Lastig he? Ik weet 't ook nog niet goed. Ergens denk ik 'wat moet ik ermee', maar het is natuurlijk wel leuk als je zo'n set compleet hebt, zodat Amy later 'winkeltje' kan spelen of zo. Lastig, lastig...
zooooo lekker gedoucht met manlief en nu nog even op de bank met wat popcorn Hier doe ik geen boodschappen bij de appie, die is te ver weg (lees in het dorp) en de vomar zit op nog geen 5 min loopafstand dus dan is de keuze makkelijk. Wel leuk die mini's en je kunt ook een boodschappenwagentje kopen
Oeh, samen gedoucht! Wat romantisch! Hier zit een emte op letterlijk 2 minuten loopafstand en tóch ga ik naar de appie....alleen al voor de magere yoghurt van het ah merk. Nergens zo'n lekkere en niet waterige magere yoghurt te krijgen als bij de appie.
@masu, hahaha ja romantisch he. Kaarsje aan en gaan met die banaan Ik vind bepaalde vlees van de appie echt heel lekker dus één keer in de zoveel tijd gaan we heen en slaan we wat in voor in de vriezer maar vaak is dat niet.
Ik ga naar mijn bed meiden, morgen zal JOs niet ineens om 10.00 uur wakker worden dus het is weer vroeg dag. Welterusten!
He meiden, Masu betrapt toen ik ff snel na het eten wilde kijken... Haha we zaen nog in het restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten, zit nu alleen overvol!! Het was voor ons wel de eerste keer dat we gingen uit eten samen. We hebben wel 1x eerder bij vrienden gegeten zonder stijn toen was hij logeren bij zus. Verder niet eigenlijk. We reden op de terug weg bijna langs mams dr huis en ik dacht echt van oh ik ga hem halen....heb het niet gedaan want morgen zijn we allebei druk. Hoop dat ik beetje op tijd thuis ben kan ik nog ff kroelen!! Sammie balen van je dagje met ruzie. Gelukkig wel bijgelegd. Balen dat de luiers ineens niet meer passen. Hoop voor je dat je ze gemakkelijk kan ruilen. Senso gaan met die banaan bij kaarslicht.... Hahaha zie het al voor me... Hoop dat Jos morgen niet al te vroeg komt. Hier zoals bij masu geschreven heerlijk wezen eten samen. Nu lekker weer thuis en zo naar bed. Morgen weer een drukke dag. Slaap lekker allemaal!
Niet? Ik heb Amy nochtans gevraagd zich morgen om 9 uur te melden. Hier is 't net andersom; het vlees van de emte is echt veel beter dan dat van de appie, maar ach...keuzes keuzes... Het is ook heel vaak dat we 3 winkels afgaan.... Ik schrok ineens van de tijd, het is alweer bijna 23 uur! Ik zoek m'n bedje dus ook op. Weltrusten meiden!
Dan ga ik zo ook écht naar bed... Ik kwam wat foto's tegen en dacht 'die zet ik nog ff op Amy's site'....en dan denk ik 'dan doe ik deze ook nog ff'....en vervolgens ben ik nu nog bezig...
Goedemorgen meisen, Ik hoop dat jullie allemaal net zo lekker hebben geslapen als ik?? Moet wel zeggen dat ik Stijn vandaag erg mis... maar ja beetje vroeg nog om mams te bellen...... Ben al gedouched aangekleed, zit nu aan ontbijtje en dan zo de deur uit. Ben zo benieuwd hoe vriendin gaat reageren op de vrijgezellenfeestje!! Meiden allemaal een fijne dag en maak er wat leuks van met de ukjes!
Goeiemorgen meiden! @kibbeling, hihi ja gaan met die banaan bij kaarslicht jullie hebben wel een gezellig avond gehad zo te lezen, snap wel dat je STijn eigenlijk nog even wilde ophalen. Dit is voor het leuke en niet omdat het nodig is voor bijv. werk, dan heb ik het er ook altijd wat moeilijker mee. Veel plezier vandaag, hoop dat je vriendin het leuk vind! @masu, ga straks maar weer even neuzen op Amy haar site je ging laat naar je bedje, wel uit geslapen? @Hier, goeie nacht gehad. Ik werd om 7.45 uur wakker en Jos om 7.50 uur dus erg netjes. Hij heeft net ook weer in 1 keer zijn fles leeggedronken, heerlijk!
Goedemorgen, @Sammie, baaleh van je ruzie met manlief...! Wel fijn dat je jullie het weer bijgelegd hebben! @Senso, dat klinkt als een prima nachtje en een mooie tijd om wakker te worden! @Masu, lekker geslapen? Nog een beetje optijd je bed ingegaan of uiteindelijk veels te laat @Kibbeling, wel gezellig er even uit met zijn 2tjes..maar snap je helemaal wat Stijn betreft! Veel plz met het vrijgezellenfeest van je vriendin!!! En dan straks extra veel knuffelen met Stijn... @hier, gezellig avondje gehad...niet te druk dus alle tijd om met iedereen te kletsen! Vince heeft lekker geslapen tot 8uur... Zo even lekker een uurtje sporten, en dan maar eens kijken wat we gaan doen....misschien wel even naar het strand of het bos... Het is echt heerlijk weer...(voor nu dan)... Fijne dag allemaal... Liefs
@stampertje, klinkt als een gezellige avond. Fijn dat VInce lekker doorgeslapen heeft tot 8 uur, vergeet je de spam van zijn nieuwe kapsel niet? @hier, Jos gewassen en aangekleed en gelijk zijn bed enzo verschoond. Wasje draait nu nog even stofzuigen en dan meneer op de grond spelen zijn box wordt wat klein hihi