Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden! :D

Hier een goeie nacht. Amy ging heel makkelijk slapen gisteren en ik heb haar de hele nacht niet gehoord. Ook niet 1x gehoest. Om 7 uur werd ze wakker; helemaal conform wat we van haar gewend zijn. ;)
    Manlief is -na wat moeite- opgestaan en ik kon nog ff blijven liggen tot 9 uur.
    Toen ben ik maar opgestaan, wat moet om 10 uur bij m'n nicht zijn.

@senso, hele mooie nacht dus! Veel plezier met neuzen straks. Wat een mooie foto van Jos net na de geboorte!;):D

@kib, wat heb jij een goeie nacht gehad, hahaha! Hier gelukkig ook hoor! Wat gaan jullie doen op vrijgezellenfeest? Hoop dat je vriendinnetje het leuk vindt, maar dat zal vast wel. Hier schijnt de zon; hopelijk bij jullie ook! Veel plezier!

@stamp, heerlijk weer he? Veel plezier met sporten en hopelijk kunnen jullie er vanmiddag nog lekker ff uit.

Ondertussen m'n dametje in de gaten aan 't houden. Nu zit ze heel lief te spelen in de keuken met de slof van manlief..:(

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sensodyne, ja dat herken ik wel dat de box te klein wordt! Hier ook, maar toch vindt Amy het nog leuk erin te spelen. Daar ligt ander speelgoed in, waar ze op de grond nooit mee speelt. En er hangen dingen aan, dat vindt ze ook leuk. Ze heeft zichzelf nu als doel gesteld om zelf de mobile die erboven hangt aan te doen, maar daar moet ze toch echt voor gaan staan (ze kan er nu nét niet bij als ze zich strekt op haar knieen;)).

Zal m'n fototoestel meenemen naar nicht, dan kan ik foto's maken van Amy's knipbeurt en nieuwe kapsel. :D

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, sensodyne ?? :p:D fijn dat jullie een goeie nacht hebben gehad. Heerlijk dat ze ook niet meer gehoest heeft, hoop dat ze er nu lekker lang vanaf is.

Jos vind de box ook erg leuk hoor maar soms wil hij schuiven door de woonkamer want dat lukt in de box niet en dan vooral overal aanzitten wat niet de bedoeling is hahaha net ging hij achter me aan door de hele woonkamer omdat ik aan het stofzuigen was, ook bere interessant hahaha

Die Amy nog even en dan staat ze ook hoor, duurt echt niet lang meer! en dan doet ze zelf haar mobiel aan hahaha

Lekker spammen van Amy haar knipbeurt en nieuwe kapsel, me love spam :D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een rust hier meiden ;)

@hier, Jos heeft zijn fruithap lekker opgegeten en thee gedronken. Nu ligt hij al weer uitgebreid te ronken in zijn bedje :D

Ik ga even lekker een serie kijken, tot later!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, die mobile hangt hier sinds wesley al heel lang niet meer haha, wesley ging steeds de knuffeltjes pakken.
    fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. voor wie ben jij vandaag? psv? of az? geloof dat wij voor psv zijn.

senso, fijn dat jos ook weer lekker geslapen heeft. leuk dat jos ook de hele kamer door gaat. soms niet altijd even handig. ik heb niks meer staan waar hij niet bij mag en zowel dan is het 100 keer nee zeggen haha.

hier, goede nacht gehad, wesley hoorde om half 9 en om 9uur gingen we eruit. hij is dan zo lief aan het spelen met zijn knuffeltje op zijn kont.
    hij wil ook niet echt eten alles wat glad is gaat er nog wel in maar zodra er iets van structuur in zit weigerd hij. apart want hij al stukjes vanaf 6/7 maanden oud.
    voel ook allemaal bobbels in zijn mond maar voor kiezen lijkt het mij tevroeg toch?

ook even bij etos geweest luiers om geruild zonder bon haha.
    kan gewoon hier, zou het eens vragen hoe het bij jullie zit. heb nu 4 pakken maat 5 genomen. had last nog een 2 jumbo pakken in zo'n doos gekocht bij bol.com in maat 4+ dus koop wel weer wanneer het op is.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Heeeeeeeeey

@sammie, inderdaad niet heel handig maar wel gezellig. We hebben nu van die stopcontactdingetjes gehaald want bij ons zitten de stopcontacten laag.

Wesley heeft lekker geslapen! is zowat uitslapen te noemen :D jij hebt weer een mooi voorraadje luiers :D

@hier, naar het dorp geweest. Pampers ingeslagen bij de etos en billendoekjes bij de kruidvat. Daarna nog even naar een nieuwe auto wezen kijken, nu weer thuis en Jos ligt lekker op bed.

Ik ga nog even een potje monopoly doen op de ipad :D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He ladies!

