wat leuk dat Vince naar de kapper is geweest! ben benieuwd naar je spam! Veel plezier vandaag met de visite!
Zo, ben ik weer! Heb net ff groentehappen gemaakt voor op de dagen dat ik werk. Is veel makkelijker voor manlief, dan hoeft ie 't maar op te warmen voor Amy. En natuurlijk heb ik ff wat fototjes gemaakt, aangezien ik de traditie van spamvrijdag in ere wil houden! @stampertje, veel plezier met je visite. Amy gaat morgen naar de kapper, het is echt nodig! Haar pony is veel te lang! Ben benieuwd naar het kapsel van Vince! Als we weggaan besluiten we dat tegen die tijd. Voorheen deden we dat ook altijd. Als het dan goed weer was, dan pakten we de tent in en de rest van de spullen en dan reden we aan. Nu is wel al zeker dat we dit jaar nog niet gaan kamperen, maar waarschijnlijk iets soortgelijks als senso. @senso, ja ik heb een foto gemaakt van haar pasfoto. Ik zal vanavond wel ff zoeken voor je. Het viel niet mee hoor, want Amy was toen nog veel jonger. Dus ik moest haar met gestrekte armen voor me houden; 1 hand achter haar rug, 1 hand onder haar kontje en dan moest mevrouw die kant op kijken en ook nog stil zitten! Ik had daarna gewoon spierpijn! Amy spam!!! 1e: helemaal gefascineerd door het labeltje aan de theedoek 2e: mama, pak me nou op!
@masu, dat verhaal dat weet ik nog wel van die pasfoto maken (zag het al helemaal voor me en nu weer ) weet alleen het resultaat niet meer Slim dat je de groentehappen alvast weer klaar hebt! handig hoor, als manlief alleen is met Jos doen we ook altijd lekker makkelijk. Wat is het toch een geweldig meisje! pretlettertje! ook al zo lekker in de ban van labeltjes, hier nog een @hier, Jos heeft weer lekker 2 uurtjes geslapen en zit nu even in de box te wachten op zijn prak. We eten aardappels/bloemkool en een cordonbleu (Jos niet hoor ), Jos zijn hap zit in de babycook en dat van ons ga ik maar opzetten als manlief beld.
He meiden, Stiekum een nieuwe aanmaken en bij de oude niet dooschrijven op blz 500!!! Ff snel want zitten in de to wel alles gelezen maar is niet blijven hangen!!! Sorry. Vandaag zijn we 1 jaar getrouwd! We hebben net Stijn bij oma gebracht en rijden nu denhaag binnen om lekker te gaan eten. Wel raar hoor zonder ons bjnkie. Ik zei net tegen mark dit is de eerate kamer samen uit eten sinds Stijn er is. Meiden hele fijne aaf en ikhoop nog te buurten dit weekend. Is namelijk erg druk...vandaag ons feestje, morgen vrijgezellenfeest en zindag op Bas passen....Knuf aan allemaal!!
@kib, niet stiekem!! Ik heb een linkje geplaatst en daarna Lotte ook nog! Dus dat kon echt niet missen... Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker genieten van 't eten en 't samenzijn! Veel plezier! Is dit de eerste keer zonder Stijn? Grappig! Wij zijn echt al tig keer zonder Amy ergens heen geweest (feestjes, etentjes, etc)... @senso, dank je wel! Het is ook echt een heel vrolijk meisje. Ja, die labeltjes he, die doen 't 'm! Helemaal gefascineerd kan ze daardoor zijn. Mooi is dat! Hopelijk heb je al lekker gegeten en heeft 't je gesmaakt. @hier, lekker gegeten bij schoonouders. Amy was weer in haar hum en heeft lekker gespeeld en daarna bij ons aan tafel gegeten. Wij frietjes en zij aardappels met erwtjes en worteltjes. Die erwtjes vond ze maar apart aanvoelen in haar mond, dus het duurde ff voordat ze 't op had. Daarna naar huis gereden en we zijn net een kwartiertje thuis. Amy op bed gelegd en die ligt er nu 10 minuutjes in. Het is redelijk stil en ik hoop op een goede avond (niet eentje waarbij we haar tig keer terug moeten leggen op haar plaats). Heerlijk niks op de planning vanavond! Ben ook echt moe van al het schoonmaken en zo. Morgenvroeg ga ik met Amy naar m'n nicht en haar zoontje (3 maanden jonger dan Amy) en dan wordt Amy meteen geknipt en gaan we daar even spelen. Om half 1 ga ik lunchen met 2 vriendinnen en 's avonds misschien ff naar de dansavond. Druk zat dus.
