@sens, wat balen voor je zwager! Leuk, vliegtuigjes kijken! @stamp, niks is zo erg als wachten....bah bah! Hopelijk is het een innesteling! Wat hebben jullie een heerlijk luie zondag gehad! @hier, vol goede moed naar het bruggetje gewandeld om naar de eendjes te gaan kijken, maar ze waren allemaal al voorbij! Amy besloot namelijk vandaag ff 2,5 uur te slapen en daardoor waren ze al geweest.... Er waren wel echte eendjes, dus die maar wat brood gegeven. Daarna nog ff langs het dierenparkje in de wijk gelopen en daar ook wat brood aan herten en bokjes e.d. gegeven. Vanavond lekker gedanst bij de nieuwe dansschool. Het is 2x zo gezellig en blijkt ook nog eens de helft goedkoper te zijn! Veel gemoedelijker en je kunt ook langer dansen dan bij de andere dansschool. Hele verbetering dus! Nu lekker op de bank, ff 1 tegen 100 kijken en (hopelijk) op tijd naar bed. Ik zeg alvast weltrusten!! xx
@stamp, hmm misschien zet het niet door en ben je alsnog zwanger. Anders is het toch een mooie nette cyclus. @masu, balen dat de eendjes al voorbij waren. Ach echte eendjes zijn ook leuk fijn dat het op de nieuwe dansschool zo leuk is! @hier, ik ga naar bed meiden morgen om 6 uur de wekker Welterusten!
Goedenavond meiden, Hier een bericht van dat hard werkende mens. Stamp ik hoop dat het de innesteling is. Was je er met Vince bewust mee bezig met zwanger worden of.niet? Lekker hoor een luie dag. Sens oh leuk naar schiphol. Dat doe je denk ik ook wat sneller als je dichtbij woont. Wat balen dat je zwager zijn baan kwijt is. Hopelijk vind ie snel wat nieuws. Het zijn al zware tijden. Masu balen dat je de eendjes hebt gemist. Wel weer fijn dat amy zo goed geslapen heeft. Wat een goede deal goedkoper en langer dansen. Ook nog een gezelligere sfeer das dan onbetaalbaar. Je hoofdpijn al wel gezakt in de loop vd dag? Sammie je vroeg vd week nog welke maat stijn heeft. Die zit in maat 86. Sommige shirtjes past hij ook in 92. Hier vanmorgen redelijk gemakkelijk uit bed. Stijn konden we zo overleggen in zijn bedje. Wel zonder slaapzak geslapen want dacht als ik die aanmoet doen wordt ie wakker. Hij was rond 6.15 even aan het huilen maar na neerleggen nog een uurtje geslapen. Vandaag alleen een lange dag op werk Er kwam echt geen einde aan. Kreeg ik ook nog barstende hoofdpijn.. thuis maar wat ingenomen en toen moesten we gelijk door naar de bootclub voor de bbq. Het was echt koud (lang leve de warme truien) ook al zaten we binnen... Het was wel gezellig. Stijn heeft lekker mee zitten eten. Een halve hamburger en 1 worstje op. Ook nog wat stokbrood. Hij heeft van 1 gezin een electrische auto gekregen. We moesten er alleen een nieuwe accu inzetten en hij deed het weer. Nu kan meneer dus heerlijk door het huis scheuren. Op tijd naar bed gegaan wamt morgen moeten we allemaal weer vroeg op. Ik ga ook mn bedje opzoeken. Welterusten allemaal.
