Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mama van 3, dat is zeker wel heeel handig :D:D:D....

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier staat de waterbak van de hond standaard op een kast. Taco geeft aan wanneer hij wil drinken; dan gaat ie bij die kast zitten en naar die bak kijken. Dan krijgt ie wat drinken en als hij klaar is zetten we bak weer weg. :D
    En het wordt alleen maar erger, hahaha!
    Maaruh...wel ideaal zo'n grote broer! :)

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #543 Mama van 3, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
    hahah ook handig masu!!

Wij gaan zondag lekker naar de sauna:) Cadeautje van mij aan C.as..(haha was er zelf meer aan toe;) ) zo zin in:)!! Even heerlijk er tussenuit zonder kids. Vond het eerst heel lastig, maar nu vind ik het heerlijk:)

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha slim mv3! Zoiets cadeau doen waar je zelf ook wat aan hebt. Doe ik ook vaak!
    Lekker hoor een dagje sauna. Een dagje weg vind ik ook heerlijk en het is ook echt fijn om dan ff kindloos te zijn...ff bijtanken.

@hier, tussen de 2 trainingen in. Aan 'n cup a soupje met een tosti. Mmm! :D

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, er staat ons inderdaad nog wat te wachten :D wel handig zo'n extra paar ogen in de vorm van een heel stoer mannetje. Wat een leuk filmpje van je kids :D

@masu, lekker hoor tosti met een cup a soup :D werkze nog even!

@hier, terug van het werken. Jos is met regelmaat gaan staan vandaag dus hij is goed aan het oefenen. Verder erg weinig geslapen vanmiddag, half uurtje in de wagen meer niet.

Hij heeft last van een snotneus :$ niet normaal, loopt er allemaal uit (gewoon doorzichtig dus niet van dat groene snot, sorry :)) en kwijlt als de malle.

Intussen hebben we allebei gegeten, Jos groente lasagna (met stukjes jeej) en ik een salade met gerookte kip mjammie.

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mama van 3...lekker hoor even met zijn 2tjes eruit!
    @Senso, wat knap van Jos...hij heeft het idd helemaal door!!!

@ik ga sporten....
    Liefs

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, hoop dat je lekker gesport hebt!

@hier, Jos lag om 20.00 uur al lekker in dromeland maar hij werd net al weer hard huilend wakker, hoop niet dat het een voorbode van de nacht is.. ben er bang voor.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat een rust!:$:$ Zelfs Senso is niet tegen zichzelf aan 't praten!:(:p

@mamavan3, gaaf filmpje!
    @stampertje, sportse!
    @senso, die salade klinkt anders ook lekker. Knap hoor van Jos, hij heeft 't echt door nu! Balen dat ie zo verkouden is.
    @hier, lekker gewerkt, daarna naar 't huisje gekeken (wat super mooi is...nou ja 'wordt' want ze gaan ruim een jaar verbouwen) en weer terug naar huis gereden. Nu net 5 minuutjes op de bank. Ff niks. :)

Morgen druk dagje. 's Ochtends naar manlief's werk tompoezen brengen. 's Middags naar verjaardag van vriendinnetje (die is op dezelfde dag als manlief jarig) en ik wil eigenlijk ook nog alle boodschappen halen morgen. Ach, komt vast goed. ;)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Ff een berichtje van mij. Alles wel gelezen maar ben veel al kwijt dus houdt het ff ego.
    Vanmorgen lekker met stijn gekroeld daarna ff snel langs werk gegaan. Moest de kas afsluiten. Daarna naar zus gereden en daar gebleven tot mark thuis kwam. Ff langs dinnie gegaan die ging vandaag over. Snel naar mams gereden en daar gegeten. Op tijd weer naar huis. Mark heeft Stijn in bed gelegd en ik ben naar dinnie gegaan. Helpen uitpakken. We hebben nu ff pauze en gaan zo verder.
    Weet niet meer wie het vroeg maar een halve relax dag dus :p

Meiden alvast truste denk niet dat ik vanaaf nog kom buurten.

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, jahoor lekker gesport!!! Hoop dat Jos lekker slaapt vanavond...
    @Masu, jij succes met de drukke dag morgen!!! En alvast veel plz...
    @Kibbeling, nou halve relaxdag...zeg maar niet!!! Jeetje drukke dag weer...maar wel gezellig met je vriendin!!!