Hier een druk dagje gehad. Ik zit nu pas ff op de bank.
    Eerst lekker gespeeld met achterneefje (voor foto's zie FB...sorry senso...ik mail er je wel een paar).
    12 uur was ik thuis en kwart over 12 moest ik bij m'n vriendinnetje zijn. Naar 't dorp gefietst en daar met nog een vriendinnetje geluncht. Duurde lang, want was pas weer rond 4 uur thuis. Ondertussen nog wel ff het dorp in geweest voor wat kleine dingen met het ene vriendinnetje. Amy heeft maar 1 uur geslapen vandaag; van half 1 tot half 2. Toen had ze een poepluier en daarna wilde ze niet meer slapen.;)
    Ik ga haar zo naar mama brengen, dan gaan manlief en ik uit eten hebben we besloten. Om 5 uur ff het restaurant bellen of er nog plaats is, want het is nogal een geliefd restaurant, dus misschien gaat het wel helemaal niet door...
    Daarna dansavond en nog ff de kroeg in (iets met pre kwalleballen).
    Druk druk druk dus....
    Ook heb ik net een rietjesbeker gekocht voor Amy. Morgen eens proberen wat ze ervan vindt en of ze 't uberhaupt snapt.
    We hebben gekozen voor die van Nuby.

@sammie, tja, voor wie zijn wij. Eigenlijk ben ik standaard tegen psv, maar ja, het is wel het gunstigst voor Ajax als AZ in ieder geval niet wint...
    ik hoop een gelijkspelletje. ;):D

@senso, nou speciaal voor jou toch maar ff een spammetje:

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Damn! Restaurant zit vol...:(
    Dan maar een andere kiezen, maar ik baal, want ik wilde daarheen! :)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jammer dat het restaurant vol zit :( hoop dat je nog een leuk restaurant vind. Druk dagje heb je gehad maar volgens mij wel gezellig :D blijft AMy vannacht bij je mams slapen?

Wat een onwijs gave foto spam! hier en in mijn mail :D wat een lief gezicht zo met achterneefje. Amy wil een hapje van hem nemen :p

Alvast heel veel plezier vanavond!

@hier, wij gaan de tortilla chips uit de oven eten mjammie! Jos heeft italiaanse risotto met tonijn gegeten (uit een potje uiteraard) vond hij erg lekker :D

Ook wij hebben een rietjes beker gekocht, die van Avent. Ben benieuwd wat Jos er vind

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een rust hier, ik ga toch echt niet tegen mezelf kletsen hoor..

@hier, na het eten nog even naar souders gefietst voor een bakkie. Jos is daarna lekker in bad gegaan en ligt nu lekker te ronken. Ik ga even douchen en dan nog een spelletje doen op de Ipad.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Phoe, rustig hier!

Wij zijn weer terug, maar hebben niet zo lekker gegeten. Dat vind ik dan achteraf zo zonde van m'n geld he...:(
    Voorheen stond dit bekend als een plek waar je heel goed kon eten. Inmiddels is het van eigenaar gewisseld, nou, dat is te merken...kwaliteit is zo erg achteruit gegaan. Daar gaan we dus niet meer heen.
    Nu ff lekker op de bank uitbuiken en dan naar de dansavond.

@senso, schattig he? Amy geeft zo kusjes! Dan doet ze haar mond wagenwijd open en dan word je op je wang natgelebberd, haha! :D
    Ze blijft niet slapen; rond half 1 gaan we haar weer ophalen.
    Waren de tortilla chips uit de oven lekker?

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gezellig dat je nog even naar je schoonouders bent gefietst. Is het nu eigenlijk helemaal opgelost met je schoonma of is er gewoon niet meer over gesproken?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, inderdaad zonde dan als je niet zo lekker gegeten hebt, kan ik altijd erg van balen :( wat leuk dat Amy al kusjes geeft :D hier wil Jos alleen maar op mijn kin kouwen :(

Er is nooit meer over gesproken dus dan zal het wel opgelost zijn, geen idee hoor. Misschien zat er die dag wel een scheet dwars :(

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik zoek net op kwalleballen op google en zie allemaal foto's van mensen in de modder :$:$:$ ga jij dat ook doen?

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ja die kusjes dat doet ze echt al een hele tijd. Sinds ze echt begonnen is met knuffels geven (dus haar armpjes om je heen slaan en dan haar lijfje en hoofdje helemaal tegen je aan drukken) is ze ook meteen begonnen met die natte kussen geven. :D

Dat kwalleballen heb ik wel altijd gedaan, maar op een gegeven moment heb ik met zaalvoetballen mijn enkelbanden afgescheurd.
    Sindsdien durf ik niet meer mee te kwalleballen.
    Dit jaar ben ik dus coach (lekker safe! ;)). Het is dus een soort rugby in de modder, geweldig! Verder bier, eten en goeie muziek, super gezellig dus!

