Goedemorgen!!! @Mlien, heerlijk vakantie meid...je hebt het verdient!!! En gefeliciteerd met je hubbie.... @Masu, veel plz bij je nichtje... Fijn dat Amy lekker geslapen heeft... @Senso, echt super leuke knutsel is het geworden... en is nationaal hoor de leidsterdag... Ik moet nog even wat regelen voor de juffies... @Kib, wat een nacht meid... blegh...veel plz bij de dierentuin!!! En de spam zien we wel weer voorbij komen @BB... wat een mooie meid is CJ... noemen jullie haar ook echt zo??? En het is idd een grote meid... Klopt hoor ik klets niet vanaf het begin mee...heb met een paar meiden gekletst toen we op de wachtstoel zaten om te bevallen..en later hier bij aangeschoven... erg gezellig @Sammie, ik had met de zwangerschap ook last van ontstoken tandvlees en toen paradontax tandpasta gehaald...heel vies maar het werkte wel... Hier goede nacht, Vince was half 9 wakker... ligt er nu net weer in! Vanmiddag verjaardag van szus...(ja alweer een verjaardag)... Liefs
goedemorgen, masu,veel plezier bj je nicht, ga je nog om een speciale reden? kib, ik ben heel benieuwd naa je foto's maar het zal wel heel druk zijn met allemaal kindertjes. stamp, jij ook veel plezier bij je zus. mlien, gefeliciteerd en veel plezier vandaag. senso, wist niet meer wat jij gepost had maar nog niks! hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad. hoe denken jullie over speelgoed kopen op marktplaats? ik wil graag little people en op mp is het een stuk leuker kwa prijs en vaak nog dingen erbij maar manlief ziet het niet zo zitten geloof ik. nog een vraag hoe groot is de hoofd omtrek bij jullie kindjes? wesley's hoofdomtrek is nu 50 en wil graag een leuke sjaal met muts voor de winter maar die gaat tot 53cm en er staat overal dat het voor kindjes tot 2jaar is.mkan ik het dan gewoon kopen of wachten?
uhh ja goede vraag boven en onder voor helemaal klaar, en nu zag ik boven aan allebei de kanten 2 kiezen en onder aan elke kant 1,maar allen door met de punten en niet volledig door, dus een beetje vervelend stampertje: ja dat verklaart waarom ik je niet herkende we noemen haar thuis gewoon Cheyenne (shaiyen) maar cj typt makkelijker vince gaat alweer snel slapen? sammie: ja ik koop ook dingen via MP hoor, gewoon goed reinigen
goeiemiddag meiden! @kib, ach stijntje aan het spoken vannacht, balen maak er een leuke dag van, ben benieuwd naar de spam! @bb, ach CJ ook al aan het spoken, gelukkig ging het een stuk beter na de pcm. @masu, mooie tijd van Amy! veel plezier bij je nichtje, ik heb inderdaad heerlijk uitgeslapen! @stamp, zo Vince heeft zowat uitgeslapen veel plezier op de verjaardag! @sammie, geen idee hoe groot zijn hoofd is, wordt niet meer opgemeten en ik heb het ook nog niet gedaan zou het gewoon kopen als het tot 2 jaar is. Moet wel passen dan toch @hier, goeie nacht gehad. Ml is er 1x uitgeweest voor Jos en ik heb hem om 7.15 uur nog een speentje gegeven in de hoop dat hij nog even ging slapen, is gelukt gelukkig en daarna kwam hij om 8.30 uur. Ml is eruit gegaan en ik heb nog heerlijk geslapen tot 10.30 uur. Vanaf 11.00 uur ligt Jos er weer in en hij slaapt nu nog lekker, vanmiddag worden we allemaal geknipt door szus. Verder niets op de planning, beetje wassen en doen
He meiden, We zijn gezellig in de dierentuin dn zitten te wachten tot het zandkasteel begint. We zitten wel op comfortabele stoelen maar gaan zo verschuiven naar een plekje vooraan. Stijn doet ff een tukkie. Kwam mooi uit hij had een uurtje voor de show begint. Nu nog een half uur. Stamp hahah alweer een verjaardag je blift bezig jij. Sens je mocht vasy lekker uitslapen vandaag op zondag. Masu have fun in utrecht! Sammie je kan best via mp kopen hoor. Hebben wij ook met een aantal dingen gedaan. En net wat bb zegt goed schoonmaken. Mlien lekker aan het feesten??
@kib, hoop dat het zandkasteel leuk was! @sammie, hier koop ik ook wel speelgoed via marktplaats hoor, gewoon goed schoonmaken en wat in de vaatwasser kan gaat in de vaatwasser @beleg, vraagje wat eten jullie ukkies allemaal op brood? @hier, bij szus geweest om allemaal geknipt te worden. Klapte Jos nog met zijn kin op de tafel, tandje door zijn lip. Thuis bij de trap op nog een keer, dus behoorlijke bloedboel Nu ligt hij te slapen hij had duidelijk niet zijn middag.
@Kib en hoe was het zandkasteel??? Stijn wel al wakker dat het begon?? @Senso, ach arme Jos... het was idd niet zijn middag...wat een pechdag!!! Allemaal weer netjes?? @BB, okeey...dacht ff horen.. En ik begrijp dat je al 2 kindjes hebt verloren? Vince wilde vanmiddag niet slapen dus maar naar verjaardag gegaan...Vince bleef echt super gezellig... onwijs lief gespeeld... Hij lag er wel om 18.15 uur in, helemaal gesloopt...!!! Wij hebben lekker shoarma gegeten en de m&m's roepen me al... Dus zo tijd voor een koppie thee... Morgen 7 uur beginnen.... Liefs
He meiden, Sens ach die arme Jos met 2x een tand door zijn lip. Zie je eerst ellende met doorkomen en dan ellende als je erop valt... Hoop dat hij lekker slaapt vanacht. Stamp stijn was net wakker toen het begon. Dus snel bij papa op schoot gezet zodat hij ook kon meekijken. Ik dacht dat jij aan de lijn was?? Of is dat alweer over?? Hier een super leuke middag gehad. Het zandkasteel was voor de ukjes een groot succes! Alle 3 zaten helemaal in trance te kijken. Zelfs kleine bas Nog wat leuke foto's gemaakt en na de show nog even langs de diertjes gelopen. Ook hebben de kids (met de papa's) nog even in de speeltuin geravot. Stijn zat heel stoer in het zand te spelen en schepte zo een lading zand op zijn hoofd. Hij zat echt helemaal onder...van top tot teen Hem dus maar goed uitgeklopt en geschud voor we verder gingen. Na de dierentuin zijn we terug naar mams gereden om haar thuis te brengen en toen hebben we gelijk daar gegeten. Stijn was ondertussen erg moe en niet altijd even gezellig meer. Wel heeft hij veel gelopen vandaag. Los en aan de hand. Ik heb het ook eindelijk kunnen filmen!! Hoera ik loop los!! - YouTube Ook heb ik zoals beloofd wat foto's gemaakt bij het zandkasteel.