Goedemorgen!! @Kib, baaleh dat je dag zo lang duurde!!! En het was idd erg koud gister...brrr... Stijn lekker meegegeten met de bbq...en wat leuk een elektrische auto! Werkse vandaag.. En ja waren er bewust mee bezig... @MAsu, jammer dat de eendjes al voorbij waren!! MAar ook leuk even de echte eendjes voeren... Werkse meiden..en anders een gezellige dag... Hier nog geen ongi trouwens... Liefs
Goeiemorgen! @kib, wat gezellig dat Stijn lekker mee gegeten heeft op de bbq, gaaf een electrische auto! spam? @stamp, goed nieuws dat je ongi er nog niet is. Misschien toch zwanger, dan heb je toch ook van die krampen enzo. Heb toen veel gelezen dat mensen hier last van hadden. Over 3 dagen alvast een testje wagen? werkse! @hier, goeie nacht gehad. Jos heeft in zijn slaap 3 x gegromd en gemopperd maar we hoefden er niet uit. Om 6 uur de wekker maar dat vind ik toch wel vroeg hoor als het nog zo donker is, kom maar lastig mijn bed uit.. Meiden maak er een leuke dag van, thuis of op het werk!
goedemorgen meiden, jullie hebben lekker gekletst, en ik had het te druk Ik ga ff bij lezen op deze verrotte maandagochtend
senso: lief filmpje! masu: en hoe is amy haar zuurkool bevallen? kibbeling: lange drukke dag als ik het zo lees senso: wat een luxe zo wakker worden, doet ML altijd jos als hij wakker wordt? masu: stoer zeg badeendjes race!, hoe was het? stampertje: ah druk bezig voor de 2e dus hoe lang ben je er nu voor bezig dan? masu: oh lees dat je de eendjes gemist hebt, jammer zeg! wel lekker dat amy zo lang heeft geslapen! kibbeling: alweer zo een drukke dag, jij hebt best een druk leven he als ik dat zo lees, respect hier: vreselijke maandag ochtend dip, normaal nooit last van want elke dag is voor mij hetzelfde gisteren hele dag op paardenwedstrijd geschoten, en nu mega spierpijn van mn zware camera vannacht ging cj huilen, normaal troost ik haar zelf maar ML (makkelijk afkorting ) was nog in de huiskamer (in slaap op de bank) en ging uiteraard haar niet troosten maar zeggen dat ze op moest houden en moest gaan slapen, tja kind nog erger over de zeik,zo erg dat ik haar dus mee het bed in nam ja dat resulteert in geen nachtrust voor mij, want ze gaat eerst schoppen,haren trekken, neus peuteren, ogen prikken en ect en als ze dan slaapt dan waak ik dus slaap ik ook niet echt. Ben dus mega verrot...Neem hem dat niet in dank af Nu slaapt ze weer maar om 12.00 gaat die stomme sirene hier en aangezien die hier pal tegenover staat wordt ze dan altijd wakker... :x
bb, jeetje wat een rot nacht zeg. heb je al met je man gepraat hierover vind het niet erg volwassen van hem. hie rin het begin ook zo'n vent gehad maar dat was dnek ik echt wennen aan het nieuwe. nu troost hij wesley echt heel lief alleen wordt wesley vaak pas rustig als hij bij mij zit. hier wel een goede nacht gehad. we slapen allebei beter in de nieuwe kamer geen idee hoe het komt. ik had zaterdag de postzak al binnen en meteen opgehangen en vanmorgen moest de jongen van de krant even moeite doen maar geen herrie gelukkig en wesley was er niet wakker van geworden. wesley ligt op bed was heel moe dus hij doet zijn slaapje vandaag eerder.
He meiden, Stamp wel grappig dat je met vince ook bewust bezig was. Wij echt helemaal niet haha. Duim voor.je dat het goed zit. BB ik ben altijd wel bezig. Gebeurt niet vaak dat ik niets te doen heb. Anders zoek ik wel wat re doen Balen van je maandag dip. Sammie hoera voor de postzak!! Grappig dat jullie nu beter slapen in de nieuwe kamer. Sens fijn dat jullie er niet uit hoefde vanacht. Het opstaan viel me ook zwaar hoor vanmorgen. Nog effe en dan ben je alweer klaar met werken! Masu ook aan het werk vandaag toch?? Mlien als.het goed is weer thuis vandaag... Hier een goede nacht gehad. Ml beweerde wel 2x uit bed te hebben gemoeten. 1x meegekregen.. ik was erg diep in slaap en was vergeten de babyfoon aan te zetten. Vanmorgen gewerkt en aanaluitend een gsprek gehad met een ouder. Was best pittig, gelukkig zat ik niet alleen. Na mn werk even langs de action, big bazar en wibra gegaan. Weer meer gekocht dan waar ik voor ging. Bij de wibra hadden ze spijkerbroekjes in de aanbieding dus er 2 meegenomen in maat 92 alvast. Die gaan nog even onderin de kast. Bij action toetenpoetsdoekjes, tandenborstel voor stijn en zeep voor mezelf. Nog cup cakemix dus die gaan we binnenkort eens maken. Eerst nog even verzinnen wat ik vanavond ga eten. Ben met Stijn samen mark heeft avonddienst.
