Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!! :D

Hier een goede nacht gehad. Alleen werd Amy wel rond half 12 wakker en begon ze weer om mama te roepen. Papa heeft haar getroost en weer terug gelegd en dit ging zo een half uurtje door. Daarna sliep ze gelukkig weer. Om kwart voor 8 werd ze wakker. Hele nette tijd! Dat ben ik niet meer gewend joh! ;)

@uit eten, ik heb er ook echt zin in! Hier is het sowieso beter dan waar we zaterdag zijn geweest. Toen wilden we dus ook al naar dit restaurant, maar toen zat 't vol...:(
    Vanavond dus een herkansing! :D

@mlien, gelukkig heb je niet zo'n last van je verstandskies. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt last van als ze een kies trekken, terwijl manlief er altijd wel behoorlijk last van heeft (en hij heeft toch een hoge pijngrens). Denk wel dat dat echt per persoon verschilt.
    Hopelijk is je kussen schoon gebleven!

@kib, wat lief dat je toch nog even kwam posten. Het zal me vanavond zeker beter smaken, dat kan ik nu al met zekerheid zeggen. Heb je vanavond weer een avonddienst?
    Hopelijk heb je een goede nacht gehad!

@senso, wat lief dat je man er uit gaat voor Jos als dat nodig is, want jij hoort 'm natuurlijk niet. Ideaal die oordopjes, haha! ;)
    Zo heb je wel goeie nachten ja, hahaha! Hopelijk vliegt de dag vandaag voorbij, dan ben je ook lekker snel weer thuis bij je mannetje(s).

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goedemorgen!

@Kib; Fijn dat het gisteren zo gezellig was op je werk! Werkt altijd een stuk lekkerder dan!

@Senso; Hopelijk gaat je dag lekker snel vandaag, werkze!

@Masu; Lekker hoor dat Amy jullie weer uit laat slapen! Hier was het vanochtend ook weer 8 uur, vind ik een heel stuk lekkerder dan 7 uur! :p

Hier een goeie nacht gehad, Kian heeft weer lekker tot 8 uur doorgeslapen. Ik moet nu nog meer papierwerk gaan regelen nu ik weer achter de gewone computer kan, helemaal geen zin in!

Heb nog wat last van mijn mond, het is wat gevoelig maar verder valt het gelukkig allemaal mee. Hieronder is de nieuwe lijst, Amy stond op voor vandaag naar het CB dus die heb ik er alvast maar even afgehaald ;).

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    #163 Mlien, 17 apr 2012
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
    Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley
    WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna
    Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke
    Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise
    Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien
    Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian
    BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48cm Cheyenne Jolene
    Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince
    Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn
    Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara
    Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos

Afspraken CB
    Amy 24-04-2012
    Wesley 11-05-2012
    Jos 30-05-2012

Gewicht en lengte
    20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm
    20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm
    24-01-2012 Amy 9340 gram, 71,5 cm
    24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm
    24-01-2012 F.leur 7210 gram, 66,6 cm & L.ieke 7300 gram, 68,3 cm
    26-01-2012 Vince 9420 gram, 75,5 cm
    01-02-2012 Jos 7600 gram, 69 cm
    02-02-2012 Yara 7875 gram, 68,5 cm
    08-02-2012 Stijn 8760 gram, 72,2 cm
    17-02-2012 Wesley 9300 gram, 75 cm
    20-03-2012 F.leur 7950 gram, 69 cm & L.ieke 7820 gram, 69,5 cm
    11-04-2012 Jos 8530 gram, 73,5 cm

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, ik ben gewoon gewend dat ze om 7 uur wakker wordt en op zich vind ik dat ook wel een prima tijd. Alles wat ze langer slaapt is mooi meegenomen. Maar vanaf 7 uur lig ik dus standaard wakker, want ik ben er helemaal op ingesteld.;)

De afspraak van het CB is verzet, we moeten volgende week dinsdag, 24 april om 8.40 uur. Wil je 'm erbij zetten?

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik moest eerst aanstaande maandag, maar omdat ik nu verhuisd ben krijg ik hier een nieuwe afspraak. Gisteren was er nog niks bekend bij het cb in R'dam.

Amy haar afspraak is aangepast ;).

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Hier wel een goede nacht. Ergens vaag in de verte mee gekregen dat mark eruit geweest is maar zelf zo goed als doorgeslapen. Mark zijn wekker ging vanmorgen al ff en hoorde het niet eens... haha ik heb hem dus maar wakker gemaakt.
    Stijn werd om 7uur wakker. Hem lekker bij mij in bed genomen en samen tv gekeken. Lekker een papfles gegeven in bed en rond half9 kon ik hem nog even in bed terug leggen. Dus ik ook snel oogjes dicht gedaan. Helemaal diep in slaap val ik niet maar even dommelen kan wel. Hoor hem nu zachtjes in bed spelen dus ga er zo maar uit.

Masu balen dat jij dan wakker ligt en amy nog lekker slaapt. Vandaag idd weer avonddienst hoop alleen wel eerder thuis te zijn vandaag..

Mlien lekker dat je wel goed geslapen hebt. Succes met het papierwerk.

Senso werkse vandaag.

Zo nu echt mn bedje uit!!!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Woow...een post om kwart voor 10 en die gewoon vanuit je bedje doen! Heerlijk hoor kibbeling! :D

Normaal duurt de avonddienst bij jullie tot 23 uur toch?

