt voor stijn bewaard. De rest is voor een deel doorgeschoven naar zus.

Beckie dat heb je goed uitgekiend. Wel een dure maand voor jullie.

Hier is stijn vanacht 2x aan het huilen geweest. We zijn er allebei een keertje uitgeweest. Rond 7.40 werd stijn wakker en niet veel later zijn we uit bed gegaan. Alle.broodjes zijn al gesmeerd, we hebben al ontbeten en gaan zo de deur uit. Onderweg mams ophalen en door naar de dierentuin.
    Ik neem mn fototoestel mee dus probeer leuke foto's te maken.
    Allemaal een hele fijne dag!

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Veel plezier kibbeling
    Hopelijk breekt het nachtbraken je niet op!

Hier vannacht ook aan het huilen, kon maar niet vinden wat het was dus uiteindelijk een zetpil erin en daarna heeft ze prima geslapen dus ik denk toch weer die rot kiezen..

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Morgen moppies!

Hier een goede nacht gehad. Vanmorgen was ze rond kwart voor 8 wakker. Ik ga zo de deur uit richting m'n nichtje.

@kib, veel plezier in de dierentuin! Fijn dat je foto's maakt! Ben benieuwd!

@bb, ook al een uk die langs heeft van d'r kiezen. Hoeveel tandjes en kiesjes heeft CJ nu?

@mlien, gefeliciteerd met je man! Fijne dag vandaag!

@sens, lekker aan 't uitslapen?

Deel Deze Pagina