Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kibbeling, wat een leuk idee om allemaal een onderdeel van het theeservies te beschilderen. Tandem fietsen is leuk, wij hebben met zijn 3en op een tandem gezeten (ik was 26 weken zwanger :D) veel plezier met oppassen vandaag!

@auto, het is tijd om een nieuwe te gaan uitzoeken. Manlief rijdt auto van de zaak en mag om de 5 jaar een nieuwe uitzoeken, we zijn wezen kijken bij de Volvo S40 maar die gaat eruit dus nu misschien de V40. Maar we gaan ook nog andere bekijken, wil niet zo'n hoge bijtelling namelijk :D

@masu, veel plezier bij het kwalleballen! fijn dat je avondje geslaagd was en dat AMy lekker geslapen heeft tot 7.30 uur. Leuk dat Mark ook nog even langskomt met Amy.

@stampertje, lekkere nacht voor jullie. Heeeeeerlijk vooruitzicht dat je morgen mag uitslapen :D SPAM SPAM SPAM!!! :D heb je al een testje gedaan? :p

@hier, goeie nacht gehad. Jos schijnt 3 x heel even gehuild te hebben in zijn slaap maar manlief hoefde er niet uit. Om 8 uur werd JOs wakker en is manlief eruit gegaan, ik heb nog lekker geslapen tot 9.45 uur, heeeeeeeeerlijk :)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, ook lekker geslapen dus :D...
    Heerlijk ff bijtanken!
    En heel vervelend een nieuwe auto :D.... Ben benieuwd wat de uiteindelijke keuze gaat worden!

En nee geen test gedaan, denk dat ik ook niet zwanger ben hoor... gisterochtend en vannochtend was er niks aan de hand! Dus denk gewoon wat verkeerd gegeten!

We hebben het wel steeds vaker over een brusje....
    En nu moest ik woensdag beginnen met de pil, maar die had ik niet meer STOM!!! Dus dan moet je natuurlijk de 1e 7dagen extra bescherming gebruiken, maar gister in het heetst van de strijd...niet gedaan....

Daaraan merk ik dat we er steeds meer klaar voor zijn...
    Maar ik ben zo'n lekkere zenuwpees...dat worden nog 3leuke weken!!!!

Liefs

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi in het heetst van de strijd, klinkt goed hahaha :p spannend hoor! wel leuk, wij hebben het er ook steeds vaker over maar we wachten tot het eind van het jaar.

Ben nog wel aan het twijfelen of ik verder ga met de pil, want blijf humeurig en onder de pukkels zitten en blijf moe ook al slaap ik minimaal 8 uur per nacht. Maar goed, stopweek is net gestart dus kan er nog even over nadenken :D

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!!

Wat ben ik jullie ontzettend aan het verwaarlozen, sorry daarvoor! Er is zelfs een nieuw deel en mijn eerste post komt op pagina 11, ik schaam me diep! Ik moet echt nog even in het ritme komen hier in huis, de gewone computer is ook nog niet aangesloten dus alles moet via de laptop en dat is ook niet echt mijn ding.

Met Kian gaat alles prima, hij slaapt elke ochtend (in het weekend) tot een uurtje of half 9/9 uur dus we hebben geen klagen, haha. Met mij gaat het iets minder, mijn pols speelt weer op (carpaal tunnel syndroom) dus ik zal binnenkort weer even langs de (nieuwe) huisarts moeten er mee, ik wacht nog 1 a 2 weken af, 's nachts word ik wel al steeds weer wakker van de pijn in mijn hand, beetje jammer. Verder moet ik morgen naar de tandarts om een kies opnieuw te laten vullen en een verstandskies te laten trekken, ben benieuwd hoe dat zal gaan!

@Brusje; Ik heb enorme kriebels voor een 2e kindje, manlief en ik wachten nog even af of het huis nu echt verkocht is (ze hebben nog een week uitstel gehad omdat de bank achterliep, GRRR) en hoe het daarna gaat met de financien aangezien we deze maand geen cent meer over hebben, maar als dat allemaal goed gaat en de overdracht van het hui (1 mei) is geweest denk ik dat we als alles financieel goed gaat in juni ronde nr 1 tegemoet gaan :D :p.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja joh ga je kapot schamen :p nee hoor geintje natuurlijk. Balen dat je weer last hebt van je CPS :( brr tandarts ook niet echt leuk, hoop dat het meevalt morgen. FIjn dat Kian jullie zo lang laat uitslapen, aardig toch van het mannetje :D

SPANNEND! voor een brusje, hoop dat het huis snel definitief verkocht is en jullie er voor kunnen gaan :D

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje allemaal de kriebels voor een brusje!!! (wij stiekum ook wel al hoor....)

Mlien hoop echt dat jullie nu groen licht gaan krijgen met het huis. Wat fijn dat het met Kian zo goed gaat. Balen dat je cts weer opspeelt. Hier had je tijdens de zwangerschap toch ook last van of niet??
    Succes bij de tandarts vd week.

