Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Irritant lijkt me dat sammie. Ik zou zeggen: zoveel mogelijk ze proberen apart te zien.;) En af en toe maar een keer extra slikken bij de verplichte nummertjes. Wel balen!

Ennuh....weet je wat ik heb sammie?
    3 potten PINDAKAAS!! :D:D:D
    Mini's dan he, van de appie! Ons mam bracht vandaag wat zakjes mee, zitten er gewoon 3 van die dingen in, hahaha! :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, haha leuk. Wel jammer dat je dan 3 dezelfde hebt.
    We zien ook veel apart gelukkig maar het probleem is de vakantie. Ach we zullen wel zien en als het ons niet bevalt zeg ik het wel of we trekken ons terug ofzo.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb de lijst opgeslagen en zal hem nog even aanpassen! Ik vind de meiden van mv3 idd erg leuk, maar misschien een beetje overdreven zo ;).

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga de zaterdagen gelukkig wel om de week werken, scheelt nog iets.

@Stamp; Super dat er al 1 kilo vanaf is, misschien dat ik toch ook eens aan de shakes ga, haha.

Ik heb mijn polsbrace trouwens binnen en ik draag hem nu in huis zo veel mogelijk, ik kan echt bijna niks met links nu, zelfs typen is een crime! Vannacht wel iets minder pijn gehad, hoop dat het vannacht weer zo is, sluit nu snel af. Welterusten en ik denk tot zaterdag :).

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley
    Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke
    Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise
    Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien
    Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian
    Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince
    Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn
    Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara
    Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos

Afspraken CB
    Wesley 08-05-2012
    Jos 30-05-2012
    Kian 05-06-2012
    Amy 02-08-2012

Gewicht en lengte
    24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm
    26-01-2012 Vince 10.5 kilo, 77,1 cm
    01-02-2012 Jos 7600 gram, 69 cm
    02-02-2012 Yara 7875 gram, 68,5 cm
    08-02-2012 Stijn 8760 gram, 72,2 cm
    17-02-2012 Wesley 9300 gram, 75 cm
    20-03-2012 F.leur 7950 gram, 69 cm & L.ieke 7820 gram, 69,5 cm
    11-04-2012 Jos 8530 gram, 73,5 cm
    24-04-2012 Amy 9780 gram, 75 cm

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds,
    Stamp joepie al 1 kilo eraf!! Ode aan de vieze shakes!

Senso die Jos vertoont gewoon even 2 kunstjes op 1 dag!! Wat een ijver weer op de cross.
    Masu wat leuk voor je vriendin. Hoop idd ook voor haar dat het een plakkertje is.
    Sammie wat suf van smoe. Snap dat je ergens dan wel een beetje tegen de vakantie opziet. Wel goed dat Wes al aan 1 handje met je meeloopt.
    Mlien balen toch om de zaterdag werken. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat ook wel went.
    Mv3 volgens mij had je alleen maar gereageerd.....

Hier mijn lange werkdag overleefd. Vandaag besloten dat ze veel zelf.mochten doen. Nog even met het konijntje gekroeld. Ze hebben hem snuffeltje genoemd. Verder wel een rustige dienst gehad. Ging alleen ipv half 11 om half 12 naar huis. Collega moest ff haar frustratie over andere collega kwijt. Ze heeft bij onze tl aangegeven dat die ander altijd te laat komt en te vroeg weggaat. En zo zijn er meer dingen. Nu heeft die morgen een gesprek... Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt...

Voor nu ga ik slapen want geheid dat mn Stijnwekker morgen weer vroeg begint....

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@mlien, Jos staat ook 2 x met zijn gewicht in de lijst. 1 x in februari en 1 x in april. En 10 mei heeft Vince zijn afspraak bij het CB. Fijn dat je iets minder last hebt van je pols, hoop dat het nog meer verbeterd (en snel :D)

@kibbeling, hihi Stijnwekker :D gelukkig heb je je dag overleefd, balen dat het zo laat werd want de bedoeling was natuurlijk 22.30 uur. Ben benieuwd hoe het afloopt met je andere collage.

@masu, kan me voorstellen dat de nachten je opgebroken hebben, hoop dat Amy de trend van afgelopen nacht heeft doorgezet en je lekker kunt bijtanken van het weekend.

@hier, beroerde nacht gehad. Jos was al vroeg aan het spoken waardoor ik heel licht sliep, hoorde hem gewoon door mijn oordopjes heen. Volgens manlief is Jos 6 x aan het huilen geweest, en 2 x dat ik nog niet sliep en hem getroost heb al met al dus niet een al te beste nacht. Tandje staat op springen dus hoop dat het weer snel voorbij is.