Nog ff het filmpje van Stijn op zijn auto https://www.youtube.com/watch?v=rT3R1nXnkqg&feature=youtube_gdata_player
ja al zo vaak gezegd, maar tis bij hem gewoon impulsief reageren doordat hij dan chagrijnig is omdat hij wakker is gehuild...als hij wat helderder is dan reageert hij niet zo en is hij wel heel lief met haar Daarom doe ik normaal ook de nachthuiltjes en de ochtenden
heeeeeeeeeeey meiden, ik ben er weer! @bb, balen van je nacht meis! hoop dat het vannacht beter gaat. Nou ja ml hoort JOs altijd want ik slaap met oordoppen vanwege het gesnurk van ml regelmatig hoor ik JOs wel door mijn oordopjes heen maar vaak ook niet dus ml gaat er altijd uit. @kib, wat een gaaf filmpje!!! leuke winkels maar je komt idd vaak met meer thuis dan dat je wilt, daar heb ik ook altijd last van fijn dat je niet alleen zat toen je het pittige gesprek had, wel allemaal goed gegaan? @sammie, fijn dat de krant geen herrie meer maakt! @hier, lekker gewerkt. Werd nog gebeld door het kdv omdat Jos nu al voor de 2 week een soort van pukkeltjes rond zijn mond heeft en of ik al weet wat het was. Ze dachten zelf aan mond en handzeer dus of ik anders even de ha wilde laten kijken zodat ze weten wat het is. Dus ga morgen wel even bellen voor een afspraak woensdag. Verder heeft hij het goed gedaan, 2 uur geslapen en goed gegeten en gedronken. Hij was erg moe dus gaat zo door naar zijn bedje.
He meiden wat een stiltr hier vandaag. Sens hoop dat het niets ernstigs is bij Jos. Stijn is ook wel blij met zijn auto hoor. Lekker scheuren door de kamer. Het gesprek verliep erg stroef en we zijn er nog niet. Maar ja komt tijd komt raad toch? BB gelukkig is ml niet altijd zo. Zou niet gezellig zijn dan. Hier na mn werk nog wat in huis opgeruimd. Alle papieren in de juiste map gedaan. Daarna stijntje gaan halen en samen even op stap voor esn nieuwe douchekraan. Stond ik in de praxis heb je 2 maten....??? Ml gebeld maar die zei dan moeten we eerst ff kijken. Dus langs de ah en toen naar huis. Stijn heeft pasta gegeten en ik pizza. Nog samen gespeeld en rond 19.45 naar bed gegaan. Hoor hem nu even huilen...