@kibbeling, hahaha wou net zeggen, stiekum was niets stiekums aan hoor gefeliciteerd met jullie trouwdag! leuk samen uit eten, geniet er lekker van meis. Druk weekend heb je voor de boeg! @masu, gelukkig toch allemaal geslaagd bij souders en met AMy, fijn hoor. Hoop dat ze inmiddels lekker slaapt en ook lekker blijft slapen. Jij hebt ook een drukke dag voor de boeg morgen, misschien maar vroeg naar bed? @hier, lekker gegeten. Manlief is de boodschappen aan het doen en ik ga zo Jos even badderen en flessen.
@senso, fijn dat jullie lekker hebben gegeten. Ik heb manlief aan 't dweilen gezet en dadelijk stuur ik 'm ook nog ff om boodschappen. Is dat ook weer gebeurd. Amy ligt nog steeds heerlijk te slapen, hopelijk blijft dat zo (dat weet ik de laatste tijd maar nooit met haar). Nog wat leuks op de planning dit weekend?
@masu, zo die man van jou die laat hem ook alles zeggen fijn dat Amy nog lekker slaapt, houden zo Weinig plannen voor het weekend, morgen gaan we even met zijn 3en naar het dorp. Moet echt even want dingen inslaan, pampers, JBPM en dat soort ellende. Zondag misschien even fietsen als het mooi weer is en ook het huishouden moet nog gedaan worden, ben lui geweest deze week
hey meiden, wat hebben jullie al veel gekletst! ik heb echt een rotdag gehad vandaag. de hele dag ruzie met manlief pfff word er soms niet goed van maar goed we hebben het weer bijgelegd. ik heb de badkamer schoongemaakt en wassen op gevouwen en denk dat ik straks nog even een deel ga strijken. wesley heeft vandaag 1uur geslapen en dat was om 4 uur. hij is niet vervelend, juist super vrolijk maar je merkt toch wel dat hij moe is en net wilde hij dus niet slapen omdat hij zo moe is. ik weet niet wat dit is, einde sprong of tandje geen flauw idee! ik moet morgen een aantal pakken luiers ruilen bij etos want ze zijn ineens te klein.... snap het niet maandag zaten ze nog goed en sinds gisteren zitten ze heel raar. hoe kan je ook alweer zien dat ze te klein zijn? sorry voor mijn ego maar ben moe haha
Nouuuuu senso....dat valt wel mee hoor! Maar we doen altijd boodschappen op vrijdag, maar nu ligt Amy op bed dus kan maar 1 van ons 2en gaan. We doen eigenlijk altijd samen het huishouden en ik heb de benedenverdieping gedaan, dus dan doet hij nog ff dweilen. De boodschappen zijn voor de hele week, dus dat is best zwaar, dus deze haalt hij ook. Morgen ga ik dus met Amy naar m'n nicht toe en dan heeft Mark z'n handen vrij en stoft en zuigt ie boven meteen ff. Morgen doe ik nog ff een wasje. Badkamer nog en dan zijn we weer klaar. Mijn manneke helpt gewoon heel goed mee in 't huishouden! *I know...I'm lucky!*
@sammie, balen dat je ruzie had met manlief. Gelukkig hebben jullie 't weer uitgepraat. Amy heeft vandaag ook maar anderhalf uur geslapen. Apart he? Kun je zo zonder bon terug naar de etos om luiers om te ruilen?? Je vroeg nog hoe je weet of luiers te klein zijn. Ik kijk altijd gewoon of ze nog mooi om haar kont zitten zeg maar. En of je de lipjes aan de zijkant nog goed over elkaar heen kunt doen, zodat de luier aan de beide zijkanten ook mooi sluit. Amy zit nu in 4 en merk dat 4+ beter zit. Die 4 is bijna op, dus dat redden we nog wel. Misschien heeft Wesley een groeispurtje gehad?