ZO mannetje maar even wakker maken en aankleden.

Tot vanmiddag bij de lunch (waarschijnlijk) maak er allemaal een fijne dag van!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Senso jeetje Jos door je oordopjes heen... dan was het wel erg. Werkse vandaag!

Hier geslapen tot half 7. Toen liep mijn neus leeg en was Mark zijn wekker.ook gegaan. Daarna ben ik niet meer in slaap gevallen.. Stijn werd pas 7.15 wakker.
    Nu nog even samen.bumba kijken en dan zo uit bed. Moet helaas.nog langs werk vandaag vanwege kasafsluiting maar dat is maar kort. Verder nog niet bedacht wat ik ga doen...

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Masu, wat leuk dat je vriendin weer zwanger is!!! Hoop dat dit een plakbaby is...:)
    @Sammie, dat scheelt idd bijna niks!!! En Wesley doet het zo goed..dan mag ze dat toch ook laten zien!!! Maar idd ze maar apart zien;)...en de vakantie komt vast goed:)
    @Senso, jeetje wat sneu voor Jos...en voor jullie nacht natuurlijk;) Hoop dat het tandje snel door is... Ben benieuwd of hij het helemaal door heeft zijn nieuwe kunsten :D
    @Kibbeling, gezellig toch met zijn alle het eten klaar maken;)! En baaleh dat het later was geworden dan gepland!
    @Mama van 3...vandaag krijg ik mijn schoenen binnen, als het goed is....zal dan vandaag of morgen ff foto plaatsen:D
    Hoe is het met de meiden?? Nog koorts????

@hier goede nacht gehad, Vince 1xtje om half 6 even wakker....speentje gegeven en is weer gaan slapen... Toen werden we 7.45uur wakker...

We gaan zo samen even lekker douchen...

Liefs

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    owjah vergeet ik Mlien weer... Sorry..
    Maar wat fijn dat de pijn in je pols al wat minder wordt...wel baaleh dat je bijna niks kan met die hand!!! Hoop dat de pijn snel helemaal weg is.....

Huisje weet je nog niks????

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies! :D

@mlien, fijn dat de brace wel wat lijkt te helpen. Hopelijk heb je een goeie nacht gehad. Bij senso's post staan nog wat aanpassingen voor de lijst....dan is ie weer helemaal up to date. Fijn toch! :D
    Werkse vandaag. Oh ja, ik was het die vroeg of je om de week of iedere zaterdag moest werken.;)

@kib, fijn dat meer collega's last ondervinden van die ene collega. Als er door een aantal man iets van gezegd wordt dan komt dat wat beter over. Hopelijk kan jullie TL haar even goed aanspreken, zodat ze niet meer zo doet. Kun je toch ook niet maken tegenover je collega's...;)
    Geniet van je heerlijke dagje vrij. Wel slecht weer he?!

Ah bezoek....wordt vervolgd...

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk is het tandje na vandaag door en heeft hij er geen last meer van.
    Werkse vandaag!

@stamp, wat een mooie nacht! Ben benieuwd of je schoenen vandaag binnenkomen! En idd wel spammen met de outfit straks he...:D
    Fijn gedoucht?

@sammie, tja die vakantie...dan kun je niet echt om ze heen. Bereid je daar maar mentaal op voor en verwacht het ergste dan kan het alleen meevallen. En het is maar 1x...dat overleef je vast! ;)
    Wat knap trouwens dat Wesley mee kan lopen aan het handje! :D

@hier, redelijke nacht gehad. Amy is een aantal keer wakker geweest vannacht, maar het staat me niet heel helder meer bij....manlief is eruit gegaan en ik heb nog wel wat gevraagd, maar heb het niet zo goed meegekregen. Ook heb ik gisteren manlief gevraagd haar iets later dan half 7 op bed te leggen, want met een beetje pech wordt ze dan de volgende dag tussen 6 en half 7 wakker. Vind ik echt vroeg!
    Vandaag had hij haar rond kwart over 7 op bed gelegd en nu werd ze iets na 8 uur wakker. :) Kijk, dat is beter!;):D
    Daardoor heeft ze om half 9 d'r fles pas gehad en zitten we nu nog ff de teletubbies te kijken.
    Ik ga haar zo naar het kdv brengen, dan doorrijden naar de winkel om tompoezen te halen. Manlief is morgen jarig en dan ga ik met Amy tompoezen brengen naar z'n werk. Meteen wat inslaan voor zondag (dan viert hij het voor fam), dus ik zal eens wat doosjes gaan hamsteren daar! ;)
    Om 2 uur richting werk, dus ik heb nog ff de tijd. :)

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: balen van je nacht:( vind ik niet leuk!

