Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Owww dames jullie zouden Timo heeel erg blij er mee maken!! Die heeft een boodschappenkarretje en speelt dus elke dag winkeltje zo lief!!!

Dus als jullie ze op zouden willen sturen heel graag!!!

MAsu: lekker hoor op elke verdieping er 1tje staan. Wij alleen op de 1ste verdieping en de zolder:)

Stampertje: goed bezig!!

MAsu: lekker hoor weekendje weg:) Met Amy of zonder?

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, en hoe is het bij jullie dan???
    @Masu, owh owh Masu...ga eens aan je verslagen jij :D...
    Vince werd 11 uur wakker, dus lekker 1.5uur geslapen, hij heeft nu echt nog zo'n slaapkoppie..zo lief!!!

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, daar vergeet ik ook helemaal op te reageren! Wat lekker een weekendje weg...en waar gaan jullie heen..en niet echt vervelend dat je mee "moet" :D

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wesley heeft goed geslapen en was om 8uur wakker en hij lag er gisteren om 8uur in. hij heeft 3 dagen zijn ochtend slaapje overgeslagen 2x omdat het zo uitkomt en 1x omdat hij niet kon slapen maar nu was het wel even doorzetten. hij heeft het slaapje echt wel nodig.

mamavan3, stuur mij even een bp met je adres dan stuur ik ze op.

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stampertje wat heb jij een leuke banner!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, als je je adres per pb ook naar mij stuurt kan ik ze opsturen voor T.imo. :)
    Weekendje weg wordt toch echt met Amy. Denk niet dat ik haar een heel weekend kan missen (en manlief ook niet;)).

@stamp, waarschijnlijk hier in NL bij centerparcs of zo. De keus is aan manlief. :)
    Fijn dat Vince weer lekker anderhalf uur heeft geslapen. Ik zit nog steeds op de bank...het is echt erg..:):)

@sammie, goeie nacht gehad dus! :)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, Wesley heerlijk geslapen dus...
    En bedankt voor het complimente over de banner... Echt leuk om zo af te tellen naar zijn verjaardag...
    Wesley duurt echt niet lang meer!!! Nog zo'n 2.5 week????

@Masu, heerlijk toch!! Lekker zwemmen en uit eten...:D

Zo Vince heeft 2broodjes op en ik mijn bosvruchtenshake!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, en hoe was de bosvruchtenshake? Beter dan de vanille?

@hier, jaja ik heb 2 van de 4 verslagen af! Ben trots op mezelf. Ff kijken of het me lukt om er nog eentje af te krijgen, dan hoef ik er dit weekend nog maar 1. :)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeeey meiden daar ben ik ook weer even.

zo zit ik tegen mezelf te kletsen en zo worden er pagina's volgekletst terwijl ik er niet eens ben :$ hoop dat ik het nog weet allemaal :)

@masu, goed van je hoor dat je al 2 verslagen af hebt! zet hem op voor de 3e dat scheelt weer :D fijn trouwens dat Amy pas na achten kwam vanochtend. Leuk een weekendje weg met zijn 3tjes!

@kibbeling, mooie nacht! lekker relaxen vandaag?

@stampertje, goeie nacht lekker hoor en al zo actief op de vroege morgen! ik vind de bosvruchtenshake goed te doen, ik heb vandaag banaan.

@mama van 3, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Wel balen dat je meiden nog steeds koorts hebben :( dat vind ik niet leuk. Leuk dat T.imo zo in zijn sas is met het winkeltje :D

@sammie, ook lekker geslapen dus :)

@hier, aan de bananenshake :D en nu weer verder met achterstanden nabellen blegh tot later!

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAsu...yeah...wat goed! Toch een fijn gevoel als je wat gedaan hebt...
    En ik drink nu 's ochtends de vanille...gaat ook wel beter nu hoor..:D Maar de bosvruchten is wel wat lekkerder jaah...

Zo de was even opgehangen, en Vince even op zijn billen neergezet dan is hij een stuk rustiger...was toch aan het boeven, continu aan de volume knap van de radio en de kastjes open en dicht..aan de hond zijn waterbak...

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, 3e verslag is ook klaar! :D:D
    Ben erg trots op mezelf, al zeg ik 't zelf, haha!

Om 2 uur richting 't werk; 2 trainingen doen en vanuit daar weer door naar vrienden die vandaag de sleutel krijgen. Druk druk dus. Maar daarna hebben we geen verhuizers meer. ;)

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Eetsmakkelijk Senso, ik heb tot nu toe alleen vanille en bosvruchten gehad... Ik dacht eerst maar eens volhouden :D

Werkse nog voor zo...

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, ooh wat herkenbaar! Vooral de waterbak van de hond, die is hier echt favoriet!:(;)
    Helaas werkt het hier niet meer om Amy op haar billen neer te zetten; die kruipt er gewoon weer vandoor en gaat op alles af waar haar blik op valt. Soms wel vermoeiend...:)
    Heb je ook al een bananenshake gehad? Mmm...lees net dat je die dus nog niet hebt gehad.

@senso, jeuh daar ben je weer ff! Ik heb net je post gemist...was zelf aan 't typen.
    Hoe is de bananenshake? Achterstanden nabellen...klinkt niet leuk...moet je dat nog de hele middag doen of nog maar fftjes?

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, hier werkt het ook niet meer om hem op zijn billen te zetten, hij weet nu hoe hij in kruiphouding moet komen. Hier zijn de kattenvoerbakjes favoriet, en de klep van de kattenbak :(

@masu, ben al de hele ochtend bezig met de achterstanden. Vanmiddag ook nog wel denk ik :( jij bent echt goed bezig geweest lekker hoor! werkze alvast en veel plzier met huisje kijken :D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx senso! Werkse nog! :)

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, werkse meid!!! En veel plz bij vrienden huis kijken...

@hier, Vince lukt het af en toe om dan weer op zijn buik te komen...vaak is hij al halverwerge maar gaat dan weer terug..dus geeft nog wat rust zo...:D

Hij ligt nu lekker te bed...moet vanmiddag op kraamvisite dus hoop dat hij even een tukkie wilt doen...

Liefs

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, lekker van genieten nu dat nog rust geeft. Als ie het straks door heeft werkt dat niet meer. ;)
    Veel plezier op kraamvisite! Leuk is dat, weer naar zo'n ukje kijken (en je niet meer voor kunnen stellen dat de jouwe ook zo klein is geweest:)).

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    gahhahahaha er staaaaat jullie nog heeel wat te verwachten:) hier komen ze nu echt overal maar dan ook echt overal bij:O!!!!! Dus heb gister mn woonkamer opgeruimd en alles zo hoog mogelijk gezet en dingen verplaatst;) Helaas lukt dat idd niet met de waterbak van de hond:O dus die gaat regelmatig op een dag om.. dus nu krijgt de hond 's ochtends water, als ze op bed liggen en s' avonds weer. Werkt beter:)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mama van 3...ik denk idd dat me nog heel wat te wachten staat, hahahaha!!
    En jij hebt het helemaal zwaar met 2tegelijk...heb je een paar extra ogen besteld???? :D

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    haha stampertje grote broer let altijd heeel goed op;) Die zegt dan meteeeen mmmmamaaaaaaa kijk!!!! heel handig:)

Deel Deze Pagina