Zo, wij gaan dansen. Heb eigenlijk pijn in m'n knieen en hoofdpijn. Ff een paracetamolletje en dan zien we wel. Als 't niet gaat zijn we ook zo weer thuis.

Fijne avond en alvast weltrusten! ;)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha slim dat je de coach bent! :D veel plezier met dansen! rustig aan en welterusten voor straks.

@hier, ik ben ook weg. Nog even een spelletje doen op de ipad en dan naar bed. Welterusten allemaal :D

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, wij zijn ook weer thuis. Eerst lekker gedanst en toen Amy opgehaald.
    Even een extra rondje omgereden (ze wordt altijd lekker slaperig van autorijden) en nu ligt ze alweer lekker te slapen. :)
    Mama gaat haar goede voorbeeld volgen!;)

Slaap lekker allemaal!
    (al lezen jullie dit toch niet meer, dus misschien kan ik alvast maar beter: goede morgen! zeggen!;))

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Wat onwijs lief dat jullie zo weinig hebben gekletst!!!

Masu ik heb dat kwalleballen wel eens op tv gezien. Zag er wel grappig uit.
    Balen dat het eten gisteraaf niet zo lekker was. Wel lekker gedanst en gezellige aaf gehad. Hoop dat amy je een beetje laat slapen.....

Senso rustig dagje voor jullie. Naar wat voor een auto zijn jullie wezen kijken? En lekker gefietst het was mooi weer.

Sammie lekker dat je weer zo mocht slapen. Jeetje die Wesley weer zo'n last van doorkomende tandjes.

Hier gisteren echt een super leuke dag gehad. We zijn eerst een thee servies wezen beschilderen voor vriendin. We hadden allemaal een onderdeel. Mijne is wel grappig geworden. Aansluitend hadden we een high tea maar die viel een beetje tegen. Vanuit de high tea hebben we tendems gehuurd en zijn we door de duinen gaan fietsen. We hebben echt genoten van het mooie weer. En moet zeggen dat tendemfietsen is eerst raar maar al snel went het. Heb nu alleen verschrikkelijke last van zadelpijn aan mn kont!!!!
    Na het fietsen zijn we gaan eten, nog wat drinken en toen naar huis. Was om half 12 ofzo thuis. Stijn werd vanacht 2x wakker. Mark ging er eerst uit en ik ben daarna gegaan. Even heerlujk gekroeld met Stijn en daarna viel hij heerlijk in slaap *smelt*
    Zo uit bedje, beetje aankleden en dan komt half 10zus langs om Bas te brengen. Die is bij ons want hun gaan naar disney on ice.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Hier een goede nacht gehad. Lekker geslapen en Amy werd rond half 8 wakker. :)
    Ik ben om 9 uur opgestaan, hele oude kleren aangetrokken en moet om 10 uur op het kwalleballeveld zijn. 11 uur is de eerste wedstrijd.
    Mark komt straks met Amy op de fiets ook ff kijken.
    Nu snel ontbijten.

@kib, dat klinkt als een hele gezellige dag! Wel jammer dat de high tea tegenviel. Tandemfietsen is leuk he? Hebben wij ook een keer met de familiereunie gedaan en das best grappig vind ik. Zadelpijn heb ik altijd heel snel last van, echt niet fijn. Rustig aan met je kontje vandaag. ;)
    Gezellig dat Bas komt, zal Stijn ook wel leuk vinden!

@senso, een auto wezen kijken? Heb ik denk ik gemist...vertel!

Fijne dag allemaal!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Masu, heel veel succes met het coachen;) en veel plz! Leuk dat Mark en Amy ook nog even komen kijken...
    Baaleh dat het eten tegen viel, idd dan altijd jammer...maar goed jullie zijn lekker even weg geweest...
    @Senso, raar dat smoeder er idd niet meer overgesproken heeft! Maar goed als ze weer normaal doet, maar lekker laten gaan!;)
    Willen jullie een grotere auto? Of is het tijd voor een andere?
    @Kibbeling, wat leuk dat Bas bij jullie komt! Veel plz en lekker knuffelen met je neefje! en Stijn kan alvast oefenen..als er ooit een brusje bij mag komen:p
    @Sammie, wat baaleh dat Wesley weer zo'n last van zijn mond heeft!
    En bij alle kinderen gaat het anders, dus wie weet krijgt hij wel heel snel zijn kiezen!
    @Mlien, hoe is het met jullie? En met Kian?

@Vince lekker geslapen tot 7.50uur...
    manlief mag lekker uitslapen vandaag en ik morgen:D
    Vince ligt er nu weer in...maar is lekker gezellig... (en een beetje ondeugend:p)

Foto komt vanmiddag Senso....

Liefs

Deel Deze Pagina