Stamp hahaha geen pil in huis....en dan ook nog in het heetst van de strijd besluiten toch maar door te gaan.......dat worden 3 intense weken voor je...

Senso altijd leuk dan wel een nieuwe auto uitzoeken. Snap wel goed dat je niet veel wil bijbetalen het leven is al duur genoeg. Jij hebt wat om iver na te denken met je pil....

Hier Stijn was jaloers op Bas!!! *aggghhhh* Mark had Bas op schoot en hij was aan het huilen. Mark was hem aan het troosten en stijn zat bij mij op schoot hij keek helemaal beteuterd dat mark bas vast had en hij er niet bij kon. Zo schattig om te zien. Ik had bas overgenomen en stijn kon met mark kroelen en toen was het wel goed. :)
    Stijn is het wel gewend dat ik Bas op schoot heb maar bij papa op schoot dat kan niet :D
    Ze liggen nu allebei lekker te slapen, 1 in bed en 1 in de box.
    Ik ga zo even douchen en de was ophangen...

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaah die Stijn helemaal jaloers op Bas, heel schattig :D gelukkig kon hij daarna lekker kroelen met papa! en hoe vind je het 2 van die ukkies in huis?

@hier, Jos heeft lekker 2 uurtjes geslapen en net zijn boterhammetje (weer met korst) gegeten en hij gaat zo even met papa douchen. Daarna nog even langs de winkel wandelen, kattevoer is op :$

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien, wat fijn dat het met Kian steeds beter gaat!!! En half 9 is niet verkeerd;). Wat baaleh van je pols! Een steeds terugkerend iets zo te lezen:(. En wat leuk dat jullie ook de kriebels hebben! En juni is al over 2maandjes....:D
    @Senso...Eind van het jaard duurt ook nog "maar" 8maanden:p! En wat goed van Jos dat hij zijn korstjes zo goed eet...:)
    wandelse....

@Vanmorgen Vince van 9.45 tot 11.30 geslapen...
    We hebben een heerlijke luie dag vandaag...en zit ook nog heerlijk in mijn trainingsbroek...

Misschien straks nog ff frisse neus halen...
    We kijken wel..;)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso 2 ukkied bevalt wel goed hoor. Stijn is degene die heel erg moet wennen aan de aandacht delen. Geloof dat Mark het ook wel gezellig vind.

Stampertje heerlijk zo'n lui dagje niets moet en alles kan.

Hier een stijn die niet helemaal weet wat hij wil geloof ik. Denk dat ik het wel weet ga hem ff op bed slingeren....

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kibbeling, leuk dat Mark het ook leuk vind...Zou toch baaleh zijn als het hem zwaar zou tegen vallen!
    En Stijn lekker gaan slapen?

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Waarom de beslissing om tot eind van dit jaar te wachten? (zomaar nieuwsgierig) Ik hoop dat het ons weer gaat lukken om een voorjaarskindje te maken, hihi.

@Kib; Jullie wilden eerst toch langer wachten tot jullie voor een 2e zouden gaan? Maar toch ook al kriebels, haha. Het gaat ook zo snel met die ukkies van ons! Over een maandje worden de eerste ukkies al weer 1 jaar, dan zijn ze al dreumesen (en ukkies :p) Wat schattig dat Stijn zo jaloers was op Mark zijn aandacht! Ik had trouwens geen last van CTS tijdens de zwangerschap, dat was Sammie, bij mij begon het daarna...

@Stamp; Lekker hoor een lui dagje! Kian sliep vanochtend ook van half 10 tot 12 (terwijl hij pas rond half 9 wakker was).

Wij hebben net lekker een rondje gewandeld door het dorp, bijna niemand tegen gekomen, echt verbazingwekkend hoe rustig het hier is! Manlief is druk bezig om een ren te maken voor de konijnen zodat ze ook een stukje uit het hok kunnen. Ik heb het huisje al van onder tot boven gesopt en ben er nu een eind klaar mee. Zo nog maar even wat papierzooi gaan regelen en voor de rest lekker niks doen/laptoppen/tv kijken :D. I'm lovin' it!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kibbeling, ik had idd op het eind last van het cts.
    wat schattig dat stijn jaloers was op bas nou ja op papa haha.

senso, ohh ookal kriebels! jij moet wachten vanwege keizersnee toch?

stampertje, leuk wie weet ben jij met mij of eerder dan mij zwanger! ik zeg foto van vince!

hier, net s-zus over de vloer gehad en dat was wel weer gezellig wesley en nichtje hebben lekker gespeeld en gegeten samen.

ik ben in afwachtig tot mijn nod maar wat duurt het lang!!!!!!!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, lekker hoor zo'n luierdag! uiteindelijk nog wat gedaan? wanneer komt die spam nou van Vince zijn haartjes?

