Haha! Ja he, dat zijn we niet meer gewend! Stomme is dat ik vanaf 7 uur gewoon wakker heb gelegen, wachtende op het moment dat Amy wakker zou worden (want dat kon toch ieder moment zijn..). Schattig, maar vermoeiend inderdaad. Eerder deed Amy dat ook 'wel eens', maar nu is het echt vaak! Ze spot me, komt eraan gekropen en wil dan op schoot. Als ik even geen tijd heb begint ze ook echt hartverscheurend te huilen.
masu, klinkt heel mooi jullie nacht en ochtend! lijkt me erg lastig als amy zo aan je hangt. wesley is ook wel op mij gericht maar niet zo erg gelukkig. als we ergens zijn of er is hier iemand houdt hij mij wel continu in het oog. wesley was gisteren alweer 11 maanden!
welke maat zouden jullie nemen, wesley heeft nu 12cm dus maat 20 zal ik dan maat 21 nemen voor de vakantie das 12,7 cm tot 13,4 en maat 22 is 13,4 cm tot 14cm. denk niet dat zijn voeten zo groot zullen worden toch in die 6 weken tot de vakantie.
@Sammie; Wij hebben nu voor Kian maat 20 en ons is geadviseerd om echt een goed passende maat te kopen, ik denk dat het nog wel even duurt voordat hij naar 21 gaat, misschien toch maat 20 doen dan? Hier heb ik een paar sandalen maat 21 maar die zijn ook echt nog te groot. (zijn voeten zijn ook 12 cm) Ik ben weer terug van de tandarts, de tandarts vond het maar raar dat ik niet echt angstig/bang was en ik overal zo nuchter onder was, haha, sja that's me? Gelukkig ging alles goed hoewel hij bijna niet bij de verstandskies kon, hij moest dan ook even flink wroeten om hem er uit te krijgen en dat is nu wel wat gevoelig en mijn kaak voelt ook wat ontzet. Net even ibuprofen in genomen als voorzorg, hopelijk krijg ik niet al te veel last .
@sammie, ik zou 20 of 21 nemen. Denk ook niet dat z'n voeten in 6 weken nou zoveel groeien. @mlien, ik vind het eerder raar dat je tandarts het raar vindt! Oke, sommige mensen hebben angst voor de tandarts, maar ik mag toch hopen dat het merendeel dat niet heeft... Het is natuurlijk vervelend om een kies te laten trekken, maar ook weer geen drama. Hopelijk heb je er niet al teveel last van. Ibu's helpen vaak wel goed. @hier, wat later van huis want m'n eerste jongere heeft theorie-examen voor z'n autorijbewijs.
@Mlien, stoer wijf ben je...! En fijn dat het opzich wel te doen was...hoop dat je idd niet teveel napijn hebt.... En nee schrok niet echt..Vince zijn haren zijn ook al een paar keer geknipt..hij heeft niet echt het hoofd voor langer haar..en als het te lang wordt..dan gaat het eraf... @Sammie, ik denk dat je idd voor maatje 20 kan gaan! Maar blijft wel lastig inschatten vind ik hoor...En jeetje 11maanden alweer...over een maandje is hij alweer 1!!!!! @Masu, jammer dat je wat later thuis bent...! Idd super schattig dat Amy, zo om je aandacht vraagt... maar af en toe ook vermoeiend! Werkse....En lekker nachtje gehad dus... @Kibbeling, ook een fijne nacht dus...en wat een leuke spam van Stijn...best knap dat hij zijn arm uit zijn slaapzak heeft weten te krijgen...Werkse meid....Owjah leuke foto's van je binkie... @hier, lekker uitgeslapen tot 10uur...hoor wel van alles hoor beneden...maar lekker liggen doezelen! Alvast de boodschappen gedaan. Vince ligt nu even te bed en als hij wakker wordt gaan we zwemmen! leukleuk... Liefs Nu even aan de poets
Mooie spam!! Kort koppie staat hem inderdaad goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe lang haar hem staat...heb je daar nog een spammetje van? Poetsen...niet leuk....maar zwemmen...wel weer leuk! Veel plezier!
@Masu; Werkze jij, je zal ondertussen vast wel weg zijn. @Stamp; Wat leuk zo dat korte koppie, staat hem inderdaad heel erg goed!! Leuk hoor dat jullie gaan zwemmen vanmiddag! En ik een stoer wijf? Haha, best wel ja, laat altijd alles maar over me heen komen, je hebt er niks aan om je van te voren overal druk om te maken toch?! Hier ondertussen lekker wat gegeten. Ik heb wat hoofdpijn en een raar gevoel in mijn kaak, maar verder alles prima. Kian ligt lekker te slapen en ik ga weer vriezervoorraad hapjes maken nu.