masu, de luiers zit nog wel mooi om zijn kont maar lijkt gewoon te kort voor zijn buik ofzo haha. vandaag zelfs een natte romper. hier bij etos kan dat wel. heb het al eerder gedaan. ik heb nog de bon van 3 pakken maar heb er 4 staan maar vorige keer was het ook geen probleem. apart dat amy ook zo weinig geslapen heeft. ook niet vervelend zeker?
@sammie, balen dat je onenigheid had met je man.. gelukkig is het weer bijgelegd. Die Wesley heeft maar weinig geslapen zeg kan me voorstellen dat hij dan heel moe is. Ik kijk ook of hij nog goed om zijn kont past. Wel netjes dat je ze gewoon kunt ruilen zonder bon. @masu, jij bent echt een lucky girl wel lief dat hij altijd zo goed mee helpt! fijn dat dan alles weer gedaan is! ga je toch met een lekker idee het weekend in @hier, Jos heeft lekker zijn fles leeggelurkt, was niet zo blij dat hij op was tandjes gepoetst en inmiddels ligt hij al weer eventjes in dromeland. Ik ga even douchen, tot later meiden.
@sammie, hahaha te kort bij z'n buik...nee dat herken ik niet. Soms wel een wat natte romper, dat herken ik dat weer wél. Amy was wel aan het huilen toen ze wakker werd, dus ze had duidelijk nog niet genoeg geslapen, maar geen idee waarom ze zo snel alweer wakker werd. Maar daarna was ze wel weer lekker vrolijk (zie foto's, das geen chagrijnige baby toch?. Het zal wel weer een fase zijn en Amy en Wesley schelen maar een weekje of zo, dus wellicht dezelfde fase?
@sammie, trouwens heel netjes dat jullie etos dat doet. Ik denk dat onze etos hier een stuk moeilijker zou doen; die doen sowieso vaak moeilijk over dingen vind ik. @senso, fijn dat Jos weer zo dol was op z'n flesje! Douchse! @hier, manlief had voor 43,75 boodschappen bij de ah, kregen we toch maar 2 van die dingen mee (je krijgt er eentje bij 15 euro aan boodschappen)...
Bedenk me ook dat we niet vaak voor zo weinig geld boodschappen doen...je kunt merken dat we verjaardag hebben gehad! Bier, fris, drank en lekkers hebben we allemaal nog op voorraad.
natte romper vandaag voor het eerst gehad haha. weleens dat er wat naast loopt maar dat komt dan door de poep en niet zozeer door de luier. wesley houdt ook zijn benen bij elkaar zodat ik er niet tussen kan haha en dat maakt het ook weer lastig. ga morgen gewoon omruilen. masu, zeker geen sjaggo meisje op de foto. ze zullen wel weer in een fase zitten idd. eten is ook een drama hier.
Balen dat het eten weer moeizaam gaat! Hier ging het brood super lastig de laatste tijd, maar sinds gisteren gaat dat weer de goede kant op. Nog geen hele boterham, maar al meer dan 2 hapjes zeg maar. Dat benen bij elkaar houden ken ik ja! En dan ook die beentjes helemaal strekken....alsof het al niet lastig genoeg is haar te verschonen met al dat gewurm. Op het kdv zeggen ze het ook: Amy kan echt geen seconde stilzitten of stilliggen. (had ik vroeger ook; ik was zooooo'n wiebelkont!)