@kibbeling, en heeft Stijn nog geslapen?

@mlien, geen idee eigenlijk meer omdat Jos dan nog wat groter is en ik nog wat meer tijd heb om op gewicht te komen. Vanwege de keizersnee moet ik in ieder geval een jaar wachten dus dat is eind juni. Lekker hoor zo'n rustig dagje, doe je goed!

@sammie, wanneer is NOD? spannend hoor :D ik heb eigenlijk nooit zo hoeven wachten, de eerste maand was ik zwanger en ik was er van overtuigd dat het niet zo was. Denk dat ik er bij de 2e wat meer mee bezig ben, of niet natuurlijk omdat we best druk zijn met Jos hahaha

@hier, even een rondje gereden en nog wat boodschapjes gedaan. Jos ligt inmiddels weer op bed, zijn tandje is bijna door (nr. 3) zie nu zijn tand zitten (wit) maar met nog heel dun het tandvlees erover heen. Hij heeft er wel last van, zielig hoor.

14. AHzondag

senso, jos gaat nu ook hard met zijn tandjes. nr 3 alweer.
    het is idd niet zoals bij wesley dat ik er heel erg mee bezig ben maar ben wel heel nieuwsgierig. ik lees weleens bij het zwanger worden topic's maar sommige meiden zijn wel heel extreem bezig met een tweede krijgen maar zo heeft iedereen zijn eigen gevoel natuurlijk.
    mijn nod is de 19de bijna dus.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hij is al een tijdje bezig met die 2 boven tanden, elke keer denk ik nou nu kan het niet lang meer duren :D maar ja, nu kan het echt niet lang meer duren hahaha.

spannend de 19e dat is nog maar 4 dagen, dan kun je op zich al een kruidvat 2v5 testje doen;)

Sommige meiden zijn echt extreem, dat was mij ook al opgevallen.

@hier, lekker gegeten sla, aardappels en een burger. Jos heeft lekker sperzibonen gegeten en een danoontje toe. Hij is nu lekker in de box aan het spelen en manlief is de benedenboel nog even aan het dweilen. Ik ga zo nog even op de crosstrainer, we zijn weer uitgeziekt dus we gaan er weer tegen aan :D

16. AHzondag

senso, lekker gezond gegeten wij hebben weer heel slecht gegeten. ik heb met manlief afgesproken dat hij vanaf morgen gaat hardlopen en ik ga aan de lijn. moeten even afzien de komende twee maandjes voor de vakantie. ik hoef geen kilo's kwijt maar het moet gewoon wat platter haha.
    succes op de cross. mijn fiets staat nog niet anders had ik dat kunnen doen erbij.

wel fijn dat het nu echt bijna door is. hopelijk neemt hij dan een beetje rust..

ja, zou idd kruidvat kunnen doen maar die heb ik niet in huis haha. wel die van sensitest en die kan je 4 dagen can te voren doen maar wil echt even wachten haha.

@hier, toen s-zus wegging had ik wesley yoghurt met fruit gegeven en daarna in bed gedaan. hij heeft er gewoon 1,5uur over gedaan om inslaap te vallen. normaal haal ik hem na een uurtje uit bed maar hij was zo moe dat ik het gewoon echt wilde doorzetten. hij heeft toen mooi nog 1,5 uur geslapen :D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, goed voornemen! en het gaat je natuurlijk ook echt wel lukken hoor, je hebt de tijd in 2 maandjes moet het toch lukken.

Hahaha ik vind het zelfs spannend, kun je nagaan. Had er mooi morgenochtend 1 gedaan :D

De aanhouder wint zeggen ze toch, bij jullie gaat dat zeker op haha. Gelukkig is Jos met 5 minuten in slaap want lijkt me toch lastig.

@hier, 45 minuten op de cross gestaan, ging goed gelukkig. Heb er toch 1.5 week zeker niet op gestaan door Jos met zijn oorontsteking en daarna mijn eigen griep. Jos is aan het badderen en krijgt zo nog even een flesje, dan lekker slapen.

18. AHzondag

senso, mooi dat het goed ging. denk dat wesley te veel indrukken had van de middag. teveel prikkels blijven toch wel een probleem hier helaas.

wesley ligt alweer op bed maar slaapt nog niet. ligt wat te mopperen en te knuffelen denk dat hij zo wel inslaap valt.

wat is het vandaag rustig, kan wel merken dat masu er niet is haha.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, balen dat prikkels nog zoveel doen met Wesley maar gek is het niet natuurlijk en als je weet wat het is kun je er ook beter mee om gaan.

Slaapt hij inmiddels?

Jos vond zijn fles weer erg lekker, Gengigel gesmeerd en hij ligt alweer lekker in dromeland.

Het is de laatste tijd wel vaker zo rustig :$ maar iedereen is een beetje erg druk denk ik

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    De beloofde foto (eindelijk;)) alleen zonder gel!

Deel Deze Pagina