Hallootjes @Masu, nou van het poetsen is nog niet veel terecht van gekomen......en zal eens kijken of ik een spam kan vinden met langer haar... @Mlien, je hebt ook mensen die zich overal druk om maken...(mag natuurlijk ook)..maar je klinkt zo relaxed.... Alle hapjes weer gemaakt? @Mama van 3, zag je meelezen! Dus jullie zijn weer terug? Hoe was het weekend? En met manlief zijn voet??? En hoe gaat het met de meiden en t.imo? wat een vragen....... We zijn net terug van zwemmen...was echt alleen een zwembad voor speelplezier, dus niet met wedstrijdbad...viel eerlijk gezegd beetje tegen...water was net wat te hoog voor Vince om te kunnen tijgeren... Maar verder wel erg leuk gehad...Vince vindt zwemmen zo leuk, dus wij ook... Hij viel in de auto al in slaap dus nu maar ff tukkie doen.. Heb vanavond vergadering...bleg... Liefs
hoi meiden! @mlien, gelukkig viel het mee bij de tandarts! @kibbeling, gelukkig is Stijn nog verder gaan slapen nadat jullie hem omgedraaid hadden half 5 is wel erg vroeg! @sammie, ook al een goeie nacht, fijn hoor! Wesley gisteren alweer 11 maanden, wat gaat het toch hard. @masu, jij spant de kroon, Amy gewoon geslapen tot 8.30 uur! je hebt een lange dag voor de boeg, werkze! @stampertje, gaaaaaaf! Vince zijn haartjes zijn echt heel gaaf fijn dat het zwemmen geslaagd is, bah vergadering je hebt nog wel een vrije dag! @hier, tot straks ik ga Jos even lekker eten geven en veeeeeeel knuffelen
zoooo, vandaag lekker gewerkt al duurde de dag erg lang. Geen idee waar ik last van had normaal vliegt de dag voorbij. Lekker gegeten en 45 minuten op de crosstrainer gestaan, nu Jos nog even flessen en dan kan meneertje lekker naar bed. Hij heeft het goed gedaan maar weinig geslapen en vanochtend was hij erg huilerig en sliep hij slecht, ze denken dat dat kwam omdat het tandje bijna door is. Hoop dat hij straks lekker gaan slapen want hij is echt heel erg moe.
Ik heb de hele middag in de keuken gestaan voor wesley mijn voorraad was ook op. Ik heb nog morgen een deel te doen maar had geen xin meer. Morgen ga ik zelf oasta saus maken voor wesley en nog wortelhapjes. Wie weet maak morgen ook nog wel bruinebonen hapjes aangezien ik veel appels over heb. Senso truste.
Trusten senso! Ik had geen lange dag voor de boeg hoor...uiteindelijk half 3 van huis gegaan en half 9 alweer thuis. Misschien schoot de dag niet op omdat je Jos miste? @stampertje, al een spammetje gevonden met Vince met lange haartjes? @sammie, is altijd veel werk he om weer een voorraad aan te leggen. Ik bedenk dan altijd maar dat ik dan ook weer 2 weken vooruit kan of zo...dat maakt het wat makkelijker. Succes nog met de rest! @mlien, heb je nog last gehad van je kies (nou ja, de plek waar ie zat )? Hier lekker gewerkt. Kort dagje zo. Ook nog ff het restaurant gebeld waar ik zaterdag wilde gaan eten en voor morgen hadden ze wel plaats. Meteen maar gereserveerd dus! Nu al zin in!
@Senso; Wat ongezellig van ons dat we je niet eens vergezeld hebben hier, sorry!!! Slaap lekker in ieder geval . @Sammie; Hier afgelopen week ook veel hapjes voor in de vriezer gemaakt, nu kan Kian weer lekker gevarieerd eten. @Masu; Hmm.. lekker uit eten! Heb een beetje een vaag gevoel in mijn kaak, heb eigenlijk meer last van de kies die gevuld is, die is wel redelijk pijnlijk. Eindelijk zit ik weer achter de gewone computer, die is weer aangesloten, wat een verademing om weer met een gewone muis te werken (had geen zin om die aan te sluiten op de laptop, is ook zoveel werk ). Ik ga maar richting mijn schone bedje! (En leg maar een handdoek onder mijn hoofd voordat ik mijn kussen onder het bloed kwijl vannacht ).
He lieve meiden die nu allemaal lekker op 1 oor liggen. Ik ben net thuis van een bezig dagje. Vanmorgen huisje gepoetst en boodschappen gedaan met zus en kids samen. Daarna bij zus gegeten en gaan werken. Was een gezellig dagje werken, lekker buiten gevoetbald met de bewoners en genoten van de gezelligheid. Zo lekker mn bedje opzoeken en hopen op een goede nacht. Masu je theorie examen is ook wel belangrijk he!! Hahah wel een lekker kort dagje dus ennuh morgen uit eten hoop dat het eten je beter zal smaken dan vd week. Mlien hoop dat je gevulde kies snel geen pijn meer doet. En een bezoekje aan de tandarts ia toch ook niets ergs?? Stamp lekker wezen zwemmen. Leuke foto's van Vince vooral die waar je.net zijn tandjes ziet. Senso balen dat je dag zo langzaam ging. Lekker kroelen met Jos maakt veel goed he. Sammie....... Hapjes gemaakt dacht ik.... Nu ga ik echt naar bed toe!
Goeiemorgen meiden! @masu, oeps over de jongere met examen heen gelezen gelukkig had je niet zo'n lang dagje dan jammie, lekker uit eten dus vanavond! @sammie, wat een werk altijd, gelukkig heb je een groot deel gedaan en heb je weer een voorraadje, succes vandaag met de rest! @mlien, ja was echt heel eenzaam neeeeee hoor geintje hoop dat je niet te veel gebloed hebt vannacht en de pijn weer weg is. Gelukkig heb je niet veel last van de getrokken verstandskies. @kibbeling, jij wel een lange dag zo te lezen. Lekker dat je naar buiten bent geweest met de bewoners @hier, goeie nacht gehad. Jos moest om 21.45 uur nog even heel verdrietig huilen dus even getroost, daarna is hij verder gaan slapen en dat doet hij nu nog. Manlief heeft hem vannacht niet gehoord, en ik natuurlijk ook niet Hoop dat mijn dag vandaag weer normaal gaat en dat hij niet zo lang duurt, we zullen zien op zich heb ik het druk genoeg. Meiden, fijne dag vandaag. Op het werk of lekker thuis!