@hier, dus lekker gesport...
    Duik zo mijn bedje in...denk dat ik er morgen ook niet echt ben..hele dag bij mijn mams helpen!!!

Liefs....

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ga ook m'n bedje opzoeken. Inmiddels is Amy alweer 3x overstuur wakker geworden. Nu is ze ook aan het huilen. Geen idee wat er nu weer aan de hand is...dit belooft wat voor de nacht...:(

Trusten meiden!

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, succes vannacht!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kibbeling, haha ik vroeg inderdaad op je een relax dag had maar zo te lezen was het alles behalve relaxt! :D

@masu, tja ik dacht laat ik het maar niet doen (tegen mezelf kletsen) want wat moeten jullie wel niet van me denken ;) manlief was weg dus verveelde me dood maar heb het niet gedaan, goed he :p

Drukke dag heb je gehad gisteren en vandaag heb je het ook druk :$ hoop dat Amy een beetje lekker geslapen heeft vannacht.

@stampertje, veel plezier bij je mams!

@hier, toch een goeie nacht gehad. Manlief was uit eten en daar was de stroom uitgevallen, uit eindelijk het voorgerecht bij het ene restaurant en vervolgens naar een ander restaurant voor het hoofdgerecht. Ik heb goed geslapen en dat zonder oordopjes, Jos heb ik ook de hele nacht niet gehoord en hij werd om 7.15 uur wakker (beetje vroeg hoor)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

@sammie, thanx!

@senso, oeh das ook balen voor je man! Hopelijk was dat andere restaurant niet al te ver weg en heeft het hem gesmaakt. Fijn dat Jos (en dus mama ook) goed heeft geslapen. Ik vind 7,15 een nette tijd. Ik zeg altijd tegen Mark; voor alles vanaf 7 uur doe ik 't! :D
    Nog iets op de planning vandaag?

@hier, toch een goeie nacht gehad. Ze heeft wel een uur lopen mopperen gisteravond toen ik hier postte, maar uiteindelijk viel ze in slaap en werd ze om half 8 weer wakker. Heerlijk! Mooie tijd ook!
    We doen haar nu ook pas vanaf 7 uur op bed en dat scheelt dus ook 's ochtends. :)
    Mevrouw heeft haar flesje weer leeg en we zijn nu bumba aan 't kijken.
    Heb wel 't idee dat we in de nasleep van de sprong zitten, want ze wil wel continu bij me zijn en begint sneller dan anders te huilen. Maar ach...dat is niks vergeleken met die piek!:$;)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, jij ook een leuke banner! jeetje nog maar 2 weken en 4 dagen dan is Wesley alweer 1!! :$

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, fijn dat Amy toch goed heeft geslapen en half 8 is een mooie tijd :D 7.15 uur is te vroeg hahahaha

Het had hem niet zo gesmaakt geloof ik bij dat 2e restaurant, jammer hoor.

Vandaag niet veel op de planning, boodschapjes, huishouden en verjaardag van smoe maar dat is pas rond 17.00 uur. IK ga op de fiets want dan kan manlief wat langer blijven als hij wil, ik ga rond 19.30 uur gewoon weer naar huis met Jos (mooi genoeg :))

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Deze schoentjes heb ik voor Jos besteld :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Stoere patta's hoor senso! :D
    Balen dat het eten niet zo lekker was in dat 2e restaurant...:(
    Gefeliciteerd met je schoonma.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Senso balen van manlief zijn uitje. Gelukkig toch nog een goede nacht voor julkie. Wat een stoere schoentjes voor Jos.

Masu toch nog een goede.nacht en geslapen tot half 8 is ook niet verkeerd. Moet je vandaag werken of ben je vrij?

Hier een goede nacht gehad. Stijn 1x wakker geworden mark speentje gegeven en daarna heeft hij geslapen tot 7.45. Zelf waren we om half 8 al wakker. Vanmorgen eerst mijn vriendin verder helpen en om 15.00 uur weer aan het werk tot 23uur vanaaf. Drukke dag weer en weekend ook druk......
    maar ik maak tussendoor tijd voor jullie!!!

Fijne dag allen!

Deel Deze Pagina