@hier, zo Amy haar fruithapje geven en dan maar even richting supermarkt. Ik wil eigenlijk ook nog 't dorp in, maar ik weet nog niet of ik dat deze ochtend ga doen of 's middags.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Normaal duurt ie idd tot 23uur maar ik heb vaak nog bewoners op die het gezellig vinden of ik ben op tijd klaar en dan.gebeurt er iets... Hahaha de zorg staat nooit stil he?

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Weet ik! Herkenbaar ook! Ik heb tijdens mijn studie stage gelopen bij de activiteitenbegeleiding op een verpleegtehuis bij dementerenden.
    Ik was altijd later weg....en die mensen vinden het ook zo fijn om wat aanspraak te hebben, dus dan kan ik 't niet over m'n hart verkrijgen om te gaan....resultaat: altijd te laat thuis.;)

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemiddag meiden! ben ik ook weer even :D

@masu, wat lekker dat Amy je weer uit heeft laten slapen. Wel grappig dat je helemaal ingesteld bent op de 7 uur en dan ook wakker bent, dat heb ik altijd rond 7.45 uur :D

@mlien, fijn Kian ook een goeie nacht. Echt lekker dat je niet zoveel last hebt, idd een hoge pijngrens (maar ja je bent ook bevallen natuurlijk :D)

@kibbeling, lekker nachtje. Wat lekker dat je nog even kon dommelen met STijn nog even in zijn bedje :) werkze vandaag!

@hier, zo even lunchen met mijn chocolade milkshake :cool:

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Oww wat een jaloersmakend lekker lui ochtendje zeg! Heerlijk!

@Masu; Al een rondje naar het dorp gedaan? Ik heb hier wel even een rondje gedaan om een brief op de post te doen, maar het waaide zo hard dat ik snel weer terug was!

@Senso; Wat gezellig dat je ook even in je pauze komt buurten! Chocolade milkshake? Het wordt steeds mooier he met je shakes :p.

Hier dus een rondje gedaan, maar het waaide zo hard dat ik eigenlijk alleen heen en weer gelopen ben om een brief op de post te doen. Kian heeft net lekker zijn boterham op en ik ben aan het wachten totdat hij tekenen vertoond zodat hij lekker kan gaan dutten, dan ga ik denk ik ook even dutten :D.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het nog lekker was ook! Chocolademilkshake (het is dat ik niet van milkshake houd...).....heeft 't gesmaakt?

@mlien, ik ben naar de supermarkt gelopen en toen was het al kwart over 11, dus haalde ik het niet meer om 't dorp in te gaan. Dat doe ik vanmiddag dus maar ff.
    Het waait best hard he? Ik had er me ook op verkeken, ik dacht dat het wat lekkerder weer zou zijn, maar dat viel vies tegen.

@hier, weer terug van de supermarkt. Amy heeft nog lekker wat gespeeld, toen een half boterhammetje op (met moeite, nog steeds:() en 100cc melk en nu ligt mevrouw te slapen. Ik had eigenlijk nog helemaal niet het idee dat ze moe was, maar gelukkig is ze wel gaan slapen.
    Echt een verschil of ik thuis ben bij haar of dat -zoals gister- schoonma er is. Dan redt Amy het amper tot 12 uur om wakker te blijven en bij mij redt ze dat echt met gemak. ;)
    Nu dus lekker ff op de bank met de laptop. Zo eerst ff wat eten en dan nog een analyse maken op de pc. Kan het beter nu doen dan morgen, dan heb ik 't maar gehad.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Moooie spam! :D:D Kian is ook echt weer veranderd vind ik! Leuk hoor! :D

Ennuh...ik wil eigenlijk ook wel spam zien van jullie nieuwe huisje!:):)

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; De camera is nu weer leeg, die was vol :p. Als het netjes is zal ik even wat fotootjes maken :D.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, aaaaaaah wat een gave fotospam! lekker ding :D ben ook wel erg benieuwd naar jullie huisje dus we wachten in spanning op de spam! :D

@masu, en Amy lekker geslapen vanmiddag? die chocolade is het minst lekkere van alle smaken ;)

@hier, lekker gewerkt. Dag ging snel voorbij want ik had het ook behoorlijk druk. Jos heeft het goed gedaan op het kdv maar was helemaal gesloopt, heb hem nu dus even op bed voor 45 minuten en dan maar warm eten en nog even spelen en badderen.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Fijn dat vandaag wel snel voorbij ging! Ligt Jos ondertussen al op 1 oor? Kian ligt net, hij ligt nu nog gezellig te kletsen :D.

Speciaal voor jullie heb ik toch even foto's genomen vandaag nog, want ja, morgen weer werken en dan komt het er toch niet van, dus bij deze een impressie van ons huis.

De woonkamer, links is nog een stukje waar de tv staat (niet op de foto want het goeie meubel was nog niet binnen :D) Kian had het ook erg naar zijn zin in de box :p

Bekijk bijlage 238603

De woonkamer van de andere kant met de 'grote' eettafel.

Bekijk bijlage 238604

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De bijkeuken, waar de kat 's nachts en als we weg zijn zit. Onder het blad zitten ook de wasmachine en de droger verstopt.

Bekijk bijlage 238607

En de (wazige) tuin, de konijnen zitten daar in hun hok en ren en waren vanmiddag een flinke poging aan het doen om zich uit te graven, waar ik even een stokje voorgestoken heb :D.

Bekijk bijlage 238608

Kian zijn slaapkamer houden jullie nog van mij te goed, hij ligt nu te tukken ;).

Deel Deze Pagina