Stampertje: leuk ben erg benieuwd!!! Fijn een goed enacht!!

Kibbeling: ghe getsie toch zo lang nog gebleven:( hopelijk komt er dan verandering bij die collega, want dit is ook niet leuk zo!

Mlien: fijn dat je al iets beter gaat met je pols! Ik zal straks even opzoeken wanneer wij weer naar cb moeten!

Masu: 3 potten pindakaas:O die wil Timo steeds, en telkens teleurgesteld als die hem niet heeft;) Veel plezier met je bezoek!

Hier; gister wilde L.ieke niet in slaap vallen:( Dus haar uiteindelijk uit bed gehaald en toch een klein flesje gegeven en lekker geknuffeld en toen is ze gaan slapen en om kwart voor 8 werd alles wakker:) Een goede nacht dus. Dames hebben nog wel koorts..:(

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zal ik er eentje naar je opsturen voor T.imo?
    Heb er toch 3. :)

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, Dan heeft manlief een rotterige nacht gehad dan jij:p! En owh zoooo lekker tompoezen...maar nu even niet...:(!! Krijgt manlief nog een kadootje???
    @Mama van 3, baaleh van de koorst zeg...:(!! Wel een fijne nacht gehad...:)

@hier, nou Vince is weer eens in slaap gevallen:)...
    Dus ik ga nu maar even aan de schoonmaak....

Owjah eerst tijd voor een gezond appeltje...:D

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo nou even de vaat uitgeruimd en stofgezogen..en toen was het weer tijd voor een koppie thee...:D
    Vince ligt nog te slapen...

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, een appel is ook niet verkeerd toch? Succes met schoonmaken!
    Ik geef hem een weekendje weg; dat wilde hij het allerliefste. En van dat cadeau heb ik ook nog plezier, hahaha! :D

@hier, Amy naar het kdv gebracht, doorgereden naar de winkel en even 30 tompoesjes gehaald. Moet alleen nog een keer terug om er ook een aantal voor zondag te halen, want ze waren goed tot en met zaterdag.
    Toen kwam ik langs de marskramer en zag een stofzuiger staan voor 3 tientjes. Heb ik dus ook maar meegenomen; dan kunnen we de stofzuiger van boven wegdoen of naar zolder doen en hebben we weer op alle verdiepingen een stofzuiger staan. :)

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, nee hoor een appel is helemaal niet slecht :)
    En jahoor, gewoon op iedere verdieping een stofzuiger:$ Luxe hoor...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, hebben we eigenlijk altijd gehad. Ik vind het altijd zo'n gesjouw om de stofzuiger die trappen op te tillen...en dan weer naar beneden met dat ding...en tja, voor 3 tientjes kan ik 'm toch niet laten staan toch? ;)
    Ligt Vince nog lekker te slapen?

@hier, ik moet eigenlijk rapportages schrijven, want volgende week en de week erop sluit ik 4 trainingen af....maar ik kan mezelf ff niet motiveren. Dus ben ik spelletjes aan 't spelen...:):)

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, dat doe je goed, je man nachtdienst geven haha.
    30 tompoezen jeejtje wat veel haha.
    gelukkig kwam amy later vanmorgen.

stampertje, ik ben ook wel benieuwd naar je outfit!
    je hebt al lekker veel gedaan vandaag.

kibbeling, fijn dta je tl gaat praten met je collega, is ook niet netjes wat ze doet.
    je hebt wel weinig geslapen zeg. ik zou kapot zijn. ben je deze week ook nog ergens vrij?

mamavan3, balen dat je meiden nog steeds koorts hebben, misschien toch weer een tandje ofzo?
    ik heb ook nog een tomatenketjup, vlapak en chocolademelk liggen voor t.imo als je die graag wil?

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, tomatenketchup heb ik ook dubbel, net als wcpapier.
    En hoe was jouw nacht? Wesley lekker geslapen?

Ja, 30 tompoesjes...er werken daar zo'n 25 man of zo dus dan heb ik er met 30 zeker genoeg (en wie weet wil er iemand wel 2 of zo).

Deel Deze Pagina