@kib, denk het niet hoor. Hij is er verder niet ziek van ofzo geen verhoging of wat dan ook. Voor de zekerheid even laten nakijken. Klinkt als een gezellig avondje zo samen met je binkie zo is dat komt tijd komt raad, maar leuk is anders vind ik altijd.. @hier, Jos was erg moe dus lag voor zijn doen al vroeg in dromeland, hij was er moe. Had 2 uur met onderbrekeningen geslapen op het kdv en was al sinds 14.30 uur wakker. Hij ligt lekker te slapen onder zijn deken, heb een deken in een dekbedhoes gedaan en hij vind het heerlijk
heee moppies! @bb, wat balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Gelukkig kun je dan ook gewoon lekker een dagje verrot zijn, das dan wel weer lekker. Lastig dat je man zo ongeduldig kan reageren, hopelijk verandert dat nog. @sammie, fijn een goeie nacht! De postzak lijkt nu dus al te werken! Super!! @kib, en wat heb je gegeten vanavond? Ah...pasta en pizza....lekker! Goed bezig geweest met al je papieren. Fijn dat dat gesprek achter de rug is. Is dat met die moeder van die lastige client? Ik had idd een werkdag, want knap dat je dat onthouden hebt! @mlien, weer terug van vakantie??? @sens, Josje 2 uur met tussenpozen geslapen...das niet lang voor zijn doen. Ik geloof dat hij moe was ja! Fijn dat hij zo lekker kan slapen onder z'n dekbedje. Ben benieuwd wat die dingen in Jos z'n mondje zijn. @hier, drukke werkdag gehad en dan druk ik me nog licht uit....phoe! Het hoort er nu ff bij... Het is me allemaal weer gelukt....soms ben ik best wel superwoman *geef mezelf maar een schouderklopje*.... Nu lekker op de bank en dadelijk proberen op tijd naar bed te gaan. Amy heeft 't goed gedaan bij schoonma, alleen maar 45 min geslapen.
@masu, nee 2 uur is zeker niet veel. Was ook erg huilerig maar heeft wel heel goed gegeten gelukkig. je bent inderdaad net superwoman! vind het knap hoor *geeft Masu op de andere schouder een schouderklopje, dan ben je weer in evenwicht* Oh ja het is geen dekbedje hoor, gewoon katoenen deken maar dan in een hoes. Geen donsd oid. Fijn dat Amy het goed gedaan heeft, wel kort geslapen zeg!! @hier, ik ga naar bed meiden ben moe en niet vooruit te branden. Ga nog lekker even lezen onder mijn dekbed en dan lekker slapen. Welterusten lieverds!
senso, kunnen die pukkels niet komen door het kwijlen? jos is toch bezig met kiezen? wesley heeft dat ook altijd maar nakijken kan geen kwaad natuurlijk. masu, drukke dag weer gehad dus. fijn dat amy het weer goed gedaan heeft bij sma. kib, leuk dat je een fijne avond hebt gehad met stijn. hopelijk is hij alweer stil. hier zijn we vanmiddag bij sma geweest nichtje was er ook dat was wel gezellig voor wesley maar o wat moet ik opletten zeg. zodra ze der zin niet krijgt of wesley iets heeft wat zij wil dan gaat ze bijten of slaan grrr... zit er echt bovenop. hoop dat mijn mannetje wel wat harder word en van zich afgaat bijten (niet letterlijk) nichtje ging naar bed en wij bleven nog even dus wesley heeft heerlijk gespeeld. sma verbaasd zich erover dat hij zo goed zelf kan spelen nou vindt het eigenlijk wel normaal haha. we gaan ook een bob de bouwer kamer maken. heb al leuke stickers gevonden enzo dus dat komt helemaal goed.
@sammie, hoe oud is je nichtje? Wat vervelend dat ze slaat en bijt zeg!! Kan me voorstellen dat je dat niet wilt! Wordt er door anderen dan ook niks van gezegd? Fijn dat Wesley zich zo goed kan bezig houden! Het verschilt wel echt per kindje denk ik; ik kon mezelf vroeger echt moeilijk zelf vermaken en mijn broertje kon urenlang zelf spelen bijvoorbeeld. Leuk een Bob de Bouwer kamer! Wel spammen als ie klaar is he!! @hier, ik duik nu echt m'n bedje in. Trusten!!
Masu, ze is 10weken ouder dan wesley maar nu al verpest... ze mag alles en alles word afgezet voor haar zodat ze geen nee hoeven zeggen anders gaat ze huilen. Nee ik vind dat ze haar niet straffen want als je op een lieve toon zegt dat mag niet heeft ze naar mijn idee niet door dat ze fout is. Ze hoeven niet te schreeuwen maar een andere toon je stem kan helpen maar goed het is mijn kind niet. Nou de bob de bouwer kamer duurt nog even hoor.